5.5

5.5

5.2

5.4

53.9%

GameDuell

Echt geld verdienen met online games, dat kan bij GameDuell. Haal jij altijd de Highscore met alle spellen die je speelt of heb je gewoon zin om even te ontspannen, dan is GameDuell misschien wel iets voor jou. Wil je eerst zeker weten dat het online platform voor games betrouwbaar is? Lees dan hier de beoordelingen van andere spelers. Ze vertellen je alles over hun ervaringen met GameDuell. Je wilt namelijk geen geld uitgeven aan een onveilige website. Loop geen onnodig risico en lees de reviews zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Kun je namelijk echt geld verdienen of word je door GameDuell opgelicht?

Over GameDuell

Met meer dan een miljoen spelers, is GameDuell één van de grootste platforms voor online spellen. De meeste spellen richten zich op multiplayer, maar GameDuell staat vooral bekend om de online mass-player gaming. Ze hebben dit concept, waarin meer dan twee spelers samen kunnen spelen, ontwikkeld en op de markt gebracht. Op dit moment hebben ze meer dan 70 multiplayers games waar je van kan genieten. De spellen worden ontworpen door het team van GameDuell. Ze willen hun klanten namelijk games bieden die aan hun eisen kunnen voldoen en ze ontdekten al snel dat ze de games dan zelf moesten bouwen.

Proefspeler GameDuell

Iedereen die spellen wil spelen bij GameDuell moet een gratis account aanmaken. Je begint hierbij als een proefspeler. Je kunt dan gratis gebruikmaken van de games en de website testen. Door alle games gratis uit te kunnen proberen, hoopt GameDuell je te kunnen overtuigen om een betaald account te nemen en de overstap te maken naar winstspeler.

Winstspeler GameDuell

Zodra je echt geld wilt verdienen met de spellen, moet je een winstspeler worden. Je hebt als winstspeler namelijk de mogelijkheid om geld in te zetten en ook te winnen. Je krijgt toegang tot alle spellen op de website en kunt trainigsduels voeren om te oefenen. Dit is als proefspeler niet mogelijk.

Klachten GameDuell

Aangezien alle spelers een account moeten aanmaken om de spellen te kunnen spelen, kun je ook alleen via je account contact opnemen met de klantenservice. Log dus in op de website en je vindt daar de verschillende contactgegevens om je klacht te melden. Voor vragen heeft GameDuell ook een lijst met de veelgestelde vragen die al beantwoord zijn. We raden je aan om daar eerst een kijkje te nemen. Misschien is je vraag namelijk al beantwoord.

Schrijf een review over GameDuell!

Ben jij een winstspeler en ben je het liefst de hele dag aan het spelen? Of oefen jij al een tijdje om binnenkort aan het echte werk te beginnen? Schrijf dan een review en geef jouw beoordeling over GameDuell. Is het proefaccount echt gratis? Kun je echt geld verdienen? En  is het duur om een winstspeler te zijn? Laat het in jouw review allemaal weten en vertel over jouw ervaringen met de website.

Zijn de spellen echt gratis? Is het veilig? En wat vinden anderen van GameDuell? Lees hier reviews en beoordelingen over de ervaringen van anderen.

10

Alle reviews (13)

GAMEDUEL

jori 1953

31-12-2022

1forum

GAMEDUEL

Ik speel al een jaar of 20 bij GD, ben met een kleine inzet begonnen. Altijd met plezier gespeeld nu was het bedrag Echt geld opgelopen tot net boven de 100 euro Dus in september 2022 ik dacht ik laat eens 100 euro uitbetalen. Een hele tijd gebeurt er niets, terwijl ik een bevestiging kreeg van mijn aanvraag dat ze zouden uitbetalen, maar het kon even aanlopen. Nou dat doet het nog steeds. Toen ik ergens in oktober 2022 wilde inloggen . Bleek ik geblokkeerd te zijn mijn Account niet meer te bestaan. NIET AAN BEGINNEN DUS. JAMMER weg speel plezier!!!!!! Weg Geld!!!!!!!!!

Bakx

29-12-2022

Geen geld

Mijn account heb ik al sinds 2008. Ik speel dagelijks mijn gratis spel en dan weer jaren niet. Ik heb ooit in al die jaren 2x 10 Euro gestort. Dat je niet wint weet je, dat je niet uitbetaald gaat krijgen bij winst, ach dat is een risico. Zeker omdat ze niet bij de kansspelcommissie staan ingeschreven. Mocht ik dus ooit weer eens 10 Euro willen storten dan doe ik dat voor mijn eigen plezier en zal dit nooit voor de winst doen. (bij geen enkele spelletjes site trouwens)

Michelle

09-10-2022

10 euro

alleen minpunten om geld hoef je niet te spelen,want winnen doe je niet!pas na dat je 50 euro heb gestort,dan win je 1 of 2 keer,. lekker maken is dat en dan ben je weer alles kwijt.ik stop er mee speel liever een spelletje gratis!!

heike bok

01-04-2022

10euro

Speel het al jaren heel leuke spellen

anna

13-01-2022

2 maal 10,-

Je leest hier nogal zin en onzin over GD. Tuurlijk is het een site die zelf geld wenst te verdienen. Je kan eerst oefenen met speelgeld en dan zie je dadelijk waar hun verdienmodel is. Niemand verplicht je om echt geld te storten. Ben betalend lid geworden in 2009 waarbij ik eenmalig 10,- gestort heb. Hierdoor heb je als winstspeler meer mogelijkheden. Verder moet je nooit meer extra geld storten als je dat niet wenst. Je kan oneindig blijven spelen zonder iets te winnen, gewoon voor de fun. Het doorgeven van een ID vond ik geen probleem daar het toch steeds een vorm van gokke n blijft met echte winsten. Jaarlijks lukt het me om kleine bedragen rond de 50,- winst te boeken en die worden altijd netjes uitbetaald. Enige minpuntje: Dat duurt wel enkele weken. Graag betalen ze dus niet. Mijn conclusie: GD is bij uitstek de fijnste plaats om fijne kleine spelletjes te doen tegen echte tegenstanders.

Danny

17-04-2021

40 euro speel geld

ik heb aardig gedoneerd naar gameduell je kon een spelletje spelen mat lage inzetten je won er bijna niks mee want het echte geld verdampte gewoon in 1 dag terwijl je met speelgeld nog eens wat won maar daar wil ik ook niet verder over klagen je speelt een spel en je verliest ermee nu had ik dus al heel wat verloren en wou mijn laatste geld wat ik nog over had uitbetalen iets van 20 euro ik heb op die uitbetaal knop gedrukt maar kreeg mijn geld niet op mijn bank rekening geschreven ik dus mailen wanneer ik mijn geld kon krijgen want ik liet het uitbetalen na vele e-mails verstuurd te hebben wanneer ik mijn geld kon krijgen moest ik ook een id sturen en me speel naam door te geven en allen gespeelde spellen moest ik laten zien ik gaf dus commentaar en de dag erop is mijn account verwijderd dat doet gameduell namelijk zodat ik geen enkel bewijs had je betaald lekker met ideal maar ze betalen je niks uit het zijn dikke oplichters

michel

14-11-2020

Speel al 13 jaar

Inene wordt me gevraagd om ; een handgeschreven briefje, met naam, spelersnaam, volledig adres en telefoonnummer, samen met een geldig legitimatiebewijs te scannen en naar ze te mailen... ?? Ik dacht t niet, dan sluiten ze mijn account maar. Oppassen. O, voor wat betreft de algoritmes en het nooit écht kunnen winnen: eens !

Anna

20-05-2020

2forum

1O EURO

Dit is de beste Casual Games-website. Ze zijn enorm in Europa, vooral in Duitsland

Danny

16-03-2020

1forum

Spelletjes

Leuke site, is er speciaal op gebouwd om de eigenaren geld te laten verdienen. Ik heb in de tijd de volgende ervaringen: 1. Ze vragen een extreem hoge bijdrage uit de inleg van de spelers: Bij duellen van 4 spelers vragen ze maar liefst 25% commissie. Bij duellen met 2 spelers zelfs 50%. Als je duellen met 4 spelers speelt moet je dus 1 van de drie duellen winnen om gelijk te spelen. Oplichterij wat mij betreft, zeker als je het combineert met het volgende punt. 2. Ze laten je altijd op het zelfde niveau spelen, dus je krijgt spelers tegenover je die de zelfde mate van kunde hebben in de spellen die je speelt. Dat maakt het in combinatie met punt 1 heel lastig om ooit een normale winst te behalen. 3. Ik heb de sterke indruk dat ze algoritmes laten draaien die ervoor zorgen dat je periodes van geluk en ongeluk hebt. Bewijs hiervoor is bijvoorbeeld dat spelers die van jou niveau zijn, ook de zelfde fluctuaties hebben in "skill level". Je blijft ze dus altijd tegenkomen. Mocht je een spel vinden waarin je werkelijk uitblinkt, dan zijn er op een gegeven moment geen tegenstanders meer, omdat die niet jouw "skill level" halen. Je kunt dan eeuwig wachten, maar er is niemand meer om tegen te spelen. 4. Het lijkt om leuke en kleine bedragen te gaan, maar uiteindelijk kost het je een boel geld. Ik speel er niet meer, het zijn oplichters en zakkenvullers.

Marcel

02-02-2020

vieze oplichters