Ik had na het aanmaken van een account vrij snel een kamer gevonden (niet via DW, maar extern) en heb toen meteen via de pagina account op stopzetten verlengen gedrukt. Hierbij komt er een pop-up die vraagt of je directwonen wilt beoordelen, dat heb ik toen gedaan. Echter, zit hier onderaan een extra bevestigingsknop blijkbaar (die er níet is als je vervolgens je account weer om wil zetten in een betaald account), die niet te zien is en alleen tevoorschijn komt als ik er met de 'tab' toets heenklik. Met scrollen is deze knop niet te bereiken of zelfs maar te zien. Dit heb ik vervolgens ook gefilmd en doorgestuurd naar DW.
Ik kreeg ineens alsnog een mail dat er automatisch verlengd is, wat ik heel vreemd vond aangezien ik ervan uitging dat ik mijn verlenging al een aantal weken geleden duidelijk had stopgezet. Door te googlen kwam ik erachter dat deze fout niet alleen bij mij voorkomt. DW is alleen via mail te bereiken en mijn mails worden hier simpelweg genegeerd (ik heb ondertussen al verschillende 'case nummers' waarop binnen 2 werkdagen gereageerd zou worden...niet dus). Wel komt er plots een mail dat ik nog moet betalen, binnen 14 dagen. Heb een aantal jaar via deze site ook een kamer gevonden, en geen problemen gehad, maar nu is de service belabberd.
Klantenservice heel slecht bereikbaar. Smart account automatisch verlengd wat ik niet wil. Vraag al een flink aantal dagen of ze mij even telefonisch willen bereiken omdat er geen telefoonnummer op de site staat. Krijg geen gehoor op mijn e-mails. heb op dit moment 45 mailtjes gestuurd waarin ik heel duidelijk vraag om gebeld te worden. Word compleet genegeerd. ook heb ik op flink aantal woningen gereageerd en heb nergens reactie op gekregen. Deze site is zeer, maar dan ook zeer af te raden voor als je op zoek bent naar een woning. Als je graag geld betaald voor helemaal niks, dan ben je hier aan het juiste adres.