NederlandReview

    Ervaringen Hallmark

    Een kaartje is nog steeds een leuke verrassing voor elke gelegenheid. Lees eerst de beoordelingen over Hallmark op deze pagina, zodat u weet of u een goede keus maakt. Het online versturen van een wenskaart of een cadeau is in korte tijd erg populair geworden. Het is gemakkelijk om van achter de computer of met een tablet of smartphone een gepersonaliseerde kaart te versturen. Het scheelt u de gang naar een winkel en het moeten kopen van postzegels. Als u online een kaart verstuurt betaalt u deze inclusief de porto, en wordt de kaart direct verstuurd zonder dat u het origineel zelf in handen krijgt.

    Over Hallmark

    Hallmark was één van de eerste online kaart verzend bedrijven die ook in Nederland actief werd. In de beginperiode konden klanten ook zogenaamde e-cards versturen, digitale kaarten met grappige animaties waarvan de ontvanger dan een link kreeg toegestuurd via een e-mail. Deze optie is inmiddels niet meer zo populair omdat er veel misbruik van werd gemaakt door bedrijven die spam verstuurden onder het mom van een e-card van een bekende. Tegenwoordig worden e-cards daarom veel minder verstuurd. Hallmark richt zich sinds de laatste jaren dan ook op de markt voor online bestelde “echte” kaarten. Daarnaast kunt u via Hallmark ook cadeaus versturen samen met een kaart of apart. Het gaat dan om bij voorbeeld ballonnen, chocolade, wijn of bier. Ook het versturen van bloemen is mogelijk via Hallmark.


    Jeff Dunham - Holiday E-Card: Bloopers

    Een eenvoudige en snelle manier om iemand te verrassen

    Een online kaart maken is een eenvoudige en snelle manier om een dierbare te verrassen. Ook kunt u de kaart al enige tijd van tevoren klaarzetten. Zo is de kans kleiner dat u een verjaardag of een andere gelegenheid om een kaartje te sturen vergeet. U hoeft niet meer op te letten dat een kaart op een bepaalde dag moet worden gepost. In de meeste gevallen mag u er vanuit gaan dat de kaart de volgende werkdag wordt bezorgd. PostNL bezorgt geen post op maandag, dus dit is wel iets om even rekening mee te houden bij het kiezen van het verzendmoment van een kaart of cadeau. U kunt ook gepersonaliseerde fotokaarten ontwerpen bij Hallmark waarvoor u eigen afbeeldingen kunt gebruiken. Ook uitnodigingen en geboortekaartjes kunt u maken via de website van Hallmark. Deze kunnen dan in een pakket naar uw huisadres worden gestuurd zodat u ze zelf kunt adresseren of u kunt ze direct naar de afzenders laten sturen. Ook de cadeaus die u via Hallmark kunt bestellen kunt u voorzien van een persoonlijke wens in de vorm van een bijgevoegd kaartje of speciale bedrukking.

    Hallmark bestaat in meerdere landen

    Hallmark is niet alleen in Nederland actief maar heeft websites in meerdere landen. Daarnaast worden er door het bedrijf ook nog steeds papieren kaarten gemaakt die in winkels te koop zijn. Let u maar eens op als u in een boekwinkel of warenhuis een kaartje koopt, de kans is aanwezig dat op de achterzijde Hallmark wordt vermeld als degene die de kaart heeft gemaakt. Ook speciale series worden door Hallmark uitgegeven, bij voorbeeld tijdens feestdagen of andere speciale gelegenheden. Hallmark is nog steeds een grote speler op de wenskaartenmarkt.

    Klachten

    Ook bij een bedrijf als Hallmark kan wel eens wat verkeerd gaan natuurlijk. Het kan zijn dat een kaart niet of niet op tijd wordt bezorgd. Of dat de door u gekozen afbeelding of tekst niet klopt met wat u had gestuurd. U dient er bij het maken van een online kaart goed op te letten dat de tekst en eventueel afbeelding goed op de kaart staan. Hier bent u namelijk altijd zelf verantwoordelijk voor. Spel- en andere fouten worden niet gecorrigeerd, de kaart wordt gemaakt zoals u hem heeft ingediend. Ook bent u natuurlijk zelf verantwoordelijk voor juiste adressering. Er vindt een check plaats of het adres en de postcode bij elkaar horen, maar het is uw eigen verantwoordelijkheid dat de kaart op de juiste locatie wordt bezorgd. Bestelt u bij voorbeeld wijn of bier en dit wordt beschadigd geleverd bij de ontvanger, dan is er natuurlijk wel reden om te klagen. U moet een klacht altijd eerst bij het bedrijf zelf indienen, in dit geval dus bij de klantenservice van Hallmark Nederland. U kunt het online contactformulier invullen en daarin uw klacht kenbaar maken. Omdat het over het algemeen over niet heel grote bedragen gaat mag u er vanuit gaan dat uw klacht naar tevredenheid wordt opgelost. Is dit niet het geval dan moet u zich afvragen of het de moeite waard is om verdere stappen te ondernemen.

    Heeft u wel eens een kaartje of cadeau verstuurd en wilt u uw ervaringen met de bezoekers van NederlandReview delen?

    Schrijf dan een beoordeling over Hallmark en post hem op onze website. Onze bezoekers kunnen hun voordeel doen met uw mening over deze website.

    Kaartje sturen? Lees eerst de echte klantervaringen van Hallmark! Hoeveel keuze in kaarten is er? Hoeveel kost het, zijn er gratis ecards en komen ze wel aan?

    Hallmark
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (44)

    4
    27% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.4
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    4
    Leveren
    rating
    3

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Gebruik van app

    De app is heel erg verslechterd sinds de update. kWas een trouwe gebruiker maar wijk nu uit naar andere mogelijkheden. Heel jammer!

    Door: Mariska Van doezelaar27-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Twee verjaardagsballonnen met kaart

    Twee verjaardagsballonnen voor twee personen besteld bij Hallmark .
    Sowieso wordt pas tussen 17:00 en 23:00 uur afgeleverd. De ene ballon werd driekwart leeg bij de geadresseerde afgeleverd, de andere ballon werd (zonder aanbellen!) om 22:30 uur, vol in zicht en in de stromende regen voor de deur ACHTERGELATEN. Compleet verzopen natuurlijk, en het bleek ook nog eens een andere ballon dan besteld te zijn (!).
    Hoewel na twee klachten met moeite allebei opnieuw verzonden, is dit natuurlijk voor een verjaardag te laat. Voor zo'n bekende naam als Hallmark vind ik deze afhandeling schokkend. Ik bestel hier in ieder geval nooit meer iets.

    Door: Ruben09-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Kaart en bloemen

    Dit was de 1ste en de laatste keer, dat ik via Hallmark bloemen heb besteld. Samen met een kaartje 2 dagen geleden voor een verjaardag (van vandaag) besteld. Zou vandaag bezorgd worden en via de ontvangen track & trace-code kreeg ik vanmiddag een bezorgmoment van begin van vanavond. Nu is dat al diverse keren gewijzigd en zal het na 22:00 uur vanavond worden. Had ik de bloemen maar gewoon via Fleurop verstuurd (zou nog giedkoper zijn ook). Dit is toch geen tijd om bloemen te bezorgen. NOOIT MEER BESTEL IK BLOEMEN VIA HALLMARK

    Door: Enna Esaah01-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Brievenbus bloemen met kaart

    Slechtste service ooit. Omdat mijn moeder in het ziekenhuis kwam te liggen terwijl we in het buitenland waren wilde ik zo snel mogelijk bloemetjes met een kaart bij haar laten bezorgen.
    Na 5 werkdagen kreeg ik de melding dat ze weer retour naar Hallmark zouden gaan. Eerst was het volgens hun mijn schuld (verkeer adres) toen dat niet waar bleek te zijn kwam het door mijn ouders (dat mijn ouders het aan de deur geweigerd zouden hebben) toen dat ook niet waar bleek te zijn omdat het door de brievenbus kon kreeg ik de optie geld terug of alsnog bezorgen.
    Voor die laatste optie gekozen en 2 dagen later waren ze er hoor. Na 2 weken! Gelukkig was moeders inmiddels thuis.
    Met nul excuses voor de vertraging of het proberen van schuld afschuiven.
    Gelukkig zijn er inmiddels voldoende concurrenten om de volgende keer bij te bestellen

    Door: Sophie12-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Kaart met cadeau

    Een maand voor de ontvangstdatum kaart+cadeau besteld voor iemand zijn verjaardag. Op de dag dat de levering plaats had moeten vinden, om 13:00u ongeveer, kreeg ik een mail dat mijn cadeau niet op voorraad was en dat ik een een voucher gekregen had die ik binnen drie maanden kon inwisselen. Ik vind dit echt belachelijk, dit hadden ze op zijn minst een dag van te voren moeten laten weten, zodat ik nog iets anders had kunnen sturen. Je wil toch dat iemand zijn kaart+cadeau op zijn verjaardag zelf ontvangt en niet een dag erna. Ik heb dus sowieso niets aan die voucher. Ik bestel nooit meer wat bij Hallmark. Hierdoor heb ik degene die ik wilde verrassen niet kunnen verrassen en dit was voor mij echt een zeperd!
    Een klein plus punt, ze deden niet moeilijk om de voucher om te zetten en mij direct terug te betalen. Ik heb hier alleen 15 minuten voor in de wacht moeten hangen en vervolgens eerst mijn verhaal moeten vertellen, waarop ik hoorde, ja we kunnen hier nu niets meer aan doen op de dag zelf, we kunnen evt morgen iets laten bezorgen?! Nogmaals belachelijk.

    Door: Maaike21-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Ballon met kaart

    Wat een waardeloos bedrijf! Mijn vader ging gisteren met pensioen, dus begin van de week een ballon met kaart besteld. Nadat ik dit gedaan had, kreeg ik een mail dat levering sowieso na 17u plaatsvindt en uit kan lopen tot 23u. Dat zijn toch geen tijden meer?! Op de dag zelf na 16u zag ik dat het tussen 21u en 21u30 bezorgd zou worden. Toch maar mn vader ingelicht, want op zo'n tijdstip zou hij normaal de deur niet meer open doen, compleet logisch. Verrassing was dus weg. En erger nog, later stond er, verwacht rond 21u14. Terwijl de chauffeur toen nog zeker zo'n 30km verderop zat, dat kon ik zien via de gps! Toen ie uiteindelijk wel in de juiste woonplaats was, heeft ie daar nog zeker 10min lopen zoeken en keren, eer ie er was. Toen was het al 22u! Mn vader had al naar bed gewild en is maar buiten gaan wachten, omdat mn moeder allang sliep.. Lekkere service zo zeg, compleet waardeloos en mijn kado was allang geen verrassing meer en kwam ook nog eens als mosterd na de maaltijd. Nooit meer hallmark voor mij!!!

    Door: Myrthe22-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Bloemen en kaart

    Na meerdere berichten en beloften van Hallmark is onze bestelling nog steeds niet aangekomen. Wij zijn er nu al drie weken mee bezig! Wat een slechte service. Nooit meer iets bestellen daar!

    Door: E. Zaagman08-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Ballon met kaart

    Zeer slecht 3 april gekocht nu 15 april nog niet geleverd!!!
    Nooit meer!!!
    Wat een slecht bedrijf!

    Door: De Groot15-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Ballon

    Wat een slechte service. Ballon besteld op 30 maart voor de 4e verjaardag van onze kleindochter op 6 april. Niets ontvangen, nog steeds niet. Ontzettend BALEN. Ze reageren ook niet op mails en dergelijke. Lieve mensen bestel nooit meer iets bij Hallmark. Geld kwijt en ze versturen niets.

    Door: Anja Nijenhuis 11-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Ballon met kaart

    Keuze is makkelijk maar bezorgen is een drama!
    Keuze voor bezorg data nutteloos. Want wordt toch niet geleverd op de bezorg data.
    Besteld op 1 april voor bezorg data 8 april.. niets binnen! Pakket geannuleerd. En geen terugkoppeling.
    Slechte service.
    En schuift de schuld allemaal in anders mans schoenen.
    HALLMARK neem je verantwoordelijkheid!

    Door: L. Marto09-04-2020
    Marian09-04-2020

    Flut bedrijf. Geld innen en niks leveren. Tel niet bereikbaar. Mail word niet op gereageerd. Weg geld!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Ballonnen

    Een week van te voren besteld, en alsnog 2 dagen te laat. Vervolgens is de klantenservice niet bereikbaar. Bestel hier niet!

    Door: Olly08-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Ballonnen en kaart

    Waardeloos bedrijf, oplichters zijn het! Product word niet geleverd! Telefonisch niet bereikbaar en via de mail, de enigste manier die er nog is reageren ze niet! Geld ben je gewoon kwijt dus!!!

    Door: Luc Nooijen08-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Twee ballonnen met kaart

    Gewoon niet geleverd! Nergens reactie op. Levering op een door Hallmark gegeven dag aangevraagd. Echt schandalig, juist in deze tijd! Telefoon en chat zijn uitgeschakeld. Op mail wordt niet gereageerd. Ik ben zwaar teleurgesteld en wil mijn geld terug.

    Door: Monique 08-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Ballon en kaart

    Een ballon besteld voor mijn oma. Deze word een dag telaat en deze word tussen 22:00 en 22:30 bezorgt. Welke gek doet er zo laat nog open? Nou geen vrouw op leeftijd! Gemailt hier over omdat zij niet telefoonisch bereikbaar zijn maar ik krijg geen reactie terug. Erg slecht nooit meer Hallmark voor mij! Weg gegooit geld ...

    Door: A02-04-2020
    Monique 08-04-2020

    Koop hier niets!!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Kaart en ballon

    Kaart op tijd besteld eerder laten bezorgen.
    Kaart en ballon zijn nog steeds niet aangekomen.
    Weg gegooid geld
    Meisje van 9 jaar in tranen. hoe maak je zo iets goed op afstand

    Door: caby26-03-2020
    Caby27-03-2020

    En nu nog steeds geen antwoord, vanuit Hallmark. Service is telefonisch niet bereikbaar. Op mails reageren ze niet, voor mij nooit weer een bestelling bij Hallmark

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Ballon

    Een ballon besteld deze was op tijd binnen. 2 weken later een chocoladekaart besteld deze was 1 dag later binnen maar dat snap ik wel in deze tijd.

    Door: Margreet hannewijk25-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Valentijnskaart

    Had zondag een kaartje bestelt en aangeklikt dat deze op dinsdag bezorgt zou worden, omdat ik ervan uit ging dat met alle Valentijnsdrukte hij wel te laat zou komen. Uiteindelijk is de kaart pas vrijdagavond geleverd, nadat ik de rest van mij kadoos al had gegeven. Waardeloos. Ook is er geen feedback optie op de website en zijn de Track&Trace codes zeer onduidelijk. Ga hier zeker nooit meer iets bestellen.

    Door: Nikita Nijhuis18-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Houten kaart

    Enige plus punt is de makkelijke bestelling.
    Voor de 2e maal een bestelling te laat afgeleverd. Na hier een klacht over te hebben gemaild kreeg ik een antwoord waar ik helemaal niets mee kon. Dus telefonisch contact en de telefoniste was net zo d*m als de mail juffrouw.
    Geen excuses, geen acties, wel de schuld bij post nl neerleggen.
    Hele slechte zaak!
    Bestel alleen nog maar bij GREETZ!

    Door: Janneke29-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Kaart

    Op deze site word je kaart niet opgeslagen. Dus als je uur bezig bent met een prachtige originele kaart te maken en je moet tussentijds even weg. Is al je werk voor niets geweest!
    Dank u!
    Mijn advies naar iedereen: ga naar de concurrent Greetz, daar wordt zelf terwijl je bezig bent tussen tijds je kaart opgeslagen en je kan verder wanneer je dat uit komt!

    Door: Marretje Ong07-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Diverse malen een kaart

    Bestellen is gemakkelijk maar de bezorging is iedere keer te laat

    Door: Claire van Schijndel26-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Schrijf zelf een review over Hallmark

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Hallmark een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 44 ervaringen geplaatst over Hallmark. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4 gekregen, waarbij 27% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Hallmark actief?

    Hallmark is vooral actief in de categorie Algemeen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Cadeauwinkels, Bloemisten, Foto en Canvas, Voordeel, Winnen & Gratis

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Hallmark gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.