Helpling
Alle reviewsHelpling
Alle reviews (132)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Ms
This is the perfect service for me! Brilliant concept and mostly well-executed. It's a bit pricier than you'd pay an independent cleaner but I feel secure in the knowledge that all the cleaners have had skills and background checks, the money is handled centrally, there is protection both for the cleaner and the client, and booking cleaning help is really, really easy.
Because I only book a service once a month instead of a weekly or bi-weekly service, I've had several different cleaners and have generally been satisfied with the work and professionalism they have shown - and I'm not easy to please. It has also been interesting to meet different cleaners and to see how the service is a benefit to them as well as to me.
I have, however, been extremely frustrated by the customer service staff, who, in my experience, have been unhelpful, unfriendly and not very competent. But a complaint posted to their public Facebook page generally gets them into action.
All in all, I'm really glad I found Helpling and would happily recommend it to others.fijne en goede service
Sinds een klein jaar maken wij nu wekelijks gebruik van de huishoudelijke hulp van Helpling. Eerder was dit om de week, maar omdat het goed bevalt nu nog frequenter en erg fijn als je fulltime werkt. het is erg prettig dat je zelf je huishoudelijke hulp kan uitkiezen door te proberen, als het bevalt kun je diegene vaker boeken. Daarnaast is er ook grote flexibiliteit in de planning. Je kan vrij kort van te voren afzeggen of de afspraak verplaatsen en mag ook eenmalige boekingen maken. Zelf hebben wij 2 huishoudelijke hulpen die elkaar afwisselen (oneven en even weken verdeeld), toen onze eerste hulp het een periode erg druk kreeg en het niet goed meer lukte om wekelijks langs te komen. Toevallig vullen beide hulpen elkaar goed aan en is het huis altijd keurig schoon. Beide dames zijn erg vriendelijk, betrouwbaar, meedenkend, nemen zelf ook initiatief waar nodig en maken echt erg netjes schoon.
Flexibel, betrouwbaar en relatief betaalbaar
Gisteren voor het eerst een schoonmaakster via Helpling gehad. Ik wilde graag een 'witte' schoonmaakster (ik sta niet achter zwart betalen wetende dat er ook een uitkering wordt ontvangen) daarnaast komt het voor ons beter uit om flexibele dagen te kunnen kiezen (dus niet iedere week dezelfde dag).
De online 'bestelflow' kon iets beter maar ik werd direct door Helpling gebeld en gemaild om te helpen bij een goede match. Dat was de dag ervoor, dus wat mij betreft een topservice. Verder betaal je pas achteraf wat ik ook erg goed vind.
De schoonmaakster zelf was er één uit duizenden, daar hadden we wellicht geluk mee. Ik ben heel tevreden en heb meteen een nieuwe dag geboekt, dan zal ik merken of alle 'Helplingers' zo goed zijn. Tot nu toe vind ik de service erg goed en relatief betaalbaar als je bedenkt dat het wit is en Helpling er ook iets voor krijgt.Don’t know what lauries saying here but that’s not what’s being said at all...
Er staat “witte” als in wit betaalde en zo wordt de “zwarte” ook bedoeld. Op zich is daar echt helemaal niks racistisch aan.
Goede (eerste) ervaring!
Via via had ik van Helpling gehoord. Bij het boeken had ik een voorkeur aangegeven voor de hulp die ik graag wilde. Dat was via de website te regelen. Op de afgesproken dag was hij keurig op tijd en hebben we eerst besproken wat er wel of niet moest gebeuren. Omdat het ons oude huis was wat schoongemaakt moest worden was ik zelf niet aanwezig. Maar dat was geen enkel probleem. Tussendoor hield hij mij op de hoogte van de vorderingen en stelde af en toe voor om iets extra's te doen.Goed inzicht dus! Hij had wel een uurtje langer nodig dan was afgesproken maar het resultaat mocht er zijn! Al met al een goede ervaring en een schoon huis wat we met een gerust hard kunnen overdragen aan de nieuwe bewoners!
Cleaning service
Absolutely ridiculous app, WOULD STRONGLY NOT RECOMMEND! I initially booked a cleaner via the app and paid 34 euros thinking it was a sort of deposit, I then had to change the date for the cleaning date, so went to the app, unfortunately the cleaner couldn't make it at that time so the booking got cancelled. I then went on to book another slot for which I got charged 34 euros again. After our cleaner came to us I assumed the 34x2 would be towards paying her, but no those 2x 34 euros are actually a ridiculous matching fees. I called Helpling to get a refund (I didn't even get a cleaning service from the first booking) and they told that was y fault as I change the date, I mean the flexibility is the point of an app isn't it???
Schoonmaakdienst
Slechte ervaring met het vinden van schoonmaakhulp.
Alles prima en snel geregeld
Online een hulp geboekt omdat ik minder valide ben geworden en alles zo`n beetje op manlief neerkwam die een voltijd baan heeft.
Ik wilde graag op vrijdag hulp zodat ons huisje lekker schoon is voor eventueel bezoek in het weekend. Ik kreeg een hulp aangeboden die ik geaccepteerd heb en ben heel erg blij met Felicia Margine, huisje heerlijk schoon en dat is zo fijn als je het zelf niet meer kunt. Zij luistert goed naar hoe ik dingen graag wil hebben en werkt heel hard. Zij heeft meer gedaan gekregen dan ik verwachtte. Ze staat voorlopig geboekt online en hou haar ook heel graag, lieve meid is het!!
Ik ben erg blij met helpling en speciaal met mijn hulp, de klik was er gewoon :)Betrouwbaar want gecontroleerd
Ik ben erg blij met Helpling
Mijn man wilde graag een schoonmaker, maar ik vind het een beetje griezelig om zo maar iemand in huis te halen die je niet kent.
Zeker als je alleen maar zo'n advertentiekaartje hebt gezien van zo'n persoon - en die laat je dan alleen in je huis?
Maar we hebben nu Helpling geprobeerd en dat bevalt eigenlijk prima.
De dame die ons huis schoonmaakt, is van te voren 'gecontroleerd' door Helpling en dat geeft toch een goed gevoel.
Ze is ook zeer vriendelijk en maakt goed schoon.
Het blijft natuurlijk goedkoper om het zelf te doen, maar dit is een goede tweede!
Tip dus!Goede ervaringen!
Wij werken nu een aantal weken met een hulp via Helpling. En het is een zeer prettige ervaring. We hadden en ontzettend goede hulp via Helpling, maar zij ging stoppen ivm een verhuizing.
Daarna heeft Helpling verder gekeken voor een nieuwe hulp. Helaas hadden we een hulp gekregen die heel aardig was maar niet schoonmaakte zoals wij het wilden. Dat was geen probleem, we kregen weer een nieuwe hulp. Helaas kwam zijn zonder bericht niet opdagen. Helpling reageerde daar meteen heel goed op en nu hebben we een fantastisch hulp weer waar we mee doorgaan.
De contacten met Helpling zijn erg goed en prettig. Ze ondernemen snel actie. Een aanrader dus!Marja
Ik ben erg tevreden over de werkwijze en service van Helpling. Na de aanvraag kreeg ik in eerste instantie een hulp die de afstand naar ons te ver vond. Bovendien kwam hij te laat en bleef hij korter dan de ingehuurde tijd. Door de medewerkster van Helpling is dit snel (zelfde dag) en adequaat opgepakt. Resultaat was deel van geld terug en snel een nieuwe hulp. Nieuwe hulp is inmiddels geweest, werkt prima, is vriendelijk. Ik ben blij met haar hulp.
Ik heb ook ervaring met andere (bemiddelings)bureaus, kwalitatief en qua communicatie een stuk minder. Dus wat mij betreft is Helpling een aanrader.Schoonmaak
Hulpen en platform onbetrouwbaar. Je krijgt niet de hulp die je wilt. Ze wisselen snel.
Schoonmaak
Meerdere keren een zeer slechte ervaring gehad. Werkster kwam tot drie keer toe niet opdagen zonder dit vooraf te laten weten. Het bedrijf bood geen enkele service om dit op te vangen.
Schoonmaakster
Slechte ervaringen met deze 'platform', zonder ook maar enige service te hebben gekregen.
Eerst pre-selectie gedaan, daarna bevestigd. En toen gewacht tot iemand kwam, maar helaas kwam niemand opdagen, zonder ook maar enige vorm van communicatie of zelfs maar excuses. Gewoon niks.
Ok.
Wilde het afzeggen, niet alleen de hulp, maar ook de service zelf, aangezien ik het even zelf wilde schoonmaken.
Later weer pre selectie gedaan, bevestigd, en dan weer een annulering. Dit keer wel netjes excuses van de schoonmaakster zelf. Echter, Helpling ging daarna midden in de nacht 'geautomatiseerde' sms'jes sturen naar mij toe (zonder dat ik daar toestemming voor had gegeven), om aan te geven dat ik in de nacht zelf een nieuwe selectie ter vervangen had gekregen, en dat iemand had bevestigd.
Dat zorgde voor kriebels bij mij (en een slapeloze nacht), en heb toen aardig wat moeite moeten doen, met een vijftal pop-ups, om alles weer te annuleren, aangezien ze een nieuwe schoonmaakster mij hadden aangewezen, voor een hoger tarief, zonder dat ik ook maar wist wie het was, alles zonder mijn toestemming.
Probeer nu mij account te verwijderen en dit gaat blijkbaar via twee verschillende email adressen, nadat ik ook nog eens een persoonlijke sms krijg van hun die aangeeft dat het automatische smsjes waren (alsof dat het goed praat dat ik opeens een vreemde en duurdere schoonmaakster krijg toegewezen zonder mijn toestemming).
Ik kom hier niet meer terug. Enige wat ze hebben is een goede website, verder niks.Schoonmaakster
Ruim een maand netjes een schoonmaak hulp geregeld. Perfect dacht ik zo heb ik tijd om mijn tas te pakken en nog wat werk af temaken. Voordat ik naar Schiphol ga. Dit viel vies tegen op de zelfde dag 30 min voorafspraak om 11.00 annuleert de hulp. Helpling kan geen vervanging vinden. Nu moet ik mijn huisdier oppas in een vies huis laten. En kom terug in een vies huis. Dankjewel voor het verzieken van mijn planning en weekend. Als je niet lekker voelt had je dit eerder kunnen melden zodat er nog iets geregeld kon worden. Rond uit onbeschoft Annemieke komt mijn huis niet meer in.
Schoonmaakhulp
No point in wasting time pre-selecting cleaners, as they never accept your cleaning requests. The first time I used Helpling, they informed me they are sending some other guy. Ok, fine. Second time, again none of my pre-selected people accepted, and Helpling informs me someone else is coming – a person with no bio, no reviews, not even a picture. I’m supposed to invite a person that I don’t even know how they look like, into my home! Helpling say they’ve checked IDs (mind you, not criminal record or anything, just IDs). Well, without a picture I have no clue who on earth I am expected to invite into my home and if the person that shows up is the one on the ID they checked. The ID-checked cleaner can send a buddy to rob and rape me and the ID-checked cleaner can show police an alibi that they were somewhere else and just forgot to cancel. Far-fetched? Ask police. I called Helpling to explain I want a different cleaner, they say they will try. The automatic emails I received from them a few hours later just said they’ve cancelled my request. I call. They explain if I want someone, I need to make another request. Pf, ok. I do. One of my pre-selected cleaners accepts. Yey! A few hours later they send me a message along the lines “Oops, I clicked yes, but I meant to click no, I’m not coming”. Is this for real? Next morning I call. Helpling know nothing of this. They say *they* will try to find someone else and I have to do nothing. I email them a proof of my conversation with the cleaner. Sometime later, I see that my appointment is again cancelled. I call to see what’s going on. I get yelled at, called names (I wish I was joking), get told that I can request a new appointment myself or get lost and finally “That’s how it works” and then they hang up on me.
No way
Omdat ik mijn been heb gebroken, heb ik een schoonmaakhulp ingeschakeld. Ze was op tijd, deed alles netjes, maar toen ze weg was merkte ik, dat mijn tv bekrast is. Zij beweert dat ze alleen de rand heeft schoongemaakt, maar daar zitten ook krassen op en wat erger is, ook op het beeldscherm. Gebeld met Helpling, die zou een schadeformulier toesturen, maar ze melden alvast: er is een eigen risico aan de verzekering gebonden. Waardeloos bedrijf, ik laat mijn rechtsbijstandverzekering het afhandelen met ze.
Ik kwam thuis en vond mijn nieuwe RVS fornuis vol krassen (duidelijk met een schuurspons schoongemaakt!), en zwarte uitgebeten vlekken in de mooie grote RVS wasbak. Zonder twijfel chloor gebruikt terwijl we duidelijk aangaven alleen de vloeibare groene zeep te pakken. Er is niets dat zo uitbijt. Helpling trekt volledig zijn handen er vanaf, waardeloos!!
Oplichters
Oplichetrs!
Niet bijster gezonde medewerkers.
Mijn vaste hulp heeft haar been gebroken en is dus een week of zes uitgeschakeld. Aangezien ik niet in staat ben zelf de schoonmaak te doen moest er dus vervanging komen.
Toevallig hing zo'n beetje heel Leiden vol met posters van Helpling.
Dat leek mij dus de ideale oplossing.
Ik heb tot drie keer toe een hulp aangeboden gekregen en hoewel ik ook strijkhulp had aangegeven had geen van drieën dit op hun to do lijstje staan.
Tevens hebben ze alle drie op de dag van de eerste afspraak zich afgemeld. De eerste werkte opeens niet meer voor Helpling, de tweede was een ziekenhuisafspraak vergeten en de derde was een uur tevoren van z'n fiets gevallen en moest het van de dokter rustig aan doen.
M.a.w. we zijn vier weken verder en ik heb nog geen schoonmaakhulp gezien.
Dan kunnen ze een hele stad wel volhangen met posters, maar als er vervolgens niemand komt opdagen is dat ook weggegooid geld
Ik ben wel klaar met deze club.Slechtste service ooit
Helpling is werkelijk de slechtste service die ik ooit van mijn leven heb meegemaakt. In een korte tijd hebben we 5 verschillende schoonmaakhulpen gehad die er
OF geen bal van schoonmaken begrepen
OF de afspraak annuleerde omdat ze lekker op het strand ij slaap zijn gevallen (echt gebeurd) of "de bus hadden gemist"
OF je hebt 1x iemand die het wel begrijpt die daarna niet meer kan.
Ik ben er helemaal klaar mee dat je je plannen netjes aanpast om vervolgens constant geannuleerd te worden.
Daarnaast verplichten ze je minimaal zoveel maanden vast te zitten aan deze bar slechte service.
Voor ons nooit meer!!beter een ander forum gebruiken
doe het jezelf niet aan, je zit aan ze vast als je een achterlijke schoonmaakster heb. Dan doen ze alsof je een nieuwe krijgt maar dan mag je 50 euro extra betalen en wat je daarvoor terugkrijgt weet je niet. Ik betaal nu alles in 1keer af, ik neem mijn verlies en ik ga via een ander forum eenmalig bemiddelings kosten betalen als het wel/niet klikt met mijn schoonmaakster. En als het niet klikt, dan betaal je niet en dan zoeken ze weer door naar een ander voor maar 12,50.
Helping lijkt een profesioneel opgezet iets maar ze hebben alleen een goede website bouwer.
Anderen bekeken ook

Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Esteon.com is een website waar huurders en verhuurders samenkomen. Het is een mooie website welke uitstekend ...


Plarium: Ervaringen Vecht tegen of met Spartanen, Perzen, Vikingen, mutanten en piraten!Hou jij van gamen? Doe jij dat het liefst gratis en online...

Ken jij YourSurprise? YourSurprise is een webshop welke cadeau artikelen aanbiedt. Er zijn meer dan 1000 cadeaus op de website te bekijken en te ko...
How incredibly racist of you. You're saying that ALL dark skinned people are on benefits? How incredibly rude. Even more rude that the post wasn't removed