Telegraaf Aanbiedingen

6.2

Bestellen

2.4

Service

5.2

Prijs

3.6

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Telegraaf Aanbiedingen

Hoe zijn de ervaringen met Telegraaf Aanbiedingen? Zijn de klanten die je voorgingen blij met hun koopjes of valt de kwaliteit of levertijd wat tegen?


Houd jij ook zo van een scherpe deal, waarbij jij iets voor een schijntje van de oorspronkelijke prijs kunt aanschaffen? Dan kun je onder andere terecht op het platform van Telegraaf Aanbiedingen. Je kunt het zo gek niet bedenken, of het wordt hier aangeboden met een fikse korting op de startprijs. Wat de ervaring van anderen is met dit platform lees je hier bij NederlandReview.


Over Telegraaf Aanbiedingen 

Telegraaf Aanbiedingen is een platform met dagaanbiedingen dat onderdeel is van de Telegraaf Media Groep. Op dit platform kun je dus dagelijks nieuwe acties vinden met producten die aangeboden worden met kortingspercentages tot wel 80%. Dit kan van alles zijn: bureaustoelen, sokken, smartphones, stofzuigers of zelfs planten.


Diensten

 
Het aanbod van Telegraaf Aanbiedingen is onderverdeeld in een paar hoofdcategorieën die je bovenaan de pagina ziet staan:

  • Deals van vandaag: Hier zie je onderaan een digitale klok meelopen die de tijd aftelt dat de aanbieding nog geldig is. Iedere avond om 24.00 uur loopt deze af en is het weer tijd voor nieuwe dagaanbiedingen.
  • Uit de krant: Hier vind je de aanbiedingen die in die week in de krant staan
  • Euroknallers: Dit zijn ook dagaanbiedingen, 15 aanbiedingen voor € 1,- per stuk
  • Dagjes uit en Tickets: Ook dit zijn dagaanbiedingen voor verschillende uitjes
  • Vakanties: Deze aanbiedingen zijn niet voor 1 dag geldig, maar worden wel in een beperkt aantal tegen een scherpe prijs aangeboden.

Behalve de vakanties zijn alle aanbiedingen slechts tijdelijk en op=op. Wil je geen enkele aanbieding missen, dan kun je je aanmelden voor de dagelijkse nieuwsbrief. Dan ben je er altijd op tijd bij als het artikel wat je al lang zoekt voorbij komt.


Betalen en verzenden

 
Er gelden verschillende verzendkosten voor de aanbiedingen, bij iedere deal staat beschreven wat de kosten hiervan zullen zijn en ook wanneer deze verzonden zal worden als je hem eenmaal hebt besteld en betaald. Zo heb je een indicatie over wanneer je je bestelling in huis kunt verwachten. Je kunt je bestelling betalen met iDeal, Creditcard of Mister Cash.


Klachten

 
Voor vragen kun je kijken op de pagina met veelgestelde vragen, of contact opnemen met de klantenservice. Deze is bereikbaar op maandag t/m donderdag van 09.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur. Je kunt ze dan bellen, maar ook e-mailen of een live chat starten op de pagina. Wanneer je aanspraak wilt maken op de garantie op een product, dan is de leverancier hiervoor verantwoordelijk. Neem hiervoor eerst contact op met de klantenservice van Telegraaf Aanbiedingen. Verder vind je onderaan de website een link naar het ODR platform van de Europese Commissie waar je eventuele klachten kunt deponeren.


Wat is jouw mening over Telegraaf Aanbiedingen?

 
Zijn de prijzen écht zo scherp, of valt de tijd die het duurt voordat je het product eindelijk ontvangt je tegen? Of je nu positieve of negatieve ervaringen hebt met deze webshop, alle ervaringen zijn welkom op dit platform waar wij deze met elkaar delen om elkaar te helpen.


Hoe zijn de ervaringen met Telegraaf Aanbiedingen? Zijn de klanten die je voorgingen blij met hun koopjes of valt de kwaliteit of levertijd wat tegen?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (27)

Abonnement Telegraaf online

Te gek voor woorden dat bij elk filmpje 4 reclames zitten heeeel irrie dus geen online abonnement sluiten

R

Robert L. van Dop

17-11-2023

0

smartwatch

3weken na retour zending nog geen terugbetaling gezien 2 keer gebelt hiervoor en moest 30 min wachten voor een telefoniste beschikbaar was moest geduldig zijn maar werd niet echt geholpen hoop dat ik mn geld nog terug krijg maar bestel hier niets meer gr.alfons

A

alfons

31-10-2023

0

software

omdat ik het product na vijf werkdagen nog niet had (zou binnen 24 uur digitaal geleverd worden), belde ik de klantenservice. dit nummer is niet makkelijk te vinden, dus dat zou een 1e punt zijn om te verbeteren. na een kwartier in de wacht te hebben gestaan (mobiel houdt dat tegenwoordig automatisch bij, dus ik kan het aantonen!) werd de verbinding verbroken. weer gebeld en weer een kwartier gewacht. kreeg ik iemand aan de lijn die weinig gemotiveerd overkwam. 'heb je al in je spam gekeken?' ja natuurlijk.' 'heb je wel betaald?. wat een domme vraag. ik begrijp dat je dat kunt vergeten te doen, maar de toon waarop de vraag gesteld werd was irritant. dat zou een 2e punt van verbetering kunnen zijn, de toonzetting. je wordt betaald om geïnteresseerd over te komen, al zit je met je tenen te spelen, als ik t maar niet merk. oké, wacht nog maar eventjes, wordt dan gezegd. wrs heb je het morgen. de volgende dag: niets. aan t eind van de dag gebeld.weer een kwartier in de wacht. is dat de eerste drempel?: mensen eerst maar een kwartier in de wacht zetten? dat zou een 3e verbeterpunt zijn; meer mensen inzetten, dan wordt de wachttijd misschien wat korter (als ze niet met hun tenen spelen) zelfde persoon aan de lijn, zelfde motivatie. nog wel zo slim dat hij zich het gesprek van gisteren herinnerde. hij heeft het doorgezet, maar zijn leidinggevende moest daarop actie ondernemen. kan hij dus niets aan doen maar hij zal het opnieuw doorzetten. volgende dag deze klacht gemaild: want ik heb weer niets ontvangen en ik wil niet weer een kwartier verspillen. automatisch antwoord: dank voor de feedback, ik zou binnen vijf werkdagen wat horen. jammer, die zijn voorbij 4e verbeterpunt: als je iets niet waar kan maken: NIET BELOVEN ik ga hier zeker niet meer kopen. zeker niet een refubished laptop van 1000,=. want dat aanbod krijg ik dan per mail: speciaal voor mij. ja die domme klant, die zomaar geld overmaakt om vervolgens niets te ontvangen. wat een lef. nou waarschijnlijk zal ik hier niets meer van horen, de webshop heeft wel wat beters te doen. blijkt

H

hans

06-10-2023

0

Pergulae

Slechte kwaliteit voor dat geld. Er wordt niet gereageerd op een klacht. Dit is een leermoment koop hier nooit wat duur betaald voor mindere kwaliteit..

C

C.v Heed

30-04-2023

0

Smart watch

Levering na bestelling ging goed maar retour sturen is een ramp. Geen retourformulier en bellen met servicecentrum is een regelrechte frustratie, na ruim 1 uur bellen steeds de melding er zijn nog 10 wachtende voor u, je komt er niet doorheen en op mail wordt niet gereageerd. Echt ik koop hier nooit meer en advies koop hier niet als je na service wil hebben.

G

Ger

16-12-2022

0

Infrarood paneel

Lang op moeten wachten. Voldeed niet aan beschrijving. Retour zending crime. Zowel via de mail als telefonisch geen respons. Mail zou binnen 5 werk dagen reactie komen. Niet dus. Telefonisch elke morgen om 8.00uur al meer als 10 wachtenden voor me. ????? Geen goed teken of er zit niemand aan de lijn. Voor mij geen telegraaf webshop meer. Zal blij zijn als ik mijn geld terug heb.

M

Marian Smits

06-12-2022

0

Arizona boxspring

Slechte matriaal,kapotte stoffering Nabestellingen, ook kapot foto's naar Webshop,gestuurd. Voor ons geen aanbevelingen, om bestelling te plaatsen,helaas bed naar Spanje gestuurd kosten 450 euro voor transport.

S

Simon Elzing

26-06-2022

0

Stofzuiger VS777

Stofzuiger echt een fantastisch ding. 14 maanden in de caravan gebruikt. Stofzuiger stuk, waarschijnlijk accu. Contact met de webshop. Antwoord: Jammer, geen garantie. Vroeg ik ook niet. Mijn vraag was hoe te repareren. Nogmaals mail: Nooit beantwoord. Daarna contact gezocht met leverancier. Ook hier geen antwoord. Produkt is echt fantastisch. Service (welke ) een drama. Heb gelijk het abonnement met de Telegaaf opgezegd.

B

Bert

26-05-2022

0

heren slips

bestellen,betalen en niets meer horen,klanten service onbereikbaar,antwoorden niet op mail enz.

R

R van Rookhuizen

31-01-2022

0

Gietijzer ovenschaal

16 /12/21 besteld en betaald, zou 23/12 verstuurd worden. Heb rekening gehouden met vertraagde levering vw feestdagendrukte. Echter na 2x tel. kontakt te hebben gehad met klantenservice met vage antwoorden, zoals -door drukte vertraging en er is een mail verstuurd met nwe leveringsdatum (nooit gekregen), wacht ik nog steeds op de ovenschaal. Ga proberen alsnog de order te annuleren met volledige restitutie van het aankoopbedrag en ga door deze ervaring ook mijn abonement op de Telegraaf opzeggen.

G

George Thijssen

09-01-2022

0

coltruien

2 coltruien besteld, zouden binnen 5 werkdagen geleverd worden, na 10 dagen nog nix gehoord en hoorde dat ze dachten de levering over 1 week te kunnen doen. Zie ik dezelfde truien weer in hun advertentie, weer gebeld (duurt een eeuwigheid voor er opgenomen wordt) en werd me verteld dat ik kon annuleren. Heb geannuleerd want wilde niet nog eens zoveel dagen wachten, kreeg mijn geld na 5 werkdagen, maar de 6,95 voor verzendkosten betaalden ze niet terug. Er is mij toegezegd dat dit nog overgemaakt gaat worden, maar na 6 weken is er nog niets overgemaakt. Slechtste service ooit, nooit maar dan ook nooit ga ik hier iets bestellen.

M

maartje

28-12-2021

0

batterijen

DRIE keer via webshop telegraaf besteld, 3 keer FOUT gegaan. Ik koos voor het GEMAK????? Kopen via deze webshop is gaan voor ONGEMAK. ik bestelde om het gemak....maar ervaarde 3 keer ongemak met de bestelling: of ik ontving de verkeerde bestelling, of het werd retour gestuurd wegens "niet thuis".....terwijl ik thuis was en ben.

R

R.Hanssens

22-11-2021

0

Macbook pro refurbished

Slechtste webshop ooit! Macbook refurbished pro gekocht maar toen die binnenkwam bleek al dat die niet in orde was.de macbook wilde niet laden en liep constant vast. Na contact opgezocht te hebben met telegraaf zeiden ze dat ze niks voor mij konden doen. Oftewel 0.0 service. Website om te janken met producten die om te janken zijn... Bespaar je alsjeblieft de moeite om uberhaupt op deze website te klikken.

R

Rik Thomas

17-08-2021

0

2 x3 sets magnia

Bizar aangekomen 6 miniscule takjes in piepkleine bakjes met aan een paar een heel klein blaadje, voldoet absoluut niet aan wat jullie voorstellen laten zien of publiceren is echt lachwekkend op het moment dat je denkt dat je een paar serieuze planten opgestuurd krijgt Ik begrijp dat je geen enorme boompjes opstuurt maar een paar serieuze planten voor dit geld is toch wel wat jullie zouden moeten waarborgen

J

Jan roedema

12-04-2021

0

t shirts

mijn bestelling zou door DHL worden bezorgd,maar is nooit bij mij aangekomen. DHL stuurt mij door naar de webshop, maar deze laat mij in de kou staan: binnen 5 dagen komt er antwoord op uw email. Dat is nu 1 maand geleden en nog niets gehoord. Als je belt sta je minstens 1 uur in de wacht en krijg je daarna een lullig nietszeggend antwoord. Nooit meer bij de webshop bestellen.

E

Erbee

19-03-2021

0

Smartwatch

Slecht bereikbare klantenservice. Voor je het weet sta je een uur in de wachtrij. Retourkosten moet je zelf betalen als je het product niet wil. Mails worden niet beantwoord.

T

Theo van Greuningen

12-03-2021

0

thermometer

werkt niet, helaas onmogelijk om te retourneren , telefonisch niet te bereiken en niemand reageert op emails, nooit meer Telegraaf

H

h voogel

04-02-2021

0

douche ophangsysteem

Ik heb op 26 januari via webshop telegraaf een douche ophangsysteem besteld en van de vervoerder Hermes Woprld vervolgens een bericht ontvangen dat het product 1 februari geleverd is. Ik heb nooit wat ontvangen: via Hermes World wordt me verzocht een bestelnummer van Telegraaf webshop te sturen, echter dit heb ik nooit ontvangen. Vervolgend diverse malen getracht Telegaarf webshop te bellen echter steeds na 30 minuten in de wacht te staan en met nog 10 wachtenden opgehangen Op een mail krijg ik alleen antwoord dat ik binnen 5 dagen zal worden beantwoord echter ook dat gebeurt niet. OIp dit moment zit ik , nadat ik om 11 uur precies ( openingstijd) heb gebeld als 40 minuten in de wacht met nog steeds 5 wachtenden voor me: ik heb het helemaal gehad met De Telegraaf en denk er aan om ook mijn telegraaf abonnement op te zeggen: wat een slechte vertoning

O

Onno Albada Jelgersma

02-02-2021

0

Loopband, incompleet en beschadigd

Geen goed woord over deze webshop, loopband in Januari gekocht, na lange tijd pas ontvangen maar is incompleet en er zitten beschadigingen aan. Diverse mailtjes gestuurd en ontzettend vaak gebeld, wordt geen gehoor aangegeven. Wil de loopband terug sturen maar zonder retourformulier (wat niet bij het pakket zat) gaat dat helaas niet. Ik wil mijn geld terug en de loopband moet gewoon weer retour verzonden kunnen worden. We hebben er slapeloze nachten van, we zijn bijna geneigd om het hoger op te zoeken. Dit riekt naar oplichting! Order nummer TW-567919 Verzenddatum 2 januari 2021

C

Chantal Flaton

30-01-2021

0

verlichting en batterijen

Levering 3 weken na betaling nog steeds niet plaatsgevonden! Dan maar zelf contact opnemen waarna je via een email bericht aan het lijntje wordt gehouden (pakket zou bij DHL bij aangemeld zijn maar na 6 dagen is dat nog steeds zo).

T

TD

04-01-2021

1