2.4

2.1

2.3

2.3

28.6%

Zigiz

Iedereen die de hele dag op kantoor naar een computerscherm moet staren, liegt als hij zegt dat hij niet een venster open heeft staan met solitaire. We hebben allemaal soms wat afleiding nodig en wat is beter dan een simpel kaartspelletje? Zigiz is een online games platform met tientallen games zoals solitaire. Zigiz maakt het spelen van deze games alleen nog wat spannender door echte geldprijzen weg te geven. Je kunt credits kopen en inzetten tijdens spellen en zo geld verdienen. Het klinkt natuurlijk geweldig om met games simpel geld te verdienen, maar is dit ook betrouwbaar? Het internet kan soms heel gevaarlijk zijn. Voordat je een account aanmaakt op Zigiz en begint met spelen, lees eerst de reviews over de ervaringen van andere spelers.

Over Zigiz

Zigiz is een online platform voor games dat over heel Europa gebruikt wordt. Het platform heeft kaartgames, puzzels, bordspellen en nog veel meer. Zo zijn op Zigiz de echte klassiekers te vinden, zoals Solitaire (patience), Mahjong, 5Dice en Bubble Up. Maar ook de games die door Zigiz zelf ontworpen en geproduceerd zijn, blijven voor de spelers favoriet. Rabbit Race, Sevens en 2 Steps zijn hiervan misschien wel de meest gespeelde spelletjes. Behalve single player is het voor sommige games ook mogelijk om multiplayer te spelen met anderen en zo nog meer punten te verdienen. Wat Zigiz echter toevoegd aan de games is een creditssysteem waarbij voor echt geld gespeeld kan worden. De spelers kunnen meer credits verdienen door spellen te spelen en te winnen.

For Fun of For Real

Je hebt zelf de mogelijkheid om te kiezen of je ‘for fun’ of ‘for real’ speelt. Als gastspeler ben je in staat om ‘for fun’ alle games gratis te spelen, zoveel je wilt. Club spelers die een gratis account aangemaakt hebben, kunnen er echter ook voor kiezen om ‘for real’ te spelen. Het is voor ‘for real’ spelers mogelijk om echte geldprijzen te winnen met de spellen. Ze kunnen hun credits verdubbelen, maar ook weer kwijtraken. Voor iedereen die ‘for real’ speelt, staat veel meer op het spel! Voor de spelers die voor hun lidmaatschap betalen zijn speciale tournamenten beschikbaar waar soms 10.000 credits te winnen zijn. Je kunt ook zelf credits in de shop kopen om te kunnen blijven spelen. Elke euro is 10 credits waard en als je nu een Club account aanmaakt krijg je 45 credits gratis.

Klachten over Zigiz?

Mocht jij spellen gespeeld hebben bij Zigiz en er is iets foutgegaan, neem dan direct contact op met Zigiz zelf. Op de website is een contactformulier te vinden dat je kunt invullen met klachten, vragen of opmerkingen. Ze zullen na ontvangst van de mail zo snel mogelijk antwoorden. Alle veelgestelde vragen heeft Zigiz op de website vermeld staan met uitgebreide antwoorden. Lees deze door om te kijken of jouw vraag er misschien tussenzit.

Wat is jouw beoordeling van Zigiz?

Heb jij de jackpot gewonnen op Zigiz? Ben jij de hele dag games aan het spellen om meer credits te verdienen? Speel jij gratis altijd op Zigiz? Vertel andere klanten over jouw ervaringen en schrijf een recensie over de betrouwbaarheid van Zigiz.

Spellen spelen voor geld bij Zigiz. Solitaire, Mahjong, 5Dice, Sevens. Het klinkt te goed om waar te zijn. Is het betrouwbaar? Lees de recensies.

10

Alle reviews (14)

Credits

Ze betalen niet uit.

Pat

11-04-2023

0

Zodra je teveel wint wordt je geblokkeerd en kun je fluiten naar je uitbetaling

Y

Yas

28-05-2022

1

Oplichting

Heb je een leuk bedrag gewonnen wat je wilt laten uitbetalen en dan blokkeren ze je.. Wel typisch dat speler Beatys bijna alle jackpots wint in scores waar een normale speler nooit aan komt.

19-04-2022

0

Credits

Tot drie keer toe zijn de gekochte credits niet bijgeschreven en blijft de "klantenservice" beweren dat IK gek ben. Waardeloze spelsite. Niet aan beginnen!

Mootje van Es

27-03-2022

0

Klacht 5 dice

Speelnaam Beautys wint steeds behoorlijk geld meer dan 350 punten maandelijks bij 5 dice. Ik speel al meer dan 10 jaar zigiz, ik heb het nog nooit gewonnen. Gewoon een kut site stelletje oplichters. ! Steeds dezelfde namen die behoorlijk wat schijnen te winnen !

simone

24-03-2022

1

Klacht uitbetaling

Ik heb 2000 credits bij elkaar gespeeld en ze willen maar 20 euro uitbetalen. Terwijl dat 200 euro moet zijn!!! Bovendien verdwijnen ineens credits tijdens het spelen! En spellen werken de helft van de tijd niet maar nemen wél je geld in! NIET AAN BEGINNEN MENSEN, zijn oplichters. En ze reageren niet op klachten.

Brigitte Busker

01-12-2021

0

Credits

Mijn uitbetaling staat nu al 3 dagen op in behandeling. Het ziet er niet naar uit dat ze dit geld nog gaan overmaken.

Speler

12-08-2021

0

Whatever

Wat een baggersite, hou je geld in je zak.

N

Niet aan beginnen

19-07-2021

0

credits

Ik heb een hele lange tijd bij zigiz gespeeld, het was een hele leuke site. Nu ze de site hebben aangepast is het echt 3 x niks. De oude 5 dice is niet meer zo als het was, rabbitrace is weg. Het mollenspel is er ook niet meer. En de uitbetaal knop is ook foetsie, dus je mag wel betalen, maar uit laten betalen ho maar. Niet dat dit nodig is, want ze zorgen wel dat je niks wint. Mij zie je niet meer terug op deze site! En ik ga al helemaal geen adobe reader betalen, om sommige spellen wel te kunnen spelen.

Z

Zigiz speler

13-07-2021

0

Funtowers

Spel is lange tijd niet actief geweest omdat het niet meer met Javascript kon werken. Sinds kort schijnt het dan weer te werken maar het is bagger geworden. Bij Funtowers geen stok met kaarten waarvan je nieuwe kaarten kunt pakken dus ja dan is het spel heel snel klaar en de punten weg. De helpdesk reageert da met "ja ik weet het ook niet, het zou moeten werken" en zet er ter compensatie dan maar 100 speelpunten bij. Maar ja inhoudelijk iets doen aan het probleem is er niet bij dus wat heb je dan aan die extra punten. MENSEN GEEF HIER GEEN STUIVER AAN UIT !!!!!!!!!!

broodje

04-07-2021

0

credits

wat een puinzooi is de site nu zeg. 5 dice is helemaal veranderd, doet het ook heel traag, en rabbit race doet het niet meer. Bovendien moet je nu voor flash player gaan betalen, anders kun je de spellen niet meer spelen. Mij zien jullie niet mee op de site.

Patricia Hoogenraad

15-05-2021

0

Credits

Ik speel al jaren spellen op deze site. Maar nu is het een puinhoop. Ik had al credits gekocht, toen ik er achter kwam dat ik ineens Flash Player moest installeren, dit is uiteraard niet gratis. Voorheen kon je gewoon de spellen spelen. Nu kun je er nog een paar spelen. Maar de spellen zien er niet uit. Alles je een spel speelt reageert deze erg traag en is ook niet in een volledig scherm te spelen. Ik heb gevraag of ik mijn, de nog aanwezige credits in mijn account, uitbetaald kon krijgen maar dat deden ze niet.

Y

Yvonne

07-05-2021

0

Credits

Credits gekocht via Ideal voorheenn binnen een paar minuten bijgeschreven en nu wacht ik al sinds gisteren en volgens medewerker kan dit wel tot 2 a 3 dagen duren?. igiz is niet meer wat het was, spellen zien er niet uit en alles loopt erg stroef.

K

Kaat

20-04-2021

0

slechte klantenservice

Het wachten op een antwoord kan oplopen tot wel 2/3 dagen en als je geld kwijt bent door een storing van hun kant is dat een zeer slechte zaak. Vervolgens wordt je als speler behoorlijk ondergewaardeerd, je kunt je inleg soms terug krijgen maar that's it. Wanneer je met hoge inzetten speelt en je daar door een technische fout je inzet kwijt bent maar vervolgens ook je winsten, neem ik geen genoegen met je inleg terug.

anoniempje

19-12-2017

0