FOTO.com

5.8

Bestellen

2.8

Service

6.1

Prijs

3.5

Levering

52.6%

Zou hier weer kopen

FOTO.com

Weet jij wat anderen over dit bedrijf zeggen? Je zou het ook echt moeten lezen, nog voordat je een aankoopbeslissing gaat doen. Het kopen van een product bij een nieuw bedrijf moet je natuurlijk niet zo maar doen. Veel mensen doen het ook niet direct. Het is goed om eerst de meningen en beoordelingen van anderen te bekijken. Het is dan mogelijk om sneller tot de juiste conclusie te komen. Op NederlandReview is het mogelijk om de beoordelingen van vele bedrijven te lezen van nog meer consumenten en ondernemers. 


Over FOTO.com

Het is een sterk merk. Het is een operator van de site FOTO.com. Het is een bedrijf welke innovatief te werk gaat en tal van digitale fotoproducten en toepassingen maakt voor op het internet. Het is hun missie om de toegang tot de digitale fotoproducten en diensten te verbeteren. Nieuwe innovaties en waardevolle ontwikkelingen. 




Het is een marktleider in de online digitale fotosector. Het is ook een bedrijf waar iedereen van kan genieten. Het is goed om te zien wat er allemaal mogelijk is bij FOTO.com. Ze hebben een productie capaciteit om meer dan drie miljoen foto’s te maken iedere dag. Het is heerlijk om te zien en te ontdekken. 


Enkele feiten:

•    Productiecapaciteit : meer dan 3 miljoen fotoafdrukken per dag
•    Wereldwijd 15 vestigingen
•    Levering naar 186 landen
•    Meer dan 8400m² productieoppervlakte
•    Meer dan 100 producten met de beste kwaliteit


Diensten van FOTO.com

De belangrijkste producten en diensten zijn: 
•    Afdrukken
•    Eco foto afdrukken
•    Mat foto afdrukken
•    Premium foto afdrukken
•    Foto's op pasfoto formaat
•    Gepersonaliseerde fotoboeken
•    Prestige Fotoboek Hardcover
•    Pop Fotoboek Softcover
•    Luxe Fotoboek
•    Eco Fotoboek
•    Fotoboek op echt fotopapier
•    Posters, Groteformaten & Thuisdecoratie
•    Posters
•    Panorama posters
•    Unieke fotocollages
•    Foto's op canvas
•    Foto's op aluminium
•    Foto's op Plexiglas
•    Fotocadeaus
•    Mokken en bierpullen
•    Sleutelhangers
•    Muismatten
•    Puzzels
•    Spaarpot
•    Wenskaarten, kalenders & meer
•    Dubbelzijdige wenskaarten
•    Enkelzijdige wenskaarten
•    Briefkaarten
•    Schriften met foto
•    Gepersonaliseerde agenda's
•    Bureaukalenders
•    Exclusieve fotocadeaus
•    Flipo
•    Vierkante foto’s
•    Fotoposters en fotocollages in panoramaformaat
•    Kalenders op fotopapier
Een hele reeks van uitstekende producten!


Klachten, complimenten en tips voor jou over FOTO.com

Het is belangrijk om je niet stil te houden wanneer je een klacht hebt over een bedrijf of organisatie. Het is belangrijk om je verhaal te delen. Deze organisatie heeft een speciaal team wat zich bezighoudt met het afhandelen van klachten en bezwaren. Niet omdat ze er zoveel krijgen, maar omdat ze het zo belangrijk vinden om jou goed te helpen. Het ontvangen van klachten (tips en complimenten ook) is slechts een onderdeel van hun werkzaamheden. 


Wat zijn jouw ervaringen over FOTO.com?

Wat is jouw ervaring met FOTO.com? Vind jij FOTO.com slecht? Het is goed om te weten, dat je ook jouw mening kunt delen met anderen. Anderen zullen je waarderen en bedanken. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen om sneller een goed beeld te krijgen van een organisatie of club.


Hoe goed is FOTO.com nu echt? Ze zijn marktleider voor fotoproducten, van foto’s afdrukken tot fotoboeken. Maar hoe goed is de kwaliteit? En de service?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (19)

Bestelling in België

14 dagen geleden heb ik besteld bij foto.com België De site is onbereikbaar...ben 38 euro kwijt? Weet u wat er gaande is

F

Fabienne Annoot

16-12-2021

0

foto poster

eind november gebruik gemaakt van een promotie campagne om een foto poster te bestellen. Deze poster zou op 2 december 2021 zijn opgestuurd. Op 16 december nog steeds niets ontvangen, pogingen om Foto.com te bereiken leiden telkens naar de mededeling dat de site tijdelijk niet bereikbaar is. Ik vrees dat hier sprake is van internetfraude, raad iedereen af zaken met deze firma te doen.

H

Henk van der Werff

16-12-2021

0

Foto’s bestel 7/12/21

Nooit geen problemen gehad en steeds op tijd geleverd tot nu, vorige week besteld en betaald nog niets ontvangen en onbereikbaar.

A

Anne Muylaert

14-12-2021

0

foto's besteld maar niet ontvangen

Heb op 5-12-2021 foto's besteld, in totaal 47 stuks, Ik kreeg toen nog een bevestiging van mijn opdracht. Omdat ik helaas nog geen foto's ontvangen heb en het normaal gesproken ca. 3-4 dagen duurt probeerde ik in de bestelling te gaan en de status te volgen. Helaas lukt dit al dagen niet en staat er op de pagina van foto.com: 'Site is temporarily unavailable'. Ik lees net in een review van gisteren dat ze failliet zouden zijn, dus het lijkt me beter dat je nu geen bestellingen meer plaatst. Ik ga mijn foto's maar opnieuw bestellen bij de Hema ofzo. Helaas.

Y

Yvonne Gort

14-12-2021

0

fotoboek

Prestige fotoboek besteld op 25 november en bij tracking en trace blijft het proces onveranderd. Klacht gemaild (op andere manier niet te bereiken) en ik moest met de drukte geduld uitoefenen. Nu zie ik op financiële site dat zij op 6 december faillissement hebben aangevraagd en hun site is ook offline gehaald. Het vele werk om dit dikke album te maken en de dure kostprijs maken mij op dit ogenblijk heel slecht gezind en uiteindelijk geen kerstcadeau. Hoe kan ik dit verder opnemen om tenminste al mijn geld terug te krijgen?

W

Wuyckens Diane

13-12-2021

0

Foto's

Vorige week foto's besteld en betaald....sindsdien niets meer gehoord...graag had ik mijn geld terug... Vorige bestellingen werden binnen 3 4 dagen geleverd....

F

Fabienne Annoot

13-12-2021

0

50 foto's

Besteld, betaald, opvolging: niks. Website: verdwenen wegens onderhoud. Oplichters!

D

Dirk

13-12-2021

0

A4 foto's

De foto's werden een week geleden besteld. Nergens is informatie over de bestelling te vinden. Web-site is in onderhoud. Mooie service. Nooit nog bij foto.com

L

Luk De Bruycker

13-12-2021

0

4 x pop fotoboek softcover compact panorama A5

Op 14 februari bestelde ik 4 x de hiervoor vermelde boekjes. Ik betaalde 99 € (3 betalen en 1 gratis). Ik wou hiermee een aantal mensen bedanken. Een aantal keer ontving in de melding dat ze alleen de allerbeste kwaliteit wilden leveren en dat ze opnieuw moesten beginnen. Weken gingen voorbij, net zoals het moment waarop ik de boekjes cadeau kon geven. Ik stuurde een klacht met de vraag voor een tegemoetkoming. Die was er niet ! Uiteindelijk kreeg ik de boekjes, alle vier met een witte rand onderaan, en 2 waarvan de tekening doorkruist werd met zwarte strepen. Opnieuw legde ik klacht neer. Ik kon mijn geld terugkrijgen als ik het bewijs leverde van de vernietigde boekjes (dus een foto met de verscheurde boekjes) of ik kon kiezen voor een herdruk, maar er kon geen termijn vooropgesteld worden wanneer ik ze zou krijgen. Gisteren (9 april) staken ze in de bus : gesneden met een bot mes, en op de zwarte rug, witte strepen aan de zijkant. Aangezien ik mensen in het boekbindersvak wou bedanken, zijn de boekjes weer niet bruikbaar ! 99 euro heeft me dit gekost voor niks !

A

Ann Van Peer

10-04-2021

0

9 foto`s

ik heb deze mail aan jullie gestuurd : Hallo, Er is inmiddels een maand verstreken sinds het opsturen van de foto`s naar mij,als dat al gebeurd is. Zoals u begrijpen zal ,ben ik totaal niet te spreken over de afhandeling van mijn klacht. Hoezo verwacht u dat ik een maand levertijd normaal vindt?? Hoezo heeft u het telkens over een paar dagen?? Hoezo gooit u de lange levertijd op de corona crisis,we hebben het,in mijn geval,over brievenbus post,geen pakket post. Een maand is niet een paar dagen,zelfs niet in uw tijdzone. Ik wil mijn geld terug en wel per direct,zodat ik mijn foto`s kan laten ontwikkelen bij een bedrijf dat WEL service biedt. Met niet vriendelijke groet, P Ceelie

P

P Ceelie

30-01-2021

0

Foto.com houdt zich niet aan gemaakte beloftes

Ik heb een erg negatief gevoel t.a.v. deze firma Foto.com! Maanden geleden kwam een bestelling véél te laat aan. Als tegengeste zou Foto.com me een bedrag terug storten ... Is nu nog steeds na 3 maanden niet gebeurd ! Wel heel wat mailtjes met telkens nieuwe beloftes ! Beschamend !

D

Dirk Huyghe

19-04-2019

0

Slechte ervaring.

Voorlopig maar even geen bestellingen meer. Na bestelling van posters kreeg ik twee posters terug van mensen die ik niet ken. Ik vind dat slordig. Ook ging het met een andere bestelling mis: de bestelling was reeds betaald via de digitale weg maar met de verzending van de bestelling was iets mis gegaan en de fotobestanden leken niet verzonden te zijn (via een pop-up werd ik daarvan op de hoogt gesteld). Hierover mailcontact gehad: ik kreeg respons in het Engels. Ik merk dat ik daar moeite mee heb: waarom Engels? We wonen in Nederland, De foto's worden toch in Nederland afgedrukt. Nogmaals de bestelling gedaan en twee week later kreeg ik de bestelling twee keer doorgestuurd. Vreemd. Twee keer fouten in korte tijd, word mij nu even net iets te veel.

H

Hans Zuidersma

23-11-2018

0

Took long time, added their url to my postcards

I had to send them a reminder to speed up printing postcards (it took way longer than it should) and at the end they have added their url to the final paid product, which I find completely unacceptable (especially for the purpose of my order).

S

Sergey

21-08-2018

0

Ik ben toch positiever met de bestelling dan in eerste instantie

Dit moet ook worden gezegd. Ze zijn hun afspraak nagekomen wat ze gezegd hadden in de mail en chat. De postbode had de foto's in een andere brievenbus gedaan en vanmiddag vond mijn moeder ze in haar eigen brievenbus en belde ze heel blij ik heb ze en wat zijn ze mooi. Ik ben ook dolblij en super happy.

G

G.F. Lei-Faasse

19-08-2018

0

Nog niets ontvangen wacht al meer dan een week

Waar blijven mijn foto's. Ik wacht al meer dan een week. Ik bestel geen 2e keer meer.

G

G.F. Lei-Faasse

18-08-2018

0

Nog niets ontvangen wacht al meer dan een week

Ik heb mijn foto's nog steeds niet ontvangen wanneer komen ze nu eens wacht al meer dan een week. Service is slecht.

G

G.F. Lei-Faasse

18-08-2018

0

Fotos besteld en betaald maar niet geleverd

Foto's besteld, betaald en nooit geleverd. Meer dab een maand geleden foto's besteld en nooit geleverd. De enige response is "u moet nog maar even afwachten, de fotos moeten helemaal uit Belgie komen" Dit anwoord kreeg ik ook op mijn vraag om dan maar het geld terug te boeken. Super slechte service en geen inhoudelijke oplossing en al helemaal geen inspanning om iets op te lossen.

O

Onno Nachtegaal

23-12-2017

0

fotoboek geboorte van onze zoon

Fotoboek laten drukken van de geboorte van onze zoon vorig jaar bij FOTO Mooi dik luxe fotopapier en niet pixelig. Deze kunnen we altijd bewaren

M

Marietje D

30-12-2016

0

Snel en goedkoop foto's af laten drukken

Tegenwoordig kun je in veel verschillende winkels foto's laten afdrukken bij een speciale zuil. Ik vind dit altijd maar een gedoe, omdat deze apparaten niet bepaald snel zijn. Bestel mijn foto's dan ook liever via foto.com. De prijs is vergelijkbaar met de prijs in de winkel en je hebt de foto's ook nog eens snel in huis. Het bestellen wijst ook voor zich. Het uploaden gaat snel (wel afhankelijk van de hoeveelheid foto's die je hebt). Wat ik extra leuk vind aan deze website is dat je ook speciale producten met foto's kunt bestellen, zoals kalenders, mokken en kaarten.

J

Jakolien Woudstra

14-12-2016

0