Ervaringen T Mobile Thuis

Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

Over T Mobile thuis

T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.


Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

Diensten van T Mobile

Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie, daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

Klachten over TMobile

Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

T Mobile thuis ervaringen

Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten.

Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

T Mobile Thuis
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (92)

6,2
59% Zou hier weer kopen!

Bestellen

6,8

Service

5,4

Prijs

6,8

Leveren

6,2

Alle reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Tmobile thuis

28 juni zou er een monteur komen voor onze tmobile thuis aansluiten. 1 dag van te voren worden we afgebeld ivm voorraad probleem. Eerst volgende mogelijkheid was pas 23 juli. Na geduldig te hebben gewacht worden we WEER dag van tevoren afgebeld met de melding dat de monteur ziek is. Eerst volgende mogelijkheid 6 aug. Na paar x gebeld te hebben met tmobile en zeggen dat ik het zelf aan kan proberen te sluiten met de handleiding. Die is nergens te bekennen want voor glasvezel internet is blijkbaar een monteur nodig. Hele slechte service vanuit tmobile. Dat wij nu 1,5 maand zonder internet en tv moeten zitten. Kortom waardeloos voor zon groot bedrijf!!! Niet doen dus

Door: Cs23-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
7

Internet bellen en TV

Waardeloos bedrijf, beloven van alles en komen niets na.
Product voldoet voor geen meter. 50 Mb abonnement en uiteindelijk nog geen 14 MB aan bandbreedte. Lossen niks op en hebben totaal geen verstand van zaken als je wat specifiekere vragen stelt.

Kortom : NOOIT t-mobilethuis nemen

Door: OKER20-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

T mobile thuis

Neem nooit T-mobile thuis!! De monteur heeft mijn glasvezel kabel ruw kapot getrokken. Toen ik daar wat van zei, wat het 'vrouwtje maak je nergens druk om, komt allemaal goed' vervolgens vertrekt hij doodleuk zonder enige aansluiting. 'Er is een melding gemaakt naar externe partij, kan 'even' duren'. Een week later nog NIKS, geen internet, geen tv. Moet nw. afspraak maken met monteur Guidion. Dat kan pas over 3 weken!!! Ondertussen geen internet, geen tv. In totaal dus 4 weken. Ik ben het zat en heb besloten om Ziggo als provider te nemen. Ga NEVER NOOIT in zee met T-MOBILE ze moeten zich diep gaan schamen. Je zult maar voor zo een bedrijf werken......

Door: Helen18-07-2019
Bob19-07-2019

Dit heeft toch niets te maken met T-mobile! Welke provider je kiest bij je glasvezel aansluiting je krijgt altijd iemand van Guidion om het aan te sluiten.

Manfred 25-07-2019

uit letters en cijfers .Op de afstandbediening staan alleen cijfers ! Hoe kan ik via de afstandbediening aan letters komen ? Klantenservice geprobeerd te bereiken .In de wachtrij .Minimaal een half uur . Bij het afsluiten van het contract gevraagd om een monteur .Zou door deze het pakket geïnstalleerd worden .Niets meer over gehoord,ook niet na een e-mail hierover . Wie weet op de afstandbediening het omzetten van cijfers naar letter.b.v.d.

sadena01-08-2019

gaarne reaktie

sadena01-08-2019

gaarne reaktie

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

T mobile thuis

De meest slechte service wat ik ooit gehad heb. Slechter dan dit kan echt niet. T mobile schaam je diep

Door: Erwin Heijnsdijk18-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
5

T mobile thuis

Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.

Door: Vincent16-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
7,5

T-Mobile thuis internet en tv

Afgelopen vrijdag 28 juni ineens geen tv beeld maar internet en telefoon werken normaal.
Na telefonisch contact met de technische dienst van T-Mobile konden zij geen defect constateren
Vervolgens werd ik door verwezen naar Guidion om een afspraak te maken met een monteur, die kon pas de maandag na dit weekend langs komen maar nu blijkt dat die pas over 10 dagen n.l. volgende week maandag langs komt om een nieuwe tv box te plaatsen.
Het is toch niet meer van deze tijd dat je 10 dagen zonder tv moet doen omdat een monteur een nieuw kastje komt brengen.
Voor mij was het wel duidelijk dat de tv box kuren had en niet naar behoren werkt, aangezien ik een tweede tv ontvanger in de slaapkamer heb staan heb ik die verwisseld met de defecte tv box in de huiskamer en zie we hebben weer tv beeld.
Hierna opnieuw de klantenservice van T-Mobile gebeld of ze niet gewoon een nieuwe tv box kunnen opsturen want dat scheelt mij een lange wacht tijd en voor de Guidion monteur een nutteloos huis bezoek en kan een andere klant ook sneller geholpen worden want de wacht tijden zijn al zo lang, maar nee hoor dat kan niet.
Ik ben dus benieuwd wat de monteur volgende week komt doen en of hij een tvbox mee brengt en deze gelijk kan verwisselen of dat we daar ook weer oneindig lang op moeten wachten.

Door: Peter Meijer01-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
3

t-mobile thuis

28 juni zou ik t-mobile thuis kunnen aansluiten, helaas werkt niet shit een vrijdag avond. lampje data brand niet groen maar blijft rood
gebeld na 30 min iemand aan de lijn, sorry ik kan niet helpen nu ik stuur een sms met gegevens Guidion, ok zaterdag ochtend 09.00 gebeld met Guidion sorry meneer erg druk 15 juli is het vroegst.
We hebben teweinig monteurs en zeker niet in uw gebied,
I kheb zelf ook t-mobile thuis en heb zo ook mijn bedenkingen.
Nee kan niet waar zijn !
Weer klanten service gebeld 40 min in de wacht, antwoord daar staan wij buiten heeft u ook een t-mobile sim kaart dan kan ik daar data op zetten voor U, nee die had ik niet.
Dus wordt je verplicht om een kaartje te kopen
Geen handreiking vanuit t-mobile geen oplossing of excuus.
Sorry wij hebben echt geen oplossing voor uw probleem nu, he ? ik als klant moet zelf achter monteur aan, er wordt geen handreiking gedaan en zelfs geen tussen oplossing.
Na erg boos tezijn geworden gaf de klanten service mij gelijk en vond ook dat deze service zeer slecht is, leuk maar daar heb je nog geen werkende verbinding van.
Ok nu iemand van KPN gebeld die heeft alle aansluitingen gecontroleerd alles was perfect aangesloten maar geen signaal.
Nu maandag weer t-mobile gebeld en Guidion, he nu kan het wel op 4 juli, en T-Mobile vergoed in 1 x de simkaart kosten en plaatst gratis data.
T-Mobile het is niet alleen verkoop van de box maar juist klanten binding kijk naar KPN ( ben 10 jaar klant geweest bij KPN ) die helpen je echt door het probleem heen en sturen als het moet nog in het weekend een monteur.

Help klanten en geeft een oplossing

Door: gedupeerde01-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4,5

Tmobile thuis internet tv

Inmiddels 3 maanden geleden T-mobile thuis opgezegd. Er blijven facturen binnenkomen, steeds verschillende bedragen, dreigementen met deurwaarders, etc. Na vele mails en telefoongesprekken waarin ze me beloven het echt op te lossen nu, nog steeds niet van T-Mobile af. Automatische incasso 3 maanden geleden ingetrokken, maar zojuist schrijft T-Mobile onder een andere naam gewoon weer geld af met datzelfde ingetrokken incassonummer.
Ik zou het niemand aanraden, je lijkt nooit meer van ze af te komen helaas..

Door: Eva27-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

T-mobile thuis

T mobile thuis besteld en werd al snel aangesloten maar geen pakket ontvangen, dus na 3x bellen (30minuten in de wacht) werd het verzonden,moest ik een isra kabel doorknippen en belde ze de dag erna om te zeggen dat ik van mijn abbonement bij hun afzag, werd ik doorverbonden dat ik €75 boete moet betalen voor iets waar ik nog geen minuut gebruik van heb gemaakt, dus geldklopperij en mijn mobiele t mobile vliegt er binnenkort uit, weer terug bij ziggo en binnenkort ook mobiel naar ziggo, nooit meer t-mobile voor mij, om direct een boete te moeten betalen voor iets waar je geen gebruik van hebt gemaakt

Door: Carin25-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

T mobile thuis

De verkoop medewerker in de winkel zij dat het aansluiten niet moeilijk was en zo gedaan was. Grootste leugen die mij ooit in een winkel is verteld. Bij stap 1 moet ik al in kabels lopen knippen...

Door: Kenan24-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
7

Zakelijk abonnement

Het is niet gelukt. Ik wilde een contract van 12 maanden, er kwam iemand aan de deur met toestel en contract voor 24 maanden. Het mocht niet gewijzigd, de order werd geannuleerd.
Gebeld: zou geregeld worden. Er kwam iemand aan de deur, met een contract voor 24 maanden. De order werd weer geannulleerd. Ik zou mijn 500 euro aanbetaling terugkrijgen binnen 2 weken, en een bevestiging dezelfde week.
De bevestiging kwam niet. Gebeld: gaat goedkomen, u krijgt uw geld en bevestiging binnen twee weken na annuleren terug.
Het gebeurde niet. Ik heb gebeld: ja, het is blijven liggen, Laurens had dat moeten doen, maar het is niet gebeurd en hij is er niet. We gaan het in orde maken, en nog veel meer blabla waar ik niets over wil weten. Om het in hun moedertaal te zeggen: Zum Kotzen!

Door: Martin van de Wardt20-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

T-Mobile thuis

Woorden doen tekort hoe uitermate(lees: extreem slecht) de service en dienst van T-Mobile thuis is. Sinds 29-05 had ik online moeten zijn. Echter doet nu ruim twee weken verder nog steeds niks het. Er wordt eerst gewezen naar mijn ISRApunt (lees:KPN). Vervolgens is het een verouderde modem. Om als kers op de slagroomtaart pas midden Juli een monteur van Guidion aan te kunnen sturen. De vraag was dus of we 'even' kunnen wachten. Het is zelfs zo erg, dat ik nu met mijn partner moet praten 's avonds..omdat verder niks in huis het doet. Maar dat terzijde. Voor iedereen die overweegt om klant te worden van T-Mobile(thuis) doe het niet. Kies lekker voor Ziggo die duurder is maar wel diensten, monteurs en service levert. Ik vergeet nog de helft van mijn verhaal op te schrijven, maar zoals ik zei; woorden doen tekort hoe uitermate slecht de service van dit bedrijf is.

Door: Aleksandar Sikanic16-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Internet en tv

Verlos mij alsjeblieft van jullie kwaad!

Ongeveer 3 weken geleden heb ik met mn stomme kop internet & tv van T-Mobile besteld en daarna ging er niets meer goed. Allereerst werd door jullie de apparatuur veel te laat opgestuurd zonder enige kennisgeving ( en dit werd later ook toegegeven omdat het een beetje druk was). Vervolgens blijkt de boel niet te werken. De ondersteuningspagina geeft aan dat er geboord moet gaan worden in mn huis om kabels te trekken (en dat wil ik niet), maar Guidion zelf is telefonisch meer dan een uur niet bereikbaar en dus lukt het ook niet om een afspraak met een monteur te maken wat resulteert in nog meer vertraging zonder einddatum. Als ik de klantenservice van jullie bel, krijg ik als enige reactie dat mijn bedenktijd is verstreken. Gelukkig bestaat er binnen het consumentenrecht ook een begrip “niet goed, geld terug” maar de medewerker heeft niet het mandaat om dit af te handelen maar belooft dat de afdeling die dit regelt mij morgen (vandaag dus) zal mailen. Als ik de medewerker uitleg dat wanneer deze afdeling niet boeteloos mijn contract beeindigt, ik mij tot de consumentenbond en mijn rechtsbijstandverzekering zal wenden, verwijt de medewerker mij dreigementen te uiten. Helaas wordt ook de laatste belofte van T-Mobile wederom niet waargemaakt want er komt geen email van die ene afdeling die mij kan verlossen.
Daarom mijn laatste schreeuw: “Verlos mij van deze wanprestatie, deze nachtmerrie zonder einde want mijn vertrouwen in T-Mobile is helemaal weg en er is niets dat het nog kan laten terugkeren!”

Door: PSP Lamers15-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

T-MOBILE thuis

Zeer slechte service.
T-MOBILE biedt geen adequate oplossingen.
Service verlenende personeel van Guideon is ronduit onbeschoft.
Ik zit nu al een paar dagen zonder internet en tv, en ben inmiddels al meer dan twee uur bellen verder.
Ga niet met deze amateurs in zee, je krijgt er spijt van.

Door: Brian Weller15-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

alles in 1 (thuis)

Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!
Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.

Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.
Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).

TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had. Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist.
Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.
En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.
TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).
Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant.

Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.

Goede Wifi verbinding met x aantal apparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.
Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.

Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).

Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)

Plus punten:
-"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);
-lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.
-erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc
-mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).
-gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)

min-punten:
-tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).
Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).
-tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).
Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.
-upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MB

Door: Bart13-06-2019
Darkquiri30-07-2019

Dat is leuk, totdat je een keer een storing hebt en afgebekt wordt door Guideon omdat je commentaar hebt dat je drie weken (!) op een monteur moet wachten...

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

T-Mobile thuis

Unreliable ISP. Veel storing. Very slow

Door: xyz13-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

Tmobile Thuis 50MB

Zeer slecht bedrijf. Ga hier absoluut niet meer in zee!

De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.

Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.

De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.

Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.

De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).

Door: Thomas12-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

T mobile thuis

Ik ben van kpn alles in 1 overgestapt naar T mobile thuis en het is aleen maar hoofdpijn eerst begon het met het installatie pakket dat 1 week te laat werd geleverd en nu ik alles heb geïnstalleerd is mijn internet snelheid en upload snelheid 3x zo slecht tv werkt niet en de afstandsbediening is erg onhandig er zit geen knop op voor het verwisselen van HDMI 1,2 dus niet universeel ik ga terug naar KPN die is 3x beter je wordt slecht geholpen soms wacht je wel langer dan 30 minuten aan de telefoon alles wat ze in de winkel vertellen is niet waar het zijn verkoop praatjes trap er niet in ook kan je niet opzeggen in de winkel aleen telefonisch wat mij was gezegd dat het in de winkel alemaal geregeld kon worden ook als er problemen waren daar is niks van waar het eerste wat ze doen is dreigen met een boete van 75€ euro je hebt 14 dagen bedenktijd maar krijgt pas na die datum je pakket geleverd zodat je er gelijk aan vast zit het zijn oplichters die aleen maar hun zakken willen vullen over de rug van de klanten pas op neem geen T mobile thuis zeer slecht internet slechte service en uitgekookte manier van opzeggen je komt er bijna niet vanaf zelfs in mijn t mobile kan je niet inzien op je abonnement het bestandstype wordt niet ondersteunt op de nieuwste telefoons en laptops de website is erg ingewikkeld je kunt er niet online afmelden en ze zijn aleen maar aan het showen met goeie beoordelingen maar de realiteit ligt heel anders

Door: Nick05-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4,5

T-Mobile thuis

Ze leveren ons internet, althans op papier terwijl ze dat hier niet eens kunnen leveren. Maar wat ken hun het schelen ze verdienen eraan. Onze zoons kunnen geen potje FIFA online doen, een Netflix aflevering gaat niet zonder 2/3x te stoppen en te wachten tot het internet weer komt, tijdens het werk (we zijn zzp'ers) worden we continu gehinderd. Wat een waardeloos product en we worden al vijf maanden aan de lijn gehouden "reset de router". We raden dit af en onze mobiele abonnementen, die wel goed zijn maar we telkens overschrijden omdat de wifi niet werkt, gaan we ook opzeggen. Ze nemen ons gewoon in de zeik en verre van serieus. We zijn gek dat we betalen..

Door: Kees02-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
5

Waardeloos bedrijf

Waardeloze service en diensten. verkopen 50Mb terwijl je maar 13 Mb krijgt. Dus geen fatsoenlijk TV beeld als je ook wilt internetten.
Alles beloven maar niets doen. Blij dat ik er vanaf ben.
KPN levert tenminste wat ze beloven, dus wel 50Mb en haarscherp beeld.

T-Mobilethuis...….. NOOIT AAN BEGINNEN

Door: Kern18-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Nooit meer

De sukkel van de klantenservice die ik belde om mijn abo PER 7 JUNI te beëindigen heeft per ongeluk mijn abo PER DIRECT beëindigd. De fout is niet te herstellen volgens T-mobile waardoor ik nu bijna een maand GEEN INTERNET EN TV heb. En dat in een drukke periode voor een verhuizing. Bedankt T-mobile! Mijn tel abo ga ik ook opzeggen: en die wel PER DIRECT!

Door: Rachel17-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
6

Bedroevende communicatie T-Mobile en Guidion

Helaas een hele negatieve ervaring met dit bedrijf. Voornamelijk doelend op de samenwerking tussen T-Mobile en Guidion.
Doen diverse beloftes, welke allemaal niet nagekomen worden. Inmiddels is er al 4 maal telefonische een afspraak bevestigd, echter de schriftelijke bevestiging volgt niet. Telkens wanneer ik terug bel volgt een volgende smoes waarom e.e.a niet gelukt is en wordt de installatiedatum uitgesteld. Nog bedroevender is de communicatie tussen Guidion en T-Mobile thuis. Er wordt naar elkaar verwezen en wanneer je wat dieper doorvraagt wordt je doodleuk doorverbonden of terugverwezen naar de andere partij. Eindconclusie: Wanneer je op google zoekt naar Guidion verschijnt bovenaan de pagina: "7 gelukkige klanten per minuut"; vervang gelukkige door ontevreden en je benaderd de waarheid naar alle waarschijnlijkheid beter.

Door: Jeroen Donkers30-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

oplichters

nooit aan beginnen, ja bestellen gaat makkelijk, en dan heb je alles, maar niets werkt naar behoren, en de klantenservice vertelt alleen allerlei leugens om je aan het lijntje te houden, zijn hele grote oplichters

Door: Jan van Eijk11-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4

Kut service

Betaal al een jaar voor iets wat ik niet krijg en als ik wilde opzeggen dan gaf ik dat door en hoor nooit meer wat en ondertussen maar rekeningen sturen

Door: jappe van der schaaf04-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Heel slecht bedrijf. Nu al 4 dagen zonder internet en geen prognose wanneer ik internet krijg

Als veel gebruiker van internet met een nogal uitgebreid netwerk thuis liet ik mij verleiden voor een verbinding met hoge snelheid van t-mobile thuis. Resultaat: ik zit nu al 4 dagen zonder internet. Monteur en helpdesk medewerker liegen je gewoon voor. De monteur sprak me aan met "maat" en veranderde pas van houding toen ik hem daarop aansprak. Hij had ook geen goed gereedschap bij zich. Vergeten bij een andere klant. Het internet bleek niet te werken. Of ik wel de bon wou tekenen voor acceptatie. Schandalig. Hij ging weg met de mededeling dat die avond een en ander zou worden opgelost. Dat is nu 4 dagen geleden. De helpdesk weet helemaal van niks. Geen enkele prognose hoe lang dit nog gaat duren. Ook ben ik erachter gekomen dat de modem bij de klant niet bridged is. Al schreeuwen de klanten al jaren dat ze dat willen, maar Tmobile luistert niet naar klanten. Unbridged heeft als consequentie dat er een aparte kabel naar je TV en een naar je PC moet gaan. Toen ik de monteur vroeg of hij dan werkelijk 2 kabels ging trekken was zijn antwoord dat hij maar een kabel trekt, en die kabel split (uit elkaar haalt) en daarmee TV en PC aansloot. Zonder teveel in detail te gaan: daarmee gaat je ethernet snelheid ver mee achteruit (zeg maar 50% of meer). Maar "dat heeft de klant toch niet in de gaten". Ik wil zo snel mogelijk weer van het contract af en naar een provider die de klant wel serieus neemt.

Door: rob engelen01-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

Ontevreden over service t-mobile thuis

Voorlopig kan ik geen pluspunten opschrijven.
Mijn grote minpunt is dat ik t-mobile thuis heb aangevraagd op 28feb. Toen werd gemeld dat ik hetpas zou kunnen installeren op 14maart. Geen idee waarom het 2 volle weken moest duren daar ik momenteel geen ander internet contract heb.
Na een week kreeg ik het heugelijke nieuwsdat ik reeds eerder mocht instaleren nl 8maart. Maar ik had noggeen installatie pakket. Vandag 13maart heb ik nog steeds geen installatie pakket. Uiteindelijk maar gebeld naar t-mobile thuis en toen bleek dat het installatie pakket nooiy verzonden was. Dat gaat pas een dezer dagen gebeuren zodat ik het hopelijk over een week heb.
Schandalig vind ik dit. T-mobile ziet dat ze zelf fout zijn en kunnen niet eens de moeite doen het installatie pakket alsnog met spoed toe te sturen.
Echt een slecht begin vind ik dit. Dikke onvoldoende t-mobile thuis!

Door: Jeanine Smit13-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

Prima

Met enige argwaan de overstap gemaakt van Trined glasvezel 500 Mb naar T-mobile Thuis glasvezel 100 Mb (Alles-in-1, Rosmalen). Argwaan omdat ik ook veel negatieve recensies op internet las. Ik zocht een provider met Fox Sports Eredivisie in het basispakket. T-Mobile heeft kanaal 1 in het basispakket. Alles mbt de overstap ging vloeiend. Met de overstapservice werd alles netjes naadloos overgezet. De monteur was op tijd en vriendelijk. Hij nam de tijd om e.e.a. uit te leggen en te testen. Ik maak nu ruim 2 weken gebruik van mijn nieuwe provider.
Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.
TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.
Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.

Door: Berry26-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Contract en je bent de sjaak

Afstandbediening werkt niet met kastdeurtje, extra rekening 76,50 bij installatie zonder vooraf ingelicht te worden, zelfs over gebeld vooraf, geen Netflix mogelijkheid, geen vertekende korting, 2e kastje zonder aansluiting vanwege tijdgebrek en slechte voor info, daardoor korting misgelopen, vast voor een jaar omdat de bedenktijd 14dagen voorbij was. Sheen i internet meer op zolder. Als ik dit alles vooraf had geweten had ik NOOIT voor t-mobile gekozen. Meeste zijn slecht mar JA het kan echt slechter

Door: Taco bruins15-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
3,5

Heel slecht

De voorlichting ( over bijv het aantal televisies) was al heel slecht maar wat vooral tegenviel was het feit dat we na 2 maandsen nog steeds op de zaak niet gebeld konden worden. Geen enkele compensatie en ons maar voorhouden dat het aan onze telefoons lag. We konden echter ( binnen een jaar) ook niet van ons abonnement t af dus hebben nu ( met dezelfde telefoons) een abonnement bij Fieber die wel de volgende dag alles regelde en tot mei een T-Mobile thuis abonnement voor .... ja voor wat. Ik kon klachtenbrieven schrijven wat ik wilde maar ondanks nabellen NOOIT enige reactie gehad. Als bedrijf zijnde weet ik bijna zeker dat ik enkele duizenden euro's verlies heb gelede. Waardeloos terwijl ik een jaar geleden ( toen ik alleen mobiel bij T0Mobile had) zeer tevreden was. Nooit weer !

Door: Ab 01-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Slecht

Pluspunt tv was voldoende wel regelmatig storing maar kon nog wel tv kijken.

Minpunt internet slecht, erg veel storing slechte Wi-Fi en continu zo laag internet dat een filmpje niet opende tijdens het laden! Al een keer een monteur gehad en nieuwe modem maar zit tot nu toe nog met een slecht internet.

Volgende maand gelukkig overstappen. Mobiel is niks mis mee maar T mobile thuis raad ik iedereen af!

Door: Sybe 28-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Slecht

Tv slecht
Radio slecht
Internet snelheid slecht
WiFi snelheid slecht

Door: Dik van Beek21-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
6,5

Slechte tmobile thuis internet

Zeer slecht,ik heb sinds oktober 2018 tmobile thuis internet 100mb maar sinds dag 1 heb ik problemen met wifi die wegvalt als ook bekabelt internet, surfen op internet of kijk je tv is plots er geen internet word er gewoon moe van dit gebeurt letterlijk elkedag gemiddelt 4a5x. Monteur langs gewerst maar lijkt of die ook maar wat doet.

Enige plus puntje is dat de klantenservice aardig overkomt.

Door: Slachtoffer15-01-2019
Slachtoffer 15-01-2019

P.s ik stap over naar een ander provider heb spijt dat ik tmobile thuis heb genomen. Ook zou ik niemand aanraden om bij tmobile thuis internet te gaan afsluiten.

Dik van Beek21-01-2019

Helemaal mee eens met het bovengenoemde schrijven. Ik heb ook een slechte tv en radio ontvangst. Tevens is het internet zeer traag vooral het WiFi gedeelte. Ik zit momenteel sterk over na te denken om over te stappen.

gerrit08-07-2019

spijt spijt als haaren op mijn hooft waar ben ik.aan begonne als ik dit allemaal leest

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4,5

Never nooit again

Slechte kwaliteit en mogelijkheden interactieve TV, weinig mogelijkheden terugkijken, haperend internet., zowel met als zonder kabel. Klantenservice is vriendelijk maar niet deskundig. Bij problemen wordt Guidion ingeschakeld. Duurt gemiddeld 1 tot 2 weken voordat monteur kan komen. Baal van overstap naar T-mobile en wil liever nog gisteren dan vandaag overstappen naar andere provider. Goedkoop is duurkoop. Slechte ervaringen met Ziggo gehad door slechte kabels in dorp. Goede ervaringen met KPN en Telfort . Laatstgenoemde is 100x beter dan T-mobile en nauwelijks duurder. KPN is goed maar duurder.

Door: Marcel17-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

T-Mobile Thuis, alleen als kwaliteit je niets uitmaakt!

Vanaf 08/2018 klant bij T-Mobile (thuis).
Vanaf dag 1 alleen maar storingen op bellen, internet en (vooral) de TV aansluiting.
Heb in totaal 5 monteurs thuis gehad. De laatste zei, 'als de problemen nu niet opgelost zijn, kunnen wij er niets meer aan doen'. (Zou dan aan de lijn buiten het huis liggen)
Ondanks constant gelijk te krijgen op mijn argumenten vindt T-Mobile dat je gewoon je contract moet uitzitten (of het nu werkt of niet) of het contract af te kopen. De medewerkers hebben kennelijk de opdracht geen enkel contract kosteloos te ontbinden, ongeacht de klachten. Ben bij Ziggo weggegaan als klant omdat ik ontevreden was over het product, maar nu zou ik op handen en knieen terug gaan naar Ziggo.
Goedkoop is duurkoop, dat geldt hier ook voor.
Dus mensen, u bent gewaarschuwd, T-Mobile kies je misschien als mobiele provider, MAAR NIET VOOR THUIS!!

Door: Bigi12-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
6,5

Veel extra voordelen

Al een tijd T-Mobile Thuis klant. Zorgeloos. Prima internetsnelheid en fijne TV. Ook de kinderen kunnen zonder problemen online en gamen.
Sinds we klantvoordeel hebben krijgen we ook nog eens extra internetsnelheid en gratis TV zenders er bij. En korting en extra dat op de mobiele abonnementen van de kinderen. het kan niet op. Ik vraag wel eens iets op het forum. Daar reageren ze snel en zijn ze heel behulpzaam. En geen jaarlijkse prijsverhoging van een paar euro zoals bij KPN en Ziggo. Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken.

Door: Babette07-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Perfecte snelheid

Ik ben sinds 20 november 2018 overgestapt naar t mobile velen malen beter als online.nl totaal geen problemen zelfs telefoon nummer werd direct geporteerd wat overigens normaal 3 werkdagen duurt voor mij een dikke 10 cijfer hoop dat dit ook na 1 jaar te kunnen en blijven zeggen maar tot nu toe gaat alles probleemloos. de snelheid is nu 48 mbps download upload 17 mbps.

Door: C.J.24-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Zeer tevreden

Ik ben in oktober overgestapt naar T-mobile thuis.
Alles is soepel verlopen.
Zowel de tv kastjes als modem waren ruim op tijd binnen.
De monteur die alles kwam aansluiten, deed alles netjes.
Zowel de up als download snelheid (750 / 750) worden ruim gehaald.
Tv beeld is haar scherp, begin gemist en uitgesteld kijken werkt goed (Was bij mijn vorige provider een drama)
Ook de telefoon werkt probleemloos (hoewel wij dit nagenoeg niet gebruiken, maar wij worden er af en toe nog wel op gebeld) en ook dat was een dingetje bij mijn vorige provider.

Al met al zeer tevreden en achteraf gezien hadden wij dit veel eerder moeten doen.
En in combinatie met onze mobiele abonnementen zijn wij ook nog eens €12 per maand goedkoper uit tov onze vorige provider :)

Door: Gerard04-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Slecht

Apparatuur 2 keer niet aangekomen... vervolgens helemaal geen apparatuur gekregen, onze tv kabel beschadigd met aanleggen glasvezel kabel. Niks opgelost. Vervolgens monteur aan de deur die wist niet dat er geen apparatuur was. Dus de communicatie onderling mankeerd ook van alles aan! Werd van alles beloofd bleek niks van waar te zijn... Dan krijg je ineens te horen dat het contract is opgezegd (Is door ons niks opgezegd) ga je naar een andere provider die alle fouten van T-Mobile oplost... krijg je te horen dat er ineens niks is opgezegd zitten inmiddels bijna half jaar zonder tv en internet. Willen ze ons door hun fouten onderling, een boete van €75 opleggen.

Door: Kelder31-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Bedroevende service

Ik ben al bijna tien jaar een tevreden gebruiker van T-Mobile mobiel. Na een verhuizing afgelopen zomer hebben mijn vriendin en ik daarom ook gekozen om T-Mobile Thuis (internet & TV) te nemen. Dit abonnement ging in op 13 augustus.

Helaas hebben we sindsdien alleen maar problemen gehad met het internet en TV. Er zijn drie monteurs langs geweest van Guideon voordat het internet uiteindelijk werkte.

Daarna zijn er nog twee monteurs lang geweest om de TV proberen werkend te krijgen. Dit is niet gelukt.

Per 5 oktober hebben we dus uit noodzaak ons abonnement moeten beëindigen omdat het T-Mobile niet gelukt is om de TV aansluiting te regelen. Van ons wordt nu wel verwacht dat we de volledige rekening (€127,98 in Aug/Sept en €4,84 in Okt) betalen. Ons inziens is dit zéér onterecht.

Een opsomming:
- Er zijn 5 monteurs van Guideon bij ons thuis geweest waarvoor één van ons een tijdblok/dagdeel thuis moest zijn.
- In totaal hebben we 258 minuten (ofwel bijna 4,5 uur) met de klantenservice aan de telefoon gezeten.
- Er is ons meerdere malen beloofd dat we teruggebeld zouden worden (bijvoorbeeld door de technische dienst of de klantenservice), slechts één keer is dat ook daadwerkelijk gebeurd. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen.
- We merken dat er geen kennis van ons dossier is. Er is niet één persoon die zich verantwoordelijk voelt. Bij T-Mobile zou onze casus toch moeten zijn opvallen bij het management. Herhaaldelijk werd dezelfde oplossing aangeboden. Zo hebben we twee verschillende modems en drie verschillende TV kastjes opgestuurd gekregen. Dit terwijl verschillende monteurs van Guideon de conclusie trokken dat het niet aan de apparatuur lag.
- In de periode 13 augustus t/m 5 oktober hebben we 12 dagen geen internet gehad en dus geen enkel moment TV.

We zijn inmiddels overgestapt naar een andere glasvezel provider en een monteur van Gideon heeft dit keer het internet en TV binnen een half uur werkend gekregen.

T-Mobile schuift vervolgens bijna alle verantwoordelijkheid van zich af. Op de volledige rekening willen ze niet meer dan €34,- crediteren. De installatiekosten moeten gewoon betalen. Nog beschamender is dat T-Mobile een nieuwe rekening gestuurd van €125,- omdat ik volgens hun één van hun twee modems niet zouden hebben teruggestuurd.

Door: Remco28-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

Slechte zooi!

Nooit zo'n slechte provider als rmobile thuis meegemaakt. V.a 23- 08 abbonee en tot op heden niet volledig alle diensten. Godzijdank v.a 16-10 terug naar telforttelfort

Door: Leo12-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

verschrikkelijk slechte service!

Wat een ellende. Als het werkt dan zijn we redelijk tevreden, maar als er iets mis is en je belt de klantenservice dan sta je in de wacht tot je een ons weegt, om vervolgens te horen dat Tmobile zijn monteursservice heeft uitbesteed aan een derde bedrijf (Guidion) en dat je deze mensen maar direct moet bellen. Vervolgens acht (!!!) dagen wachten op een monteur! En ondertussen natuurlijk geen enkel teken van leven van Tmobile. Wat een prutsers. Doe dit niet, die ene euro je wellicht per maand bespaart is de frustratie om te dealen met dit bedrijf echt niet waard.

Door: De Graaf03-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Overstap van Ziggo naar T-mobilethuis

Overgestapt naar glasvezel internet abbo.
Gebruik bijna geen TV en de prijs werd steeds hoger bij Ziggo.
Overstap perfect gegaan, geen dag zonder internet.
Tot nu toe geen storingen gehad.
Wel achter het Draytek modem nog een extra router gezet.
Hierdoor krijg ik perfecte snelheden.
Door combi met mobiele telefoon abbo extra snelheid gekregen.
Groet uit Amsterdam

Door: John 30-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Blijf weg


niets dan problemen - slechte service - trage reactie - dagen tot technici beschikbaar zijn - constante pauzes in de internetdienst - download van 0.7 MB in plaats van 40 MB - kan niet wachten tot het jaar voorbij is en teruggaan naar een goede provider

Door: Mark24-09-2018
Leo12-10-2018

Je kunt het laten ontbinden. Ze zijn verplicht om de beloofde diensten te leveren. Gebeurd dit niet..dan heb jij het recht rot ontbinding

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Zeer tevreden

Ik ben ruim een jaar geleden overgestapt naar T-mobile thuis en ik heb nog nooit geen problemen gehad. Goed bereik in hele huis van wifi, goede ontvangst tv. Ook de telefoon doet het prima!
Aansluiting was erg simpel en duidelijk uitgelegd (en ben daar echt geen ster in) maar heb het zelf voor elkaar gekregen. Nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice dus dat zegt voldoende. Tmobile tv-app is verandert, kunt nu ook terugkijken of op ander tijdstip verder kijken. Ook nooit geen problemen met de app, ook niet na update!
Prijs is goed maar nu toch overstap ivm prijsverschil (korting 1e 3 of 6 mnd) wat ik financieel goed kan gebruiken. Helaas.. want ben erg tevreden!

Door: Batya21-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Kastje naar de muur

Helaas, ik ben erg ontevreden over T-Mobile Thuis. Waar ik al jaren een tevreden mobiele gebruiker ben, dacht ik dat T-Mobile Thuis ook een goed idee zou zijn.

Korte samenvatting: er zijn in totaal 5 monteurs bij ons langs geweest. Monteur 3 heeft uiteindelijk het internet aan de praat weten te krijgen. TV is nooit gelukt.

Frontoffice heeft meerdere malen beloofd dat de Backoffice contact met ons op zou nemen. Dat is nooit gebeurd. We voelden ons steeds gedwongen om zelf maar weer te bellen en werden steeds van het kastje (T-Mobile) naar de muur (Guideon) gestuurd. Enige concrete oplossing die aangegeven kon worden was het vernieuwen van het tv ontvanger. We hebben er nu 3 staan thuis....

Ten einde raad maar besloten om over te stappen naar een andere provider.



Door: R. Holland14-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Zeer tevreden

Keuring netjes geleverd en overstappen is goed verlopen. Netjes op de dag van de aflevering aangehouden en de modem heeft zowel 5Ghz als 2.4Ghz. Kwestie van even inloggen en aanpassen indien je er wel/niet gebruik van maakt. Modem inlog is mooi overzichtelijk en alles is snel te vinden. Mooie combo met je T-Mobile mobiel als klantvoordeel waarvan je ook nog eens korting en extra data voor terug krijgt.

Door: Kursun17-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

niet over alles tevreden....

Begin gemist.. leuk! als je te laat thuis bent om een film te bekijken.. helaas mis je dan 9 van de 10 x ook het eind..

Er is glasvezel hier.. blokjes in beeld als het heel slecht weer is..

Als je de radio op de televisie wilt beluisteren moet je een heel menu doorlopen, dus maar een lossen (DAB) radio gekocht.. heel veel handiger!

ik woon op een flat. Betekent heel vaak geen bereik met mijn internet op de telefoon.. Kan in huis bij andere mensen ook vaak niet bellen. Gewoon, geen streepjes.

klantenservice, helaas.. niet te normaal te bereiken. Kan niet inloggen bij het forum. dus nieuwe inlog aangevraagd. Moet je binnen 10 minuten activeren, anders verloopt het. Voor nu zit ik al meer dan een kwartier te wachten op de mail die ik binnen 10 minuten moet activeren.. niet erg motiverend!

jammer.. als mijn abonnement afgelopen is, en dat is over een paar maanden, ga ik toch eens om me heen kijken naar iets anders..

de telefoon ligt open naast me. Om die mail te ondervangen.. komt net binnen. YES.. wachtwoord wijzigen. Klik ik aan.. melding.. link verlopen.. nou, dat schiet op!

ik ga van de week langs de winkel. Oriënteren bij de anderen voor december.. mijn overstapmogelijkheid

Door: Olga01-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
6

Snel internet en geen storingen!

Ik ben overgestapt omdat ik bij mijn vorige aanbieder te veel storingen had, echt niet te doen.
T-Mobile Thuis was goedkoper door een aanbieding en ze garanderen een snelle verbinding.
Gelukkig snel aangesloten want ik houd niet van wachten!
En ik kon meteen aan de slag, supersnelle verbinding
Nog steeds geen storingen, voor mij heel belangrijk want ik werk veel vanuit huis.

Internet is erg snel en zonder storingen!

Door: Peter31-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

snel afgesloten, internet werkt goed

Supersnel afgesloten en alles werkt nu naar behoren, geen klachten hier hoor

Door: Kimberly26-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

T-mobile de naaimachine

Een prachtige actie 750 mb/s internet. Het gaat als een speer... Niet dus. Heb je ooit de neiging gehad om de modem door de tv heen te jassen? Wil je dat gevoel ervaren? Dan raad ik de 750 mb/s internet zeker aan. Voorheen had ik 40 mb/s bij de concurrent en werkelijk waar dat ging perfect. Ik ben dom geweest om in de valkuil te vallen die T-mobile voor mij gegraven heeft. Jullie hebben mij wel te pakken gehad, dat moet ik wel toegeven. Nou T-mobile een dikke pluim voor de naaiactie van jullie! met natuurlijk een snufje 'middelvinger'

Door: meneer hard genaaid25-05-2018
Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Barry Beukers22-06-2019

Ik had ook zin om mijn modem door mijn tv heen te jassen, maar ik heb het gelukkig allemaal weten op te lossen.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Eindelijk goed beeld en stabiel internet

Vandaag heeft een T-Mobile monteur op afgesproken datum en tijd in een goed uur de complete aansluiting gerealiseerd. Alles daarna geduldig uitgelegd en en prima werkend systeem achter gelaten.

Dat na ruim een jaar gedoe met Ziggo; regelmatig (maar niet constant) haperende TV, wegvallend internet, instabiele Wifi en een Horizon box die zo ongeveer zijn eigen leven leidde.

Overstap is goed begeleid en exact volgens afspraak uitgevoerd. Toekomst moet natuurlijk nog blijken, maar de overstap was een verademing

Door: Debby17-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Na 2 weken nog geen verbinding

T-mobile thuis alles in 1.ging op 25-04-18 in sindsdien nog geen verbinding met dsl. t-mobile zegt word opgelost.monteur komt langs maar kan niets doen,probleem ligt bij kpn.word geregeld zeggen ze.na 2 weken nog geen verbinding.6x gebeld en maar nog steeds geen oplossing.
De rekening zal vast wel op tijd komen...

Door: Wouter09-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
5,5

Gewoon goed

Nooit problemen gehad met tmobile thuis. Heb onlangs verlengt omdat tmobile gewoon een goede prijs heeft. Was jarenlang klant met mobiel bij ze onlangs weggegaan omdat ze op mijn nieuwe werkplek geen bereik hadden en ook daar deden ze niet moeilijk over. Kwaliteit tv is goed en internet is goed. Beloofde snelheid wordt gehaald en altijd iets daarboven. Is stabiel. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.

Door: André 05-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Meer dan goed!

Overgestapt naar t-mobile. Nummer gelijk mee kunnen nemen was binnen een paar dagen geregeld. Heb een klein speed-testje gedaan (ik heb de laagste 50 mbit genomen) en kom op meer dan 110 uit. Dus ze doen meer dan ze beloven ;-)

Door: Van de Vliet03-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

T-Mobile Thuis

Een zeer slechte ervaring, om nooit meer te herhalen.

Eind februari T-Mobile Thuis besteld, wegens de voordelige prijs. Half maart werd de modem geinstalleerd. Na anderhalve maand geen enkele communicatie ontving ik eind april bericht dat het nog 3-5 weken zou duren voordat mijn internet werd aangesloten.

T-Mobile heeft 0,0 moeite genomen om mij als klant hierover te informeren. Nu zit ik bijna 2 maanden in huis zonder internetverbinding. Helaas zal ik (na opzegging van T-Mobile) alsnog 2-3 weken moeten wachten totdat een andere provider mijn aansluiting kan regelen.

Verder heeft T-Mobile een prime klantenservicelijn, korte wachttijden en redelijk behulpzaam. Alleen jammer dat de klant zelf overal achteraan moet gaan voordat er iets mee gedaan wordt.

Door: S Lanting30-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2,5

Verschrikkelijk

Ontzettend slecht! Ik ben al maanden aan het bellen omdat het internet in mijn huis gewoon ontzettend slecht is. Er wordt mij toegezegd dat er een monteur langs komt, maar daar hoor je niks meer over, hier neem je vervolgens contact over op en is de oplossing ineens een nieuwe kabel (wat ook niet werkt).

Er worden mij kortingen en tegemoetkomingen aangeboden waar ik akkoord mee ben gegaan, wat blijkt uiteindelijk op de maandelijkse rekening, helemaal geen korting en ik betaal alsnog de volle mep.

Ik zit mijn contract uit, blijf bellen voor mijn tegemoetkoming aangezien ik mijn internet amper kan gebruiken. En dan zo snel mogelijk overstappen!

Door: Dhr. Koning29-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Waardeloos

Na de zeeeeeer vriendelijke binnenhark-actie, ging het verders alleen bergafwaarts.
Van het wegvallen van alle diensten in huis. Tot continue storing op de interactieve t.v..
De service bij de helpdesk was in het begin vriendelijk, maar momenteel hebben ze meest achterbakse tuig aan de telefoon gezet.
Liegen allerlei zaken voor. (contractuele verplichtingen) En komen afspraken niet na. Dat moet ik ze nu wel mee geven, daar zijn ze momenteel echt consequent in: Ze komen geen enkele afspraak meer na.
Dan nog de onmogelijke administratie die zichzelf tegenspreekt. Probeer al maanden de maandelijkse betaling anders in te regelen. Wordt niet opgepakt... Maar aanmaning (plus kosten) zijn wel snel geleverd.
Naast het 'toch niet zo gemakkelijk aanpassen van de abonnementen', in tegenstelling tot waar ze mee adverteren.

Kortom: Zeker na de fusie is het een schofterige club geworden. Voor een relatief duur product tegen een alles behalve constante kwaliteit.

Door: Dingeman Knaap27-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Supersnel internet!!

Spelletjes fanaat hier! Ik had eerst kpn en met veel spellen heb je tegenwoordig aardig wat updates. Bij KPN deed ik een uur over 10 gig downloaden. SUPERirritant als je een spel wilt spelen en je moet op dat moment wachten op een update. Nu een aanbieding gepakt bij t-mobile voor compleet pakket en laatst update gedownload in 6 min. Wat een verschil!!

Door: Jasper Hoeksma24-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Beloofde internetsnelheid niet waargemaakt

Er wordt 750 mb beloofd als glasvezelsnelheid. Echter, de geleverde snelheid is 80 mb. Als je erover belt vragen ze of het een wifi verbinding is of kabel en dat ze bij een wifi verbinding geen garantie kunnen geven op de snelheid. Ik vind het een makkelijke excuus om het daarop te gooien. Niet verwacht van t-mobile. Je wordt gelokt met 750 mb en als je erover klaagt dat je máár 80 mb hebt, krijg je te horen dat ze nooit kunnen garanderen dat de snelheid ook voor wifi geldt. Valt me heel erg tegen.

Door: A.R Hamid23-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4,5

Verhuizing snelle aansluiting nodig

Verhuisd maar vergeten telecom om te zetten. Stom! Toen maar gewoon gekozen voor degene die mij DIRECT kon aansluiten en dat was... T-Mobile Thuis. Bij sommige andere moest ik serieus 2 weken wachten, dat is toch niet normaal? Verder werkt alles meteen goed.

Door: Lotte18-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

perfect,goed ,snel

Na 10 jaar tevreden bij een provider toch over gestapt naar t-mobilethuis, alles werd netjes geregeld van aanmelding tot oplevering. Omdat t-mobile een stuk goedkoper was als mijn vorige aanbieder ben ik overgestapt. Ik heb het zelf aangesloten met het alles in een installatiepakket wat ik een week van tevoren had ontvangen, dit ging erg makkelijk . Prima beeld op TV en zeer veel zenders beschikbaar waar je bij andere aanbieders weer extra moet betalen zit dit hier in het standaard pakket.Ik had ook nog een vraag voor klantenservice en werd daar snel en goed geholpen binnen 1 minuut iemand aan de lijn.Tot nu toe zeer tevreden en ik hoop dat dit zo blijft.

Door: gerrit30-03-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Uiterst tevreden met deze partij

Wij zijn gewoon bijna 30 euro goedkoper uit bij T-Mobile Thuis dan we waren bij onze vorige aanbieder!
We hebben een pakket gekozen met tv en internet en bellen

Tot nu toe geen klachten: alles werkt gewoon en afsluiten ging best snel en makkelijk, gelukkig.

voor nu is het enige wat anders is, de besparing per maand.

Door: Frenck de Goer16-03-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Afsluiten duurt even, maar dan heb je ook wat. De moeite waard!

Ik ben eigenlijk heel tevreden met T-Mobile Thuis

Omdat ik al een telefoonabonnement had bij T-Mobile leek het mij handig hier ook voor tv enzo te gaan kijken.
Er was net een stevige aanbieding, dat heeft me overgehaald.

Afsluiten duurde wel echt lang hoor, handig om rekening mee te houden. Maar ik vond ze wel gewoon vriendelijk aan de telefoon enzo, de prijzen zijn wel laag en tot nu toe werkt alles gelukkig prima. Beter dan bij Vodafone.

Door: Todd Morgan16-03-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Toppers!!!

Ik had dat KUT kpn. Ja KUT kpn. Heb ik denk ik een half jaar gehad en continue problemen met die club. Avondje tv kijken werd altijd spannend want je wist nooit wanneer je internet uitviel of je tv er weer eens mee ophielt. Toen t-mobile gebeld. Ondanks het feit dat ik nog een half jaar kpn MOEST (jaarcontract...) is het me gelukt om over te stappen. Tot op heden geen enkel probleem kunnen constateren. Constant tv en stabiel internet hebben ze voor me geregeld. Hoefde weinig te doen, monteurtje aan huis en direct gefixed. Toppers!!

Door: Sharida04-03-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Voor mij goede ervaringen met T-Mobile Thuis

Huh ik ben een beetje geschrokken van de negatieve reacties hier.

Ik kwam juist om te zeggen dat ik T-Mobile Thuis vele malen beter vind dan mijn vorige aanbieders:
- ze zijn veel beter bereikbaar en ook vriendelijker aan de telefoon
- ik had gewoon meteen toegang tot telefoon en internet, bij de andere moest ik geruime tijd wachten
- ze hadden een goede aanbieding waardoor ik voor ze had gekozen

Dus ze zijn voor mij juist een hele goede keuze geweest! Verder ook geen problemen ofzo

Door: Mariana van Beets01-03-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Onmogelijk van ze af te komen

Een aantal jaren terug hebben we bij het kopen van ons huis gekozen voor Vodafone thuis. Dit is inmiddels overgenomen door T-mobile thuis.

Toen we het abonnement bij verkoop van ons huis wilden opzeggen bleek dit alleen telefonisch mogelijk.
Het kan dus niet online, ook al ben je ingelogd op My tmobile thuis. Per email kan het ook niet (is dat niet gewoon schriftelijk?).

Ik zag dat er een live chat was; dat maar even proberen.

Hallo, ik ben Monique. Wat kan ik voor je doen vandaag?
Alexandre I: Dag Monique
Alexandre I: Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen per 1 april
Alexandre I: Ik kan jullie telefonisch niet bereiken, en las dat reactie op de mail 6 dagen duurt, vandaag deze weg.
Monique: Goedemorgen Alexandre, wat jammer dat je je contract wilt opzeggen. Wat is hiervan de reden?
Alexandre I: Het gaat om een Tmobile thuis abonnement, we gaan ons huis verkopen.
Monique: Ah, oke! Jammer genoeg ben ik niet van de juiste afdeling om jou verder te helpen. Je hebt T-Mobile Thuis nodig en ik ben van T-Mobile mobiel. Mijn collega's zijn bereikbaar op 0800 0092 en via https://thuisservice.t-mobile.nl/ Mijn excuses dat ik je niet verder kan helpen.
Alexandre I: Is er een mailadres waar ik mijn opzeggin naartoe kan versturen?
Alexandre I: Ik heb gisteren al 20 minuten gehangen zonder succes.
Monique: Nee, T-Mobile Thuis is jammer genoeg echt alleen telefonisch te bereiken. Wel kan je ze via Facebook of Twitter bereiken.
Alexandre I: Goed, ga ik het nog een keer proberen.
Alexandre I: Dank

Prima, dan maar even bellen.
De eerste keer na werktijd gebeld maar 20 minuten in de wacht geen geduld meer, en maar besloten een ander tijdstip te proberen.
Het probleem is dat ze het altijd " drukker hebben dan wat we van ze zijn gewend".

De dag erna in de ochtend gebeld. Toen hadden ze het ook weer drukker dan gewoonlijk.
Na 17 minuten iemand te pakken gekregen, die me zou doorverbinden naar de juiste afdeling. Eenmaal doorverbonden kreeg ik een of andere Patricia van de financiele administratie, die dacht dat ik een collega was. Ze stond er versteld van er een klant werd doorverbonden. Ze kon me helaas ook niet helpen, en de enige mogelijkheid was toch echt opnieuw het nummer draaien en achteraan de rij sluiten.

Ik sta nog steeds in de wacht..

Door: Alexandre Innavong28-02-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Zo moeizaam

Al twee half week!!! geen internet, de reden hiervan weten ze zelf niet eens te zeggen, ikmoet overal achteraan zitten, al ongeveer 8 keer gebeld. Ze spreken af dat ze je bellen volgende dag en spoed achterzetten maar komen het nooit na ik moet élke keer zelf bellen. Ik ben echt boos!!! Ik wil gewoon internet. Nu gaat er dag na dag voorbij dat ik geen internet heb. Doe er iets aan t mobile!!

Door: Anita27-02-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

snel en geen storingen: ik ben tevreden

Een veel betere service dan ze leveren bij waar we eerst zitten. De verbinding werkt bij ons gewoon snel en goed en we hebben nog geen storingen meegemaakt, waar het bij de vorige aanbieder haast iedere maand raak was - daar konden we niet meer op vertrouwen. Ik ben blij dat ik ben overgestapt in ieder geval!

Door: Kim Dijkstra17-02-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Geen geluid wel beeld op 4K TV via de Entone T-Mobile

We hebben een kat in een zak gekocht!
We hebben al 4 dagen een all-in abonnement ( TV-internet) van T-Mobile. Ons TV-geluid werkt al 4 dagen niet, want het schijnt dat het tv abonnement van T-Mobile niet werkt op een 4K TV! Tot onze grote verbazing, kan het geluidsprobleem niet worden opgelost worden door Tmobile! We komen er nu achter, dat de tv abonnement van T-Mobile niet geschikt is voor de nieuwste TV. We willen het abonnement opzeggen, maar dit kan niet kosteloos. We moeten dan een jaar lang het abonnement blijven door betalen. Belachelijk, dat je voor iets moet betalen die niet eens goed functioneert! Graag hiervoor een passende oplossing!

Door: Breda16-02-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

beter geworden en goede hulp bij problemen

we zitten hier al een jaar. we hebben afgelopen jaar 1 keer een probleem met een rekening gehad, er was teveel gerekend voor telefoonkosten. gelukkig konden we het met 1 telefoontje af doen en werd het rechtgezet. verder geen problemen hier en het internet werkt gelukkig gewoon goed. we hebben geen problemen met de verbinding zoals bij onze vorige leverancier, die had zoveel problemen dat we waren overgestapt namelijk. T-mobile is in ieder geval heel wat beter bereikbaar dan ze een aantal jaar geleden waren, toen was het echt slecht allemaal maar nu hoefden we niet eens te wachten aan de lijn en werden we meteen geholpen. maar gelukkig maar 1 keer hoeven bellen dit jaar.

Door: m. koolen23-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Direct internetaansluiting bij verhuizing

We moesten bij Ziggo lang wachten voor onze nieuwe aansluiting werkend zou zijn. We zijn net verhuisd en hadden het niet vooraf geregeld, maar wilden natuurlijk wel zo snel mogelijk internet. We werken vanuit huis en sowieso is het nogal irritant als je geen internet hebt thuis.
Bij T-Mobile thuis kon het wel meteen. We hadden met een dag alles netjes geregeld en de prijs was zelfs lager dan we eerst hadden!
Daarom zou ik anderen zeker T-Mobile thuis aanraden. Ik overweeg nu ook om mijn telefoonabonnement over te zetten naar T-mobile, ook al ben ik best tevreden over Ben waar ik nu zit, maar die lijken ook op elkaar.

Door: Anne Reinders20-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Direct werkend internet

Gelukkig hoefde ik hier niet een aantal dagen te wachten op werkend internet, maar kon ik gelijk aan de slag.

Gekozen voor de prijs, maar nu ook erg tevreden over de afsluiting en service. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar het zit gewoon goed hier.

Door: Leo G06-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

T-mobile thuis Zakelijk voor zzp'er

Ideale functie voor mij als zzp'er. Alles is al duur genoeg, dus ik was blij dat ik hier extra voordelen kon regelen als zzp'er. Ik zat al bij T-Mobile en kreeg door dat ik met zakelijk beter uit was. Blij mee!

Door: P. Versteegh22-12-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

t-mobile thuis ervaring

Ik heb T-Mobile Thuis genomen omdat ze een goede aanbieding hadden en ik daarmee behoorlijk veel besparen zou per maand. Voor mij was het tenminste best veel.

Na een paar maanden had ik herhaaldelijk een gekke storing. Ik heb ze gebeld maar ze konden het telkens niet oplossen. Heel vervelend. ik vond ze wel vriendelijk aan de telefoon, maar ja, wat heb ik daar dan aan.
Na drie keer bellen was het eindelijk opgelost, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er nou mis was.

Nu doet alles het gelukkig weer gewoon goed. Ik hoop dat dat zo blijft, want het is irritant om steeds te moeten bellen.

Door: Ronald01-12-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7,5

Goede afsluiting

Na al het gedoe bij telfort met storingen vorig jaar zijn wij met ons hele huishouden overgestapt naar T-Mobile Thuis. Ze waren zelfs iets goedkoper en alles werkt gelukkig meteen prima allemaal. Ik hoop dat ze hier geen storingen gaan hebben zoals bij Telfort. Ze waren bovendien vriendelijke aan de telefoon en alles was best snel geregeld.
Ik zag een beetje tegen zo'n overstap op, maar het viel me alles mee.

Door: F. vande Wetering27-11-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Happy!

Werkt goed en erg tevreden tot nu toe. Beter dan ziggo...dat weet ik zeker ;-)

Door: Arjan23-11-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Goed internet, Scherpbeeld, Zachte prijs, Klantenservice slecht

Sinds een week zijn wij overgestapt vaan het veel te dominante Ziggo naar het bescheiden T-Mobile Thuis. De voornaamste rede was de prijs, het scheelt zo'n €15,- per maand.
Het bestellen was makkelijk, de levering was snel en het aansluiten ging ook best soepel. We mochten zelfs 3 dagen eerder overstappen want T-Mobile had alles al met Ziggo Afgehandeld.

Na het aansluiten bleek ons IS/RA-punt data te lekken, waardoor ons Internet en dus ook TV af en toe uitviel. Ik besloot te bellen naar de klantenservice, ik heb in totaal zo'n 45 minuten in de wacht gestaan. Dat is heel slecht. T-Mobile had zo'n grote groei niet verwacht, kreeg ik als reden. Toen ik eenmaal een medewerker te pakken had werd ik wel goed geholpen, en stond er de volgende dag al een monteur van de KPN (De ADSL netbeheerder) aan de deur, om het IS/RA-punt te repareren. En het heeft geholpen alles werkt prima. We halen nu 95 M/Bits, en hebben prachtig scherp beeld zonder blokjes. Zeker een aanrader hoor!! Alleen moet T-Mobile echt meer Service medewerkers aannemen!!

Door: Stefan19-11-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7,5

alles bij elkaar gedaan, wat wel werkt

Na zo ongelooflijk veel aanbieder geprobeerd te hebben, nu ook maar eens t-mobile geprobeerd nadat mijn (2 jarig abo van kpn) afliep. Ik werd een beetje knetter van het feit dat mijn mobiel bij de 1 en internet weer bij de ander etc zat. Je kent het wel, bomen en bos enzo. Dus nu echt alles omgeknikkerd naar hun. Zowel mobiel als internet en tv. Tot op heden werkt dat eigenlijk naar tevredenheid want ik heb weer wat mer inzicht in het geheel. Tot op heden blijf ik nog even, naja ook niet echt een keus want ik heb alles voor een jaar afgesloten.

Door: Verdongen16-11-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Slechte service

Wat een baggerservice. Iedereen is erg aardig, maar de organisatie is duidelijk niet op haar taak berekend. Betaling gaat door computerstoring van TMobile verkeerd, krijg ik gelijk een incassobureau aan de lijn met dreigende toon. Als ik vraag of ze niet eerst even een mail hadden kunnen sturen krijg ik te horen dat ze dat gedaan hebben. Als ik vraag wanneer dan komt er geen antwoord, behalve"ja, want dat doen we altijd" Na doorvragen blijkt dat "Een andere afdeling" te zijn. Bij nabellen na een klacht (we beantworden over het algemeen binnen 5 werkdagen) kunnen ze na 2 weken nog niet zeggen wat de status is: "het zal in behandeling zijn bij de andere afdeling, maar ik kan dat niet zien, soms kan het langer duren"

Over het product: redelijke snelheid op de glasvezel, dat werkt, maar de ping is erg laag. Ik wil wel weer terug naar Vodafone of Ziggo

Door: Martin van de Wardt-Olde Riekerink15-11-2017
Meneer yeet27-10-2018

Hoe lager de ping hoe beter domme. Voortaan eventjes je huiswerk doen voordat je zo'n achterlijke reactie plaatst. Martin van der in de war

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5,5

klantenservice is aardig! wwwoow

De verbinding haperde dus ik bellen met T-mobile, ik verwachtte echt het ergste eigenlijk, want het blijft telecom he..........
maar ze waren eigenlijk heel aardig en behulpzaam en wat blijkt?? had ik de stekkertjes niet goed gedaan of eruit getrapt of wat dan ook. OEPS
maar goed alles weer opgelost en het werkt weer gelukkig

Door: theo04-11-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Goed

Na KPN, ziggo en zelf telfort te hebben geprobeerd, ten einde raad naar t-mobile verhuisd. Tot mijn verbazing de enige waar ik geen problemen mee gehad heb. Met zowel verbinding, snelheid of factuur. Heerlijk als sommige dingen het gewoon DOEN zoals ze behoren te DOEN.

Door: Van den Brandt25-10-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Tmobile thuis Zeer slecht!

Ik ben sinds mei 2017 van telfort overgestapt naar tmobile en zit een jaar vast aan hun! Dit ga ik natuurlijk proberen op te zeggen door de slechte verbinding. Tot op 3 weken terug ging alles wel oke, maar sinds 3 weken heb ik slechte internet en wifi verbinding. Een monteur van gudion(deze werkt voor tmobile) is langsgekomen maar het probleem was niet verholpen. Toen mijn geduld op was werd er een monteur van kpn gestuurd. KPN is de netbeheerder van tmobile. Zij hielden naar het zeggen van tmobile ook op afstand het probleem in de gaten. De monteur van kpn heeft de modem in de meterkast geplaatst. Hiervoor stond de modem in de woonkamer. Om de modem daar te kunnen plaatsen heeft hij kabels doorgeknipt en een kastje geplaats waar hij vervolgens de modem op heeft aangesloten. Het probleem was echter, mijn tv werkt op internet, ik heb maar 1 stopcontact in de meterkast en dat is die ban de bel daar zit nu de modem in waardoor ik geen bel heb. Om de kabels van de tv naar de meterkast te bekabelen moet ik stoeien in huis. En volgens de monteur moest ik dan maar een extra stopcontCt in de meterkast laten maken. En ohja de modem in de meterkast plaatsen biedt ook geen oplossing ik heb nog steeds slechte wifi verbinding in huis. Maargoed ik heb dit probleem weer teruggelegd bij tmobile. En wat zeggen ze, sorry dit is niet ons probleem. KPN heeft het gedaan dus neem contact mer KPN op. Ten eerste zijn zij die KPN op mij afsturen, ten tweede wie ben ik om zich te bemoeien met het werk van een monteur en ten derde ik ben geen klant van KPN maar van TMOBILE. Kpn stuurt mij mooi terug naar tmobile. Zo zijn mijn ervaringen in het kort met tmobile. Zeer en zeeer slecht dus. Ik ga via de juridische weg mijn contract proberen op te zeggen, maar eerst mogen zij het probleem die zij in mijn meterkast hebben veroorzaakt oplossen! Zo kun je toch echt niet omgaan met een klant!

Door: Sibel Sahin22-10-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Overgestapt naar T-Mobile Thuis

Ik ben eigenlijk heel tevreden met T-Mobile Thuis

Na al die storingen en gedoe met Telfort ben ik gaan zoeken naar een andere aanbieder. Alles beter dan die rommel daar!

Omdat ik al een telefoonabonnement had bij T-Mobile leek het mij handig hier ook voor tv enzo te gaan kijken.
Er was net een stevige aanbieding, dat heeft me overgehaald.

Afsluiten duurde wel eventjes, handig om rekening mee te houden. Maar ik vond ze wel gewoon vriendelijk aan de telefoon enzo, de prijzen zijn wel laag en tot nu toe werkt alles gelukkig prima. Beter dan bij Telfort.

Door: E. Kemphuis04-09-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Functionaliteit droevig

Na wederom een flinke verhoging van xs4all heb ik de overstap gemaakt naar T-mobilethuis. Ik had al mobiel en ben daar erg tevreden over. T-mobilethuis is inderdaad een stuk goedkoper, maar staat echt nog in de kinderschoenen. De functionaliteit van bijvoorbeeld de STB met harddiskrecorder is erg droevig evenals de mogelijkheden en functionaliteit in de menuschermen. Ik betaal een stuk minder, maar als ik dit had geweten had ik de overstap niet gemaakt.

Door: El pedro06-08-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
7

waardeloos bedrijf

Ik verbaas me over al die positieve reacties.
Vanaf de eerste dag alleen maar ellende en ergernis ervaren. De interactieve box doet niet wat het hoort te doen. en dat is opnemen en tv kijken gelijkertijd.De enige remedie is dan de opname stoppen om van de storingen verlost te zijn. Overigens Heb ik een tweede box ontvangen met dezelfde storingen en nu kan ik helemaal niets meer opnemen.
Via de klantenservice ontvang ik meestal loze beloftes zoals terugbellen zodra men achter het probleem is gekomen, of er wordt onzin uitgekraamd of je treft een medewerker die niet verder wenst te praten en de laatste keer kreeg ik plat gezegd een een grote bek.
Via een brief reageert men niet. Via het forum zou je binnen twee dagen een reactie ontvangen maar u raad het al.....
T-Mobile laat niets horen en lost het probleem niet op.Bezint eer u begint!

Door: H. van Hoorn02-08-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

aanbieding T-mobile thuis

Gewoon maar eens brutaal T-mobile zelf gebeld om eens te kijken of ze een leuke aanbieding voor me hebben. Toen kwamen ze met T-Mobile thuis. Het was inderdaad goedkoper dan wat ik hiervoor had (KPN). Verder alles hetzelfde. Overstappen was wel weer wat geregel en gedoe en je moet wel wennen aan dat het dan anders is. Maar zo anders is het ook weer niet. wel wat goedkoper.

En ik had ook al een telefoon bij T-mobile.

Door: Jooske K23-06-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

goede aanbieding t-mobile thuis

Het was een goede aanbieding alleen wel tijdelijk!

Bestellen duurde even (ik moest er hulp voor vragen), maar ik ben er wel blij mee en alles werkt goed.

We hadden eerst een abonnement bij KPN, nu zijn we goedkoper uit, maar alles lijkt wel hetzelfde.

Door: L. Kooistra23-05-2017
Gerrit07-06-2017

Zeker mee eens!

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

speciale aanbieding

Handig pakket, snel om te installeren, vriendelijk personeel.

Ik kreeg hier een "speciale aanbieding" voor en daarom heb ik dit gekozen.
Maar het werkt dus goed!

Door: Rob12-05-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Goedkoop alles in een

Wij hebben niet zoveel nodig en. hebben daarom gekozen voor het goedkoopste pakket

Snel afgesloten en voor een alles in een pakket zijn we nu paar iets meer dan twee tientjes kwijt

Tevreden dus

Door: R. Karins04-05-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

bijna twintig euro goedkoper uit bij T-Mobile Thuis

Wij zijn gewoon bijna twintig euro goedkoper uit bij T-Mobile Thuis dan we waren bij onze vorige aanbieder!
We hebben een pakket gekozen met tv en internet en bellen

Tot nu toe geen klachten: alles werkt gewoon en afsluiten ging best snel en makkelijk, gelukkig.

voor nu is het enige wat anders is, de besparing per maand.

Door: Erbe03-04-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Zeer tevreden over t-mobile thuis

Sinds een paar jaar hebben wij een alles-in-één pakket voor internet, televisie en bellen. Vanaf begin af aan hebben we eigenlijk altijd problemen gehad met de aanbieder. Storingen van de televisie, slecht bereik van het internet en ook onze telefoon werkte geregeld niet. Na verloop van tijd was ik er helemaal klaar mee en ben ik gaan kijken naar een andere aanbieder. Het is uiteindelijk t-mobile thuis geworden. Nooit geweten dat het bij deze aanbieder ook mogelijk was om een alles-in-één pakket af te sluiten. De prijs lag iets hoger dan de vorige aanbieder, maar dit verschil is te verwaarlozen. Zeker wanneer ik kijk naar de levering. Zo stoort de tv niet meer, hebben we door het hele huis gewoon goed internet en kunnen we ook gewoon weer normaal bellen.

Door: Dhr. Vlietstra16-03-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7,5

pakket voor tv en internet

Ik ben best tevreden met T-Mobile Thuis, ik betaal iets meer dan 20 euro per maand en tot nu toe doet alles het. Ik heb een pakket met televisie, internet en ook bellen.

Internet kan sneller, maar ik weet niet zeker of dat aan T-mobile ligt of aan mijn computer nu.

Door: Sapri09-03-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7,5

Schrijf zelf een review over T Mobile Thuis

Uw beoordeling

Please enter your first and last name separated by a space (e.g. Jane Miller)