Vliegles.nl

2.3

Bestellen

2

Service

2.9

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Vliegles.nl

We hebben er allemaal weleens van gedroomd om zelf te kunnen vliegen, toch? Tot nu toe is dat nog niet gelukt, maar zijn er wel andere manieren om dit te kunnen. Ervaar een vlucht die veel anders is dan een normale vlucht: een vliegles. Deze vlieglessen en meer kun je boeken via Vliegles.n


Wat vinden consumenten van Vliegles.nl? Zijn ze tevreden met hun vliegles? Is de prijs-kwaliteitverhouding goed? Is de klantenservice van goede hulp? Lees het hier bij NederlandReview!


 


Over Vliegles.nl


In 2013 werd vliegles.nl opgericht door Eveline van den Boom. Vanaf het moment dat ze in 2006 haar eerste vliegles cadeau kreeg, kon ze er geen genoeg meer van krijgen. In 2010 heeft ze haar PPL vliegbrevet in Lelystad gehaald en een klein jaar later werd de eerste vliegtuig aangeschaft. Met veel ervaring in de e-commerce en een passie voor vliegen begon Eveline haar eigen website en is deze tot op de dag vandaag nog aan het groeien.


De vlieglessen die ze aanbieden variëren van een Cessna vliegles, basis vliegles en parachute springen tot zweefvliegen, blackshape vliegles en een stuntvliegtuig proefles. De lessen vinden voornamelijk plaats in Lelystad, maar kun je afhankelijk van de soort les ook volgen in Den Haag, Amersfoort, Sassenheim, Purmerend, Salland, Breda, Midden-Zeeland, Texel, Ameland en Hoogeveen.


 




 


Diensten Vliegles.nl


Als je eenmaal je vliegles hebt uitgekozen, kun je gaan betalen. Bij Vliegles.nl kun je betalen met iDEAL, Visa, MasterCard, Afterpay, de VVV Cadeaukaart of per overboeking. De bon wordt per e-mail opgestuurd en vanuit daar kun je een afspraak inplannen. Kan jij nou echt geen genoeg krijgen van vliegen? Schrijf je dan in voor hun nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle aanbiedingen en acties, en ontvang daarbij ook gratis het boek ‘Theorie van het Vliegen’.


 


Garantie, vragen en klachten bij Vliegles.nl


Is er iets tussen gekomen waardoor je je vliegles niet meer bij kunt wonen? Via ‘afspraak maken’ kun je de cadeaubon aanpassen naar een andere vliegles. Als je de vliegles niet wilt verzetten maar helemaal wilt annuleren, kan dit binnen twee weken na aanschaf van de bon. Je krijgt het aankoopbedrag dan teruggestort via dezelfde betwaalwijze waarmee je hebt betaald.


Heb je vragen over de vlieglessen? Neem dan eerst even een kijkje op de FAQ-pagina. Staat je vraag hier niet tussen? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Vliegles.nl door een mailtje te sturen naar info@vliegles.nl of door te bellen naar 033 – 20 12345. Ook kun je gebruik maken van de live-chat op de website. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 22:00 bereikbaar, en op zaterdag en zondag van 09:00 tot 18:00 uur.


Was niet alles naar wens? Heb je een opmerking over de vliegles? Mail dan je klacht naar info@vliegles.nl. Je zult binnen 5 werkdagen een bevestiging ontvangen dat je klacht in behandeling wordt genomen.


 


 


Heb jij al ervaring met de vlieglessen van Vliegles.nl? Zo ja, wat was er zo goed aan en wat kon er beter? Laat het ons weten!


Ook als je nog nooit een vliegles hebt gevolgd, zit je hier goed. Oriënteer je op verschillende bedrijven die zich hierin specialiseren en bekijk welke het beste aansluit op jouw wensen en behoeften. Toch besloten via Vliegles.nl een lesje te boeken? Laat dan zelf ook een review achter!


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (7)

bon zweefvliegen

Helaas dezelfde ervaring zoals ik die hier vaker zie: Mijn vader heeft voor zijn 80ste verjaardag een bon voor 2 zweefvlieg starts gekregen. Door corona en weersomstandigheden zijn de vluchten 2 keer niet doorgegaan. Verder mede door corona beperkingen waren de momenten waarop afgesproken kon worden beperkt vanwege al volgeboekte data wanneer het wel kon. Dit ondanks coulance verlenging door corona. Daarna was alleen nog een betaalde (dure) verlenging van de bon mogelijk maar dit kon alleen tijdens de looptijd van de bon (werd wel vermeld, maar is er tussendoor geschoten). Nu ben ik een paar maanden te laat en kan ik zelfs niet meer verlengen. Mijn advies aan iedereen die een vliegles, zweefvliegvlucht of anders wil boeken: DOE DIT NIET VIA VLIEGLES.NL. Beter is het om rechtstreeks bij een vliegschool of vereniging te boeken. Dit om te voorkomen dat je bon verloopt en je gewoon je geld kwijt bent (het is voor vliegles.nl wel een interessant verdienmodel overigens).

R

Rob Ben

29-04-2021

0forum

Zweefvliegen voor 4 personen

Wij zijn zeer teleurgesteld in Vliegles.nl en hun klantenservice. Mijn moeder, zus en ik zouden voor mijn vaders 65e verjaardag een leuke dag zweefvliegen cadeau geven; zijn grootste wens van de laatste jaren. Inmiddels is hij 67 en is het nog steeds niet gelukt, door toedoen van het weer is de vliegdag tot viermaal gecanceld. Vervelend natuurlijk, niemand kan hier iets aan doen. Het laatste half jaar was mijn zus (die alles regelde) een niet in Nederland. Nu zij terug is zouden wij uiteraard graag een datum prikken voor komend seizoen, om alsnog gebruik te maken van onze (al betaalde en behoorlijk prijzige) vliegdag. Nu komt de klantenservice met een mededeling dat ze ons enkel willen ‘tegemoetkomen’ door ons te laten bijbetalen, zodat we een nieuwe dag kunnen prikken; aan geld terug doen ze niet. Conclusie; wij moeten extra bijbetalen, met de kans dat we ook dat geld gaan verliezen én nog steeds niet hebben gevlogen? Absurt als je het mij vraagt! Zeer ontevreden met deze manier van handelen en bovendien de onvriendelijke communicatie vanuit de klantenservice van Vliegles.nl.

M

Marie-Louise Mettivier Meijer

14-12-2020

0forum

Zweefvliegbon

Zelfde verhaal als de overige reviews. Bon wegens omstandigheden verlopen, en dat terwijl de geldigheid voornamelijk in dit rare Corona jaar was. Contact opgenomen om te vragen of enige coulance mogelijk was. Onvriendelijke reactie dat verlenging niet mogelijk was aangezien het seizoen voorbij is. Aangegeven dat het geen enkel probleem is om dan aan het begin van het nieuwe seizoen de zweefvlucht te boeken. Zonder enige verdere toelichting of verklaring bij het oorspronkelijke standpunt blijven dat verlening niet mogelijk is. Zeer slechte en onpersoonlijke service, en dat voor zo’n klein bedrijfje. Focus ligt klaarblijkelijk alleen op acquisitie/geld verdienen over de rug van hun klanten en niet op klantervaring en loyaliteit.

P

Paul

04-12-2020

0forum

Cadeaubon Vliegles

Afgelopen jaar meerdere malen een afspraak ingepland voor de vliegles van mijn vriend. Vanwege weer omstandigheden kon de les echter telkens niet doorgaan. Jammer... (Gaan er uberhaupt wel vluchten door? Zo slecht is het weer niet elke keer geweest namelijk). Drie weken geleden bleek alleen dat de geldigheid van de cadeaubon (één jaar na aanschaf) net verlopen was. Niets geen mogelijkheid om te verlengen tegen een 'kleine' vergoeding. Meermaals mail- en telefonisch contact opgenomen met het bedrijf, maar tevergeefs. Gehele tegoed is opgeheven. Walgelijke klantenservice. Niet boeken dus.

R

Rosa Smit

21-01-2020

0forum

Vliegcursus

Hetzelfde verhaal als Femke. Helaas door ziekte niet in de gelegenheid geweest om de voucher in te lossen. Staat niet heel hoog op het prioriteiten lijstje als er kanker geconstateerd wordt. Werd ook door Joeri "afgewimpeld" met een mailtje. Ik ben zelf ondernemer en heb ook algemene voorwaarden maar vanuit menselijkheid en empathie bekijk ik toch iedere situatie apart. Dan hou je het als onderneming wel lang vol ;-) Dit echter is een waardeloze onpersoonlijke behandeling die ik niemand toewens en die niet bepaald getuigt van lange termijn relaties aan willen gaan. Het riekt naar snel geld verdienen, onpersoonlijk handel drijven door dit bedrijf. Waarschijnlijk hebben ze hele fijne instructeurs hoor maarja die zitten niet op "sales" Verdriet en teleurstelling aan deze zijde. Mijn vader zal zeker nog vliegen. Maar niet bij deze firma.

D

Denise

13-10-2019

0forum

Zweefvliegen

Omdat de vliegschool met allerlei Groupon acties e.d. mee heeft gedaan, was het seizoen snel volgeboekt. Als je dan een kaartje voor de volle mep gekocht hebt, baal je wel als je geen geschikt moment kunt vinden om te vliegen en dan dus naar je verjaardagscadeau kunt fluiten. Kreeg niet de indruk dat de organisatie daar mee zat, want er was nog 1 spot over, de dag na verloop mijn voucher en ze hebben gewacht met reageren tot die dag ook volgeboekt is en geven als reactie dat ik dan maar moet verlengen. Hele slechte service, niet klantvriendelijk, enkel winstbejag! Ze worden slachtoffer van hun eigen succes

T

Tobi

03-09-2019

1forum

Zeer slechte service

Onze bon was wegens gezondheidsproblemen helaas 11 dagen verlopen. Na veel mailcontact gehad te hebben kregen wij ons bedrag niet terug. Er stond niks op de site aangegeven over het verlengen van de bon en ik ging er vanuit dat er onderling iets te regelen zou zijn (eventueel tegen een kleine bijbetaling). Het contact verliep erg vervelend en uiteindelijk zijn we een groot bedrag kwijt, zonder gevlogen te hebben. Op een andere site heb ik gelezen dat een ander persoon in een soortgelijke situatie zat en tegen een bijbetaling van €100 zijn cadeaukaart kon verlengen. Zeer slechte service!

P

P.H.

30-01-2019

1forum