Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

• Nog geen reviews!

Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

Bloemetje voor Valentijnsdag

Omdat ik vandaag niet bij mijn lief kon zijn wegens werkverplichtingen in het buitenland waar ik niet onder uit kan, heb ik haar een bloemetje verstuurd.
    Ze was zeer verrast en vond het boeket prachtig.

Gelukkig was het op een dag als vandaag, waarop het vast erg druk zal zijn bij de bloemisten, zowel online als offline, gewoon op tijd aangekomen. Ik was een beetje bang dat het misschien een dag te laat zou zijn ofzo, en dat zou echt jammer zijn.

Maar alles is goed gegaan en ze was heel blij ermee. Zo waren we toch een beetje samen vandaag en ik maak het gauw goed!

Bos bloemen voor verre tante

Bos bloemen besteld voor mijn jarige tante die ver weg woont.

Ze zei dat het een erg mooi boeket was (heb het zelf niet gezien).

Bestellen ging makkelijk

Bloemetje verstuurd via Verstuureenbloemetje.nl

Ik wilde mijn moeder verrassen met een bloemetje, omdat ze de laatste jaren veel voor me betekend heeft. Had echter geen tijd (en zin) om langs de bloemenwinkel te gaan en besloot toen maar eens te kijken op het internet of er een mogelijkheid was om een bloemetje te laten bezorgen. En dat was mogelijk bij Verstuureenbloemetje.nl. Ik heb hier zelf een mooie bos samengesteld en het werd snel afgeleverd. Het boeket zag er ook nog prachtig uit. Mijn moeder was helemaal verrast. Wat een topservice!

Everything is very open up with a extremely crystal clear clarification of the problems. It was actually instructive. Your internet site is helpful. A lot of many thanks for sharing!

Fleurop Interflora
0 reviews

Wil je online planten en bloemen bestellen? Dan is Fleurop-Interflora voor jou wel een interessante onderneming. Wie wordt er niet vrolijk van een ...

Regiobloemist
1 reviews

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je bloemen, boeketten en toebehoren kunt kopen? Wellicht is Regiobloemist een interessant bedrijf voor jou. Be...

Surprose.nl
13 reviews

Ben je zoekende naar een bedrijf waar je rozen kunt bestellen? Wellicht is Surprose.nl een ideaal bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welk...

YourSurprise
35 reviews

Ken jij YourSurprise? YourSurprise is een webshop welke cadeau artikelen aanbiedt. Er zijn meer dan 1000 cadeaus op de website te bekijken en te ko...

Verstuureenbloemetje.nl

Wilt u iemand verrassen met een mooi boeket? Lees dan hier de ervaringen van klanten van Verstuureenbloemetje.nl. Zo kunt u lezen wat hun ervaringen zijn en of de boeketten en bloemstukken naar wens waren. Was de bezorging op tijd? Was de kwaliteit van de bloemen naar ervarenheid? Op NederlandReview leest u wat onze bezoekers vinden van Verstuureenbloemetje.nl en de door deze online bloemist geleverde diensten en service.

Over Verstuureenbloemetje.nl
Bij Verstuureenbloemetje.nl kunt u online een boeket bestellen en dit laten bezorgen op een adres in Nederland, België of Luxemburg. Wanneer uw bestelling uiterlijk om 16.00 uur binnen is wordt het boeket de volgende dag bezorgd. Verstuureenbloemetje.nl levert boeketten voor iedere gelegenheid. Voor een verjaardag, huwelijk of jubileum, maar ook voor een bloemstuk voor een begrafenis of crematie kunt u terecht bij Verstuureenbloemetje.nl. U kunt bij uw boeket ook een kaartje laten voegen of een cadeau toevoegen aan uw bloemengroet. Hierbij kunt u denken aan een fles wijn, chocolade of een knuffel. De boeketten worden gemaakt door plaatselijke bloemisten waarmee Verstuureenbloemetje.nl samenwerkt. De bloemen zijn dus altijd zo vers mogelijk en worden niet over grote afstanden vervoerd in de meeste gevallen. U kunt kiezen uit de vele voorbeeldboeketten op de website of zelf uw wensen kenbaar maken voor wat betreft de samenstelling of kleurstelling van een boeket. U kunt als zakelijke klant zelfs bloemen laten bezorgen in de kleuren van uw bedrijf, mits deze natuurlijk in bloemkleuren te krijgen zijn. Als uw bedrijfslogo vooral uit rood en blauw bestaat of juist paars en oranje als basiskleuren heeft dan kunt u dit laten terugkomen in de kleuren van het boeket.

Ideaal als u niet persoonlijk aanwezig kunt zijn
Een bloemetje is voor veel mensen een aangename verrassing. Als u niet persoonlijk bij een huwelijk, of jubileum aanwezig kunt zijn, of als u gewoon iemand wilt verrassen omdat die persoon door een moeilijke tijd gaat of juist iets leuks heeft meegemaakt, dan is een bloemetje een ideaal cadeau. U kunt uw boeket laten personaliseren door er een cadeau bij te laten voegen of een kaartje met een persoonlijke wens voor de ontvanger. De bloemen worden zes dagen per week bezorgd dus u heeft daarin ruime keuze. U kunt bloemen natuurlijk ook bij u thuis laten bezorgen zodat u ze zelf aan de ontvanger kunt overhandigen. Dat scheelt u een rit naar de bloemist en u weet zeker dat u uw bloemen op tijd in huis heeft.

Bloemen zijn kwetsbaar en het kan dus voorkomen dat er iets mis gaat met uw bestelling. Als u bloemen ontvangt waar u niet tevreden over bent is het belangrijk dat u dit zo snel mogelijk meldt. Ook mag u verwachten dat een boeket minimaal een aantal dagen mooi blijft. Een bos rozen die de volgende dag al alle kopjes laat hangen terwijl u ze wel correct in een vaas op water heeft gezet, kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Als u een gegronde klacht heeft over de bezorgde bloemen dan kunt u het beste telefonisch of via de e-mail contact opnemen met Verstuureenbloemetje.nl. Reageert u via de e-mail dan is het verstandig om indien van toepassing een foto van het boeket mee te sturen zodat de klacht kan worden beoordeeld. U mag er vanuit gaan dat uw klacht indien deze gegrond is dit naar tevredenheid wordt opgelost met een financiële compensatie of een nieuw boeket. De plaatselijke bloemist die de bloemen heeft verzorgd zal zijn goede naam graag willen houden en ook voor Versuureenbloemetje.nl is een klacht geen goede reclame. Wees wel redelijk als u klaagt, bloemen zijn nu eenmaal niet van kunststof en blijven dus niet eeuwig mooi. Soms heeft u “geluk” met en boeket en kunt u er een lange tijd van genieten, soms is dat niet zo. Het hangt ook van de soort bloemen af, de ene soort staat nu eenmaal langer dan de andere. Ook de temperatuur in de ruimte waar de bloemen staan is van invloed op hun levensduur.

Heeft u wel eens een boeket of bloemstuk besteld via Verstuureenbloemetje.nl?
Dan zijn de bezoekers van onze website heel benieuwd naar uw ervaringen met deze online bloemen bezorgservice. U kunt een beoordeling achter laten op onze website. Met uw ervaringen en die van andere bezoekers van NederlandReview kunnen mensen die overwegen om via deze website een boeket te laten bezorgen bepalen of dit een betrouwbare webshop is.

Lees hier de ervaringen van mensen die via Verstuureenbloemetje.nl een bosje bloemen online bestellen en hebben laten bezorgen! Hoe was de kwaliteit? En de prijs?

}