6.9

6.6

71.4%

Plarium - online strategy

Plarium: Ervaringen

Vecht tegen of met Spartanen, Perzen, Vikingen, mutanten en piraten!

Hou jij van gamen? Doe jij dat het liefst gratis en online? Dan ben je vast bekend met Plarium of zou je dat moeten zijn! Hoe beoordeelt Nederland dit online gaming platform? Zijn de verhalen goed genoeg, de graphics cool genoeg, de keys handig genoeg? Is het wel echt gratis of zitten er addertjes onder het gras? Vind jij hier jouw nieuwste lievelingsbesteding of ben je het al gauw genoeg weer zat? Lees hier hoe anderen voor jou Plarium hebben beoordeeld en laat je leiden door hun ervaringen om zelf wel of niet ook een kijkje te nemen op deze epische website!

Over Plarium

Plarium biedt verschillende spellen om online te spelen. Ze hebben vaak klinkende namen. Total Domination, Soldiers Inc, Pirates: Tides of Fortune, Stormfall: Age of War, Sparta: War of Empires en de nieuwste aanwinst: Nords, Heroes of the North. Zoals de titels al aangeven, zijn de spellen vaak losjes (heel losjes) gebaseerd op bekende heldhaftige of op zijn minst bloederige episodes uit de wereldgeschiedenis. De Spartanen, bekend om het opheffen van ouderwetse uitvinden als stadsmuren, omdat zij hun stad wel met hun blote vuisten konden verdedigen. De geweldige Koning Leonidas, die het zo heldhaftig opnam tegen de machtige Perzen. Piraten, niet alleen criminelen, maar ook gezellig zuipende feestvierders op zee. Wie wil Johnny Depp nou niet als drinkebroeder? Of wat dacht je van de Vikingen, die er ook gezellig op loshakten zoals Ragnar Lothbrok, heftig neergezet in de nu zo populaire tv-serie van The History Channel? Types zoals deze zullen altijd tot de verbeelding spreken en het is dan ook niet voor niets dat Plarium dergelijke werelden uitkiest om jou in rond te laten vechten.

Diensten van Plarium

Op Plarium.com kun je inloggen of een account aanmaken, al dan niet via Facebook of Google + en je avontuur beginnen. Voor elk spel vind je een eigen pagina. Hier lees je meer over de vaak uitgebreide achtergrondverhalen, hoe je het spel moet bedienen en hoe de graphics eruit zien. Je kunt er je strategieën, diplomatie en tactieken oefenen tot je een ware oorlogskoning bent. Of je nu van historisch realisme of meer van mythologische verhalen houdt, of juist een mix wilt: op Plarium vind je meerdere spellen naar je gading. De 3D-graphics, gesproken missies en uitgebreide tutorials moeten nieuwe spelers naar binnen zuigen en verslaafd maken aan deze gamewereld. En dat is al vaak gelukt: Plarium claimt ruim 100 miljoen spelers te hebben, verspreid over meer dan vijftig landen. Heroes will rise!

Klachten over Plarium

Niet tevreden over de diensten van Plarium? Je kunt het ze laten weten met berichtjes via YouTube, Twitter, Google + en Facebook. Op de website is een uitgebreide Refund Policy te vinden, mocht je daar behoefte aan hebben.

Heb jij Leonidas geholpen die nare Perzen te verslaan, vond jij Ragnar aan jouw zijde in de vikinggevechten of heb je mutanten verslagen in een post-apocalyptische wereld op plarium.com? Laat dan hier de epische verslagen van jouw battles lezen aan de rest van Nederland!

Wat vinden Nederlanders van deze (MMORPG) online strategy game? Leuk en spannend en niet (te) duur? Lees ervaringen op NederlandReview

10

Alle reviews (7)

sparta

Absolute worthless game,not just this game,the entire plarium platform,full of glitches,worthless custumor service,money grabbing bunch of idiots,they let you pay for ingame improvements,two months later take it away again without money return,to me it more seems like a moneypipeline/laundry towards the Ukraine war than a serious players latform,my advice,stay clear of these thiefs unless it's your hobby to reboot and re-install while bursting your credit card.

K

kjell

18-01-2023

woordzoeker

hector

09-09-2022

Vikings war of clans

Ik ben niet zo blij met plarium. Kocht van de week een pack uit de ingame bank..vlak erna nog een zelfde pack, waarvan ik er maar 1 heb gekregen. Netjes een ticket aangemaakt en een dag later kreeg ik alsnog me pakket. Twee weken later kocht ik weer 3 pakketten wat als offer werd aangeboden waarvan ik er maar 1 kreeg. Weer netjes een ticket gemaakt. Maar toen werd ik genaaid met omdat ze zeiden dat ik volgens art X de bank mislijden en hebben ze me een gewone aankoop van gold waarvan de waarde 1000x zo weinig is gegeven en gezegt me te bannen als ik het nog is deed. Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan maar na meerdere mails gewezen op het art X . Zonder enige duidelijkheid. Gewoonweg schandalig als je ziet wat ik al geïnvesteerd heb in de korte tijd.

Arma

11-06-2020

1forum

Hele vakanties lang gamen

Ik ben een enthousiaste gamer. Al mijn vakanties alleen maar altijd aan het gamen. Met Plarium ben ik nu ook al uren bezig. er valt veel te ontdekken en uit te breiden. Sparta - war of empires is mijn favoriet. Door de gameplay en de graphics en de verhalen Het is jammer dat de vakantie alweer bijna voorbij is, want ik ben nog lang niet klaar met dit spel.

Stijn westerik

05-01-2017

vet mooie game

ik ben echt fan van online strategiespellen en deze ook !! alles is vet mooi gemaakt en tekeningen zijn heel afgewerkt game besturing heb je zo onder de knie

jasper

14-12-2016

gave werelden

Soms een beetje ouderwets; ik speel al superlang dit soort spellen, maar het verveelt nooit. Je kunt hier kiezen uit gave werelden, zelf vind ik de Spartanen het coolst, ook door die graphics enzo, maar die Piraten zijn ook grappig!!

Sem

21-11-2015

Supervet