8

8

8

8

100%

Life is Feudal: MMO

Reviews van spelers - Life is Feudal: MMO. Het werd de MMO van 2017 genoemd: Life is Feudal: MMO. Heb jij ervaringen met deze MMO of wil je juist meer weten van mensen die het al gespeeld hebben? Lees dan verder!

Over Life is Feudal MMO

Het kan bijna niet als je dit zit te lezen, maar misschien heb je het je gewoon nooit afgevraagd. Wat betekent MMO nou eigenlijk? MMO is een afkorting van MMORPG. Dit staat voor massively multiplayer online role-playing game. Je speelt dit spel dus met heel veel spelers tegelijk via het internet, waardoor er tijdens het spelen veel interactie is met andere mensen. Life is Feudal: MMO is een online role-playing game wat geïnspireerd is door Middeleeuwse tijden. Ridders, kastelen, forten of een basis onder de grond? Het kan hier allemaal. Eigenlijk alles wat je kunt bedenken, kun je bouwen in deze snel veranderende wereld.

Belangrijkste kenmerken Life is Feudal: MMO

Er zijn vier kenmerken waar Life is Feudal: MMO om geroemd wordt, dit zijn:

• Bouw en verander. Verander de wereld met een paar muisklikken. En bouw er vervolgens meer dan 100 verschillende soorten gebouwen op. Van fort tot boomhut en van ondergrondse basis tot statig kasteel.
  • Ontwerp en creëer. Je kunt in Life is Feudal: MMO meer dan 500 artikelen maken en ontwerpen. Ga steenhouwen in de mijnen, smeden in de werkplaats van de smit, wordt handig met hout als timmerman, tem de wildste dieren, kook de lekkerste gerechten en blijf ontdekken. Er is namelijk nog veel meer.
  • Zorg voor een formatie in de strijd. Houd je jouw manschappen in formatie in het heetst van de strijd? Dan zorgt dat voor bonussen.
  • Geen vaststaande gevechtspatronen. Vecht het uit met je vijanden. Hoe je dat doet, dat maakt niet uit. Pak je het zwaard, vecht je het uit met de kruisboog of ga je het handgevecht aan?

Beschrijving Life is Feudal: MMO

In de online role-playing game Life is Feudal: MMO ervaar je het Middeleeuwse leven groots, wijds en authentiek. Duik samen met duizenden andere spelers in de intense wereld. Het land, de omstandigheden en de spelers veranderen waar je bij staat. Je begint met niks en bouwt vervolgens een bescheiden bestaan op. Vanaf daar bouw je verder aan je eigen koninkrijk door je te wagen in de economie, maatschappij en strijd zoals die er ook in de middeleeuwen was. Welke wereldstad krijgt jouw naam, hoe groot wordt jouw koninkrijk en hoeveel veldslagen win jij?

Ervaringen en reviews Life is Feudal: MMO

Online role-playing is een snel opkomende vorm van gamen. Heb jij veel ervaring met verschillende spellen, richt je je helemaal op Life is Feudal: MMO of ben je beginner? Op jouw ervaring en review zitten andere spelers te wachten. Wat zijn je ervaringen met betrekking tot speelgemak, graphics en mogelijkheden? Welke problemen kwam je tegen en hoe overleef je het spel? Help anderen met hun beeldvorming rondom Life is Feudal: MMO en laat horen wat jij ervan vindt!

Echte gamers beoordelen Life is Feudal: MMO. Hoe goed is dit spel? Zijn de graphics mooi en wat zijn de mogelijkheden? Lees ervaringen + beoordelingen

10

Nice game

Dit is echt een spel dat je helemaal meeneemt. Ik ben een favoriete gamer, maar de meeste spellen konden mij echter niet helemaal meer bekoren. Life is Feudal is echt een spel dat je helemaal meeneemt naar de essentie van het gamen en je weer een paar weken zoet houdt. De graphics zitten goed in elkaar maar ook het strategische element moet niet worden onderschat. Veel MMO’s zijn de laatste jaren nogal door commercie gedreven, maar dit spel duidelijk niet en dat merk je. Daarom kan ik dit spel aan iedereen aanraden die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en een keer een ander MMO wil spelen. Vooral de mogelijkheden tot personaliseren zijn spectaculair en je krijgt hier zeker geen spijt van. Absolute aanrader en mij zie je de komende tijd hier nog wel terug. Heel veel succes iedereen.

Anoniem

08-01-2018