Ervaringen Viabloemen.nl

Ideaal als je geen tijd hebt om zelf langs de bloemist te gaan, of om het boeket zelf te bezorgen. Gewoon een mooie bos bestellen via internet en laten bezorgen op het door jouw opgegeven tijdstip en adres. Leuk om te geven en nog veel leuker om te krijgen. Maar er is natuurlijk een overvloed aan bloemisten die deze service biedt, dus hoe weet je nu of de bloemen echt op tijd worden bezorgd en of de bos echt mooi is en ook zeker een week goed blijft? Graag verneemt NederlandReview dit van jou. Heb je wel eens een bos van Viabloemen mogen ontvangen? Laat ons dan weten of het boeket écht mooi was en minstens een week goed bleef. Of heb je zelf wel eens een bloemetje gekocht en laten bezorgen door Viabloemen? Ook dat horen we graag. En dan vooral wat er goed ging en wat minder goed. Met andere woorden: wat zijn jouw ervaringen met Viabloemen.nl? Laat het ons weten, zodat andere consumenten hier ook van op de hoogte zijn.

Over Viabloemen.nl

Wanneer je op maandag t/m zaterdag voor twee uur ’s middags een bestelling plaatst op Viabloemen.nl, dan kan de bos dezelfde dag nog bezorgd worden. Van rozenboeketten tot rouwbloemen, alles is mogelijk. Er kan in heel Nederland en in het buitenland bezorgd worden. De kosten voor een boeket naar het buitenland zijn echter aanzienlijk hoger van prijs. Dit komt omdat bloemen in het buitenland nu eenmaal duurder zijn. Op Viabloemen.nl wordt dit ook uitgelegd. Na het kiezen van een boeket en eventueel een boodschap die Viabloemen voor je aan het boeket vastmaakt, geef je de naam en het adres van de ontvanger door en wanneer je wilt dat de bos bezorgd wordt. Nadat je betaald hebt gaat de bestelling naar een lokale bloemist die jouw cadeau aflevert op het door jouw opgegeven tijdstip en adres. Zodra de bloemen afgeleverd zijn, krijg je dit te horen via mail of sms.

Bloemen Beppie - Bolle Jan

Viabloemen.nl bezorgt bloemen binnen heel Nederland en in het buitenland. De boeketten zijn op de site onderverdeeld in seizoensboeketten, rouwboeketten, rozenboeketten, zakelijke bloemen en boeketten naar het buitenland, om je keuze te vergemakkelijken. Op elk boeket geven zij een zeven dagen vaasgarantie, zodat je er van op aan kunt dat de ontvanger zeker een week zal genieten van jouw cadeau. Betaling kan op verschillende veilige manieren. Via Ideal, Creditcard, Paypal of Afterpay. Viabloemen heeft de snelste bezorgservice in Nederland en het goedkoopste bezorgtarief.

Wanneer de bos die je hebt laten bezorgen binnen zeven dagen al niet meer goed is dan kun je dit aan Viabloemen laten weten via een klachtenformulier. Het is altijd handig om een foto van het boeket toe te voegen aan de klacht, want hier kan om gevraagd worden. Bij alle vragen, opmerkingen of klachten kun je via email of app contact opnemen met de klantenservice pagina. E-mails worden binnen vierentwintig uur beantwoord en apps binnen een uur. De app is bereikbaar tussen 09.00uur en 21.00uur.

Na ontvangst van je klacht zal Viabloemen je een bevestiging sturen en vervolgens binnen drie werkdagen een antwoord geven. Ben je het niet eens met de klachtafhandeling, dan kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Viabloemen.nl voert het Webshop Keurmerk logo wat betekent dat zij voldoen aan alle Nederlandse en Europese wet- en regelgeving die het keurmerk stelt aan haar leden.

Hoe beoordelen echte klanten van Viabloemen.nl de service om online bloemen te versturen? Hoeveel kost en komt het wel aan? Lees de reviews!

Viabloemen.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (4)

7
    75% Zou hier weer kopen!
    7.6
    7
    6
    7.6

boeket

Er is blijkbaar iets fout gegaan, na 1 dag nog steeds geen bloemen. Krijg geen enkele reactie op mijn vragen. Heb uiteraard wel betaald, dat werkt wel.

Door: Pj Roord03-10-2020
    Pj Roord03-10-2020

Bloemen zijn inmiddels geleverd.

4

Prachtig boeket rozen

De rozen die ik had besteld zagen er in het echt ook zeer mooi uit.

Wel jammer dat rozen niet zo lang goed blijven.

Maar bij levering was het echt een prachtig boeketje, erg romantisch.

Prijs viel reuze mee, had het veel duurder verwacht allemaal!

Door: Eelco04-02-2017
    8

reuze boeket voor moeder

Het reuze boeket dat wij voor ons moeder hebben besteld, is zeer mooi uitgevallen.

Door: Kramer30-01-2017
    8

Mooi boeket rouwbloemen besteld

Voor een overleden kennis van mij aan de andere kant van het land heb ik bij Viabloemen.nl een boeket met rouwbloemen gekocht om zo mijn steun te betuigen. Ik was helaas niet in de gelegenheid om zelf die kant op te gaan, dus besloot ik het op deze manier te doen. Een aantal weken na de begrafenis ontving werd ik gebeld door de weduwe met het bericht dat ze de bloemen echt prachtig vond. Ze hadden het volgens haar echt veel langer volgehouden dan de rest van de bloemen. Het bestellen was simpel en het bedrag dat ik moest betalen voor de bloemen en de verzending lag in mijn ogen niet veel hoger dan elders. Maar ja, een rouwboeket is nou eenmaal vrij prijzig.

Door: Ted Bruinsma10-01-2017
    8

Schrijf zelf een review over Viabloemen.nl