6

8

4

8

100%

FLOWDER

Een mooie verse bos bloemen, daar fleurt toch iedereen van op? De kleine bloemist op de hoek verdwijnt echter steeds meer uit het straatbeeld, en het aanbod online bloemenzaken waar u een boeket kunt bestellen groeit. Zo ook bij FLOWDER. Hoe dit anderen die u voorgingen is bevallen leest u hier.

Over FLOWDER

Bij FLOWDER in Mijdrecht werkt een team van mensen die allemaal uit een andere achtergrond komen. Naast mensen uit de bloemenbranche komen zij bijvoorbeeld uit de marketing, ICT en de fashion industrie. Ze hebben één overeenkomst: de liefde voor bloemen. Vanuit deze liefde is FLOWDER ontstaan. Met een aanbod van zeer verse bloemen die direct van de kweker komen en op een stijlvolle manier gebracht worden. Dit is voor hen het idee van FLOWDER: de lifestyle beleving in bloemen. In de webshop vindt u ook tips en trucs om zolang mogelijk van uw bloemen te kunnen genieten. Ook ziet u hier een kopje ‘inspiratie’ staan, daar vindt u allemaal voorbeelden van wat u met bloemen kunt doen.

Hoe geniet je extra lang van een bos bloemen in een vaas? Hier is een aantal tips!

Bij FLOWDER bieden ze u naast het eenmalig bestellen van een mooi boeket, ook de mogelijkheid om een abonnement aan te schaffen. Daarbij kunt u kiezen uit verschillende stijlen. U ontvangt dan zo vaak u wilt een vers boeket bloemen. U kunt kiezen of u deze elke week wilt ontvangen, iedere 2 weken of eens per maand. Deze worden dan vers gesneden en met de hand samengebonden volgens de korenschoof techniek. U kunt ze zo in de vaas zetten, met het touw er nog om. Een ouderwets stukje ambacht. Zij hebben een speciale luxe verpakking ontwikkeld waardoor het mogelijk is geworden om de bloemen te versturen via PostNL. Zo kunt u als klant met de track en trace code precies weten wanneer u de bloemen kunt verwachten. En zo weet u ook zeker dat ze wel bij de ontvanger aankomen, wanneer u ze iemand cadeau heeft gedaan. De stelen zijn al schoongemaakt  en het boeket is ingepakt in stijlvol papier. Naast bloemen kunt u bij FLOWDER ook een passende vaas bestellen. Zij hebben het perfecte model voor u, breed van onder, smal van boven. Deze is verkrijgbaar in een hoog en een laag model.

FLOWDER is verantwoordelijk voor het goed afleveren van uw bestelling. Elk product van FLOWDER valt onder de wettelijke garantie. Wanneer de bloemen niet vers en onbeschadigd bij je zijn bezorgd, neem dan contact op met de klantenservice. Zij zullen bij een gegronde klacht hun uiterste best doen om een goede oplossing te bieden. Wanneer je andere vragen of opmerkingen hebt kun je ook terecht bij de klantenservice. Deze kun je benaderen door een mailtje te sturen of door het contactformulier in te vullen.

Heeft u een abonnement op FLOWDER?

Wat vindt u van de kwaliteit van de boeketten en de bezorging? Of u nu positieve of negatieve ervaringen heeft, deel deze hier op NederlandReview, daar kunnen eventuele toekomstige klanten hun voordeel mee doen!

Hoe beoordelen klanten van FLOWDER de boeketten die ze hier online bestelden? En hoe ervaren zij de service van een abonnement op de levering van bloemen?

10

Vers boeket bloemen gekregen

Van mijn man afgelopen week verrast met een vers boeket bloemen van FLOWDER. En met vers bedoel ik in dit geval ook echt vers. Ik had nog nooit eerder gehoord van FLOWDER en besloot dan ook eens op hun website te kijken. En wat bleek nou? Alle bloemen worden vlak voor de levering speciaal gesneden, zodat ze langer mooi blijven. Dit is ook wel terug te zien in de prijs. Voor een eenvoudig boeket betaal je al snel een paar tientjes. Ik vond de bloemist altijd al duur, maar dit is toch echt de overtreffende trap. De bloemen waren zorgvuldig ingepakt en werden keurig thuis afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Ontzettend bedankt voor het mooie boeket!

Willy Dullens

09-03-2017

0