10

10

10

10

100%

De Gitaarfluisteraar

Heb je altijd al gitaar willen leren spelen? Heb je geen zin om voor een gitaarles de deur uit te gaan? Wellicht kan De Gitaarfluisteraar jou enige uitkomst bieden. Bekijk op deze pagina van NederlandReview wat de objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews bij dit bedrijf zijn.

Wat is De Gitaarfluisteraar?

Via De Gitaarfluisteraar kun je via een online cursus gitaar leren spelen. Volgens de mensen van De Gitaarfluisteraar gaat dit op een makkelijke en snelle manier. Je kunt dit leren vanuit huis zonder dat je ervaring nodig hebt. Volgens De Gitaarfluisteraar gingen honderden cursisten je voor. Zij hebben de cursus succesvol afgerond.

Het bedrijf beschrijft voordelen van het volgen van een cursus via De Gitaarfluisteraar. Er wordt aangegeven dat het een originele gitaarmethode is waarmee je in een rap tempo je favoriete nummers kunt leren spelen. Cursisten zullen levenslang toegang hebben tot de cursus. Je kunt alle trainingen altijd en overal terugkijken. Er wordt vertelt dat het niet moeilijk is. Deelnemers aan de cursus leren stap voor stap via duidelijke video's en handleiding hoe ze gitaar moeten leren spelen. Volgens de bedenkers van De Gitaarfluisteraar kun je al binnen 5 minuutjes met je eerste les starten.

Garantie

Het bedrijf werkt volgens een 'Niet Goed Geld Terug' garantie. Hij weet zeker dat De Gitaarfluisteraar ook jou zal helpen om snel en makkelijk gitaar te leren spelen, dat ik al het risico durf te nemen. Je kunt de volledige cursus en alle lessen volgen. Je kunt dan zien welke impact dit op jou heeft. Leer je wel of niet snel gitaar spelen via de cursus. Mocht het zo zijn dat de cursus niet is wat je ervan verwacht had, of je bent simpelweg niet tevreden, kun je de oprichter van De Gitaarfluisteraar een e-mail sturen. Mocht dit niet naar jouw zin worden opgelost zul je gewoon je geld terug krijgen. De termijn om van deze garantie gebruik te mogen maken is 30 dagen. Er wordt expleciet aangegeven dat je geen lastige vragen krijgt of speciale formulieren hoeft in te vullen. Het is gewoon heel simpel volgens het bedrijf. Ben je niet tevreden, heb je wel de hele cursus gevolgd, dan is het op de kosten van DeGitaarfluisteraar. Er wordt aangegeven dat andere bedrijven niet zo'n garantie hebben.