Ervaringen Exact online

Wat vinden consumenten van Exact online? Exact online is een daadkrachtige business software. Het is een software welke door Exact is gemaakt. Al 30 jaar lang helpen ze vele bedrijven en organisaties in de hele wereld. Het is ideaal voor ondernemende doeners welke zaken kunnen veranderen, verbeteren en ook hun dromen daadwerkelijk willen vertalen naar daden. Met Exact online software is dat mogelijk. Benieuwd wat anderen van Exact online vinden? Lees op NederlandReview.nl de verschillende meningen en beoordelingen over Exact online. Het is goed om te zien wat anderen van dit bedrijf en de software vinden. Op die manier kunt u een nog beter oordeel over hun vormen.

Over Exact online

Exact online is dertig jaren geleden door een zestal studenten in Delft opgericht. Het is nu een internationale onderneming met 1550 mensen in dienst in meer dan 15 verschillende landen. Het is een snelgroeiend bedrijf waar veel mensen gek op zijn. Het is goed om te weten en te zien dat Exact online ook begrijpt wat innovatie is.

Nooit afremmen of vertragen is het motto van Exact online. Als u uw bedrijf wilt laten groeien (exponentieel wilt laten groeien) dan is het goed om gebruik te maken van software welke hierbij past. Nieuwe markten verkennen, markten uitbreiden en vooral ook nieuwe toepassingen gebruiken. Ook Exact online doet dit. Ze maken gebruik van mobiele applicaties en natuurlijk ook van cloud based business software waar u op kunt rekenen. Het is geweldig!

Focus! De Exact online is een software welke meedenkt met de eigenaar. Het helpt u onder andere om uzelf te focussen op de volgende uitdaging. Niet voor niets zeggen de gebruikers, dat Exact online een daadkrachtige business software is!

Denkt u eraan om klant te worden bij exact? Dan is het misschien handig om eerst te zien hoe exact precies werkt; vandaar een product demo over het programma zelf in dit filmpje:

Diensten van Exact online

Exact online is een online software welke goed beveiligd in de cloud draait. Het is natuurlijk ook bereikbaar via uw smartphone. Het is een top software welke door duizenden mensen en bedrijven gebruikt wordt. Wacht niet langer en kies ook voor deze geweldige software. Enkele onderdelen zijn:
- Exact Online Boekhouden - online bedrijfssoftware

Hier kunt u realtie uw boekhouding controleren en inzien. Ook is er ruimte voor relatiebeheer.
- Exact Online Handel - online bedrijfssoftware
- Handel, speciaal voor logistiek en financiën bij handelsbedrijven.
- Exact Online Productie - online bedrijfssoftware
- Productie
- Exact Online Accountancy - online bedrijfssoftware
- Exact Online Zakelijke Dienstverlening - online bedrijfssoftware
- Uren & Facturen
- Exact Online Zakelijke Dienstverlening - online bedrijfssoftware
- Project Management
- Exact Online Starter - online bedrijfssoftware

Klachten, tips en complimenten over en voor Exact online

Mocht het voorkomen dat er een klacht is over de online software van Exact online dan kunt u dit natuurlijk kenbaar maken. Het is goed om te weten, dat naast een klacht u ook altijd een compliment in kunt dienen. Beide worden uiteraard goed behandeld. Met beiden zijn ze bij Exact online ook even blij trouwens. Een klacht wordt omarmd om zo de dienstverlening nog beter te maken.

Uw mening over Exact online

Bent u een klant van Exact online? Dan is het goed om uw mening over Exact online te delen met anderen. Schrijf op Nederlandreview.nl uw mening. U zult anderen helpen om een mooie en goede tijd te beleven met de software van Exact online. Of misschien te beslissen om juist niet voor Exact online te kiezen.

Ervaringen over boekhoudprogramma exact online. Zijn de prijs/kwaliteit in verhouding en hoe goed is het programma? Lees duizenden ervaringen van gebruikers die u voorgingen bij NederlandReview.nl!

Exact online
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (46)

3
15% Zou hier weer kopen!

Bestellen

3,8

Service

2,6

Prijs

2,8

Leveren

3

Alle reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Exact Online

Neem geen abonnement bij Exact.
Zeer complex en niet geschikt voor facturatie aan consumenten. Je zult eerst een klant aan moeten maken waarbij geen onderscheid kan worden gemaakt tussen zakelijk en particulier en hierdoor kan er dus ook geen aanhef worden gekozen, zodoende zul je nog een nieuw contactpersoon aan moeten maken om de aanhef te bepalen, vervolgens moet je via het aanpassen van de factuur/e-mail layout ervoor moeten zorgen dat er geen dubbele naam op de factuur komt te staan. Je dient dus altijd een layout te moeten kiezen. Dit zijn allemaal extra handelingen die je niet verwacht van een programma waar je de hoofdprijs voor betaald en wat bij mijn huidige programma (Kleisteen) gewoon prima werkt zonder problemen. Kortom, geen goed doordacht systeem. Medewerkers zijn niet proactief en het bedrijf is uitermate star.

Door: Lars05-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

Gewijzigde voorwaarden?

Vandaag met inloggen werd gevraagd akkoord te gaan met de gewijzigde voorwaarden. De link verwees naar een Engelstalig juridisch document. Heb gebeld en gevraagd om uitleg: wat is gewijzigd en graag in Nederlands. De Support Professional(?) zou hier achteraan gaan. Niets ontvangen. De vorige dat ik akkoord ging, kostte mij 50% prijsverhoging. Blijf weg van Exact!

Door: Arjen17-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Traag en vaak onderhoud

Serieus minpunt is dat exact online met grote regelmaat traagheid op de database heeft. Eigenlijk kun je er dan gewoon niet mee werken. Nog irritanter is, dat men dit niet communiceert.

Door: Korsten15-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
3,5

Waardeloos

Nachtmerrie. Geld binnen halen is t enige wat ze wel goed kunnen doen. Waardeloos. Onprofessioneel. Onbeleefd. Heeft ons bedrijf tientallen duizenden euro’s gekost door in zee te gaan met Exact Online.

Door: Bas01-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Prijsverhoging 22,6%

Exact online verhoogt zonder schroom de mijndelijkse prijs van 36 naar 39 euro. Schandalig bedrijf dat zijn cloud klanten gijzelt. WEGBLIJVEN. Ik vertrek er.

Door: Sven Bogaert23-01-2019
Sven Bogaert moet zij maandelijkse prijs van 31 naar 39 euro 23-01-2019

Zie boven

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Boeven,

vanwege gigantische prijsverhoging. abonnement per mail opgezegd op de 15e. 3dagen later krijg je een reactie dat ze uitreksel van kvk nodig hebben. Dat gestuurd krijg je na 5 dagen pas een bericht dat ze nog iets nodig hebben. Maar start datum abonnement is de 16e dus zit je er nog een maand aan vast. Dus door hun mails laat te beantwoorden pakken ze je gewoon nog een extra maand. Zou zeggen fijn wegblijven daar. een abonnement van snelstart wat meer functies heeft kost 32.50 terwijl het abbonement bij exact 99 euro kost. Echt waardeloos

Door: Danny22-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
3,5

exact

plus niet aanwezig.
min de rest

Door: Aarts09-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
10

Oplichting exact compact

Ik heb al tien jaar het boekhoud programma exact compact.
Nu heb ik deze twee en halve maand voor de einddatum opgezegd en word mij dood leuk verteld dat ik er nog een jaar aan vast zit.
Algemene voorwaarden niet te vinden.
Nooit meer exact !!!!!!!!

Door: Richard08-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Neem geen abonnement bij exact online.

Zoals bij eerdere vermeldingen de tarieven verhoging meer betalen voor minder. En dat de 2 stappen verificatie om überhaupt in bij je boekhouding te komen. Hoe klant vriendelijk kun je het je klanten maken door ze te irriteren met dit soort fucking ongein. En zich verschuilen achter het geen een andere partij is die dat voor elkaar heeft gekregen. Alsof ik daar mee ingestemd hebt om niet in mijn boekhouding te kunnen komen door zo een gestoorst 2 stappen verificatie op los te laten. Dan eenmaal in je boekhouding is het een ramp om op de gebruikelijke wijze verkoopfacturen in te boeken. Nee je moet nu ineens ook nog artikelen gaan ingeven terwijl ik dat al bij de debiteuren had staan. Het is er een klerezooi geworden en roep dan ook klanten op om ook hun abonnement te beëindigen bij exact online. Er zijn boekhoudprogramma's die meer bieden en 3x minder kosten en waar je wel op een normale manier weer de boekhouding kan invoeren zonder al dat omslachtige geneuzel bij exact online. Ga de grootboeken nog downloaden en dan ben ik weg bij die kut club. Voel me belazerd en opgelicht door die club. Dus voor bestaande en nieuwe klanten van deze club zou ik zeggen: zeg het abonnement op en ga naar een betere partij.
Het gaat hun alleen om hun eigen omzet en de klanten zal hun een biet zijn.

Door: AJ Zwagemaker 08-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Wunderbare Prijsverhoging

Plus punt: ik ben al meer al 10 jaar klant.

Min punt is de exorbitante prijsverhoging en mindere werking van de Exact online site: Dus meer betalen voor minder. Betaalde ik altijd 72,- incl btw ging dat vrelden maand naar 84 en nu..meer als 500,- ( Alle facturen worden appart afgerekent!) Is dit mogelijk?

Door: S..A.D.Schutte28-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Klacht indienen op repackaging@exact.com

Ook ik word op dit moment behoorlijk opgelicht door exact. Ik roep iedereen op om een klacht over de tariefsverhoging te blijven indienen op repackaging@exact.com Je krijgt steeds hetzelfde antwoord (vrij vertaald :dat ze beperkt en onbevoegd zijn en niks kunnen) Gewoon blijven mailen totdat er bij Exact misschien toch eens een hersencelletje in werking gezet gaat worden (al is dat wel een hoge verwachting maar goed het is te proberen) Ze worden inmiddels al behoorlijk geïrriteerd door alle mailtjes dus laat ze gerust voelen dat het afzetters zijn.

Door: Peter 22-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Exact belazert de boel

Exact heeft mijn pakket ongevraagd overgezet van Premium naar Professional en vanaf november betaal ik nu 350 euro meer per jaar (betekent 52% prijsverhoging). Ik heb de klantenservice om tekst en uitleg gevraagd maar zij hadden geen verhaal: "U heeft gelijk, wij begrijpen het ook niet; de directie zit in een ivoren torentje". Wat een tent!

Door: Ar16-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2,5

voel me belazerd

Exact online??? NOOIT MEER!!
vanaf 2011 met 2 bedrijven bij hen een boekhouding.
abonnement via mail en zonder mijn bevestiging/goedkeuring omgezet naar een variant die eens zo duur is. mail gestuurd.
helaas het antwoord was de uitleg waarom hun hier voor gekozen hebben maar de uitleg waarom ze dit zonder mijn schriftelijke of mondelinge toestemming hebben gedaan wordt niet benoemd
jammer blijkbaar zijn is een klant niet hun belangrijkste bezigheid.
verandering prima, maar de manier waarop is ronduit niet klantvriendelijk.

Door: sandra16-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Opgelicht door Exact online

Beste Mensen,

Hierbij willen wij eerst onze eigen ongenoegen uitspreken over Exact boekhouding. Als u zelf (waarschijnlijk tot uw spijt) zaken doet met Exact dan bent u er achter gekomen dat Exact de abonnementen heeft veranderd en dit niet in uw voordeel uitpakt. Ik zelf irriteer me er mateloos aan dat je een abonnement met ze afsluit met bepaalde afspraken en dat ze die zomaar eenzijdig veranderen. Zo kan ik na dat ik ben overgezet naar een ander duurder abonnement opeens nog maar 100 facturen in de maand maken onbeperkt. vervolgens vragen ze voor ieder factuur boven de 100 stuks een vergoeding van € 5,- per factuur. Nu ik hier over heb geklaagd vertellen ze dat ze mijn boosheid volledig begrijpen en ze het zelfs met me eens zijn dat het verre van eerlijk is maar dat dit vanaf hogere hand besloten is. Helaas kan de helpdesk niets doen om de situatie te veranderen.
Ik lees op internet dat er veel meer mensen zijn die tegen dergelijke problemen aanlopen met Exact boekhouding en hoor van de helpdesk dat ze ook veel klachten krijgen maar niets voor de mensen kunnen doen.

Omdat Exact blijkbaar niet gevoelig is voor klanten die in hun eentje staan en klagen zou ik de ontevreden klanten van Exact willen verenigen zodat we misschien een vuist kunnen maken naar Exact of anders met zo veel mogelijk mensen Exact kunnen verlaten.

Mijn vraag aan iedereen die dit leest en ontevreden is over Exact een email met een omschrijving van uw klacht en uw gegevens naar:
klachten-exact@hotmail.com

Wij zullen alle gegevens verzamelen en wanneer we voldoende emails hebben verzameld zullen wij contact met u opnemen om te bepalen welke stappen we kunnen ondernemen. Bij voldoende aanmeldingen is er een goede kans dat bijvoorbeeld een tv programma als Kassa aandacht wil besteden aan deze zaak.

In afwachting van jullie reactie verblijven wij.


Door: klachten exact05-11-2018
Hanneke Raaijmakers30-01-2019

Eerder al heb ik zelf een review geschreven over Exact Online. Ook ik was om meerdere redenen zeer ontevreden over het programma. Gelukkig heb ik het slechts enkele maanden gebruikt: als schaduwadministratie naast Exact Globe waar ik heel tevreden over was maar toch de gemakken van Online wel dacht in te zien. Echter was dit één groot drama maar gelukkig kon ik, behalve dat het enkele maanden abo gekost heeft, zonder problemen ervan afkomen. Nu ik al deze slechte recensies blijf lezen en een oproep voor bijvoorbeeld Kassa zie, ben ik ontzettend benieuwd of er al vorderingen zijn met betrekking tot een "echte" klacht tegen Exact Online?

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

NIET AAN BEGINNEN!!

De service is werkelijk onprofessioneel. Voeren ongekende prijsverhogingen door. Er zijn alleen maar betere alternatieven dit kan niet slechter en duurder.

Door: J. Rijnders29-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Niet aan te bevelen

Zojuist geconfronteerd met een verhoging van 50%!!!!! Na jarenlang werken met Exact, is overstappen geen optie meer en dat weten ze! Een review op hun review pagina plaatsen mag niet. Hier is alleen plaats voor verzonnen reviews. Het pakket werkt overigens niet fijn en hapert voortdurend. Erg veel spijt van. niet aan te bevelen dus! O ja, Exact heeft recentelijk concurrenten overgenomen dus kijk ook daarvoor uit!

Door: Saskia26-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

prijsverhoging van €40.- per maand

Na een jaar bij Exact ( met helaas de nodige strubbelingen in de software) opeen een aangepast abonnement.
Van onbeperkt aantal facturen naar een max van 100 per maand. Na contact blijkt dat er voor iedere factuur boven die 100 €5,- per stuk wordt berekend. €5,- !!! per stuk!!!
Ja meneer moet u maar het duurste abonnement nemen...….
Nee meneer u heeft eigenlijk geen keuze...…..
Van een abonnement van €60,- naar 99,- per maand.
En dan hebben we de truc met de 2stapsverificatie (begin van dit jaar) nog niet besproken, zie ander reviews.... Ik kreeg als uitleg dat het de nieuwe AVG te maken had. Dit klopt absoluut niet.
Wees wijs en begin niet aan EXACT.

Door: jw26-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

Boeven

We begonnen met een paketje van 30,- per maand. Nu, 3 jaar later zitten we ongevraagd op 120,- per maand. Voor een heel klein simpel bedrijfje. Door de strot geduwd. Je komt er niet mee van af. uren met de helpdesk gezeten. Ben nu heel druk bezig om een alternatief op te zetten. Het zijn boeven, begin er niet aan!

Door: Lucas24-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Traagheid Exact

We werken nu een jaar met Exact maar de snelheid is echt een drama. Orders en facturen maken is bijna niet te doen. Exact constateert de traagheid maar weet niet waar het door komt. Geen oplossing dus. Daarnaast is de bereikbaarheid van de support afdeling een issue. Denk goed na voordat je overstapt naar Exact ;-)

Door: Clan09-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Verschrikkelijk verouderd pakket, slechte service

Het gevoel dat je krijgt bij Exact Online boekhoudsoftware is hetzelfde als dat van een slecht functionerend DOS programma. Slechte user interface, veel dingen die werkelijk zeer onhandig zijn ingeregeld en slechte service, vooral gezien de hoge prijs voor de software.

Exact doet zich met de sponsorship van Max Verstappen en het moderne kantoor voorkomen als een vooruitstrevende tech speler. Erg droevig dat deze facade moet verhullen dat het aan de achterkant gewoon ouderwetse overpriced troep is.

Door: Ed Knoops02-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

NIET EXACT ONLINE GEBRUIKEN

ik heb de pakket aangeschaft met een 4 uur durende hulp betaald want de gratis klantenservices weet niks de 4 uur durende hulplijn kost € 475,-. Ik dacht dan heb ik alles netjes en begrijp ik het goed en dan begin ik ook gelijk goed met mijn balansen. Meneer zou om 08:00 bellen ik eerder naar werk want ik ga pas 10:00 open, meneer belde pas 10:00 en hielp mij maar 1 uurtje en er werd globaal uitgelegd hoe het werkt en ik moest maar smsen als ik iets niet wist in te vullen want hij moest naar een vergadering. ik heb na 2 keer smsen en geen antwoord gekregen het pakket opgezegd. laten krijg ik een factuur van 1 termijn exact en 4 uur hulp. ik heb geljk een klacht in gediend gelukkig nog via het pakket op de factuur. daarna ben ik gebeld door de medewerker die de hulp heeft gegeven voor een nieuwe afspraak voor de resterende uren. ik heb aangegeven dat ik ben gestopt en geen gebruik wil maken en dat de factuur aangepast moest worden tot op heden ontvang ik nog steeds 4 uur duurde factuur ik heb inmiddels een klacht ingediend ik oet nog steeds voor 2 uur betalen i.p.v. 1 en mijn uitleg wordt niks mee gedaan ook dat ik zeg dat de medewerker heeft gezegd sms maar en dat hij een vergadering heeft doet hun niks. zeer slechte ervaring klantenservice is niet gratis als je een echt moeilijke vraag heb. ik ben overgestapt naar snelstart en ik ben goed geholpen door klantenservice en is gratis ze heeft bijna 30 min aan de telefoon gezeten met mijn en kost maar € 15,- incl. koppeling met je boekhouder. SNELSTART ceht een AANRADER

Door: robert29-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Totaal ouderwets en gebruikersonvriendelijk

Ooit dacht ik dat Exact het beste boekhoudpakket was. Sinds een paar jaar gebruiken we Exact Online, het laatste jaar werk ik er zelf mee. Wat een verschrikkelijk gebruiksonvriendelijk systeem is dit. Het is continue zoeken. We hebben ook de abonnementenmodule waar we grote problemen mee hebben. Al maanden bezig en support helpt ons niet verder. Echt een slecht pakket.
Afrader!

Door: Arnoud28-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Ondoordachte GELDKLOPPERIJ

Wij zijn al 4jaar klant bij exact online en werken met 6 mensen aan de administratie. Sinds kort maakt ook exact online gebruik van de veilige 2 staps verificatie, maar misbruiken zij deze functie door elke gebruiker een verplichte eigen code generator te laten gebruiken. De kosten hiervoor zijn €16,50 per gebruiker per maand. Doe je dit niet, dan kan enkel 1 persoon inloggen in de online boekhouding.
Dit resulteert dus in een stijging van mijn abonnementskosten van €70,- naar maar liefst €152,50 PER MAAND, terwijl er feitelijk niks is veranderd. Ik zou dus ook iedereen met meerdere gebruikers aanraden geen onnodig hoge prijs te betalen voor Exact online en naar een alternatief te zoeken!!!

Door: Daan Schietecat20-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Duur en onslachtig!

Veel te duur en onslachtig, doe mij snelstart maar, veel gebruiksvriendlijker en voor 1/4 van de prijs!

Door: Jan30-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Exactonline after serive is useless

I am Exact Online user, and it was mistake I made, and I hope otheres dont make the same mistake as me. Exactonline customer serivce and IT support is the poorest I have ever experienced. So I hope othere people do not face the problems and frustration that I am facing with exact. If anyone wants more info I can give them my person phone number and email adress, and I can show them evidence how they treat their cutomers.

Door: Tabassum18-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

Zwaar genaaid door de tweestaps verificatie

Wij zijn al 5 jaar klant, en sinds kort is de 2 staps verificatie verplicht, wij werken met 5 werstations op exact en gebruik de app. Nu moet elke 7 dagen de code opnieiw ongevoerd worden maar er kan maar 1 medewerker de code genereren en invoeren omdat deze gekoppeld zit aan een van de medewerkes mobiele telefoon of werkststion. Als iemand dus een code invoerd, werkt de rest niet meer, advies voor exact os 16,50 euro per maand extra te betalen voor meer gebruikers. Totaal heb ik 8 accounts nodig als ik het goed wil doen, dat is dus een naaistreek van ruim 1400 euro per jaar extra. Bel je de klantenservice krijg je het advies om de sales afdeling te bellen. Ben er klaar mee!!

Door: Bas van heertum06-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

NIET DOEN!

We wilde door onze enorme groei wat meer structuur in ons bedrijf.
Ook was een goede koppeling met onze webshop erg belangrijk.
Volgens de verkoopster van Exact was dat geen enkel probleem. Op elke vraag had exact een antwoord, of in ieder geval dat beloofde ze.
Op aanbevelen van de verkoopster een licentie op het duurste pakket genomen en een traject met een consultant die het helemaal perfect zou implementeren.
Na de eerste dag met de consultant ( na 6 weken - je mag wel alvast gelijk beginnen met betalen voor licentie) blijven we met mee vragen en twijfels achter dan daar we de dag me waren begonnen. Het bleek namelijk dat wat wij wilde helemaal niet zo gemakkelijk was en dat we uiteindelijk met een 4 / 5 tal partners zaken zouden moeten doen die niet allemaal even goed met elkaar samen werken.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald dachten we. Dus de volgende consultancy dag gecanceld maar dat ging helaas niet. moesten toch betalen, dus alsnog de consultant laten komen om te kijken of er toch geen oplossingen waren. Nou als de consultant je zonder al te veel woorden aangeeft dat hij ons gelijk geeft om te stoppen weet je genoeg.
Nu vele duizenden euro's verder en geen enkele reactie's meer te krijgen van Exact.. O jawel, we mogen de opzegtermijn van 2 maanden nog wel gewoon mag betalen, al s het programma niet 1 keer live geweest.
Dus in onze ogen.. NIET DOEN! als je iets anders wil dan een lomp boekhoud systeem dat gemaakt is voor grote bedrijven.

Door: Joost 08-06-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Na conversie halve administratie kwijt

We gebruikten altijd Exact Compact (stand alone op pc geïnstalleerd) en dat werkte prima. Na crash van laptop wilden we het programma op een andere pc installeren, maar volgens de helpdesk van Exact werd compact niet meer ondersteund en konden we alleen maar overstappen naar Exact Online. Je moet wat, dus de overstap gemaakt. De data vanuit onze back-up zou absoluut, geen enkel probleem, een op een over te zetten zijn in Exact Online. Nee dus....
Toen ik vervolgens wilde factureren, bleek die functie niet beschikbaar in het basis abonnement dat wij (op advies servicedesk, want 1 op 1 dezelfde functionaliteiten als Exact Compact) hadden afgesloten...???? Volgens mij is een van de basisfunctionaliteiten van een boekhoudprogramma 'factureren'... Maar goed, je moet wat, dus de Premium versie aangeschaft. Voor een eenmanszaak is Exact Online een vreselijk onoverzichtelijk onhandig onwerkbaar en veel te duur programma. Bepaalde boekingen gaan automatisch, andere moeten handmatig en wat wel en wat niet verwerkt is is telkens weer een enorme puzzel.

Nu is ons bedrijf beëindigd en wil ik Exact Online opzeggen, zonder dat ik mijn bedrijfsadministratie kwijt raak.

De supportafdeling reageert tot nu toe niet op mijn vraag hoe ik dat moet doen, dus ik hoop dat er hier mensen zijn die me tips kunnen geven. Tip aan iedereen die een boekhoudprogramma zoekt: Zoek snel verder, Exact Online is duur en vreselijk om mee te werken.

Door: Tine07-03-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Pas op met EXACT

In Mei 2017 ben ik in zee gegaan met Exact. Ze kwamen hun (simpele) afspraken niet na. Ik werd er geïrriteerd door en heb het prille contract opgezegd ("it takes 2 to tango", zij niet, dan ik niet)! Heb het de salespersoon en de gerelateerde administrateur van Exact schriftelijk medegedeeld. Automatische overboekingen van 2 maanden heb ik daarom teruggeboekt. Na enkele emails dacht ik dat ik er vanaf was. Nu komt een incasso buro achter mij aan . Ik zal de €400+ betalen maar niet zonder mijn frustratie te uiten. Het is een schande dat in deze tijd een Nederlands bedrijf (marktleider ook nog denk ik) zo met zijn klanten omgaat. Het lijkt meer op een "Herbal Life Scheme" dan een business partner. Heb hen dit ook geschreven, maar als het niet in hun eigen interesse is krijg je geen reactie. Potential B2B partners Beware.

Door: icelandcream bv26-08-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Geldtrekkers

Geen heel relaas maar een conclusie voor u: exact online is niet het softwareprogramma waar u mee aan de slag wilt gaan. Komen gemaakte afspraken niet na, willen daarna wel geld blijven zien.

Door: Partners26-07-2017
Partners26-07-2017

Als wij dit maar eerst hadden gelezen: Link verwijderd (ADMIN)

icelandcream bv26-08-2017

Ben het 100% eens met de conclusie van Partners!. Hier mijn treurige verhaal in 2017: In Mei 2017 ben ik in zee gegaan met Exact. Ze kwamen hun (simpele) afspraken niet na. Ik werd er geïrriteerd door en heb het prille contract opgezegd ("it takes 2 to tango", zij niet, dan ik niet)! Heb het de salespersoon en de gerelateerde administrateur van Exact schriftelijk medegedeeld. Automatische overboekingen van 2 maanden heb ik daarom teruggeboekt. Na enkele emails dacht ik dat ik er vanaf was. Nu komt een incasso buro achter mij aan . Ik zal de €400+ betalen maar niet zonder mijn frustratie te uiten. Het is een schande dat in deze tijd een Nederlands bedrijf (marktleider ook nog denk ik) zo met zijn klanten omgaat. Het lijkt meer op een "Herbal Life Scheme" dan een business partner. Heb hen dit ook geschreven, maar als het niet in hun eigen interesse is krijg je geen reactie. Potential B2B partners Beware.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

babbeltruck

Ik heb bij de ING een bedrijfsrekening geopend. Een paar dagen kreeg ik wat folders van o.a. Exact. Ik werd opgebeld door een medewerker van Exact. Een paar maanden daarna kreeg ik facturen en deurwaarders kosten voor openstaande facturen. Met een sluwe babbeltruck hebben ze een abbonnement afgesloten van € 110 per maand.
Ik vind het schande dat de ING mijn gegevens gegeven aan bedrijven die niet ethisch handelen. Bedrijven gebruiken ook babbels om contracten aan te smeren.
Ik heb mijn persoonlijke rekening al afgesloten bij de ING. Mijn bedrijfsrekeningen volgt.

Door: G.G. See16-07-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Slechte service

Ik werk al jaren met Exact Online en dit pakket is voor mij prijs/kwaliteitsverhouding geen slecht programma. Ik kan er mee lezen en schrijven. De enige reden die ik zou bedenken om het niet weer te nemen is simpel. Het wordt steeds trager in gebruik en daar bedoel ik mee, als je iets wilt inboeken dan is de tijd tussen net ene en het andere invulveld veel te lang, het hapert. Als je daar nu over belt, krijg je steevast te horen, heb je al op een andere webbrower geprobeerd, google of firefox of explorerer. Ik kan elke keer wel weer aangeven dat het probleem zich ook voordoet als ik elder op een andere computer aan het werk ben. Ik ben hier nu al zo lang mee bezig en echt, hierin is de service bagger. E-boekhouden is ook een relatief eenvoudig programma waar ik ook wel eens mee werk. Maar is razend snel en prijstechnisch prima.
Men wil in exact ook nooit een aanpassing maken die voor in dit geval mij zelf een hoop zou schelen, nee dan moet je maar een ander programma kiezen van Exact. Jammer. Momenteel ben ik weer voor een klant aan het inboeken en dat is nogal veel en echt het is niet vooruit te branden en daarom heb ik nu naar rewiews gekeken. Exact is geen oplichter, beslist niet, wat ze 2016 hebben gedaan siert niet, wat tot gevolg heeft bij mij dat ik aan mijn 10 adm. zit en nieuwe dus niet meer bij Exact onder breng maar die alvast in E-boekhouden stop.

Door: adm.kantoor de Vries01-07-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

Veel marketing, weinig kwaliteit

Ik ben overgestapt van Reeleezee naar Exact en ik betreur het ten zeerste. We zijn nu halverwege het jaar en nog steeds werken onze abonnementen niet naar behoren. Het systeem is onlogisch, niet gebruiksvriendelijk en de helpdesk (die we al vaak hebben moeten raadplegen) weet vaak niet veel. Wij hebben al zoveel getest en geprobeerd, dat wij daar beter zelf kunnen gaan werken, we hebben al meer kennis van Exact. We balen er erg van.

Door: Peter30-06-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Waardeloos pakket

Exact Online is echt compleet maar dan ook echt compleet waardeloos.
Snappen ze daar wel hoe een boekhoudpakket in elkaar moet zitten? En dan betaald je ook nog eens de hoofdprijs.

Kijk alleen al naar het verschil tussen periode en boekstukdatum en de problemen die daar bij komen kijken.
Er zijn geen controles bij banksaldi, nog af te handelen bank boekingen kunnen wel verwerkt en vastgezet worden..
Mensen zint eer u begint want dit pakket is op het moment zo'n beetje het slechtste pakket op de markt.

Door: accountancy15-05-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Slechte ervaringen - Oplichters

Raad dit bedrijf zeer sterk af. Slechte service, slechte medewerkers, lappen de wetgeving aan hun laars. Leuke praatjes voor de koop daarna ben je het haasje.

Door: Rietveld09-05-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

bagger dienstverlening exactonline, en onterechte incassokosten

Al 10 jaar ben ik klant bij Exact en eenmaal een automatische afschrijving gemist omdat we van bank gewisseld zijn. Vervolgens sturen ze een herinnering naar een adres waar we al jaren niet meer zitten en is er welgeteld 1 mailtje naar ons verstuurd die, je snapt het al , in de spam is beland. Vervolgens merkt mijn boekhouder ineens dat het account is afgesloten. Wat een onbeschofte lui lui daar bij exact. De klantenservice reageert met standaard mails dat ik hun standpunt moet begrijpen.
Het allermooiste komt nog dat ze dus van een rekening van 61,71 een incassobedrag van 160 euro maken. Gelukkig is hier wetgeving voor tegenwoordig. Deze klant gaat dus elders boekhouden dat moge duidelijk zijn en degene die dit leest zou ik hetzelfde willen adviseren.

Door: Marcel Ruijken04-05-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Jouw gegevens zijn hun eigendom

Wij hebben een abonnement en er is een betaalachterstand ontstaan en nu is de account geblokkeerd terwijl er een betaalafspraak is gemaakt. Ze gaan de omgeving pas weer beschikbaar maken als ze alles hebben ontvangen en in de tussentijd gaan ze door met factureren. Voor een bedrijf die niet bij zijn administratie kan is dit een hele slechte zaak. Je word dus gechanteerd om te betalen anders kun je niet meer bij je administratie. Ik vind dit een hele slechte zaak en ik ga mijn abonnement bij Exact opzeggen. Dit ervaring heeft mij ook weer wijzer gemaakt dat een stand alone systeem die op je computer draait of op een server beter is dan een online programma waar je als je een keer achterloopt niet meer bij je gegevens kunt.

Door: Marcel de Vries01-05-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Oplichters

Ik schrik van het commentaar dat ik hier lees, had ik dit maar eerder gezien! Ze halen je met binnen met veel praatjes en beloften, maar als ze eenmaal incasseren blijkt alles anders. Ten eerst naar binnen gelokt met een veel goedkoper pakket; kan dit koppelen met een werkbon-app? Jazeker! Natuurlijk na het inrichten blijken we "ineens" toch een duurder pakket nodig te hebben; "oh zijn mijn collega dat??". Vervolgens blijkt dat er niet eens met een g-rekening gewerkt kan worden vanuit de facturatie, we rekenen dit nu met de hand uit! Beangstigend waren meerdere telefoontjes naar de "helpdesk" waar doodleuk werd gevraagd wat een g-rekening is?? Dit pakket misbruikt de naam Exact van het boekhoudpakket.
Betaalbatches worden niet afgeletterd, waardoor ik nu genoodzaakt ben om mijn bank te betalen om de batches uit te splitsen. Mijn verzoek om dan iig minder te betalen zolang deze functies niet bestaan (er werd in het begin gezegd dat deze functies er binnenkort aankwamen) wordt genegeerd. Niet doen!!

Door: Dakhaas20-04-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Zeer slecht bedrijf!

We hadden een abonnement waar we door een fout bij hen niets mee konden. Dit al diverse malen aangegeven (mailen en bellen) maar hulp krijg je niet. Er wordt bijna tot niet gereageerd op mail en als ze reageren heb je niks aan het antwoord.
Ze blijven ook maar facturen sturen terwijl ik het meteen weer opgezegd heb. Erg duur programma en je hoeft geen hulp te verwachten ook al beloven ze je dat. Pas op voor je hiermee in zee gaat.

Door: Esther14-04-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Globe / Online

Lang verhaal maar kortom : als ik alles vooraf geweten had, had ik de stap van Globe naar Online niet gemaakt :
( ps Over bestellen, service en levering ben ik tevreden, echter de prijs vind ik hoog in aanmerking genomen mijn niet-tevreden zijn over voor mij heel belangrijke zaken )

Zomaar wat dingen die ik na de conversie tegenkwam :
1. In Globe was het mogelijk om voor grootboekrekeningen notities te maken en deze
te laten tonen bij een boeking. Bij enkele grootboekrekeningen had ik notities gemaakt.
In Online zijn na de conversie deze notities niet mee meegenomen en blijkt dat het zelfs niet
meer mogelijk is notities voor grootboekrekeningen te maken.
Exact Online heeft hiervoor wel een suggestie aangemaakt dus hopelijk komt hier in de toekomst
een oplossing voor.

2. Factuurlayout ( hierbij meld ik even dat wij voornamelijk werken met 21% btw, en in
een heel enkel geval met 0% ) :
In Globe werd netjes 21% btw berekend over het totaalbedrag exclusief btw.
In Online kwam ik er achter dat hierbij vaak een paar cent verschil zat.
Het blijkt dat in Online de btw per factuurregel berekend wordt, en deze bedragen
opgeteld worden en als 21% van het totaalbedrag exclusief btw op de factuur vermeld wordt.
Dit correspondeert dus vaak niet met de berekening van 21% over het totaalbedrag exclusief btw.
Hoewel ik het principe snap, vind ik het zelf heel knullig overkomen dat als je 21% over een totaalbedrag
berekent, dit niet klopt. En ik weet bij voorbaat al dat ik hier waarschijnlijk veel reacties over zal krijgen
van mijn klanten....

3. Het koppelen van een factuurlayout is niet mogelijk tijdens het aanmaken of bewerken van een relatie.
Heel onpraktisch, want als je een relatie aanmaakt waarvoor een specifieke layout moet gelden, moet je
er na het aanmaken en bewaren heel goed aan denken die koppeling later nog te maken.

4. Bij Globe was het zo dat als ik een factuur verstuurde naar een niet-bestaand e-mail adres, ik een foutmelding
in mijn Outlook kreeg.
In Online kun je “verzend en volgen” gebruiken, waarbij je kunt controleren of facturen verstuurd en gelezen
zijn / worden.
Echter ik heb hierbij zelf een controle gedaan met een foutief email van mezelf ( gmial.com ipv gmail.com )
en blijkt dat ik geen melding krijg. In de factuurhistorie blijft de factuur op “verzonden” staan.
Volgens Exact zou ik in dat geval na verloop van tijd maar even contact moeten opnemen met de klant......
Ik heb hierover inmiddels ook contact opgenomen met mijn hostprovider en die is druk bezig met uitpluizen
waar dit aan ligt en hoe dit op te lossen is.

5. In Globe kon je bij contactpersonen een bepaalde contactpersoon toewijzen waar de factuur naar gestuurd
moet worden, met bijbehorend e-mail adres.
In Online blijkt dit niet meegenomen te worden, en worden facturen verstuurd naar de hoofdcontactpersoon,
welke dus in mijn geval vaak niet degene is waar de factuur naar toe gemaild moet worden.
Met andere woorden, ik moet dus alles relaties nalopen en evt. aanpassen ( ruim 6000, dus nogal wat werk ).

Door: HR31-03-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
8

Bagger

Slecht systeem,

Ook voor kleine eenmanszaken niet te gebruiken.

slechte service

blijven maar facturen sturen, nou ze kunnen de pleuris krijgen, ze krijgen geen cent meer van me.

echt een stel idioten

Door: Rudie30-03-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

zeer slecht

Zoals bovengenoemd zeer slecht pakket.
overgegaan omdat ook koppelbaar met onze website maar bleek achteraf niet te kunnen.
Op aanraden van exact nieuwe website laten bouwen door een partner van exact.
1 jaar verder en werkt niet !
teruggegaan naar oude pakket en 15000,00 armer

Door: landman06-03-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Zeer slect

Exact online is een compleet onwerkbaar pakket geworden. Ik werk met meerdere software pakketten maar geen enkel pakket zit zo onlogisch in elkaar als Exact online. een kleine opsomming van de nadelen van de software als boekhoudpakket; Afletteren van vanuit exact gegenereerde betaalbestanden gaat niet, Exact komt met verwerkingsvoorstellen bij BTW aangiften op bankboekingen met de status niet afgehandeld (tevens worden deze boekingen gelijk geblokkeerd zodat je ze ook niet meer af kunt handelen (hoe handig), de documentatie omtrent het aanleveren van XML bestanden is dramatisch te noemen, de help van exact is sowieso al erg slecht. Op het moment dat je niet anders gewend bent dan exact kan ik me voorstellen dat je er mee uit de voeten kunt, mensen weten immers niet wat ze missen en hoe veel sneller een administratie gedaan kan worden. Ik zou zelf ieder MKB bedrijf willen aanraden over te stappen op AFAS online.

Door: Bas14-02-2017
landman06-03-2017

vreselijk pakket . wij ook 15000,00 armer en nog niet werken. zijn gestopt met exact ,1 maand gebruikt 15 maanden betaald

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Directeur

Gedurende geruime tijd ben ik doende geweest om in samenwerking met een accountant de selectie van een nieuw software pakket uit te voeren. Op advies van de accountant is ook gekeken naar Exact software. Op basis van een ruwe lijst met basis vereisten is door Exact een toelichting verzorgd op de mogelijkheden van het pakket. Op basis van de toelichting vanuit Exact is de keuze gevallen op dit pakket.

Direct nadat begonnen is met de implementatie bleek niets, maar danook werkelijk niets, tweernen zoals men had doen voorkomen. Voor iedere bedrijf dat in retail of groothandel zit waren de basis vereisten niet aanwezig. De door Exact ingeschakelde consultant bleek op geen enkele wijze bekend met de details vereisten om ons bedrijf in Exact software te laten functioneren. Zo werd er onder andere voorgesteld om 9miljoen artikelnummers aan te maken. Compleet onwerkbaar. Ook basis functionaliteiten zoals factuurscanning bleken niet in combinatie met de logistieke functionaliteit van Exact te functioneren.
Exact was niet het goedkoopste pakket zijn, maar wel het beste standaard pakket aldus Exact. Naar mijn mening kan deze belofte niet waar gemaakt worden.
Samenvattend: pas goed op wanneer je kiest voor Exact software, of men wel echt kan waarmaken wat men belooft.

Door: Jansen16-12-2016
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

GEEN SERVICE | NIET TEVREDEN

* Waarschuwing voor andere ondernemers op zoek naar de administratiesysteem*
Beste Exact,
Sinds 2016 hebben wij geprobeerd een overstap te maken naar Exact online. Hierbij zijn wij geconfronteerd met zeer hoge kosten waardoor jullie systeem niet werkbaar is voor ons. Als wij voorafgaand bekend waren met deze kosten hadden wij geen gebruik gemaakt van jullie systeem.
We zijn nu ruim €1000,- verder aan kosten (in 2 maanden tijd! voor een MKB administratiesysteem!). Daarnaast is een maand arbeid van zowel onze administratie als onze programmeur besteed aan de implementatie (die we nu dus weer kunnen terugdraaien). We zijn noodgedwongen overgegaan naar een ander systeem. We hebben helaas nooit gebruik kunnen maken van jullie systeem en zijn dus ook totaal niet tevreden. Graag willen wij dit naar alle redelijkheid oplossen, maar er komt geen redelijke oplossing. Wij vinden het apart dat Exact haar klanten vrijwel de volle mep laat betalen voor iets waar deze klant 0% tevreden over is. Mede-ondernemers: weet waar je aan begint: dit systeem jaagt je onwijs in de kosten en een oplossing bieden vanuit Exact: ho maar.
NIET TEVREDEN!

Door: Evenses01-03-2016
Pim Blokhoek02-04-2016

2 april 2015 Inderdaad is Exact Online werkelijk een drama. Als boekhoud programma voor webshop NOOIT Exact kiezen. Alleen al deze week levert voor de derde dag geen betaalgegevens aan. Bij importeren afschriften vermeldt Exact: "Indien u gebruik maakt van de automatische koppeling met de Rabobank: Vanwege een storing bij de Rabobank staan uw bankbestanden niet beschikbaar in Exact Online. De Rabobank doet haar uiterste best dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak." Ik weet van andere bedrijven/webwinkels met dat andere boekhoudprogramma's deze gewoon Rabobank gegevens hebben aangeleverd. En de Rabobank heeft me laten weten dat inderdaad alleen de koppeling met Exact niet meer werkt. Het ligt dus niet bij de Rabobank maar het is een storing bij Exact Online. Wat ook misschien goed is om te weten als je nadenkt over welk boekhoud programma voor je webwinkel geschikt is dat Exact online niet in staat is om betalingen op basis van een factuurnummer correct af te boeken. In iets van 2% van alle gevallen wordt krijgt een gelijke naam of hetzelfde bedrag 'voorrang' bij het afletteren. De betaling wordt dus automatisch weggeboekt op de verkeerde factuur terwijl de klant bij de overschrijving wel het juiste factuur vermeldt. Gevolg is dat wij alle dagelijks betalingen (handmatig) nalopen om de fouten van Exact Online er uit te halen. Hierover hebben we maanden (moeizaam) contact gehad met Exact en en tientallen voorbeelden van verkeerd in de administratie weggeboekte betalingen aangeleverd. De uiteindelijke (letterlijke)conclusie van Exact: "Het is volgens het design van Exact Onliner"; oftewel "zo is het nu eenmaal". Zie onder de mails van Exact Online met deze conclusie: UIT EMAIL REACTIES EXACT: "Op basis van de criteria ‘Datum + bedrag’ worden vervolgens de ‘foute’ openstaande posten gevonden. Om deze gevallen van foutief afletteren te voorkomen zouden we niet langer op datum + bedrag moeten zoeken (of alleen voor inkoopbetalingen en verkoop incasso’s). De tweede drie gevallen zijn het gevolg van allocatie op basis van de relatienaam. De allocatie wordt gedaan voordat gezocht wordt naar een openstaande post. Dit gedrag is niet verkeerd. Het is volgens het design van Exact Online. Er zijn geen plannen om dit gedrag te veranderen." " Met betrekking tot het afletteren op de verkeerde relatie kan ik u het volgende meedelen. Op dit moment zullen hierin nog geen aanpassingen gedaan worden. Wij zijn op de hoogte van de situatie en gaan dit wel proberen te verhelpen. Begin volgend jaar gaat Exact het gehele afletterings systeem onder de loep nemen, hierbij zal ook gekeken worden naar uw situatie. " " Voor nu kan het sporadisch dus eens voor komen dat er een verkeerde aflettering gemaakt wordt. Mochten er aanpassingen gemaakt zijn, dan kunt u dit via een nieuwsbericht op onze inlogpagina lezen." Wij zijn nu onze gehele administratie aan het omgooien om het over te zetten naar een ander programma. Dit heeft veel voeten in aarde. Maakt dus niet dezelfde fout als wij hebben gemaakt en kies nooit voor Exact.

Rudie10-04-2017

Mij ook volle mep laten betalen, nooit gebruik van kunnen maken Zijn echt eersteklas geldtrekkers. Eerst is het meneer en u daarna is het je moet betalen want blabla Heb nu alles op papier laten zetten, zou nooit meer iets van ze moeten ontvangen

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Goed en betrouwbaar

Goed dus.

Door: IG19-10-2015
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Schrijf zelf een review over Exact online

Uw beoordeling

Please enter your first and last name separated by a space (e.g. Jane Miller)