10

10

10

10

100%

JamPlay

Wil je gitaar leren spelen? Zou je dit willen leren middels online lessen? Wellicht is JamPlay een interessant bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er over JamPlay bekend zijn. Hier lees je puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.

Wat is JamPlay?

Via JamPlay kun je online gitaarlessen volgen. Volgens het bedrijf gaat het om gitaarlessen van docenten van wereldklasse. Het bedrijf stelt op het moment van schrijven ongeveer 5.000.000 leden te bedienen. JamPlay stelt de leider te zijn in online gitaarlessen. Als je net begint met gitaar of geïnteresseerd bent in verbetering, dan ben je bij JamPlay volgens het bedrijf aan het juiste adres. Er wordt aangegeven dat de gitaarlessen perfect zijn voor zowel de beginnende gitarist als de doorgewinterde muzikant. Een gitaarles volg je door een speciaal samengestelde dvd. Deze dvd’s zijn door gitaarspecialisten gemaakt.

Aantal lessen

Op het moment van schrijven zijn er 7.566 lessen van 127 instructeurs, met een gemiddelde duur van 15 minuten. Elk van deze lessen is beschikbaar om van te leren zodra je lid wordt. Als je ooit eerder een instructie-dvd hebt gekocht, stel je dan voor dat je er honderden hebt voor slechts 20 dollar. Je kunt er zoveel bekijken als je aankan. Er zijn geen kosten verbonden aan het meerdere keren bekijken van een les en alle lessen zijn inbegrepen bij je lidmaatschap.

Gemiddelde les

De gemiddelde les duurt ongeveer 15 minuten van start tot finish. Sommige lessen duren 5 minuten, andere 60, afhankelijk van het onderwerp en de docent. Het is belangrijk om in gedachten te houden dat je niet zomaar een website krijgt die een willekeurige verzameling clips van 2 minuten biedt. In plaats daarvan krijg je toegang tot de meest uitgebreide, complete set gitaarlessen ter wereld. Alles is goed geregeld en voldoet aan jouw wensen.

Streams

Elke les bieden ze streams in verschillende kwaliteiten aan en wordt geleverd met aanvullend lesmateriaal (tabbladen, akkoorddiagrammen, achtergrondtracks waar nodig). Bovendien biedt de lesspeler van JamPlay de volgende functies: Slow Motion-herhaling, A / B-looping, Videobladwijzers om positie op te slaan en Automatische voortgangsregistratie. Je kunt alle lessen op elk moment van de dag, elke dag van de week, 24/7 bekijken. Je kunt elke les ook zo vaak bekijken als je zelf wilt. Er zijn geen beperkingen voor hoe vaak je de lessen mag bekijken. Je kunt elke les van elke leraar op hun site bekijken.

Wil je contact opnemen met het bedrijf? Dit is op meerdere manieren mogelijk. Je kunt telefonisch contact opnemen en/of een e-mail sturen. De contactgegevens staan vermeld op de website van JampPlay. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen. De openingstijden staan vermeld op de website van JamPlay. Let op: de tijden kunnen verschillen omdat het bedrijf niet in Nederland is gevestigd. Er worden meerdere betaalmethoden geaccepteerd. Op het moment van schrijven staan op de website onder andere de volgende betaalwijzen beschreven: Visa, Mastercard, American Express, Discover en PayPal.

Heb je weleens aan gitaarlessen meegedaan via JamPlay? Ben je tevreden over de producten van JamPlay? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over deze organisatie zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker gitaarlessen volgen via JamPlay? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt.

10