T-Mobile Thuis
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer6,8

U bent nu bij:

Totaal

6,8

Bestellen

6,2

Service

6,6

Prijs

7,8

Leveren

7
13 rating67 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

22-10-2017
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Sibel Sahin

T-Mobile Thuis - Tmobile thuis Zeer slecht!

Ik ben sinds mei 2017 van telfort overgestapt naar tmobile en zit een jaar vast aan hun! Dit ga ik natuurlijk proberen op te zeggen door de slechte verbinding. Tot op 3 weken terug ging alles wel oke, maar sinds 3 weken heb ik slechte internet en wifi verbinding. Een monteur van gudion(deze werkt voor tmobile) is langsgekomen maar het probleem was niet verholpen. Toen mijn geduld op was werd er een monteur van kpn gestuurd. KPN is de netbeheerder van tmobile. Zij hielden naar het zeggen van tmobile ook op afstand het probleem in de gaten. De monteur van kpn heeft de modem in de meterkast geplaatst. Hiervoor stond de modem in de woonkamer. Om de modem daar te kunnen plaatsen heeft hij kabels doorgeknipt en een kastje geplaats waar hij vervolgens de modem op heeft aangesloten. Het probleem was echter, mijn tv werkt op internet, ik heb maar 1 stopcontact in de meterkast en dat is die ban de bel daar zit nu de modem in waardoor ik geen bel heb. Om de kabels van de tv naar de meterkast te bekabelen moet ik stoeien in huis. En volgens de monteur moest ik dan maar een extra stopcontCt in de meterkast laten maken. En ohja de modem in de meterkast plaatsen biedt ook geen oplossing ik heb nog steeds slechte wifi verbinding in huis. Maargoed ik heb dit probleem weer teruggelegd bij tmobile. En wat zeggen ze, sorry dit is niet ons probleem. KPN heeft het gedaan dus neem contact mer KPN op. Ten eerste zijn zij die KPN op mij afsturen, ten tweede wie ben ik om zich te bemoeien met het werk van een monteur en ten derde ik ben geen klant van KPN maar van TMOBILE. Kpn stuurt mij mooi terug naar tmobile. Zo zijn mijn ervaringen in het kort met tmobile. Zeer en zeeer slecht dus. Ik ga via de juridische weg mijn contract proberen op te zeggen, maar eerst mogen zij het probleem die zij in mijn meterkast hebben veroorzaakt oplossen! Zo kun je toch echt niet omgaan met een klant!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht


04-09-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: E. Kemphuis

T-Mobile Thuis - Overgestapt naar T-Mobile Thuis

Ik ben eigenlijk heel tevreden met T-Mobile Thuis

Na al die storingen en gedoe met Telfort ben ik gaan zoeken naar een andere aanbieder. Alles beter dan die rommel daar!

Omdat ik al een telefoonabonnement had bij T-Mobile leek het mij handig hier ook voor tv enzo te gaan kijken.
Er was net een stevige aanbieding, dat heeft me overgehaald.

Afsluiten duurde wel eventjes, handig om rekening mee te houden. Maar ik vond ze wel gewoon vriendelijk aan de telefoon enzo, de prijzen zijn wel laag en tot nu toe werkt alles gelukkig prima. Beter dan bij Telfort.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
06-08-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    6
  • Prijs

    8
  • Levering

    6
7
Zou hier weer kopen:NEE
Door: El pedro

T-Mobile Thuis - Functionaliteit droevig

Na wederom een flinke verhoging van xs4all heb ik de overstap gemaakt naar T-mobilethuis. Ik had al mobiel en ben daar erg tevreden over. T-mobilethuis is inderdaad een stuk goedkoper, maar staat echt nog in de kinderschoenen. De functionaliteit van bijvoorbeeld de STB met harddiskrecorder is erg droevig evenals de mogelijkheden en functionaliteit in de menuschermen. Ik betaal een stuk minder, maar als ik dit had geweten had ik de overstap niet gemaakt.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
02-08-2017
  • Bestellen

    4
  • Service

    2
  • Prijs

    4
  • Levering

    2
3
Zou hier weer kopen:NEE
Door: H. van Hoorn

T-Mobile Thuis - waardeloos bedrijf

Ik verbaas me over al die positieve reacties.
Vanaf de eerste dag alleen maar ellende en ergernis ervaren. De interactieve box doet niet wat het hoort te doen. en dat is opnemen en tv kijken gelijkertijd.De enige remedie is dan de opname stoppen om van de storingen verlost te zijn. Overigens Heb ik een tweede box ontvangen met dezelfde storingen en nu kan ik helemaal niets meer opnemen.
Via de klantenservice ontvang ik meestal loze beloftes zoals terugbellen zodra men achter het probleem is gekomen, of er wordt onzin uitgekraamd of je treft een medewerker die niet verder wenst te praten en de laatste keer kreeg ik plat gezegd een een grote bek.
Via een brief reageert men niet. Via het forum zou je binnen twee dagen een reactie ontvangen maar u raad het al.....
T-Mobile laat niets horen en lost het probleem niet op.Bezint eer u begint!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
23-06-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Jooske K

T-Mobile Thuis - aanbieding T-mobile thuis

Gewoon maar eens brutaal T-mobile zelf gebeld om eens te kijken of ze een leuke aanbieding voor me hebben. Toen kwamen ze met T-Mobile thuis. Het was inderdaad goedkoper dan wat ik hiervoor had (KPN). Verder alles hetzelfde. Overstappen was wel weer wat geregel en gedoe en je moet wel wennen aan dat het dan anders is. Maar zo anders is het ook weer niet. wel wat goedkoper.

En ik had ook al een telefoon bij T-mobile.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
21-06-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    8
  • Levering

    2
4,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: HZ

T-Mobile Thuis - Slechte klantenservice

Als je een probleem hebt hang je een half uur in de wacht...

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
23-05-2017
  • Bestellen

    4
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: L. Kooistra

T-Mobile Thuis - goede aanbieding t-mobile thuis

Het was een goede aanbieding alleen wel tijdelijk!

Bestellen duurde even (ik moest er hulp voor vragen), maar ik ben er wel blij mee en alles werkt goed.

We hadden eerst een abonnement bij KPN, nu zijn we goedkoper uit, maar alles lijkt wel hetzelfde.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: Gerrit07-06-2017

Zeker mee eens!

12-05-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Rob

T-Mobile Thuis - speciale aanbieding

Handig pakket, snel om te installeren, vriendelijk personeel.

Ik kreeg hier een "speciale aanbieding" voor en daarom heb ik dit gekozen.
Maar het werkt dus goed!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
04-05-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: R. Karins

T-Mobile Thuis - Goedkoop alles in een

Wij hebben niet zoveel nodig en. hebben daarom gekozen voor het goedkoopste pakket

Snel afgesloten en voor een alles in een pakket zijn we nu paar iets meer dan twee tientjes kwijt

Tevreden dus

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
03-04-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Erbe

T-Mobile Thuis - bijna twintig euro goedkoper uit bij T-Mobile Thuis

Wij zijn gewoon bijna twintig euro goedkoper uit bij T-Mobile Thuis dan we waren bij onze vorige aanbieder!
We hebben een pakket gekozen met tv en internet en bellen

Tot nu toe geen klachten: alles werkt gewoon en afsluiten ging best snel en makkelijk, gelukkig.

voor nu is het enige wat anders is, de besparing per maand.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
16-03-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    6
  • Prijs

    6
  • Levering

    10
7,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Dhr. Vlietstra

T-Mobile Thuis - Zeer tevreden over t-mobile thuis

Sinds een paar jaar hebben wij een alles-in-één pakket voor internet, televisie en bellen. Vanaf begin af aan hebben we eigenlijk altijd problemen gehad met de aanbieder. Storingen van de televisie, slecht bereik van het internet en ook onze telefoon werkte geregeld niet. Na verloop van tijd was ik er helemaal klaar mee en ben ik gaan kijken naar een andere aanbieder. Het is uiteindelijk t-mobile thuis geworden. Nooit geweten dat het bij deze aanbieder ook mogelijk was om een alles-in-één pakket af te sluiten. De prijs lag iets hoger dan de vorige aanbieder, maar dit verschil is te verwaarlozen. Zeker wanneer ik kijk naar de levering. Zo stoort de tv niet meer, hebben we door het hele huis gewoon goed internet en kunnen we ook gewoon weer normaal bellen.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
09-03-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
7,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Sapri

T-Mobile Thuis - pakket voor tv en internet

Ik ben best tevreden met T-Mobile Thuis, ik betaal iets meer dan 20 euro per maand en tot nu toe doet alles het. Ik heb een pakket met televisie, internet en ook bellen.

Internet kan sneller, maar ik weet niet zeker of dat aan T-mobile ligt of aan mijn computer nu.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

  • Vastelastenbond

    Vastelastenbond

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,8Lees ervaringen
  • pakketkiezer.nl

    pakketkiezer.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,6Lees ervaringen
  • The Phone House

    The Phone House

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8,8Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over T-Mobile Thuis

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij T-Mobile Thuis?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Ervaringen T-Mobile Thuis

Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

Over T-Mobile thuis
T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en T-Mobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.


Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

Diensten
Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie,  daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

Klachten
Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

T-Mobile thuis ervaringen
Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten. 

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!