Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
40% Zou hier weer kopen
Een origineel cadeau vinden voor een verjaardag of voor Kerst is altijd heel erg lastig. Gelukkig zijn er webshops zoals radbag, waar je coole gadgets en originele cadeaus kunt vinden. Maar zijn al deze cadeaus wel zo origineel? Zijn de consumenten tevreden over alle producten? Antwoorden op deze vragen en meer kun je op NederlandReview vinden, waar consumenten hun ervaringen en reviews over radbag achter hebben gelaten.
Het doel van webshop radbag is om ‘de coolste producten uit het tot op heden ontdekte universum aan te bieden, en het liefst op zo’n manier dat het shoppen ook leuk wordt’. Inmiddels is radbag in vrijwel heel Midden Europa actief. Het woord radbag is een urban woord voor ‘cool’ of ‘geweldig’. De webshop is er niet alleen voor hipsters en tripsters, maar eigenlijk voor iedereen. Er zijn cadeaus voor vrouwen en voor mannen te vinden. Van onder de € 30,- euro tot € 60,- en meer, in allerlei verschillende categorieën. Eigenlijk is radbag een webshop met van alles wat je niet echt nodig hebt, maar wel graag wilt hebben.
Op de webshop van radbag kun je in allerlei handige categorieën op zoek naar unieke cadeaus:
Tevens kun je op radbag zoeken tussen de beste cadeaus in een top 50, top 50 voor hem en voor haar en live feed. Daarnaast is er de mogelijkheid om tussen highlights te kijken, waar je bijvoorbeeld de bestverkochte cadeaus onder ‘bestsellers’ kunt vinden. Via de cadeauvinder optie kun je niet alleen iets leuks voor een bepaalde prijs kiezen, maar ook kijken naar de personaliteit van degene voor wie het cadeau is. Is het een creatieveling, een grapjas, een actieveling, een kind etc. Zo heb je al snel iets leuks gevonden.
Voor klachten is er een helpdesk aanwezig, die van maandag t/m vrijdag bereikbaar is van 8.00 tot 18.00 uur. Je kunt ze telefonisch bereiken via (020) 24 106 52 of anders via e-mail op klantenservice@radbag.nl.
Misschien heb jij al ervaring opgedaan in het kopen van unieke en coole gadgets en cadeaus via radbag en wil je die ervaring in een review met ons delen. Dat zien wij graag, zodat iedere consument precies weet wat hen eventueel te wachten staat.
Coole gadgets en originele cadeaus koop je bij radbag, toch? Wat zijn de ervaringen van andere consumenten? Je kunt ze hier lezen op NederlandReview!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Mijn werkgever had relatiegeschenken bij Radbag gekocht en NIET gezien dat dit een OOSTENRIJKSE FIRMA is ! Zij rekenen consumenten BTW die je NIET mag verrekenen. Ze WEIGEREN een GOEDE NOTA te maken. ook na herhaald vragen.
Herman
17-02-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
nooit meer!!! nochtans heb ik al vele malen gekocht bij Radbag zonder problemen. Eens het dus fout loopt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. verwaarloosbare website, niet bij kopen
els
23-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
M'n dochter van 16 heeft van haar zelf verdiende geld voor haar vriendje een poster besteld met daaronder een letterbord. Daar heeft ze maar liefst 36 euro voor betaald. Bij binnenkomst blijkt het gewoon om een poster/foto te gaan. Ook het letterbord is op die foto afgebeeld. Geen echt letterbord dus.. Hier kan ze dus niks mee. De lijst die erbij zat kan is ook verkrijgbaar bij de action voor 3,49. Ik heb het 020 nummer gebeld maar dat is een dooie lijn. Ook een bericht via fb gestuurd. Via bede geen contact kunnen leggen... En als ik dan nu al die reviews lees..... Ongelooflijk, had ze veel eerder moeten doen. Dan had ze dit cadeau niet mogen bestellen van mij.
Jansen
09-02-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Kerstcadeaus besteld op 11 december. Deze zouden enkele dagen geleverd worden. Radbag gecontacteerd met antwoord dat ze niet konden antwoorden en moesten te raden gaan bij de leverancier. Het is al 4 keer bij GLS in Tongeren om vandaag dan na 18 DAGEN geleverd te worden. Geen excuses of compensaties ontvangen.
Ludo Leyssens
29-12-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Vreselijk al besteld 10/12/2021 staat nog steeds ergens bij GLS te staan en vandaag 22/12/2021 geen kerst voor mijn kinderen en kleinkinderen. Ik raad iedereen ten stelligste af om bij Radbag te bestellen want men kan niemand bereiken die iets zinnigs doet en bij GLS is de ramp nog groter een verzender die qoutatie -10 moet krijgen. Het door GLS opgegeven e-mail op het telefonisch contact is zelfs teruggekeerd : kon niet afgeleverd worden. Laat jullie Kerst of verrassing niet verpesten door deze onbetrouwbare bedrijven. Bert
Bert De Petter
22-12-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Snelle levering. Makkelijk bestellen en betalen. Breekbare producten goed verpakt dus heel aangekomen.
Sonnenberg
22-11-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Wat een ongelooflijk slechte service. Ik wilde deze handdoek als cadeautje naar mijn vriendin laten sturen, maar als je via Paypal express betaalt krijg je niet de mogelijkheid om geen factuur mee te laten sturen. Meteen na het bestellen heb ik RADBAG een berichtje gestuurd met de vraag om de handdoek zonder papieren factuur te verzenden. Er werd geen enkele moeite gedaan om dit te regelen en ook annuleren was niet meer mogelijk.
Martijn
07-04-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Wat een DRAMA! De deurmat met naam was fout gedrukt. Eerste letter is maar half zichtbaar. Bericht via de site gestuurd, maar geen respons. Gebeld, maar afgepoeierd met "mijn collega behandelt deze case". Wie die collega dan was kreeg ik niet te horen. Er zou een mail gestuurd zijn, maar die heb ik niet ontvangen. Nogmaals gebeld, en kreeg toen een frans/Engels sprekende dame aan de lijn. Zijn kon uiteraard ook niets voor me betekenen, maar zou me de mail nogmaals sturen. Weer niets mogen ontvangen. De verkeerde print zou zogenaamd mijn eigen schuld zijn, maar hoe ik letters buiten het kader kan plaatsen is mij een raadsel!! Weggegooid geld dus, want het lijkt erop dat ze het flut product niet gaan vervangen of vergoeden. NOOIT MEER RADBAG!
Donovan Braumuller
18-03-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Nooit meer! Koop hier vooral niet zou mijn aanbeveling zijn. De kwaliteit is echt onder de maat. Snijplank laat laagje los na vaatwasser, volgens de specificaties zou het er tegen moeten kunnen. Klantenservice reageert simpelweg niet op de herhaaldelijk vraag en meerdere pogingen tot contact voor een oplossing. Weggegooid geld helaas.
Hans
27-01-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
2 kussen besteld met tekst en foto. enkele glitters waren na enkele keren te transformeren al kapot. foto was van donkere en zwakke kwaliteit. kussens met de vraag : -wil jij mijn meter zijn -wil jij mijn peter zijn zouden toch langer moeten meegaan en van betere kwaliteit zijn. al zeker voor 39euro (incl. verz.) per stuk. zeer ontgoocheld jammer
Angelo Bruneel
29-04-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Tot twee maal toe het pakket retour gestuurd, een maal naar Nederlands adres dat ik van radbag opkreeg, een een maal Duits adres dat ik via hun de tweede keer door gekregen had om het naartoe te sturen. Bij beide adressen krijg ik het terug gestuurd omdat het bedrijf daar niet gevestigd is of vals adres is. Wel twee keer porto kwijt en nog geen stap verder
Kirsten
21-02-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Slechtste ervaring ooit met een online shop. Goederen aangekocht die gemaakt waren van chocolade. Ze kwamen thuis geleverd los in een grotere doos zonder enige bescherming. Logischerwijze waren de goederen dus gebroken. Na twee mails werd het item opnieuw opgestuurd. Dit was OPNIEUW gebroken. Het was op exact dezelfde manier ingepakt waardoor het dus heel gemakkelijk opnieuw kon breken. Ik heb nu reeds 3 mails gestuurd om dit aan te geven maar daarop heb ik nog geen enkelen reactie gekregen. Ik had dit gekocht als een cadeau voor iemand. Ik dacht door 4 weken op voorhand te bestellen dat ik zeker ruim op tijd zou zijn. De verjaardag is morgen en ik heb nu twee gebroken items en geen antwoord meer op mijn mails. NOOIT KOOP IK HIER NOG.
Lander
17-02-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik heb op 29/11 drie items besteld en dacht hiermee ruim voor de kerstdrukte mijn geschenken in huis te hebben. Niets bleek helaas minder waar, de levering en communicatie met GLS liep volledig verkeerd (telkens loze beloftes dat mijn pakje tijdig geleverd zou worden en tijdens een laatste oproep was men zelfs gewoon onbeschoft) Radbag kwam niet tussen en telkens moest ik zelf blijven proberen achterhalen waar mijn levering verzeild was geraakt. Tijdens een mail van 7/1 kreeg ik plots te horen dat het pak onderweg was naar Oostenrijk en ik mijn geld terug zou krijgen.. echter op vandaag nog steeds niets ontvangen, alsook krijg ik geen reactie meer op minstens nog drie rappels. Bovendien geraak ik telefonisch eveneens niet binnen en kan ik dit niet bespreken met een medewerker.. sorry maar wat voor oplichtpraktijken zijn dit?? We zijn drie maanden verder, wat een ongelooflijke schande!!
Sarah Van Laer
17-02-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Hier 26 December een cadeau gekocht met beloofde 1-4 werkdagen. Dit was niet het geval door de feestdagen en dat is volkomen begrijpelijk. Helaas laat Radbag niets van zich horen over wanneer het wel geleverd word. Vandaag 6 Januari komt het aan. Een verkeerd pakket. Zijn niet bereikbaar. Bel ze en ze zeggen dat ze van maandag tm vrijdag tussen 10:00 - 14:00 . Ik bel om 12:00 en ze zijn niet beschikbaar. Dit is niet hoe je met je klanten omgaat!!
Morris Arbman
06-01-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik Bestel hier NOOIT meer! Slechte service Besteld 15 dagen voor kerstmis, met een beloofde levertijd van 3 -4 dagen! Na 4 mails gestuurt te hebben en 1 telefoongesprek dat mij ook nog eens 5 euro koste en een Engelstalige aan de lijn te hebben. Omdat de nederlands sprekende telefoniste niet beschikbaar was! Heb ik mijn pakjes niet optijd voor de feesten. Echt foei... Is een schande dat dit kan en mij hebben ze maar 1 x gefopt. Ik bestel er nooit meer ????
Gijsen ellen
19-12-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestelde goederen werden te laat en beschadigd geleverd. Slechte verpakking. Geen accurate reactie op e-mail. Geen voorstel tot rechtzetting. Geen correcte houding voor een webwinkel.
Paul Wouters
11-12-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Niet geleverd geld wordt terugheboekt ong nit
Ljfrankevoorrt
07-08-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Misleidende foto’s. Je denkt dat je iets gaat krijgen zoals het op de foto staat maar blijkt dat dit er zelfs niet een beetje op lijkt.
Diëgo Arshad
13-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Gepersonaliseerd cadeau besteld van mulitplex waarbij er aan de zichtzijde een stuk hout ingelegd was wat een andere kleur en nerf had. Hier foto's van gemaakt en toegestuurd. Probleem door hun bevestigd, alleen op geen enkele wijze bereidwilligheid om tot een passende oplossing te komen. Erg onvriendelijk te woord gestaan, er was zelfs tegen betaling geen oplossing mogelijk.
Robert
27-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal