FloraQueen

4

Bestellen

3.7

Service

3.1

Prijs

3.1

Levering

21.4%

Zou hier weer kopen

FloraQueen

Zoek je een bedrijf waar je bloemen kunt kopen? Zou je deze bloemen online willen aanschaffen? Wellicht is FloraQueen een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er over FloraQueen bekend zijn. Alle bedrijfsbeoordeling die je op NederlandReview leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.  


Wat is FloraQueen?

 


FloraQueen verzend bloemen. Bij FloraQueen geven ze aan te weten dat het verzenden van bloemen een oprechte boodschap overbrengt aan een speciaal iemand. Het kan een uiting zijn van liefde, genegenheid, gezondheid, geluk en nog veel meer. Er wordt aangegeven dat ze bij elke levering beseffen dat er veel vertrouwen in hun is gesteld.  


Geschiedenis

 


FloraQueen begon in 2004 met het online verzenden van bloemen vanuit het hoofdkantoor in Barcelona. Zoals vaak bij alle projecten het geval is, zijn ze klein begonnen als een website met een paar geselecteerde boeketten en herinneren ze zich nog de emotie van het ontvangen van hun allereerste bestellingen. Tenminste, dat is te lezen op de website van FloraQueen. In de afgelopen 15 jaar stelt het bedrijf gestaag gegroeid te zijn dankzij het vertrouwen dat hun klanten in het bedrijf hebben gesteld.  


Een missie

 


Het bedrijf ziet het als een missie om mensen te helpen bij het delen van een glimlach, zodat elke dag een speciale gelegenheid kan worden of om een feestelijke dag extra mooi te maken. Ze stellen trots te zijn om hun klanten te helpen het leven te vieren door hun berichten te vertalen in de prachtige taal van verse bloemen. Iedereen in het team van dit bedrijf vindt het mooi om mensen een glimlach te bezorgen.  


Toonaangevend bedrijf

 


Er wordt aangegeven dat FloraQueen tegenwoordig een toonaangevend bedrijf is met betrekking tot het verzenden van bloemen. Het bedrijf kan ook snel verse bloemen verzenden naar meer dan 100 landen over de hele wereld. FloraQueen stelt in de loop der jaren ook tal van online vertrouwensstempels verzameld te hebben, welke getuigen van FloraQueen's toewijding aan goede internetdiensten, evenals hun verantwoordelijkheid voor de bescherming van hun klanten en gebruikers.  


Leveringen

 


Het bedrijf geeft aan premium bloemen naar klanten in meer dan 100 landen te sturen. Dit is ongeacht de dag of het tijdstip van levering. Om te garanderen dat ze kunnen inspelen op de wensen van hun gebruikers kunnen ze inspelen op de wensen van hun gebruikers. Ze hebben zo een uniek business model tot stand laten komen. Dit combineert twee mogelijkheden voor het verzenden van bloemen, afhankelijk van de bezorgdatum of bestemming: boeketten die zijn samengesteld door het eigen team van bloemisten of door lokale bloemisten verspreid over de hele wereld.  


Originele doos

 


Volgens de medewerkers van FloraQueen ontvangen klanten de verse bloemen in een originele doos. Als de bestelling minimaal 24 uur van tevoren is gedaan en naar sommige Europese bestemmingen zijn verstuurd, komen de bloemen volgens het bedrijf in de originele doos aan bij de klant. De bestellingen worden volgens deze organisatie gemaakt met verse bloemen die door hun zijn geselecteerd bij de beste telers en die zijn samengesteld door de bij hun aangesloten deskundige bloemisten.  


Europese productiecentra

 


Deze bloemenbedrijven hebben productiecentra in onder andere Spanje, Italië en Duitsland. Om een stipte levering te garanderen, vertrouwen ze het transport van jouw bloemen toe aan koeriers met een keuze uit een bezorgmogelijkheid in de ochtend of de middag. Een boeket verse bloemen van FloraQueen ontvangen in de originele doos is volgens FloraQueen echt een magische ervaring.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Ben je al klant bij FloraQueen? We zijn reuze benieuwd naar jouw klantervaringen bij deze organisatie. Heb je al vaak bloemen bij dit bedrijf besteld? Zijn deze bloemen van goede kwaliteit? Zijn de bloemen op tijd bij je afgeleverd? Ga je in de toekomst vaker bloemen bij FloraQueen bestellen? We stellen het op prijs als jij je visie over FloraQueen deelt op deze pagina van NederlandReview.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (14)

Bloemen laten bezorgen in Frankrijk

Het boeket bloemen was precies zo mooi als op de site. Het boeket is precies op de juiste dag ook bezorgd. Het bezorgadres lag in een klein gehucht, maar het is toch gelukt. We waren er erg blij mee dat het gelukt was.

J

jolanda

05-03-2023

0forum

premium size bouquet

We ordered a premium-size bouquet, but what my friend received didn't meet the small bouquet's expectations. Our friend is such a lovely and generous person, we really wanted to surprise her with something beautiful. What was received made us embarrassed and seemed like we don't value her as you charged €110 euros for something that is not even worth €30 euros. Until now we've tried to resolve this issue via e-mail but you continue to be deflective and unresponsive. Your company is misleading and a scam! The order number is 79665880 I want this to be resolved!

K

Kim

07-02-2023

0forum

Miserably small deluxe bouquet

I ordered the deluxe version of the Peach Skin arrangement but I got the most miserable arrangement that I could have bought for 7.50 at my local grocery store. It contained three gerbias, three carnations, three veronicas, two lisianthus and three purple asters. On your website, you advertise the deluxe version as 'An important celebration deserves the most sophisticated bouquet!' I think perhaps I got the classic version by mistake as there were so few flowers. As well the delivery was not made to my apartment and I stayed at home on purpose to wait for the delivery. Instead, the delivery was made directly to a parcel delivery shop that I had to walk quite a distance to get to. I will not be ordering from you again and I will tell all of my friends not to either. So disappointing and what a ripoff, I paid for delivery and I paid for the deluxe bouquet and got a few stems of flowers that look absolutely nothing like the photo. I would say false advertising.

F

Fiona

05-01-2023

0forum

Bloemen bouket naar Duitsland (circa 100euros betaalt) pertinent opgelicht.

Online heb ik een bouket van bijna 100 euros voor een special gelegenheid besteld. Het was niet op tijd aangeleverd Bouket was vergelijkbaar aan goedkoper bloemen van een supermarkt (oude bloemen, zeer verdunde boeket, geen kaart geen teddy) Ik heb een klacht ingediend, ze hebben dit niet correct afgehandeld, niet op tijd gereageerd en geen geld geretourneerd In een word Ik ben pertinent opgelicht.

G

G. Valera

24-11-2022

0forum

Bloemen met knuffelbeer en kaart.

A few days ago I received an order that is not complete. I only received the flower. but no teddy bear and card. I don't think this is professional. I hope I will get an answer as soon as possible.

O

Omer er

02-09-2022

0forum

Bloemen EN een vaas besteld

We ordered flowers AND a "Vase Nordic" (12,90€ vor the vase), BUT only the flowers were delivered and absolutely NO sign of any vase ...(order number was 79508931) Also, no confirmation email was received for this order. Afterwards we did receive an e-mail with the invoice.(which did still mention the vase !!) I filled in a problem report on their website floraqueen.com/support, BUT until today (=08-June-2022) there was no reaction. We had bought flowers at the same webshop in the past, then without any problems (but in the past we always ordered ONLY flowers, without any extra items)

F

Frank

08-06-2022

0forum

53 euro voor bloemen die nooit zijn aangekomen

Voor de verjaardag van mijn ouders die in Frankrijk wonen heb ik een bestelling geplaatst bij FloraQueen. Deze moesten vrijdag 14 jan bezorgd worden. Op de dag zelf kreeg ik bericht dat ze pas maandag de 17e zouden bezorgd worden. Tot op heden nog niets ontvangen en bij de track and trace staat dat ze 14 januari afgeleverd zijn. Je kunt FloraQueen alleen via de mail benaderen en hierbij hebben ze hun excuses aangeboden en 7 euro voor de shipping terug gestort. De rest van de 47 euro willen ze niet vergoeden en ik ze reageren nu dus ook niet meer. Wat een slecht bedrijf! Nooit je bloemen daar kopen!

S

Sjharlie vos

17-01-2022

0forum

Bloemen voor Portugal

Voor de Verjaardag van mijn dochter een flink boeket naar Portugal gestuurd. Dat is 4 dagen geleden. Ik heb nog wel een bericht gehad dat de order is verstuurd, maar zij heeft nooit iets ontvangen. Customer service geeft tot op heden geen reactie. Dus geen leuke ervaring.

A

Andrea Henning

01-10-2021

0forum

Bouqet

Gemakkelijk online te bestellen, prima op juiste datum geleverd. En...prachtig boeket precies zoals besteld

A

Alextine Voogel

10-09-2021

0forum

Bouquet

Vond de reactie van mijn vriendin aan de telefoon niet zo enthousiast als ik verwacht. Terecht : Deluxe bouquet is letterlijk 3 sprieten gras met 8 bloemen. Dit is 1/3 van de prijs waard. Normaal schrijf ik nooit een review, maar na al deze barslechte comments te lezen : Hier niet bestellen!

J

Joris VD

30-07-2021

0forum

bos rode rozen

2 x betaald via paypal zonder enige reactie over order volgens hun geen opdracht ontvangene,maar geld niet terug ontvangen.Nog een keer geprobeerd,order bevestigd betaald,maar tot op heden de bloemen niet bezorgd in Polen.Dus waardeloze organisatie nooit meer kopen

H

Harm van der Laan

15-07-2021

0forum

Bloem bestelling

Waardeloze service. Niet gebruiken dit bedrijf !!

P

Peter Poorthuis

27-05-2021

0forum

bloemen

Bloemen besteld voor iemand in Oostenrijk tot op heden nu ruim een week over de afleverdatum niets ontvangen op de mails wordt niet gereageerd

E

enrico willems

22-02-2021

0forum

Flowers, cava and a personalized card

Ordered cava to go along with the flowers, but received a cheap red wine. Typed a heartfelt message that was supposed to go on the card, but all they wrote was "Enjoy this wonderful present." After filing a complaint, all customer service did was send me a weird responce talking about their authenticity and their fresh-cut flowers. It was very obviously a cut-and-paste message. They offered no further sollution. No refund, no extra delivery, nothing. DO NOT ORDER HERE. Paying €62,- for a very small bouquet, the wrong drink delivered, a card without a message (or a name) and NO REFUND (currently trying through PayPal), is NOT WORTH IT! Oh, and you will also get spammed with their newsletters every single day despite unsubscribing tons of times. Buyer beware.

E

Eveline

29-12-2020

0forum