5.2

3.3

2.9

3.9

29.4%

123 Bloemen

Bent u benieuwd wat anderen vinden van de diensten van 123 Bloemen? Dan is NederlandReview de plaats om dat uit te vinden. Bloemen laten bezorgen is altijd een delicate kwestie omdat bloemen nu eenmaal teer zijn. U wilt dat uw boeket daarom met de grootste zorg wordt behandeld. Door rustig door te nemen wat anderen over 123 Bloemen hebben gezegd kunt u inschatten of deze service geschikt is om uw opdracht te behandelen. De mening van anderen is namelijk niet altijd leidend, maar vaak wel een goede indicatie van wat u kunt verwachten van het bedrijf in kwestie. Dit geldt in het geval van 123 Bloemen zowel voor particuliere als zakelijke klanten.

Over 123 Bloemen

123 Bloemen verzorgt bezorging van bloemen, rozen en boeketten door heel Nederland. Dat doet het door de hulp in te roepen van lokale bloemisten in de buurt van de ontvanger. Op die manier zorgt 123 Bloemen ervoor dat de boeketten en bloemen niet te ver hoeven te reizen en altijd vers zijn. Het bezorgbedrijf werkt op dit moment alleen in Nederland. Buiten Nederland kan men geen boeketten, bloemen of rozen via 123 Bloemen laten afleveren. 123 Bloemen is uiteraard niet de enige die dit doet in Nederland. Het hanteert levertijden tussen 10.00 en 18.00 en als u als besteller voor 13.00 opdracht geeft zal de ontvanger het nog dezelfde dag krijgen. Op de website kunt u alle verschillende mogelijkheden die het bedrijf biedt bekijken. Rond speciale periodes zoals kerst zijn er aparte secties op de website gevuld met bijvoorbeeld kerstboeketten. Het gehele jaar door is er aandacht voor rouwboeketten.

123 Bloemen bezorgt bloemen, rozen en boeketten. Er zit namelijk weldegelijk verschil tussen deze drie vormen. Hoewel ook de rozen en de bloemen in boeketten worden opgeleverd, rekent men bij 123 bloemen vooral rouwboeketten en kerstboeketten tot de categorie boeketten. De bezorging wordt door heel Nederland gedaan. Het is niet alleen mogelijk om als particulier boeketten te laten bezorgen, ook voor zakelijke uitwisseling heeft 123 Bloemen mogelijkheden. U kunt op de website gratis een zakelijke account aanmaken en zo boeketten, bloemen of rozen uit naam van uw onderneming versturen. Ze raden dit vooral aan als u meerdere malen per maand bloemen verstuurt. Er zijn boeketten in verschillende prijsklassen te krijgen. Van minder dan vijftien euro tot bijna vijftig euro en alles daar tussenin.

Het is op verschillende manieren mogelijk om contact op te nemen met 123 Bloemen. Op de website vindt u onder andere een contactformulier. Daarop kunt u uw klacht invullen en vervolgens per e-mail versturen naar het bedrijf. Ook andere contactgegevens zoals het telefoonnummer staan vermeld. Opvallend is wel dat 123 Bloemen geen contactadres heeft. Wel staan de Kamer van Koophandel gegevens op de website. Ook staan er algemene voorwaarden op de site vermeld. Daar staat onder meer in dat klachten binnen twee dagen worden afgehandeld. Als bloemen niet worden geleverd moet dat binnen dertig dagen gemeld worden. Ook staat er een overmachtsbepaling in voor uitzonderlijke situaties waarin het bedrijf niet kan leveren.

Veilig betalen

Omdat 123 Bloemen alleen via internet opereert is er dus geen winkelpand ergens in Nederland te vinden. Het bedrijf doet alles online. 123 Bloemen rekent de bloemen, rozen en boeketten daarom ook via de bekende onlinemethodes af. Denk hierbij aan betalen met iDeal, PayPal of een creditcard. Wanneer u als zakelijk klant gebruik maakt van de diensten van 123 Bloemen, dan is een factuur krijgen ook mogelijk. Dit kost echter wel 1,50 extra. Dit worden de factuurkosten genoemd. Wanneer u zakelijk meerdere boeketten per maand bestelt kan er ook maandelijks worden afgerekend voor het gehele bedrag dat is uitgegeven.

Lees hier reviews van echte klanten van 123 Bloemen. Hoe ziet het boeket er echt uit als je bestelt op 123-bloemen.nl? Zijn de bloemen vers, de levering snel?

10

Alle reviews (17)

Fruitschaal twv 40.00

Geen enkel pluspunt kunnen ontdekken. Een half gevulde fruitmand geleverd waarin voor 15 euro lag en waarvoor 40 euro is betaald. De beloofde kreditering niet ontvangen.

Saskia Freijmuth

07-12-2020

0

Fruitmand

Zeer teleurgesteld over de fruitmand die ik afgelopen week heb besteld. De prijs en inhoud verhouding is belachelijk te noemen. Ik dacht behoorlijk fruit met sapjes besteld te hebben, maar bleek miniatuur fruit te zijn...

E. Van Dijk

28-09-2020

0

Boeket bloemen

Prachtige site, mooie bloemen. Als ze geleverd worden tenminste. Twee dagen na de beoogde bezorgdatum eens voorzichtig gevraagd aan de ontvanger of er een boeket was bezorgd...nee dus. 123bloemen gebeld: een bandje dat vanwege de drukte enz enz. Mail gestuurd Contactformulier op de websiste geeft een foutmelding Opnieuw gebeld en contact. Verklaring: de systemen liepen vast, aha Maar advies was om direct de lokale leverancier te contacten waarom er niets bezorgd is. Lokale leverancier gebeld: geen bestelling bekend. Echt? Ja echt! Uiteindelijk bleek het adres bekend te zijn met een ordernummer van Topbloemen. Lokale ondernemer had Topbloemen gemaild dat ze voor dit bedrag geen medium bos kan bezorgen (begrijpellijk) Conclusie: 123bloemen zet de order uit bij Topbloemen, beide leveranciers verdienen vijf euro. (Topbloemen is overigens prima bedrijf), klant betaald ook 5 euro bezorgkosten. En de ontvanger krijgt een ieniemie boeket ter waarde van 15 euro ipv 30 euro. Twee dagen later netjes bezorgd door de lokale ondernemer: alle lof voor Bloemtique Bamboe uit Papendrecht Tot op heden geen enkele reactie van 123bloemen. Schande!!!

Ella Rietveld

13-05-2020

0

Bloemen

Helaas lees ik de reviews te laat. Gisteren een boeket besteld die vandaag bezorgd zou worden. Helaas is dit niet gebeurd. Ik heb wel.een klachtenmail gestuurd maar na het lezen van de reacties hier verwacht ik er niet veel van. Het verrassingseffect effect is al weg en voel me enorm teleurgesteld

Patricia

18-03-2020

10

Super Oranje bos

Bloemen zijn mooi. Ook vaas besteld, wel betaald niet geleverd. Meer geld afgeschreven dan de bestelwaarde. Geen reactie op diverse mails. Bestel hier dus niets!!

Grardie van der Valk

15-07-2019

58

Oplichterij niet bestellen hier

Wel betaald niet geleverd

Wollaars

07-05-2019

58

Niks ontvangen

Bloemen besteld en betaald, nooit mogen ontvangen. Pure oplichting. In de haast niet eerst recensie’s gelezen. Maar zo ik nu lees ben ik niet de enige....

Alex

01-04-2019

58

Oplichterij

Wel betaald, niet geleverd. Geen reactie op eigen contactformulier.

C

Chris Verhagen

26-03-2019

58

Nooit iets ontvangen

Helaas nooit iets mogen ontvangen. Ze kunnen beter op de website zetten: 'Vandaag besteld, nooit in huis'. 1 ster is in dit geval nog te veel.

Daan

28-11-2018

58

afhandeling klacht

Mooie boeketten. Enigste pluspunt!!! Vaas bij boeket besteld. Nooit geleverd. Na klacht, beloofd vaas alsnog, (mét een, op hún kosten bijgeleverde bos bloemen), te bezorgen!! Na ruim!!!! een maand, is er NIETS GEBEURD!!! Tweede klacht onbeantwoord. Ga nu naar een ander!!!!

A. Doreleyers

17-11-2018

58

ontevreden

duur, klein bosje, geen reactie van klantenservice na email

sophie

23-09-2018

58

Nooit binnen gekomen

Bloemen besteld en betaald maar nooit binnen gekregen. Als je contact met het bedrijf probeert te krijgen dan krijg je gewoon geen antwoord. Super slecht

Martha

01-08-2018

58

netjes

Niet goedkoop, wel goed. De bloemen waren vers en kwamen overeen met het plaatje. Vanmorgen besteld en -zoals op de website aangegeven- vandaag afgeleverd.

Don

29-09-2017

2

grote teleurstelling

In verband met het overlijden van mijn moeder een rouwstuk ter waarde van € 100,- bij 123 bloemen besteld. Het geleverde stuk week behoorlijk af van hetgeen wij besteld hadden. Er zijn veel goedkopere bloemen en takken gebruikt dan online was afgebeeld. Ook het formaat viel behoorlijk tegen. Zeker geen € 100,- waard. Klacht via de mail ingediend, helaas nog geen reactie of excuses ontvangen. Grote teleurstelling dus.

Annemarie van den Bergh

02-09-2017

0

Pisbosje

Voor ruim 31 euro besteld; er wordt een bosje bezorgd ter waarde van 10 euro!!!!!! Oplichting!!!! k Ben erg boos; de bezorgde bos komt totaal niet overeen met de afbeelding!!!!!!!!!!!!

D. Zwart

12-04-2017

0

Boeket online bestellen en bezorgen

Ideaal om online te kunnen bestellen. Had nog nooit eerder een boeket laten bezorgen, maar ik wilde het wel eens proberen. Mijn tante woont ver weg, in Noord-Groningen, en ik wilde haar verrassen voor haar verjaardag. Ze zei dat de bloemen prachtig waren! Bestellen ging best makkelijk, dit kan ik wel eens vaker doen (al is het niet erg goedkoop)

Wout

02-02-2017

2

Grote variatie aan boeketten

Een bosje bloemen kocht ik voorheen altijd in de bloemenwinkel, maar tegenwoordig bestel ik het steeds vaker bij 123Bloemen. Dit is een stuk makkelijker en ik heb er bovendien zelf geen werk mee. Het enige dat ik moet doen is het boeket kiezen en bestellen en laat dit hier nu net heel erg eenvoudig zijn. Je selecteert het boeket en betaalt en vervolgens wordt het bosje bloemen keurig afgeleverd op de door jou ingevulde locatie. Het is misschien wel een paar euro's duurder dan in de winkel, maar dat zit hem natuurlijk ook in het laten bezorgen van het boeket.

Rita Speelings

24-01-2017

1