7.3

6.3

6

7.8

75%

BLOEM!

“Dat verdient een bloemetje”, wordt er vaak gezegd. Wat er niet gezegd wordt is waar je dat bloemetje dan moet gaan halen. Één winkel die bloemen en planten verkoopt is BLOEM. Maar wat voor kwaliteit boeketten zul je bij deze bloemist kunnen krijgen? Voor welke gelegenheden zullen er bloemen te krijgen zijn? Zullen de rouwkransen er wel netjes uit zien? Zal de bezorgservice van BLOEM de planten snel genoeg bezorgen of zullen ze helemaal verwelkt zijn tegen de tijd dat ze aankomen? En hoe zal de klantenservice van BLOEM omgaan met klanten die met een vraag, probleem of klacht zitten? Zullen ze wel hun best doen om te helpen? De enige manier om dit te ontdekken is door middel van echte klanten van BLOEM. Lees hun reviews om te zien of BLOEM jouw soort bloemenwinkel zou kunnen zijn. Hun eerlijke meningen, beoordelingen en ervaringen kunnen je helpen in de beslissing wel of niet een bloemetje bij BLOEM te kopen.

Over BLOEM

BLOEM, of ook wel Bloemenzaak.nl, is een bloemist. Net als Bloemen-specialist.nl zijn ze een deel van Fleurtiek. De eerste Fleurtiek winkel is opgericht door Kees Vrolijk. Hij startte in 1988 een winkel in Amsterdam. Nu zijn alle winkels onder de leiding van Roderique Vrolijk, een zoon van Kees. Ze hebben bloemen voor zo’n beetje iedere gelegenheid. Dus of je nou iemand beterschap wilt wensen, iemand wil feliciteren die geslaagd is, iemand geluk wensen met de geboorte van een kind of een felicitatie sturen in verband met een verjaard, het is allemaal mogelijk. Natuurlijk kun je ook gewoon een bloemetje sturen omdat je van iemand houdt. Je kunt kiezen uit verschillende boetekken. Er zijn pioenrozen, gemengde boeketten, zomerbloemen, rozen en plukboeketten. Daarnaast is er een aparte categorie rouw. Deze hebben immers een apart soort bloemen en boeketten nodig. In deze categorie vind je sympathieboeketten, rouwstukken, kistbedekking, rouwboeketten, rouwstukken in vormen en rouwbiedermeiers. En als laatste is heeft BLOEM dan nog een selectie planten bestaand uit orchideeën, Sansevieria, Dracaena en Yucca planten. Er is dus voor ieder wat wils.

Diensten van BLOEM

De bloemen, boeketten en planten van BLOEM kunnen online besteld worden. Ze beloven dat de bloemen iedere dag vers van de veiling komen. Je zult dus nooit verwelkte bloemen tegenkomen. Dit wordt nog versterkt doordat de bloemen op water worden bezorgd. Ze zullen dus niet tijdens het transport al zonder water komen te zitten. Als je jouw bestelling op maandag t/m zaterdag voor 14:00 besteld dan zal het boeket de volgende dag al bezorgd worden. Dit kan heel handig zijn als je een verjaardag of andere gelegenheid bijna vergeten was. Daarnaast blijven de bloemen zo mooi vers. Natuurlijk heeft BLOEM ook een klantenservice die je kunt bereiken als er iets is.

Klachten, Complimenten en Tips voor BLOEM

Heb jij wel eens een bloemetje bij BLOEM besteld? Zo ja, dan willen wij graag weten of het boeket goed aankwam. Zagen de bloemen er nog mooi uit/ Was de plant niet verwelkt? En wat is jouw oordeel over BLOEM’s klantenservice en bezorgservice? Schrijf een BLOEM review en vertel ons er alles over.

10

Alle reviews (8)

“Lieve mama” Moederdag boeket

Op 2 mei plaatste ik een bestelling en koos ik voor bezorging op Moederdag. Allereerst werd het boeket niet op Moederdag bezorgd. Ik heb ze gelijk op maandag gebeld en kreeg de mededeling dat de plaatselijke bloemist mijn bestelling “was vergeten”. Ze zouden alsnog dezelfde middag het boeket bezorgen en er een doosje chocola bij doen. Uiteindelijk is het boeket pas 6 uur Savonds bezorgd en was het ook nog een compleet ander boeket!! Qua kleur en qua bloemen. Ik had voor een roze/oranje luxe boeket gekozen met luxe bloemen. We kregen een simpel boeket met oudere witte rozen en donker paarse tinten. Dit was een zeer onaangename ervaring. Echt zeer triest en absoluut belachelijk. Nooit meer bij jullie.

A.S.

10-05-2021

0

Bos bloemen met vaas

De site en chat lopen erg schroef. Een bezorgtijd moet je na vele malen vragen geen antwoord op krijgen. Factuur is heel onprofessioneel gemaakt. Was de eerste en tevens de laatste keer. Klantenservice is dramatisch slecht hier en kunnen in Whatsapp (wel contact gehad) niet helpen. Slecht bedrijf

Rob

09-09-2020

0

boeket besteld bij K-Do Wereld Malden

Familie uit Apeldoorn heeft voor mijn verjaardag een boeket besteld bij K-Do Wereld Malden. De samensteller lijkt op goed geluk wat bloemen bij elkaar gezet te hebben, geen gevoel voor kleur en verhoudingen. Pluspunt: de vriendelijke bezorger.

pieta gardien

23-05-2020

0

Met regelmaat een bos bloemen

Veldboeketten/plukboeketten zijn prachtig. De kant en klare boeketten lijken wel steeds wat 'stijver" te worden, bossen die je overal wel kunt kopen. Tip zou zijn om echt meer onderscheidend te blijven.

Anne-Marie de Smalen

17-08-2019

0

Bloemen voor mn moeder <3

bloemen erg mooi Levertijd online klopte gelukkig, was voor de verjaardag. van mijn moeder vandaag en dan wil je niet te laat zijn... Handig om te bestellen

Meike

30-07-2018

0

mooi boeket van Bloem

mooi boeket dat lang heeft mogen staan, ondanks het warme weer niet goedkoop

L

Leonie de Wilde

24-07-2018

0

boeket bloemen bij BLOEM gekocht

boeket gehaald op Utrecht Centraal bij de winkel BLOEM ze hebben lang gestaan en waren ook erg mooi verzorgd niet zo goedkoop, maar dat is misschien door de locatie daar ik zou er weer kopen handig als je ergens met de trein heen gaat

Janne van der Reijden

06-07-2018

2