5.7

6.4

5.6

40%

Boeketcadeau

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Boeketcadeau is natuurlijk een site en bedrijf in de categorie bloemisten. Het is een bedrijf waar je altijd een fleurig gevoel van krijgt!
Het is heerlijk om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Kies ook voor een goede aanbieding via et bedrijf. Ken je ze nog niet? Of niet zo goed? Dan is het goed en slim om de reviews op NederlandReview te lezen. Het is goed om te ontdekken hoe het je helpt om een beter en onafhankelijk beeld te krijgen van een bedrijf als Boeketcadeau. Kijk ook naar de optie om juist een beoordeling en review achter te laten om zo een ander te kunnen helpen.

Over boeketcadeau

Boeketcadeau is een bedrijf welke ervoor zorgt dat ieder bloemetje op de juiste plek bezorgd wordt. Het is mogelijk om te genieten van dit bedrijf met een jarenlange ervaring. Het zorgt voor een bloemetje van top kwaliteit. Service, betrouwbaarheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Laat ook jouw bloemen door dit mooie bedrijf bezorgen.

Alle bloemen kunnen nog op dezelfde dag bezorgd worden. Er is een ruime keuze en volop extra mogelijkheden om aan de bloemen toe te voegen. Alles natuurlijk voor een eerlijke prijs. Een goede prijs en kwaliteit verhouding is natuurlijk belangrijk.

Het grote voordeel van Boeketcadeau is dat de bloemen welke voor 12 uur besteld worden nog op dezelfde dag bezorgd worden door een plaatselijke bloemist. Het is ook zo dat er een 100 procent vers garantie is voor de bloemen. Natuurlijk kan het ook een volgende dag of op een specifieke dag bezorgd worden.
Er werken vakkundige bloembinders bij de bedrijven en ze zorgen dat de bloemen en mogelijke cadeaus netjes bezorgd worden bij de klant. Geweldig! Het is ook mogelijk om het met track en trace te volgen. Ook krijg je een mail van de verwachte levering.

Diensten van boeketcadeau

Boeketcadeau biedt de mogelijkheid om bloemen en geschenken te laten bezorgen bij mensen. Het zorgt voor de mogelijkheid om een mooi en uniek cadeau te laten bezorgen bij iemand die je kent. Of bij een klant natuurlijk, wanneer je zelf een bedrijf hebt. Het is geweldig om zo iemand met een bloemetje blij te kunnen maken. Of niet?!

Klachten, complimenten en tips voor en over boeketcadeau

Ben je niet tevreden over Boeketcadeau? Dan is het mogelijk om een klacht in te dienen. Ze hebben een 100 procent vers garantie. Ook kan het wat anders zijn. Je klacht kun je per post, per mail en ook per telefoon indienen. Vervolgens zal er gekeken worden of het opgelost kan worden of wat er aan de hand is. Hierna kun jij natuurlijk een beoordeling over Boeketcadeau op NederlandReview achter laten! Top!

Jouw Mening over boeketcadeau

Een goed bedrijf, een slecht bedrijf? Wat is het nu? Lees de reviews op onze site en wees zo goed om jouw review over dit bedrijf ook op NederlandReview achter te laten. Je krijgt er zeker geen spijt van.

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Goed idee om bloemen hier te bestellen? Lees ervaringen van consumenten die al iets gekocht hebben bij boeketcadeau.nl. Lees beoordelingen op NederlandReview

10

Alle reviews (15)

Bloemboeket laten bezorgen

Zeer teleurstellende ervaring. Wilde de ontvanger verrassen met een imposant boeket voor een grote gelegenheid, dus bestelde het duurste boeket op de website in de grootste maat XL twv 43 euro.. Volgens de foto op de website een exclusief boeket met rozen en andere dure bloemen en groen. Wat geleverd werd was een armoedig boeketje wat van geen kanten leek op wat ik had besteld (de geheime tuin). Klacht ingediend die werd afgewezen met de verklaring dat bloemen duurder zijn geworden en dat wat ik had besteld niet beschikbaar was (in augusus!) en dat dit valt onder natuurlijke variatie. Niet aan te bevelen, en zeker geen XL bestellen!

Maria

27-08-2022

Zijdebloemen Plukboeket H 85cm x B 40cm

Niet bestellen hier! Je krijgt een totaal ander product dan ze op de foto laten zien. Zeer slechte klantvriendelijkheid. Ik had kunstbloemen besteld in zalmroze en kreeg een boeket met felroze en paarse bloemen ertussen, geen gezicht. De reactie van de onbeschofte man bij de klantenservice '' Het is zoals het is, soms zijn dingen nou eenmaal niet op voorraad en moet je het doen met wat je hebt'' In 1 woord belachelijk deze reactie! Ik moest alles maar weer terug sturen als ik niet tevreden was. Wat een onprofessioneel bedrijf is dit zeg. Ik bestel hier nooit meer! Ik snap ook niet hoe ze aan die 9.3 score komen op hun eigen website, hier scoren ze maar matig met een 6.4 dat zegt ook al genoeg.

Z

Zoetermeer

24-02-2022

Bloemen, chocolade en een kaartje

Ik heb 2 weken voor moederdag een bos bloemen met chocolade en een kaartje besteld voor op moederdag te laten bezorgen. In een mail stond dat ze tussen 11:09-13:09 zouden komen.. Ze zijn helemaal niet gekomen. Heel de dag lopen wachten extra niet weg gegaan met moederdag zodat we het niet zouden mislopen. SCHANDALIG!!! niks gehoord niemand te bereiken... En ook nog hoge prijzen durven vragen.. Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

Alicia K

09-05-2021

rouwbloemstuk 90 cm. wit blauw

Prachtig rouwbloemstuk. Plaatselijke bloemist had niet gewenste bloemen in voorraad. Boeketcadeau nam daarom contact met ons op. We konden kiezen voor een rouwbloemstuk met andere bloemen of toch de gewenste bloemen maar dan werd het iets later bezorgd en compleet verzorgd door boeketcadeau. We kozen het laatste en er werd een prachtig rouwbloemstuk bezorgd. Wij zijn erg tevreden en zullen in de toekomt graag bij boeketcadeau bloemen bestellen

jacqueline

20-04-2021

Luxe eustoma's roze - paars - wit

Wat een drama. Krijg een sneu bosje voor €40. Zeker niet aan te raden. Klantenservice is erg onvriendelijk en zeker niet oplossingsgericht. Je verwacht een mooi boeket cadeau te geven, wat vervolgens nog geen cent waard is.

Tessa

04-02-2021

Rouwstuk 85 cm en XL boeket voor verjaardag

In oktober heb ik deze service 2 x gebruikt. Het xl verjaardags boeket voor mijn zus was prachtig, en verpakt in een super grote cadeau doos. Het boeket werd s'ochtends bezorgd, daarvoor had ik extra betaald. Ik ontving vooraf een foto (ook extra). Zag er uit zoals geadverteerd. Vorige week bestelde ik een XL rouwstuk van 85 cm. Keurig op tijd bezorgd bij het uitvaartcentrum. De familie stuurde een foto. Het bloemstuk was net zoals geadverteerd en prachtig. Deze boeketcadeau. Nl is niet goedkoop, maar je krijgt wel uitstekende kwaliteit voor je geld. De communicatie was goed. Ik maakte ook gebruik van de optie op de bestelling voor een berichtje aan de bloemist. Karen (Canada)

K

Karen Spek

26-10-2020

Boeket bloemen

Een prachtig boeket bloemen, heeft lang gestaan. Prima service.

C

Carolien

19-08-2019

Wat een verjaardagsverrassing moest zijn...

Wat een verjaardagsverrassing moest zijn heeft tot een grote schok geleidt: Wie is er overleden!? De wit-groene bloementaart bleek geen groen te bevatten en is voorzien van rouwboeket bloemen. Ook de helpdesk gedraagt zich onprofessioneel, gaat gelijk in de verdediging i.p.v. enig begrip voor de beller te / mailer te tonen. Wel kreeg ik te horen dat niet alle bloemen leverbaar waren en dat deze dus ontbreken in de taart. Helaas geen oog voor het resultaat! De reactie van boeketcadeau is net zo smakeloos: de bestelling is geleverd. Geef de bloemen maar goed water, dan kan de ontvanger er nog lang van 'genieten'.

Dennis Bergsma

07-10-2018

Probleem prima opgelost.

We hebben bij boeketcadeau een rouwstuk voor mijn vader besteld.. Het werd keurig op tijd bezorgd, wat natuurlijk van groot belang is. We waren niet tevreden over de grootte van het stuk. Het zou 1 meter zijn. Maar was een maat kleiner. Ik heb daar een email 9ver gestuurd, werd meteen gebeld en het aanbod is: ik krijgt korting: de prijs betalen van de kleinere versie. Of de plaatselijke bloemist haalt het bloemstuk op, maakt het in orde en brengt het terug. We kozen voor de laatste optie. Dit is prima opgelost, het was een s schitterend rouwstuk.

Diana

08-09-2018

NIET DOEN!!! AFRADER

Afhandeling van facturering zeer onvriendelijk, meedenken met klant is er zeker niet bij. Regels zijn regels. Jammer zeker in het kader van de kerstgedachte. Ze hebben genoeg klanten blijkbaar (zo voelt dat).

P. Broer

26-12-2017

Absolute afrader

Absolute afrader. Onvolledige info in hun mails en onvriendelijke man van klantenservice. Van mij hoeft het niet meer. 33 euro naar de Filistijnen. Duur leergeld.

Arie vrolijk

12-09-2017

slechte service

waardeloos bel je op om een Valentijns boeket te laten bezorgen in de namiddag want dan is de gene thuis wordt het op de avond bezorging gezet. wordt niets over gezegd, en tja inde avond is er niemand thuis, wat een leuke Valentijns verassing. nou mijn zoon zal hier never nooit meer iets bestellen.

marjon

14-02-2017

boeket cadeau

boeket cadeau gedaan aan jarige vriendin erg mooi geworden en stipt geleverd leuk om nog een keer te doen

N

Nico

18-12-2016

Zelf prijs bepalen

Wat ik zo leuk vind aan boeketcadeau is dat je ook zelf een prijs kunt bepalen. Al is het dan wel spannend wat je krijgt. Voor controlefreaks dus niet zo geschikt haha. Of voor achterdochtige mensen, want die vertrouwen dat niet. Maar het is vooral handig als je met meerdere mensen bent en iedereen wil wel vijf euro inleggen, dan kun je dat gewoon zo invoeren. De kwaliteit is trouwens ook erg goed. De bloemen die ik een tijdje terug had besteld, hadden lang kunnen blijven staan, hoorde ik!

Gelderland

20-05-2016

Boeket voor Moederdag

Wij hebben hier een boeket besteld voor onze moeder voor Moederdag vorige week. Ze was er erg blij mee, de bos staat nog stééds op tafel. De roosjes zijn wel een beetje verwelkt maar de andere bloemen in het boeket zien er na een week nog heel mooi uit. Goede kwaliteit dus! En het bestellen ging eigenlijk heel eenvoudig online. Wel een beetje aan de dure kant, maar dat hadden we ook wel verwacht (we hebben de kosten over de drie 'kinderen' verdeeld).

Broers en Zus Franssen

14-05-2016