wonderbox

2.7

Bestellen

2.1

Service

2.4

Prijs

2.2

Levering

16.7%

Zou hier weer kopen

wonderbox

Ben je op zoek naar cadeauboxen? Wellicht is Wonderbox wel net waar jij naar op zoek bent. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er bij Wonderbox bekend zijn. Op deze pagina lees je puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.  


Wat is Wonderbox?

 


Wonderbox is een bedrijf welke cadeauboxen verzorgt. Er wordt aangegeven dat ze elke dag nieuwe manieren bedenken, zodat mensen allerlei soorten ervaringen kunnen beleven. In de boxen worden allerlei verschillende ervaringen verpakt. Je kunt bij Wonderbox genieten van originele beleveniscadeaus voor één, twee of meerdere personen vanaf €10. Enkele voorbeeld zijn etentjes, hotelovernachtigen, sauna uitjes, sportieve en culturele uitjes. Op het moment van schrijven kun je een keuze maken uit ruim 35 beleveniscadeaus met in totaal meer 12.500 belevenissen in Nederland, België, Frankrijk, Spanje en Italië. Wonderbox is onderdeel van Wonderbox NL B.V. en onderdeel van de Wonderbox Group, dé marktleider op het gebied van beleveniscadeaus in Europa. Andere diensten/producten die door het bedrijf worden aangeboden zijn GiftForYou beleveniscadeaus, restaurant cadeau cards, klus cadeaus, huis en tuin cadeaus, bloemen cadeaus, reis cadeaus en wellness & beaty cadeaus.  


Geschiedenis

 


Wonderbox is opgericht door James Blouzard en Bertile Burel. Zij zijn twee reislustig en avontuurlijk ingestelde personen. Zij kwamen in 2003 terug in Parijs nadat ze een fantastisch huwelijkstrip rond de wereld hadden gemaakt. Toen besloten ze om alle goede dingen dat de wereld te bieden heeft, te delen met andere personen. In 2004 heeft het duo Wonderbox opgericht. Ze zien de Wonderbox als een cadeaubox die dromen waarmaakt. Volgens het bedrijf is Wonderbox marktleider op het gebied van beleveniscadeaus in Europa. Ze zijn actief in zeven landen. Deze landen zijn Frankrijk, België, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal en Nederland.  


Het team

 


Het team van Wonderbox verricht haar werkzaamheden vanuit het kantoor nabij het gezellige stadscentrum van Haarlem. Ze werken daar met zo'n 30 collega's die enthousiast zijn. Zij werken volgens het bedrijf hard zodat ze klanten unieke cadeaus kunnen aanbieden. De cultuur bij Wonderbox wordt door het bedrijf omschreven als avontuurlijk, ambitieus en innovatief. Mocht je bij het bedrijf willen werken kun je online op de website zien of er vacatures openstaan.  


Klachten

 


De organisatie geeft aan het erg vervelend te vinden als mensen een klacht hebben. Ze vragen je in een dergelijke situatie dit aan de Service Desk door te geven. Dit kan tot uiterlijk zes maanden na afloop van verzilvering via een contactformulier op de contactpagina. Er wordt aangegeven dat de personeelsleden de klacht zullen bekijken en deze proberen op te lossen. Dit proberen ze naar ieders tevredenheid te doen. Mocht je een klacht hebben kun je telefonisch contact opnemen of een e-mail sturen. Het e-mail adres is service@wonderbox.nl en het telefoonnummer is +31 (0)23 5175737. Mocht je een klacht ingediend hebben krijg je van het bedrijf een ontvangstbevestiging. Vervolgens doen ze er alles aan om deze binnen vijf werkdagen te kunnen beantwoorden.   


Wat zijn de klantervaringen bij Wonderbox?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij Wonderbox? Ben je tevreden over de producten/diensten van Wonderbox? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Wonderbox? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (102)

cadeau box

waardeloos product je account wordt niet goed up to date gehouden verkeerde info en te goed. en geen nuttig contact te krijgen met box kan je alleen terecht met een hoop voorwaarden en vastgestelde data en bij ...... bedrijven geen één hotel wil je ontvangen, niet in de weekeinden, niet in de zomermaanden, niet in de kerstperiode en zelfs niet in november . 20 hotels geprobeerd. sauna het zelfde en restaurants kan je alleen komen op ....tijden of als er niemand is (laatste moment) NIET KOPEN WAARDELOOS

M

Martin Oostdam

03-11-2023

0forum

Wonderbox hotelbon

We waren heel erg blij toe we een wonderbox kregen. Maar zodra je bij een poging tot boeken hebt verteld dat je een wonderbox voucher hebt, wil geen één hotel je ontvangen, niet in de weekeinden, niet in de zomermaanden, niet in de kerstperiode en zelfs niet in november . 20 hotels geprobeerd. Nu ik de andere recenties lees, waaronder die van enkele aanbieders, snap je wel waarom. Wonderbox is bedrog en moet van de markt gehaald worden.

E

Es

28-10-2023

0forum

Nachtje weg

Een nachtje weg cadeau gekregen maar het wordt je verdomd lastig gemaakt hem te besteden. Bij het aanmaken van een account blijkt er geen product aanwezig. Ook is het inloggen met momenten onmogelijk, wanneer j klikt op “wachtwoord vergeten” ontvang je geen mail dus je spoor loopt door. Gemaild.. Direct een reactie met het verzoek de vouchercode te sturen, als ik dit een dag later nog niet gedaan heb krijg ik een herinneringsmail met het verzoek dit alsnog te doen. Direct gemaild. 10 dagen later niks terug gehoord nog. Telefonisch.. ik heb daarom maar geprobeerd te bellen. Direct een bandje met keuze menu’s in allerlei talen. Na 6 minuten tevergeefs wachten wordt door hen de verbinding verbroken. Hoe verder geen idee maar dit is absurd.

L

Lonneke

13-10-2023

0forum

Hotelbon wonderbox

Waardeloze hotelbon gehad. Waarde 120 euro. Lijkt leuk maar nergens te verzilveren. Alle hotels hebben aparte regels. De ene mag alleen doordeweeks, andere heeft 1 kamer voor deze bon beschikbaar, andere mag niet in hoogseizoen. Na 10!!! Hotels proberen, hebben we het opgegeven. Toen verruild voor restaurantbon. Deze was op 3 plekken in heel Brabant te verzilveren. Dus moesten we nog een stuk rijden ook... Waardeloos cadeau!

M

Marthe

01-10-2023

0forum

Wonderbox

Omdat mijn buren in onze vakantie voor onze huisdieren hebben gezorgd kocht ik voor hun bij topgeschenken een wonderbox De naam is wel toepasselijk want het is een wonder als je iets geboekt kan krijgen Totaal niet mogelijk! Mail gestuurd, gebeld, prive bericht op fb gestuurd Op geen enkele maniet krijg ik ze te pakken Heb inmiddels topgeschenken een mail gestuurd want heb het tenslotte bij hun gekocht en betaald, nu dus afwachten of daar nog een oplossing mogelijk is

P

Peggy

13-09-2023

0forum

Wonderbox

1 ster is nog te veel. Door corona zou het verlengd worden met een half jaar. Nooit schriftelijk bevestiging gehad, maarja je verwacht als de medewerker dit toezegt dat dit gewoon gebeurd. 150 euro verlopen. Half jaar is nooit verlengd. WIllen niets doen, zeggen toe dat ze iets doen en komen vervolgens weer niet hun woord na. Zijn een stel oplichters! Wat een waardeloze organisatie. Als je ergens een klacht online meldt dan vragen ze contact op te nemen en vervolgens hoor je niets meer van ze.

V

Vis

06-09-2023

0forum

“Wonderbox “ Europa

Verschrikkelijk niet kopen met € 50 betaald en werkt niet het is geldverspilling tenzij je een oplichter is de prijs het Rijk wil maken Geen aanrader gekocht bij Primera en alles ingevoerd online en dan stater u heeft geen wonderboxen in uw bezit En ik krijg mijn geld ook nog eens niet terug niet kopen zou je grootste fout van je leven kunnen worden

B

Billie Mira Bosch

02-09-2023

0forum

Wonder is een bedonderbox!

T

Theo Hooi

18-08-2023

0forum

Wonderbox

Giftbox omgeruild voor Wonderbox, rekening betaald, geen voucher ontvangen. Klantenservice "onbereikbaar". Waardeloos bedrijf!

J

Jfm v Oudheusden

17-08-2023

0forum

Overnachting voucher

Wonderbox overnachtingsbon gekregen van €100 Je kan nergens boeken, bellen lukt niet, heb 16 minuten in de wacht gestaan. 1 dik drama die wonderbox

D

Daan Peter Hullegie

14-08-2023

0forum

Wonderbox

Het was 19 juli jl, toen ik een email ontving van Wonderbox. In de mail stond dat ik een digitaal cadeau (Brunch & Borrel van €75) had besteld van mijn tegoed. Het vreemde was dat ik helemaal niks had besteld én dat de ontvanger van het cadeau een email adres is van Giftforyou. Ik heb ze gelijk een mail teruggestuurd, met de vraag hoe dit in vredesnaam mogelijk is. Helaas kreeg ik 5 dagen later een standaard mail terug met uitleg over de Wonderbox. Ik ben bang dat ik het geld nu dus gewoon kwijt ben. Vanmiddag, met het resterende tegoed dat ik over had, met veel gedoe een digitaal Deluxe Lunch besteld t.w.v. €34,90. (Vooral uit angst dat de rest van mijn tegoed ook ineens verdwijnt.) Binnen enkele minuten of een kwartier zou ik de voucher ontvangen in mijn mail of spam. Helaas, nu 7 uren later, niets ontvangen. Terwijl de "spook" bestelling binnen een uur geregeld was, als ik mijn mailbox mag geloven. Het schrijnende van het hele verhaal is dat ik het bedrag (€150) van mijn, recent overleden, moeder heb gekregen een jaar geleden. Het maakt mij ontzettend kwaad dat dit bedrijf dat zo veel gedupeerden heeft blijft bestaan. Deze oplichters moeten worden gestopt!

N

Nina

29-07-2023

0forum

Wonderbox weekendje wellness voor 2p

Waar moet ik beginnen.... Misschien bij het enige positieve: " ik kreeg voor mijn verjaardag een leuk cadeau".Tot zover de positieve noot. We probeerden lange tijd - tevergeefs - deze bon te gebruiken: of geen keuze in de streek waar we naartoe willen of niet mogelijk om te reserveren in het weekend ( "weekendje wellness" ?!? ?) of zeer veel moeten bij betalen of volzet etc... . Uiteindelijk last minute geboekt op 15 juli om in te checken op 20 juli ( geen weekend?‍♀️). Ik krijg mailtje dat mijn reservatie geboekt is maar dat ik alsnog 70eu dien te betalen. Ik merk dat ondertussen mijn bon verzilverd werd en in de kleine lettertjes van de mail van de b&b staat dat ´reserveringen met bon niet geannuleerd kunnen worden´. Ik stuur op 15 juli onmiddellijk een mail naar wonderbox met mijn verwondering en verontwaardiging : ´want dit kan toch niet de bedoeling zijn´... . Een vriendelijk - automatisch - mailtje terug : ´ze zullen me binnen de 48 à 72 werkuren antwoorden´. 20 juli: nog steeds geen antwoord : we kunnen enkel vertrekken en extra bijbetalen, want die bon, die waren we zowieso kwijt. Een overnachtingske van 170 euro begot ???‍?. En vandaag : 26 juli... heeeeeel wat werkuren later.... blijft het doodstil aan de kant van ´wonderbox´ : nog steeds geen antwoord. Of kort gezegd : ´denk je eraan om iemand een plezier te doen met een dure wonderbox? Zoek je allerslechtste vriend, je vervelende schoonmoeder of je overspelige ex uit om hen een plezier te doen.'

E

Els

26-07-2023

0forum

wonderbox, overnachting

Een grote teleurstelling!! Nergens een kamer te boeken zonder dat er extra kosten in rekening worden gebracht. Mocht je het geluk hebben om iemand van Wonderbox aan de telefoon te krijgen, vragen ze om inloggegevens. Dus ook jouw wachtwoord! Het gaat om een bon twv 100 euro en kan het nergens kwijt!

D

Dannielle de Roode

22-07-2023

0forum

Wonderbox Hotel overnachting

In 1 woord DRAMA... Mocht je contact willen zoeken, duurt het maanden voordat je antwoord heb... Telefoneren kun je vergeten of je hebt de hele dag de tijd om ernaast te zitten... Beschikbaarheid in hotels is er bijna nooit en of ze willen het niet weggeven in het weekend. Ik ben al 2 jaar bezig om deze Bon te verzilveren.. + alle problemen die me ontzettend veel tijd gekost hebben om ze te bereiken.

A

Annemieke

20-07-2023

0forum

Wonderbox

Winnaar Belevenisgiftcard van het jaar! Ammehoela!!! Ongelooflijk dat een bedrijf dit van zichzelf mag zeggen! Zijn alleen maar slechte reviews te vinden dus absoluut onmogelijk! Tros en Radar hebben ook giga klachten binnen over dit "malafide bedrijf!" Wij wonen in Alkmaar, 1 restaurant in Alkmaar staat op hun site maar als je hem aanklikt dan is net onze bon niet in te wisselen. Een restaurant in Schagen stond erbij, klik hem aan en "niet beschikbaar" Ik zal nu naar een andere stad ( en echt niet naast Alkmaar) moeten gaan om hem in te wisselen. En dan staat er leuk op het doosje "3350 belevenissen" Ik heb de bon gekregen van een collega gelukkig met de aankoopbon erbij, dus Bruna ik kom eraaaaan!!! Ook zij moeten weten wzt voor TROEP ze verkopen!!!

S

Silvia Icke

20-07-2023

0forum

Cadeaubon lunch

Cadeaubon voor een lunch ontvangen. Probeer nu al enkele maanden deze bon te verzilveren. maar dat lukt nog steeds niet. Met de kerst niet en nu in de zomervakantie nog steeds niet. De website geeft steeds storingen en nu zelfs een melding dat de site in onderhoud is. het geld is dus weg. Ik ben van mening dat dit een vorm van oplichterij is. Ik heb niet eerder mogen meemaken bedonderd te worden maar Wonderbox heeft massaal deze ervaring als hoogtepunt op hun lijst staan. Ik garandeer ze dat ze hier niet mee weg komen.

R

Ruud

19-07-2023

0forum

wonderbox Happy Birthday

letterlijk WAARDELOOS! Door duidelijk aan te geven waarom we niet in staat waren de bon binnen het gestelde termijn in te leveren, kon er geen oplossing komen. Het antwoord kwam neer op; Dikke pech nu is al je geld weg! Daar nooit kopen!!!

A

anna

14-07-2023

0forum

Hotelovernachting

Wonderbox = BEDONDERBOX!

A

A. Noniem

29-06-2023

0forum

Lunch

Na een heel gedoe met de website en eindelijk kunnen inloggen. Wij wilden lunchen in een restaurant maar kreeg de melding niet op voorraad wat is dat voor raars. Uiteindeijk andere stad en ander restaurant gevonden maar we krijgen geen bevestigingsmail dus we kunnen geen kant op. Telefonisch is dit bedrijf meer dan slecht bereikbaar met wachttijden aan de telefoon van meer dan 25 min.

C

Connie

23-06-2023

0forum

Diner

Na een enorm gedoe met de website eindelijk een voucher voor een restaurant gekregen. Blijkt restaurant dicht. Teruggave aangevraagd in December 2022. 11 dagen wachten op antwoord wat nooit gekomen is. Weer gemaild weer geen antwoord. Probeer nu te bellen, maar enorme wachttijd. Ondertussen houden ze wel 60 euro van je vast. Wat een slechte organisatie.

K

Karin

19-06-2023

0forum