Advanza
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer8,6

U bent nu bij:

Totaal

8,6

Bestellen

8

Service

8

Prijs

8

Leveren

10
19 rating100 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

20-03-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Rik Bouwman

Advanza - Meer omzet voor mijn bedrijf

Om meer omzet te genereren met mijn bedrijf, ben ik sinds kort klant bij Advanza. Deze organisatie brengt mij in contact met potentiële nieuwe klanten en dat heeft me al het nodige succes opgeleverd. Op de website van Advanza kunnen zowel consumenten als ondernemers een offerte aanvragen voor uiteenlopende werkzaamheden. Deze offertes kunnen vervolgens worden opgesteld door bedrijven die samenwerken met Advanza. Het grote voordeel is dat je alleen geld aan Advanza moet betalen voor iedere offerteaanvraag die je binnenkrijgt. Er zijn verder geen verborgen kosten, dus ideaal voor mijn onderneming. Daarnaast kun je per maand de samenwerking met Advanza opzeggen. Een makkelijke optie, maar ik denk dat ik voorlopig nog wel gebruik blijf maken van hun diensten!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

  • Bankgiro Loterij

    Bankgiro Loterij

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 6,4Lees ervaringen
  • Vriendenloterij

    Vriendenloterij

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8,4Lees ervaringen
  • Euroflorist

    Euroflorist

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8,4Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over Advanza

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Advanza?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Ervaringen Advanza

Heb je een eigen bedrijf in de MKB sector of een andere sector? En heb je nog niet genoeg klanten/opdrachten? Heb je daarnaast weinig tijd en niet de nodige know how over hoe je je klantenkring kunt uitbreiden, dan kan Advanza wellicht helpen. Zij helpen bedrijven om in contact te komen met potentiële klanten. Zo kun jij je weer op je werk richten. Een ideale oplossing, of al heel vaak een offerte gemaakt maar nog geen opdracht binnengesleept? Vertel ons jouw ervaringen met de diensten van Advanza en lees hier die van anderen.

Over Advanza
Advanza is in 2009 begonnen als online leader en heeft haar hoofdkantoor in Amsterdam. Zij genereren met hun vergelijkingswebsites offerte aanvragen voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt. Zij hebben 25 medewerkers in dienst die ondernemers en bedrijven in contact brengen met consumenten of andere bedrijven. Via hun werkwijze brengen zij in meer dan 100 branches potentiële klanten in contact met duizenden bedrijven en ondernemers. Ondernemers die niet veel tijd en kennis in huis hebben om hun potentiële klanten te bereiken worden op deze manier geholpen om hun omzet te vergroten.


Advanza legt uit wat de mogelijkheiden zijn

Diensten
Op de websites van Advanza kunnen zowel bedrijven als consumenten op ieder gebied offertes aanvragen. Of het nu gaat om het zoeken van een boekhouder of een installateur van zonnepanelen, op alle gebieden kunnen potentiële klanten hier terecht. Wanneer de potentiële klant of aanvrager de offerte aanvraagt, worden er in de zoekmachine van Google offertes gegenereerd voor een product of dienst. Er wordt dus heel gericht gezocht. Advanza is daarmee een expert op het gebied van zoekmachine marketing. Zo kan Advanza serieuze aanvragen doorsturen naar de leveranciers. Wanneer de aanvraag niet correct is of wanneer er gegevens ontbreken, dan kan de leverancier de aanvraag terugsturen. De leverancier betaald namelijk alleen voor correcte offerte aanvragen. De leverancier staat voorop en heeft bij Advanza een eigen accountmanager die helpt om het maximale aantal opdrachten binnen te halen. Zo werken zij samen met leveranciers aan het uitbreiden van hun klantenkring. Leveranciers kunnen zelf op de website inloggen. Zo kunnen ze zorgen dat er geen offerte aanvragen komen als ze vol zitten of op vakantie zijn. Voor het samenbrengen van het aanvragen en leveren van producten en diensten is Advanza marktleider in Nederland in het B2B segment. Zij zoeken met hun websites, advertenties, e-mails en partners nieuwe klanten voor je bedrijf. De aanvragen worden op kwaliteit gecontroleerd en daarna naar de leveranciers gestuurd. Deze betaalt per ontvangen offerte aanvraag, zo zijn er geen verrassingen op het gebied van de kosten. Deze zijn altijd duidelijk, geen offerte aanvraag ontvangen betekent niets betalen. Je hoeft geen jaarcontract of andere verborgen kosten te vrezen bij Advanza. Alles bij hen is maandelijks opzegbaar.

Klachten
Mocht je vragen of klachten hebben, dan kun je altijd contact opnemen met Advanza. Dit kan per e-mail via info@advanza.nl of telefonisch via 020 7700 559. Voor de Belgische klanten is het nummer  03 808 10 30, beide nummers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 t/m 17.00 uur. Ze helpen je graag verder.

Laat hier op NederlandReview ook jouw ervaring achter met Advanza!
Positief of negatief, dat maakt niet uit. Zo kunnen we elkaar helpen om een goed beeld te krijgen van de diensten die zij aanbieden. En zo komen we te weten of het zinvol is om met hen in zee te gaan.

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!