MijnPIN
Alle reviewsMijnPIN
Alle reviews (15)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Pin
Nooit, nooit, nooit aan beginnen. Ik ben nu al 10 dagen aan het bellen met mypos en mij 'n account is nog steeds geblokkeerd. Inmiddels al uren in de wachtrij gezeten. Je komt iedere keer alleen maar door tot de helpdesk. Zij kunnen je niet helpen en ook niet doorschakelen. Het enige wat ze kunnen is een terugbel verzoek indienen. Ik ben tot nu toe nog nooit teruggebeld. Net een dame aan de lijn gehad die vergat om de hoorn op de haak te gooien en gewoon zat te lachen met haar collega om mijn situatie. Wat een ongelooflijk slecht bedrijf is dit. We hebben op ons bedrijf ook izettle. Daar hebben we nog nooit gedoe mee gehad. Er staat heel veel geld op mijn mypos rekening en ik kan er niet over beschikken. Mocht je ook van roulette houden dan is mypos geen probleem. Wil je een betrouwbaar bedrijf kies dan alsjeblieft voor een ander.
in 2016
In 2016 heb ik een mobiel apparaatje aangeschaft en kan maar 1 ding er over kwijt gewoon perfect !! in het begin had ik een kaartje erin en vloog mijn tegoed erdoor heen ,maar dat lag aan mijn zelf want ik had geen datakaartje erin gedaan maar een beltegoed kaartje !!
na een jaar kon je door eenmalig een bedrag te betalen een kaart kopen en die zit er tot nu toe nog steeds in ,dus die kosten heb je niet meer ,wel heb ik het een paar keer gehad dat tijdens gebruik hij op eens ging updaten en daarom zo'n beetje 3 uur buiten bedrijf was , na telefonisch overleg werd mij verteld dat ze dat juist in de uren deden dat hij normaal gesproken meestal niet gebruikt wordt , ja ze kunnen niet weten dat er ook nachtmarkten zijn , dit heb ik opgelost om voordat we hem in die uren gebruiken hem eerst handmatig een update te laten uitvoeren en probleem te wereld uit
Ik ben het wel met sommige reviews eens dat inderdaad Mijn PIN geen bedrijf is van deze tijd , je vind helaas geen bedrijven meer die zo makkelijk hun telefoon nummer op hun site zetten en zo makkelijk te bereiken zijn , als het je te lang duurt kun je je nummer achter laten en wordt je zeer spoedig terug gebeld , dat heb ik wel eens anders meegemaakt ,,meestal wordt je als je geen verkoop afdeling heb gebeld helemaal niet terug gebeld !! en dan de manier van helpen en oplossen ,die vind je inderdaad ook niet zo gauw meer bij bedrijven van deze tijd , uiterst vriendelijk en bekwaam , en weten waar ze over praten !! was dat bij al die tegenwoordige bedrijven maar zo , dan de kosten ja het kosten 3 euro om een overboeking te doen naar een andere rekening ,maar als je het gewoon laat staan en b.v. per maand overmaakt wat is dan 3 euro iedere andere bank berekend ook kosten ,als ik kijk wat ik per mnd aan vaste kosten van b.v een xxxo of xxg kwijt ben dan valt dat bij Mijn Pin nog wel mee voordat ik het apparaatje aanschafte ben ik eerst bij deze banken langs geweest , nou daar werd je echt niet vrolijk van , voor mij was de beslissing snel gemaakt en voor meerdere collega's na mijn positief verhaal dus ook en ook die zijn allemaal tevreden ,, voor het verzenden van de wettelijke gegevens welke nodig zijn ,had ik het apparaat al en konden mijn klanten betalen per pin ,uiteraard kon ik na registratie pas over mijn credit beschikken ,maar dit heeft niet langer als een week geduurd niks geen problemen ,meteen perfect
Kortom ik ben blij met het apparaatje en super tevreden over de medewerkers van Mijn Pin en wens ze nog veel succes toeHerhaaldelijk geen geld terug
Helaas word je tegenwoordig door somige winkels noodgedwongen om iets wat je netjes meteen retour brengt dat je het terug moet laten storten door pinretour. ik heb al herhaaldelijk meegemaakt dat het geld nooit retour kwam en nu alweer!! Echt een vreselijk slecht bedrijf! Je gaat bijna denken dat ze met opzet geld achterover drukken! ik ben woedend!!
Te vaak technische problemen
Maak nu ruim 2 jaar gebruik van mijn pin / mypos, in het begin naar tevredenheid. Na de laatste software update en aanpassing voorwaarden. Teveel technische ongemakken.
1. Laden van de mypos.eu pagina super traag. Meer dan 1,5 minuten >
2. Storing heb nu al 1,5 dag geen toegang tot mijn account (tijdelijk niet toegankelijk). Kom te vaak voor storingen op de server. Slechte zaak voor iedere ondernemer die meteen over de financiële middelen wilt voorzien.
Ik laat klanten steeds vaker betalen via een betaalverzoek van mijn huisbankier de Rabobank.
Verloopt tot nu toe snel en accuraat. Bijkomend voordeel het geld staat meteen op je zak. rekening, wel eerst een factuurnr. aanmaken.
3. Geld overmaken duurt bijna een dag. Soms zelfs 1,5 dag. Is niet meer van deze tijd en daar vraagt mypos/mijnpin, daar ook nog eens €3,- per overboeking naar een externe bank voor.
Intern overboeken naar een mypos rekening een dag!!! Kom op, dit kan sneller.
4. Voor de app teveel dubbele gegevens invullen terwijl je die al hebt ingevuld, mag je na de aanpassing van de voorwaarden al je persoonlijke gegevens invullen (paspoort/id), zoals bij de 1e aanvraag op de website. Waar is dat goed voor?
Al met al veel aan dit bedrijf is traag. Toegang tot je account, overboeken van je omzet, ontvangen van je omzet, laden van de transacties. Dodelijk vermoeiend. De 24- uurs economie geldt niet voor deze organisatie.
It's time for a upgrade.MijnPin afrader!
Ik ben zo ontevreden over mypos heb spijt dat ik ooit ben overgestapt.. ten eerste belachelijk dat ik 99 euro moest betalen voor jullie pin automaat terwijl het 5min duurt voor dat ding opstart en dan overdrijf ik echt niet! Ik had veel meer verwacht van dit apparaat gezien de prijs ervan en alle andere bedrijven geven hun pinautomaat gratis bij inschrijving. We proberen geld te verdienen maar voor dat we dat kunnen doen moeten we eerst geld uitgeven het duurt maanden voordat uw klant die 99 eu er uit heeft gehaald wat bij andere bedrijven gratis of goedkoper is dus dat is een en al verlies.. ook had ik veel liever gehad dat al het geld op mijn eigen rekening werd gestoort.. uiteindelijk ben je precies het zelfde kwijt als alle andere pin bedrijven omdat jullie 3euro vragen per transactie vanaf mypos credit card tot mijn ing rekening dus nu ben ik verplicht om het geld te sparen op mypos creditcard acount want anders betaal ik bij elke overschrijving 3euro transactie kosten . Nogmaals het apparaat werkt heel traag, opstart tijd duurt veelste lang en als ik hem de heledag aanlaat staan is de batterij leeg dus wanneer ik een klant heb ook dan duurt het veelste lang om optestarten want de batterij moet eerst opladen een en al bagger begin er niet aan mensen als het kan stuur ik graag het apparaat terug !MijnPin afrader!
Ik ben zo ontevreden over mypos heb spijt dat ik ooit ben overgestapt.. ten eerste belachelijk dat ik 99 euro moest betalen voor jullie pin automaat terwijl het 5min duurt voor dat ding opstart en dan overdrijf ik echt niet! Ik had veel meer verwacht van dit apparaat gezien de prijs ervan en alle andere bedrijven geven hun pinautomaat gratis bij inschrijving. We proberen geld te verdienen maar voor dat we dat kunnen doen moeten we eerst geld uitgeven het duurt maanden voordat uw klant die 99 eu er uit heeft gehaald wat bij andere bedrijven gratis of goedkoper is dus dat is een en al verlies.. ook had ik veel liever gehad dat al het geld op mijn eigen rekening werd gestoort.. uiteindelijk ben je precies het zelfde kwijt als alle andere pin bedrijven omdat jullie 3euro vragen per transactie vanaf mypos credit card tot mijn ing rekening dus nu ben ik verplicht om het geld te sparen op mypos creditcard acount want anders betaal ik bij elke overschrijving 3euro transactie kosten . Nogmaals het apparaat werkt heel traag, opstart tijd duurt veelste lang en als ik hem de heledag aanlaat staan is de batterij leeg dus wanneer ik een klant heb ook dan duurt het veelste lang om optestarten want de batterij moet eerst opladen een en al bagger begin er niet aan mensen als het kan stuur ik graag het apparaat terug !werkt heel goed
prima systeem
Werkt perfect
Kan me helemaal niet vinden, in de slechte beoordeling van mede gebruikers.
Werkt als en tierelier, zullen we maar zeggen.Revieuw
2 My Pos combo's in gebruik en zeer tevreden tot nu toe, het enigste wat ik mis zijn maandoverzichten met de dagtoetalen
slechte , slecht, slecht, moedeloos
Nog nooit eerder zo'n gedoe mee gemaakt om wat goedgekeurd te krijgen.
Ruim 2 weken bezig om id en dergelijke rond te krijgen. op dit moment nog niet klaar. Foto's gemaakt van het rijbewijs met mijn mobiele telefoon Duidelijk leesbaar alles gecontroleerd voor verzending. Blijkbaar niet voor mijnpin.
Heb het gehad en heb gevraagd of ik het apparaat retour kan zenden. Echt om moedeloos van te worden.
NOOIT weer mijnpin. Gelukkig alleen een proefstorting gedaan van €100,00, anders staat je geld vast en kun je er niet aankomen. 2 sites waar je mee moet comuniceren loopt allemaal langs elkaar. kan ik het niet retour zenden die kans zit er dik in natuurlijk en flikker ik het in de vuilnisemmer. Wat een stress om een pinapparaatwaardeloos , ik zou maar niet aanraden , elke keer veranderd de transactiekosten zonder dat je het weet ene keer is dat 0,25 cent andere keer 2% van wat je verkocht hebt, als je ze aanspreekt duurt het meer dan een maand om dit te oplossen,
Wil je geen hoofdpijn geen gezeur , neem bij ING een pin compleet.
Vertrouwelijk en betrouwbaar.
FarhadIn eerste instantie leverde u een verlopen identiteitsdocument aan, de tweede keer waren het miniaturen van foto's. Dreigen dat u dan maar een slechte review gaat schrijven als we de miniaturen niet accepteren heeft geen zin. Toezichthouders leggen torenhoge boete's op als documenten niet voldoen aan hun eisen. Daar gaat myPOS niet over. De regels zijn overigens voor alle financiële dienstverleners hetzelfde. Er is niemand - geen makelaar, notaris, verzekeraar, bank of PSP die miniaturen van een rijbewijs accepteert. Dreigen dat u de terminal dan maar terugstuurt was voor ons geen enkel probleem. Het terugsturen van een terminal ontslaat myPOS niet van de verplichting om uw identiteit vast te stellen. Wederom zijn dat regels van toezichthouders. In ieder geval zijn wij blij dat uiteindelijk de documenten zijn aangeleverd en u nog regelmatig de betaalterminal en het account gebruikt.
Wat een waardeloos systeem! Volledig eens met boertien. Je bent een week bezig om alles te downloaden. Voert een videpgesprek met slechtsprekende ìndiase`dame. weer alles opsturen en dan moet je nog een UBO verklaring gaan opsturen. Blijkbaar heeft niemand van de organisatie dat ooit gedaan, anders durf je het een klant niet te vragen. Niet te doen. Verschikkelijk onhandig. Mag het niet terugsturen omdat het krimpplastic is verwijderd. In de vuilnisbak ermee!
Waardeloze organisatie.Vergeet te zeggen dat de ene keer een engelstalige mail krijgt, de andere keer een nederlandstalige mail waar weer andere dingen in staan. Hopeloos en buitengewoon irritant. Heb het helemaal gehad!
Mijnpin Mypos210C
Opvallend was de snelle bezorging, en na het openen van het pakket was het activeren en (leren) bedienen van de pin vrij eenvoudig. Een half uur na installatie start en pinklaar. De pin heeft geen lastige code's om aan te melden oid, gewoon aanzetten, op de middelste knop drukken, bedrag invoeren, en de klant laten pinnen. Pin reageert zeer snel, dit is echt een verademing t.o.v. wat men gewend is bij de apparaten in supermarkten en benzinestations.
Op de website van mijnpin was het niet geheel duidelijk of er ook een lader/docking en een kassarol meegeleverd zou worden. Daarom maar gelijk een setje rollen meebesteld en de gok genomen of er wel een docking/lader bij zat. Wellicht kan dit duidelijker op de site worden vermeld. Er zit dus een lader/soort van docking bij en 1 bon rolletje. Verder 2 stickertjes met card aanduidingen, maar dit zijn niet de blauwe pin stickers die de nederlandse consument gewend is, dus je hebt er vrij weinig aan.
We waren op zoek naar een goedkope pin zonder vaste kosten, maar geen 'alibaba' rommel. De myPos 210 blijkt een stevig apparaat, solide, en reageert snel met een scherp en helder display. Opstarten is een kwestie van aanzetten. Een verassing was dat je ook gelijk beltegoed kan verkopen, helaas is dit voor nederlandse bellers beperkt tot een klein aantal providers, KPN en Lebara ontbreken bijvoorbeeld. Ook is het aanschaffen voorzien van een extra fee van 2,87 voor de klant (en je moet saldo hebben staan), maar we kunnen ons voorstellen dat er (afgelegen) plaatsen zijn of bijvoorbeeld snachts in een hotel, waarbij de klant al blij is dat deze zijn telefoon op kan waarderen.
Er zit een pennetje in de zijkant van de pin, zoals men deze ook aantreft bij de duurdere tablets, maar we hebben niet kunnen ontdekken waar deze voor is.
Een vervelend en zeer tijdrovend nadeel is dat je je bij 2 sites moet registreren, dit is echt een puzzelzoektocht waar je wat moet invullen en dat je ook een debitcard ontvangt met een online bankrekening, waar je van alles en nog wat voor moet inleveren en invullen. Er wordt nergens aangegeven dat het zo werkt, en zeker in deze tijd mag men gerust aarzelen om van allerlei ID kopie's op verschillende sites zomaar te uploaden. Dit is echt een verbeterpunt richting mijnpin, na anderhalve week komen er nog steeds mails om achterkanten van ID kaarten van de ene site terwijl de andere site nog steeds wacht op accordatie van de gegevens. We zijn er nu 10 dagen na aanschaf nog steeds niet achter welke site je waarvoor registreert en al je gegevens aanlevert! Dit is echt rommelig ingericht en slecht georganiseerd. Het zou helpen als hier een stappenplan voor was, of enige vorm van documentatie/uitleg, of dat mijnpin bijvoorbeeld de gegevens digitaal bij je verzameld en je 2 dagen later voorziet van de logins van je pinrekening.
Intussen werkt het pinnen zoals beloofd, inclusief contactloos betalen van alle soorten pinpassen. Klant betaald, saldo komt onmiddelijk in je interface te staan, en naar believen kan dit gewoon naar een (nederlandse) bank worden overgemaakt. Bij weinig omzet via pin zou je het saldo wellicht beter even kunnen laten staat ivm de kosten, maar die afweging moet iedere pinbezitter voor zichzelf maken natuurlijk. Het Wifi bereik is bijzonder goed te noemen, ook door 3 muren heen in een hal erachter werkt dit nog perfect. Kan geen bluetooth tegenop!
Resume: wil je een pinapparaat zonder gedoe met apps en bluetooth (waarbij je naast je pin weer een telefoon erbij moet hebben), of een vaag kastje waar de klant argwanend naar kijkt, neem dan de mypos210. Het apparaat ziet er serieus uit, voelt solide aan, reageert snel, is draadloos te gebruiken, heeft een bijzonder helder en goed leesbaar (oudere klanten of nachthoreca) display, en werkt trefzeker en print duidelijk leesbare bonnen uit. Voor in je bedrijf: bestel er via een stickersite nog een paar 'hier kan men pinnen' stickers erbij en je bent klaar om pintransacties te ontvangen!Mobiele pinapparaten
Voor mijn onderneming heb ik pinautomaten besteld bij Mijn Pin.
De apparaten werken naar behoren en mijn klanten vinden het prettig dat ik nu gebruik maak van (mobiele) Pin.eigenaar
Wat een gigantisch gedoe om de pin te activeren. Vervolgens moet je een enorme waslijst met allemaal gevoelige informatie overhandigen waarbij een ieder die eventueel meekijkt zo met je identiteit aan de haal gaat.
Ben nu inmiddels 2 avonden bezig om de juiste gegevens aan geleverd te krijgen. Wat een toestand. Hiervoor had ik een pinapparaat van izettle. Dat werkte echt binnen 5 minuten. Als ik dit allemaal van te voeren had geweten was ik hier niet aan begonnen. Er staat inmiddels al een behoorlijk bedrag op de pin en kan dit nu niet uitbetaald krijgen. Wat een toestand.Voor financiële diensten gelden regels. Aan die wet- en regelgeving moeten we voldoen. Onderdeel hiervan is een ken-uw-klant proces. Net zoals een makelaar, notaris of hypotheekadviseur dienen we te weten met wie we zaken doen. Omdat we de producten online verkopen 'zien' we onze klanten niet in het echt. We vragen om een ID, KVK en kopie bankafschrift. De verwerking van deze gegevens is beveiligd en worden na verwerking vernietigd. Bij de Autoriteit Persoonsgegevens is dit in het register opgenomen onder M1636325 .
Beste spa als u uw documenten op orde zou hebben kon u alles snel en eenvoudig uploaden en was er geen probleem.
Het kost even tijd maar dan heb je ook wat.
Toch veel succes ermee en een voordeel, het is goedkoper dan Izette.
Ik wens u nog een fijne dag
EvertIk ben het met SPA eens! Je krijgt een waslijst aan spullen in te leveren en ja ik snap dat ze nodig zijn en ja ik heb echt wel mijn gegevens bij de hand, maar moet de controle dan een week duren alvorens je te horen krijgt dat het niet klopt? Daarnaast moet je ook dingen inleveren waarbij je mag gaan raden wat je precies moet gaan invullen in slecht vertaalde Engelse documenten. Een beetje betere ondersteuning hierin en snellere verwerking is zeker niets teveel gevraagd!
Professioneler en moderner dan ons vorige systeem
Wij zijn van een bekende winkel in Amsterdam.
We werkten altijd met zo'n handterminal. Dat werkte op zich goed, tenzij het apparaat geen bereik had. Erg lastig, want dan kun je niks meer en moet je de klanten vragen of ze toch contant kunnen betalen en zo niet, dan vraag je ze of ze ergens kunnen gaan pinnen (maar zie je ze vaak nooit meer terug).
Omdat wij ook op locaties verkopen, waren we altijd weer afhankelijk van de verbinding en daarom zijn wij overgestapt naar een nieuw systeem. En dat werd mijnPin.
Tot noch toe, maar ik moet zeggen dat we het nog niet erg veel hebben hoeven gebruiken, werkt deze veel sneller en slimmer dan ons oude systeem. Veel moderner en praktischer.
Maakt ook direct een meer professionele indruk op onze klanten.Pinapparaat besteld bij Mijnpin
Ik ben zelfstandig ondernemer en kreeg van mijn klanten steeds vaker het verzoek of ze ook konden pinnen. Uiteindelijk een mobiel pinapparaat aangeschaft bij Mijnpin en mijn klanten en ikzelf zijn er zeer tevreden mee.
Anderen bekeken ook

Wanneer je een studie doet moet je soms een scriptie maken of een samenvatting, en aan het eind van je studie een proefschrift. Dit hoort er nu een...


Wanneer je als ondernemer aan het werk bent komt daar altijd een heel stuk financiële administratie bij kijken. Je moet de facturen bijhouden,...

Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Ik heb inmiddels al jaren meer dan 10 apparaten en wel eens problemen gehad die altijd keurig werden opgelost. Wat zeur je nu over 3 euro, als je naar een nederlandse bank gaat om geld te storten moet je 6 euro betalen ook ongeacht het bedrag. Waarschijnlijk heb je gewoon een oud apparaat met een oude Sim. Gewoon ff bellen en wisselen. Probleem opgelost. Wat betreft opladen. Je moet hem gewoon op de lader laten liggen.