deBloemist.nl

7.3

Bestellen

4.4

Service

4

Prijs

3.8

Levering

44.4%

Zou hier weer kopen

deBloemist.nl

Lees de ervaringen van andere klanten over dit bedrijf. Wat zeggen ze? Wat zeggen ze niet? Zijn ze tevreden of niet? Is de prijs goed of te hoog? Wat is er allemaal mogelijk bij hun en hoe is de klantenservice? Het zijn een aantal vragen welke je jezelf natuurlijk moet stellen om zo een goed beeld te krijgen van deze organisatie. Iets waar we allemaal op moeten letten. Toch? Het zal je helpen om snel een goede beslissing te kunnen nemen. 


Over DeBloemist.nl

Sinds 1991 is dit bedrijf al een specialist op het gebied van het bezorgen van bloemen. Ze doen dit nationaal, maar ook internationaal. Het is goed om te zien welke ruime keuze dit bedrijf heeft aan boeketten en bloemstukken. Het is geweldig! En alles is natuurlijk vers. 


Het is perfect om te gebruiken als cadeau. Een fruitmand, champagne, knuffels en ook wijn en ballonnen worden verzonden via DeBloemist.nl. Er zijn zoveel meer mogelijkheden dan slechts bloemen. Wanneer je voor drie uur de bloemen besteld dan mag je ze nog de volgende dag verwachten. Het is mooi om te zien wat er allemaal kan. Soms is het zelfs mogelijk om nog op dezelfde dag een bloemetje te laten bezorgen. Top gewoon. 


Ook is het nu mogelijk om op zondag een bloemetje te laten bezorgen. De mensen zijn vaker thuis. Het weekend is dan een goed moment om iemand te verrassen met een bloemetje. Er zijn vaak bestsellers en speciale acties om gebruik van te maken. kijk gewoon op hun site. 


Diensten van DeBloemist.nl

Het bedrijf verstuurd tal van bloemen en verwante zaken. Het is een bedrijf wat zoveel meer doet. Denk hierbij onder andere aan het versturen van cadeautjes. Het is geweldig.  




Klachten, complimenten en tips voor jou over DeBloemist.nl

Dit bedrijf kent een sterke klachtenafdeling. Een klacht zal niet lang ongehoord blijven. Ook zal er snel naar een oplossing gezocht worden. Iets waar we natuurlijk allemaal graag mee bezig zijn. Het is belangrijk om de juiste keuze te maken. De klachtenafdeling van dit bedrijf begrijpt het goed. Ze helpen je graag om een oplossing te vinden voor jouw probleem. 


Wat zijn jouw ervaringen over DeBloemist.nl?

Wacht niet langer. Deel jouw mening als klant van dit bedrijf over DeBloemist.nl. Ben je een happy customer of ontevreden klant? We horen graag wat jij van hu vindt. He tis belangrijk om zo anderen te helpen om een goed oordeel te vellen over een organisatie of bedrijf. Jij bent hierbij essentieel en van groot belang. 


Je wilt graag online een bloemetje versturen? Lees eerst hoe klanten deBloemist.nl beoordelen! Want krijg je hier wel een feestelijk boeket? Of valt het tegen?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (9)

Fruitmand

Geen antwoord op mijn email, fruitmand niet bezorgd.

H

Henk

31-10-2023

0forum

Een veel te dure bos bloemen die nooit geleverd is.

Vast een leuke webshop als de levering goed gaat... Gaat het mis wordt je waardeloos behandeld en kan je naar je geld fluiten. Men zou dezelfde dag leveren en ondanks dat mijn vriendin (de ontvanger) thuis was trof ze de dag erop een niet-thuis briefje in de brievenbus aan. Er is dus niet even telefonisch gebeld naar de ontvanger toen de algemene poorttelefoon het niet deed (buiten onze schuld om dus) terwijl ze vlak naast de voordeurbel thuis zat te lezen. Uiteindelijk heeft op dag van levering dus niemand aan de eigen voordeur gestaan met bloemen maar is de leverancier gewoon vroegtijdig omgekeerd na briefje in de bus te doen. Mijn vriendin verwachtte geen bloemen - het was immers een verassing - maar trof een dag later het briefje aan en heeft (zonder overleg met mij) een nieuwe afspraak gemaakt. Toen ik drie dagen later eenmaal terug thuis was werden de bloemen geleverd die ik uit voorzorg besloot te weigeren omdat de verassing er inmiddels volledig af was en de verwachting van "dezelfde dag geleverd" volstrekt niet waargemaakt werd. Direct gebeld waarin ik direct duidelijk te kennen gaf dat ik mijn geld terug wilde. Al vrij snel liet de dame ontvallen dat de "kans klein is" dat ik mijn geld terug zou krijgen maar dat ze eerst "de bloemist" (lees: deze webshop is dus tussenhandelaar) ging bellen en zou terugbellen. Dat terugbellen was na een uur nog altijd niet gebeurd. Ik belde terug en kreeg "het verhaal" te horen wat ze gehoord had van "de bloemist" met daarin o.a. op zéér stellige toon een omschrijving van ons beltableau, ons naambordje, onze deurbel op straatniveau en daarmee dwingerig herhalend dat ze een foto van ons huisnummerbordje hebben als zijnde bewijs dat ze wel degelijk "aan de deur geweest zijn" en dat "er wel degelijk geleverd is". Het feit dat die avond mijn vriendin géén bos bloemen had gekregen en dat ze niet even telefonisch gebeld werd om de poort open te doen werd steevast genegeerd in haar relaas wat natuurlijk wel de kern van de zaak is. Waarom zou men anders in het bestelproces het telefoonnummer voor het bezorgadres vragen met de begeleidende woorden "Mocht het nodig zijn dan kan de bezorger contact opnemen"? Omdat ik vast bleef houden aan de waarheid (namelijk dat de bloemen nooit in ontvangst zijn genomen op het moment dat ze nodig waren) en dus mijn geld terug wilde, werd de toon van de medewerkster steeds passief-agressiever. Ze poogde het gesprek meermaals af te ronden, bood aan dat ze "hooguit" nog een derde keer de bloemen leveren maar naar mijn geld kan ik fluiten, het fatsoen om het op welke manier dan ook goed te maken ontbrak volledig. Toen ik me treurig genoeg genoodzaakt voelde te moeten gaan dreigen met "een nare review" en "geschillencommissies" maakte ze het helemaal bond door te zeggen dat men dat niet uitmaakte en ik dat "vooral maar" moest doen. Damn... nog nooit dergelijke arrogantie meegemaakt, ik klaag nagenoeg nooit en heb zelden mijn geld ergens terug gevraagd. Maar blijkbaar zijn de marges op die bloemen dermate hoog dat als het eens mis gaat, ze er gewoon mee weg komen je als vuil te behandelen en ook nog je geld te houden. Met boze klant als resultaat, vele tientjes aan euro's waarvoor ik als klant géén product heb ontvangen en één belangrijke les rijker: Zo slecht zijn de bloemen bij het tankstation nou ook weer niet. Bezint eer u begint.

N

Niels

07-02-2023

0forum

Boeket

Het boeket was totaal anders dan het bestelde boeket! En bloemen hangen binnen 2 dagen! Versheid garantie? Laat me niet lachen! Jammer dat ik geen recensies had gelezen! Koop daar nooit meer! Ook totaal geen reactie! Waardeloos bedrijf !

R

Rob Edelman

20-04-2022

1forum

Bloemen voor bij het begravenis

Mv. houd van gele bloemen. Jullie hadden een prachtig boeket met veel gele bloemen op de site aangeboden. De levering was heel veel groen met enkele bloemen. Helaas hingen deze bloemen ook. Omdat ik zelf niet bij de plechtigheid kon zijn. kreeg ik een bericht van mv haar dochter met foto's met melding. Dit is niet leuk.

P

Petra te kolste

22-03-2021

0forum

rouwboeket

Niet geleverd naar behoren en afspraak. Echt een Peppi en Kokki bedrijf, zolang ze maar geld ontvangen en verder hebben ze geen geduld, interesse of omkijken naar de klant.

I

India Ram

11-12-2020

0forum

Tropisch boeket xl

Wat een regelrechte teleurstelling! Ik woon in Suriname en wilde een Tropisch boeket naar m'n tante in NL sturen voor haar 75e verjaardag. De Bloemist adverteert met een foto van een prachtig tropisch boeket waarin typisch Surinaamse bloemen verwerkt zijn. Ik heb het XL-tropisch boeket met een doos bonbons besteld en een hele mooie tekst op het kaartje geschreven. Doordat ik in het buitenland woon heb ik het adres van mij neef in Nederland als afzender opgegeven. Het boeket was volgens de mail van het bezorgbedrijf netjes op de afgesproken dag en tijd bezorgd. Een paar dagen na de bezorging nam ik contact op met m'n tante om te vragen of ze het boeket wel had ontvangen, omdat ik een dankbare reactie van haar had verwacht. Ze had het boeket ontvangen, maar zonder kaartje, dus dacht dat het boeket van de afzender (m'n neefje) afkomstig was. Ze stuurde een foto van het boeket en tot mijn verbazing zat er niet één bloem vd geadverteerde foto van de Bloemist in het boeket. Zwaar teleurgesteld, behoorlijk geïrriteerd en €90,-!!! armer, schrijf ik nu dit review. Ik had liever eerlijk vóóraf te horen gekregen dat zij niet over de gevraagde bloemen beschikken en of ik akkoord ga met een alternatief bloemstuk, dan dat ik met dit bedrog achteraf geconfronteerd word. De Bloemist krijgt van mij een dikke 0. Evenveel als ze waargemaakt hebben...

O

Ong

09-09-2020

0forum

Onbetrouwbaar

Ik had bloemen besteld voor een heel special gelegenheid, ze zouden op een bepaalde datum en tijdstip bezorgd worden. Ik had me er heel erg op verheugd.. de bloemen zijn niet bezorgd. Bellen naar het bedrijf.. half uur aan de wacht maar als je nieuwe wil bestellen krijg je gelijk iemand aan de lijn. Dag later contact via email dan wordt je verwezen naar algemene voorwaarden op de website die je had moeten downloaden waarop zou staan ze geven eigenlijk nergens garantie op. Geld terug? Geen optie. Had ik hier maar nooit besteld.. stond uiteindelijk met lege handen!!

K

Kees

15-02-2017

0forum

Prachtig boeket voor oma, online besteld!

Het boeket dat ik voor mijn oma had besteld, heeft meer dan een week er prachtig bij gestaan. Het werd ook prachtig geleverd, zei ze. En bestellen was supermakkelijk op de website dus ik zou het zeker nog een keer zo doen!

K

Kim Gerards

05-02-2017

1forum

Makkelijk en snel bloemen in huis

DeBloemist.nl was voor mij de redder in nood. Was in alle haast en drukte op het werk vergeten om een bloemetje te halen voor mijn moeder. Om niet met lege handen bij haar aan te komen, heb ik een grote bos bloemen besteld bij DeBloemist.nl. Ze hebben hier allerlei standaard boeketten waar je zo uit kunt kiezen. Je voegt het boeket toe aan je winkelmandje en kunt het snel bestellen. De volgende dag wordt het keurig bij je afgeleverd. Ik denk dat ik hier voortaan altijd maar gebruik van ga maken!

T

Theo Meintje

15-12-2016

0forum