Ervaringen Regiobloemist

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je bloemen, boeketten en toebehoren kunt kopen? Wellicht is Regiobloemist een interessant bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij Regiobloemist bekend zijn. Je leest hier louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.

Wat is Regiobloemist?

Via Regiobloemist kun je boeketten bloemen en toebehoren kopen. Op de website kun je allereerst een keuze maken uit seizoensboeket, veldboeket, gelegenheid en rouwbloemen. Het bedrijf laat bloemen bezorgen door heel Nederland. Er wordt aangegeven dat ze vaak nog dezelfde dag kunnen leveren. Er worden bloemen geleverd in elke plaats van het land. Dit gaat dan via de locale bloemist.

IBIX® ALGEMEEN

Voordelen

Samenwerken met Regiobloemist brengt volgens het bedrijf een aantal voordelen met zich mee. Mocht je op werkdagen voor 14:00 uur een bestelling doen, dan zal deze dezelfde dag nog besteld worden. Een bestelling die wordt gedaan op zaterdag voor 12:00 uur, zal dezelfde zaterdag nog afgeleverd worden. Tenminste, dat laat het bedrijf weten via haar officiële website. Ze bezorgen naast bloemen, veldboeketten of gemengde boeketten ook planten, rouwwerk en bloemstukken. Er wordt aangegeven dat het bedrijf haar klanten voorziet van de best denkbare service en doet aan 100% tevredenheidsgarantie.

Bezorginformatie

Als je jouw bloemen een dag later wil laten bezorgen dan is dat mogelijk. Je kunt tijdens het bestellen aangeven op welke dag je jouw bloemen wilt laten bezorgen. Het bedrijf zal voor jou in de gaten houden of het boeket op de juiste dag bezorgd zal worden. De boeketten worden in de regel op werkdagen vanaf 09:00 uur tot circa 18:00 uur bezorgd. Er kan door het bedrijf geen exact tijdsvak gegarandeerd worden.

Goedkope bloemetjes

Het is mogelijk om goedkope bloemetjes te laten bezorgen. Omdat ze boeketten rechtstreeks via de lokale bloemist laten bezorgen zul je altijd de beste prijs krijgen. Desondanks zijn de boeketten van goede kwaliteit maar niet duur. Bij Regiobloemist kun je zonder veel kosten te maken een boeket laten bezorgen via een kwaliteitsbloemist. Als het tulpenseizoen is kun je ook tulpen bestellen via de lokale regiobloemisten. Het tulpenseizoen is van december tot ongeveer april en de tulpen die je via Regiobloemist kunt kopen zijn al beschikbaar vanaf € 11,95. Naast tulpen bezorgt het bedrijf bloemen door Nederland.

Wetenswaardigheden

Heb je een opmerking, vraag en/of feedback voor Regiobloemist? Je kunt onder andere contact opnemen via een online contactformulier. Je dient eerst een aantal persoonlijke gegevens in te vullen. Hierna is het tijd om je bericht te typen en daarna druk je op verzenden. Het bedrijf zal dan een e-mail ontvangen. Je kunt bij Regiobloemist op verschillende manieren een betaling verrichten. De beste manier om te betalen is volgens velen via iDEAL. Maar, je kunt ook op andere wijze een betaling verrichten. Op het moment van schrijven staan er onder andere Visa, Mastercard, AfterPay en PayPal aangegeven op de site van Regiobloemist.

Wat zijn de klantervaringen?

Heb je weleens bloemen, veldboeketten, gemengde boeketten, planten, rouwwerk of bloemstukken via Regiobloemist besteld? Ben je tevreden over de geleverde bloemen? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Regiobloemist? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je mening over deze organisatie deelt.

Regiobloemist

9.6
    10