Ervaringen GameDuell

Echt geld verdienen met online games, dat kan bij GameDuell. Haal jij altijd de Highscore met alle spellen die je speelt of heb je gewoon zin om even te ontspannen, dan is GameDuell misschien wel iets voor jou. Wil je eerst zeker weten dat het online platform voor games betrouwbaar is? Lees dan hier de beoordelingen van andere spelers. Ze vertellen je alles over hun ervaringen met GameDuell. Je wilt namelijk geen geld uitgeven aan een onveilige website. Loop geen onnodig risico en lees de reviews zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Kun je namelijk echt geld verdienen of word je door GameDuell opgelicht?

Over GameDuell

Met meer dan een miljoen spelers, is GameDuell één van de grootste platforms voor online spellen. De meeste spellen richten zich op multiplayer, maar GameDuell staat vooral bekend om de online mass-player gaming. Ze hebben dit concept, waarin meer dan twee spelers samen kunnen spelen, ontwikkeld en op de markt gebracht. Op dit moment hebben ze meer dan 70 multiplayers games waar je van kan genieten. De spellen worden ontworpen door het team van GameDuell. Ze willen hun klanten namelijk games bieden die aan hun eisen kunnen voldoen en ze ontdekten al snel dat ze de games dan zelf moesten bouwen.

Bekijk hier het promotiefilmpje van GameDuell!

Proefspeler GameDuell

Iedereen die spellen wil spelen bij GameDuell moet een gratis account aanmaken. Je begint hierbij als een proefspeler. Je kunt dan gratis gebruikmaken van de games en de website testen. Door alle games gratis uit te kunnen proberen, hoopt GameDuell je te kunnen overtuigen om een betaald account te nemen en de overstap te maken naar winstspeler.

Winstspeler GameDuell

Zodra je echt geld wilt verdienen met de spellen, moet je een winstspeler worden. Je hebt als winstspeler namelijk de mogelijkheid om geld in te zetten en ook te winnen. Je krijgt toegang tot alle spellen op de website en kunt trainigsduels voeren om te oefenen. Dit is als proefspeler niet mogelijk.

Klachten GameDuell

Aangezien alle spelers een account moeten aanmaken om de spellen te kunnen spelen, kun je ook alleen via je account contact opnemen met de klantenservice. Log dus in op de website en je vindt daar de verschillende contactgegevens om je klacht te melden. Voor vragen heeft GameDuell ook een lijst met de veelgestelde vragen die al beantwoord zijn. We raden je aan om daar eerst een kijkje te nemen. Misschien is je vraag namelijk al beantwoord.

Schrijf een review over GameDuell!

Ben jij een winstspeler en ben je het liefst de hele dag aan het spelen? Of oefen jij al een tijdje om binnenkort aan het echte werk te beginnen? Schrijf dan een review en geef jouw beoordeling over GameDuell. Is het proefaccount echt gratis? Kun je echt geld verdienen? En is het duur om een winstspeler te zijn? Laat het in jouw review allemaal weten en vertel over jouw ervaringen met de website.

Zijn de spellen echt gratis? Is het veilig? En wat vinden anderen van GameDuell? Lees hier reviews en beoordelingen over de ervaringen van anderen.

GameDuell

10