NederlandReview

    Ervaringen T-Mobile Thuis

    Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

    Over T-Mobile thuis
    T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en T-Mobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.


    Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

    Diensten
    Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

    Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie,  daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

    Klachten
    Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

    T-Mobile thuis ervaringen
    Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten. 

    Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

    T-Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (55)

    7,2
    71% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,2

    Service

    6,8

    Prijs

    7,4

    Leveren

    7,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    geen service, geen verantwoordelijkheid, erg duur

    Andrew 16-10-2018

    They use so many third parties that no one is responsible for anything, and T-mobile does nothing except tell you which third party you need to call for help with any issues.

    For installaton, Guideon installed faulty equipment, KPN had to check the network connection (which was fine) and would then take Guideon another month before sending another person with a modem.

    I was told by T-mobile klantenservice that I would not be charged for cancellation, and was then charged 420 euro for cancellation.

    When confronted, they said I was denied credit, there was no record of the customer service representative even applying for the initial credit that I was told I would receive, and that one month was an acceptable amount of time to fix this issue

    They take no responsibility, along with all of their third parties, and this means long periods of time for any fixes and lots of time on hold going back and forth between T-mobile and third parties.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Slechte zooi!

    Leo12-10-2018

    Nooit zo'n slechte provider als rmobile thuis meegemaakt. V.a 23- 08 abbonee en tot op heden niet volledig alle diensten. Godzijdank v.a 16-10 terug naar telforttelfort

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    verschrikkelijk slechte service!

    De Graaf03-10-2018

    Wat een ellende. Als het werkt dan zijn we redelijk tevreden, maar als er iets mis is en je belt de klantenservice dan sta je in de wacht tot je een ons weegt, om vervolgens te horen dat Tmobile zijn monteursservice heeft uitbesteed aan een derde bedrijf (Guidion) en dat je deze mensen maar direct moet bellen. Vervolgens acht (!!!) dagen wachten op een monteur! En ondertussen natuurlijk geen enkel teken van leven van Tmobile. Wat een prutsers. Doe dit niet, die ene euro je wellicht per maand bespaart is de frustratie om te dealen met dit bedrijf echt niet waard.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Overstap van Ziggo naar T-mobilethuis

    John 30-09-2018

    Overgestapt naar glasvezel internet abbo.
    Gebruik bijna geen TV en de prijs werd steeds hoger bij Ziggo.
    Overstap perfect gegaan, geen dag zonder internet.
    Tot nu toe geen storingen gehad.
    Wel achter het Draytek modem nog een extra router gezet.
    Hierdoor krijg ik perfecte snelheden.
    Door combi met mobiele telefoon abbo extra snelheid gekregen.
    Groet uit Amsterdam

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Blijf weg

    Mark24-09-2018


    niets dan problemen - slechte service - trage reactie - dagen tot technici beschikbaar zijn - constante pauzes in de internetdienst - download van 0.7 MB in plaats van 40 MB - kan niet wachten tot het jaar voorbij is en teruggaan naar een goede provider

    Leo12-10-2018

    Je kunt het laten ontbinden. Ze zijn verplicht om de beloofde diensten te leveren. Gebeurd dit niet..dan heb jij het recht rot ontbinding

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Zeer tevreden

    Batya21-09-2018

    Ik ben ruim een jaar geleden overgestapt naar T-mobile thuis en ik heb nog nooit geen problemen gehad. Goed bereik in hele huis van wifi, goede ontvangst tv. Ook de telefoon doet het prima!
    Aansluiting was erg simpel en duidelijk uitgelegd (en ben daar echt geen ster in) maar heb het zelf voor elkaar gekregen. Nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice dus dat zegt voldoende. Tmobile tv-app is verandert, kunt nu ook terugkijken of op ander tijdstip verder kijken. Ook nooit geen problemen met de app, ook niet na update!
    Prijs is goed maar nu toch overstap ivm prijsverschil (korting 1e 3 of 6 mnd) wat ik financieel goed kan gebruiken. Helaas.. want ben erg tevreden!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Kastje naar de muur

    R. Holland14-09-2018

    Helaas, ik ben erg ontevreden over T-Mobile Thuis. Waar ik al jaren een tevreden mobiele gebruiker ben, dacht ik dat T-Mobile Thuis ook een goed idee zou zijn.

    Korte samenvatting: er zijn in totaal 5 monteurs bij ons langs geweest. Monteur 3 heeft uiteindelijk het internet aan de praat weten te krijgen. TV is nooit gelukt.

    Frontoffice heeft meerdere malen beloofd dat de Backoffice contact met ons op zou nemen. Dat is nooit gebeurd. We voelden ons steeds gedwongen om zelf maar weer te bellen en werden steeds van het kastje (T-Mobile) naar de muur (Guideon) gestuurd. Enige concrete oplossing die aangegeven kon worden was het vernieuwen van het tv ontvanger. We hebben er nu 3 staan thuis....

    Ten einde raad maar besloten om over te stappen naar een andere provider.



    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Zeer tevreden

    Kursun17-07-2018

    Keuring netjes geleverd en overstappen is goed verlopen. Netjes op de dag van de aflevering aangehouden en de modem heeft zowel 5Ghz als 2.4Ghz. Kwestie van even inloggen en aanpassen indien je er wel/niet gebruik van maakt. Modem inlog is mooi overzichtelijk en alles is snel te vinden. Mooie combo met je T-Mobile mobiel als klantvoordeel waarvan je ook nog eens korting en extra data voor terug krijgt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    niet over alles tevreden....

    Olga01-07-2018

    Begin gemist.. leuk! als je te laat thuis bent om een film te bekijken.. helaas mis je dan 9 van de 10 x ook het eind..

    Er is glasvezel hier.. blokjes in beeld als het heel slecht weer is..

    Als je de radio op de televisie wilt beluisteren moet je een heel menu doorlopen, dus maar een lossen (DAB) radio gekocht.. heel veel handiger!

    ik woon op een flat. Betekent heel vaak geen bereik met mijn internet op de telefoon.. Kan in huis bij andere mensen ook vaak niet bellen. Gewoon, geen streepjes.

    klantenservice, helaas.. niet te normaal te bereiken. Kan niet inloggen bij het forum. dus nieuwe inlog aangevraagd. Moet je binnen 10 minuten activeren, anders verloopt het. Voor nu zit ik al meer dan een kwartier te wachten op de mail die ik binnen 10 minuten moet activeren.. niet erg motiverend!

    jammer.. als mijn abonnement afgelopen is, en dat is over een paar maanden, ga ik toch eens om me heen kijken naar iets anders..

    de telefoon ligt open naast me. Om die mail te ondervangen.. komt net binnen. YES.. wachtwoord wijzigen. Klik ik aan.. melding.. link verlopen.. nou, dat schiet op!

    ik ga van de week langs de winkel. Oriënteren bij de anderen voor december.. mijn overstapmogelijkheid

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Snel internet en geen storingen!

    Peter31-05-2018

    Ik ben overgestapt omdat ik bij mijn vorige aanbieder te veel storingen had, echt niet te doen.
    T-Mobile Thuis was goedkoper door een aanbieding en ze garanderen een snelle verbinding.
    Gelukkig snel aangesloten want ik houd niet van wachten!
    En ik kon meteen aan de slag, supersnelle verbinding
    Nog steeds geen storingen, voor mij heel belangrijk want ik werk veel vanuit huis.

    Internet is erg snel en zonder storingen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    snel afgesloten, internet werkt goed

    Kimberly26-05-2018

    Supersnel afgesloten en alles werkt nu naar behoren, geen klachten hier hoor

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    T-mobile de naaimachine

    meneer hard genaaid25-05-2018

    Een prachtige actie 750 mb/s internet. Het gaat als een speer... Niet dus. Heb je ooit de neiging gehad om de modem door de tv heen te jassen? Wil je dat gevoel ervaren? Dan raad ik de 750 mb/s internet zeker aan. Voorheen had ik 40 mb/s bij de concurrent en werkelijk waar dat ging perfect. Ik ben dom geweest om in de valkuil te vallen die T-mobile voor mij gegraven heeft. Jullie hebben mij wel te pakken gehad, dat moet ik wel toegeven. Nou T-mobile een dikke pluim voor de naaiactie van jullie! met natuurlijk een snufje 'middelvinger'

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Eindelijk goed beeld en stabiel internet

    Debby17-05-2018

    Vandaag heeft een T-Mobile monteur op afgesproken datum en tijd in een goed uur de complete aansluiting gerealiseerd. Alles daarna geduldig uitgelegd en en prima werkend systeem achter gelaten.

    Dat na ruim een jaar gedoe met Ziggo; regelmatig (maar niet constant) haperende TV, wegvallend internet, instabiele Wifi en een Horizon box die zo ongeveer zijn eigen leven leidde.

    Overstap is goed begeleid en exact volgens afspraak uitgevoerd. Toekomst moet natuurlijk nog blijken, maar de overstap was een verademing

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Na 2 weken nog geen verbinding

    Wouter09-05-2018

    T-mobile thuis alles in 1.ging op 25-04-18 in sindsdien nog geen verbinding met dsl. t-mobile zegt word opgelost.monteur komt langs maar kan niets doen,probleem ligt bij kpn.word geregeld zeggen ze.na 2 weken nog geen verbinding.6x gebeld en maar nog steeds geen oplossing.
    De rekening zal vast wel op tijd komen...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    Gewoon goed

    André 05-05-2018

    Nooit problemen gehad met tmobile thuis. Heb onlangs verlengt omdat tmobile gewoon een goede prijs heeft. Was jarenlang klant met mobiel bij ze onlangs weggegaan omdat ze op mijn nieuwe werkplek geen bereik hadden en ook daar deden ze niet moeilijk over. Kwaliteit tv is goed en internet is goed. Beloofde snelheid wordt gehaald en altijd iets daarboven. Is stabiel. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Meer dan goed!

    Van de Vliet03-05-2018

    Overgestapt naar t-mobile. Nummer gelijk mee kunnen nemen was binnen een paar dagen geregeld. Heb een klein speed-testje gedaan (ik heb de laagste 50 mbit genomen) en kom op meer dan 110 uit. Dus ze doen meer dan ze beloven ;-)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    T-Mobile Thuis

    S Lanting30-04-2018

    Een zeer slechte ervaring, om nooit meer te herhalen.

    Eind februari T-Mobile Thuis besteld, wegens de voordelige prijs. Half maart werd de modem geinstalleerd. Na anderhalve maand geen enkele communicatie ontving ik eind april bericht dat het nog 3-5 weken zou duren voordat mijn internet werd aangesloten.

    T-Mobile heeft 0,0 moeite genomen om mij als klant hierover te informeren. Nu zit ik bijna 2 maanden in huis zonder internetverbinding. Helaas zal ik (na opzegging van T-Mobile) alsnog 2-3 weken moeten wachten totdat een andere provider mijn aansluiting kan regelen.

    Verder heeft T-Mobile een prime klantenservicelijn, korte wachttijden en redelijk behulpzaam. Alleen jammer dat de klant zelf overal achteraan moet gaan voordat er iets mee gedaan wordt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2,5

    Verschrikkelijk

    Dhr. Koning29-04-2018

    Ontzettend slecht! Ik ben al maanden aan het bellen omdat het internet in mijn huis gewoon ontzettend slecht is. Er wordt mij toegezegd dat er een monteur langs komt, maar daar hoor je niks meer over, hier neem je vervolgens contact over op en is de oplossing ineens een nieuwe kabel (wat ook niet werkt).

    Er worden mij kortingen en tegemoetkomingen aangeboden waar ik akkoord mee ben gegaan, wat blijkt uiteindelijk op de maandelijkse rekening, helemaal geen korting en ik betaal alsnog de volle mep.

    Ik zit mijn contract uit, blijf bellen voor mijn tegemoetkoming aangezien ik mijn internet amper kan gebruiken. En dan zo snel mogelijk overstappen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Waardeloos

    Dingeman Knaap27-04-2018

    Na de zeeeeeer vriendelijke binnenhark-actie, ging het verders alleen bergafwaarts.
    Van het wegvallen van alle diensten in huis. Tot continue storing op de interactieve t.v..
    De service bij de helpdesk was in het begin vriendelijk, maar momenteel hebben ze meest achterbakse tuig aan de telefoon gezet.
    Liegen allerlei zaken voor. (contractuele verplichtingen) En komen afspraken niet na. Dat moet ik ze nu wel mee geven, daar zijn ze momenteel echt consequent in: Ze komen geen enkele afspraak meer na.
    Dan nog de onmogelijke administratie die zichzelf tegenspreekt. Probeer al maanden de maandelijkse betaling anders in te regelen. Wordt niet opgepakt... Maar aanmaning (plus kosten) zijn wel snel geleverd.
    Naast het 'toch niet zo gemakkelijk aanpassen van de abonnementen', in tegenstelling tot waar ze mee adverteren.

    Kortom: Zeker na de fusie is het een schofterige club geworden. Voor een relatief duur product tegen een alles behalve constante kwaliteit.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Supersnel internet!!

    Jasper Hoeksma24-04-2018

    Spelletjes fanaat hier! Ik had eerst kpn en met veel spellen heb je tegenwoordig aardig wat updates. Bij KPN deed ik een uur over 10 gig downloaden. SUPERirritant als je een spel wilt spelen en je moet op dat moment wachten op een update. Nu een aanbieding gepakt bij t-mobile voor compleet pakket en laatst update gedownload in 6 min. Wat een verschil!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Beloofde internetsnelheid niet waargemaakt

    A.R Hamid23-04-2018

    Er wordt 750 mb beloofd als glasvezelsnelheid. Echter, de geleverde snelheid is 80 mb. Als je erover belt vragen ze of het een wifi verbinding is of kabel en dat ze bij een wifi verbinding geen garantie kunnen geven op de snelheid. Ik vind het een makkelijke excuus om het daarop te gooien. Niet verwacht van t-mobile. Je wordt gelokt met 750 mb en als je erover klaagt dat je máár 80 mb hebt, krijg je te horen dat ze nooit kunnen garanderen dat de snelheid ook voor wifi geldt. Valt me heel erg tegen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5

    Slechte service bij installeren

    Sander23-04-2018

    Fijn, na 2 maanden is het gelukt om na 5 keer de verkeerde monteur (er waren problemen met de glasvezel, maar werd steeds verkeerd genoteerd in hun systeem) eindelijk iemand langs te krijgen die de boel komt installeren. Alleen er is géén UTP kabel geleverd (alleen een router) en de monteur heeft ook geen UTP bij zich... De reactie is dat we tegen betaling een nieuwe afspraak voor een monteur mogen maken... Wij waren al niet blij met dit hele proces, maar als dit de reactie is op hun eigen fouten dan kan ik niet anders concluderen dat de service slecht is.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Verhuizing snelle aansluiting nodig

    Lotte18-04-2018

    Verhuisd maar vergeten telecom om te zetten. Stom! Toen maar gewoon gekozen voor degene die mij DIRECT kon aansluiten en dat was... T-Mobile Thuis. Bij sommige andere moest ik serieus 2 weken wachten, dat is toch niet normaal? Verder werkt alles meteen goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    perfect,goed ,snel

    gerrit30-03-2018

    Na 10 jaar tevreden bij een provider toch over gestapt naar t-mobilethuis, alles werd netjes geregeld van aanmelding tot oplevering. Omdat t-mobile een stuk goedkoper was als mijn vorige aanbieder ben ik overgestapt. Ik heb het zelf aangesloten met het alles in een installatiepakket wat ik een week van tevoren had ontvangen, dit ging erg makkelijk . Prima beeld op TV en zeer veel zenders beschikbaar waar je bij andere aanbieders weer extra moet betalen zit dit hier in het standaard pakket.Ik had ook nog een vraag voor klantenservice en werd daar snel en goed geholpen binnen 1 minuut iemand aan de lijn.Tot nu toe zeer tevreden en ik hoop dat dit zo blijft.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Uiterst tevreden met deze partij

    Frenck de Goer16-03-2018

    Wij zijn gewoon bijna 30 euro goedkoper uit bij T-Mobile Thuis dan we waren bij onze vorige aanbieder!
    We hebben een pakket gekozen met tv en internet en bellen

    Tot nu toe geen klachten: alles werkt gewoon en afsluiten ging best snel en makkelijk, gelukkig.

    voor nu is het enige wat anders is, de besparing per maand.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Afsluiten duurt even, maar dan heb je ook wat. De moeite waard!

    Todd Morgan16-03-2018

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met T-Mobile Thuis

    Omdat ik al een telefoonabonnement had bij T-Mobile leek het mij handig hier ook voor tv enzo te gaan kijken.
    Er was net een stevige aanbieding, dat heeft me overgehaald.

    Afsluiten duurde wel echt lang hoor, handig om rekening mee te houden. Maar ik vond ze wel gewoon vriendelijk aan de telefoon enzo, de prijzen zijn wel laag en tot nu toe werkt alles gelukkig prima. Beter dan bij Vodafone.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Toppers!!!

    Sharida04-03-2018

    Ik had dat KUT kpn. Ja KUT kpn. Heb ik denk ik een half jaar gehad en continue problemen met die club. Avondje tv kijken werd altijd spannend want je wist nooit wanneer je internet uitviel of je tv er weer eens mee ophielt. Toen t-mobile gebeld. Ondanks het feit dat ik nog een half jaar kpn MOEST (jaarcontract...) is het me gelukt om over te stappen. Tot op heden geen enkel probleem kunnen constateren. Constant tv en stabiel internet hebben ze voor me geregeld. Hoefde weinig te doen, monteurtje aan huis en direct gefixed. Toppers!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Voor mij goede ervaringen met T-Mobile Thuis

    Mariana van Beets01-03-2018

    Huh ik ben een beetje geschrokken van de negatieve reacties hier.

    Ik kwam juist om te zeggen dat ik T-Mobile Thuis vele malen beter vind dan mijn vorige aanbieders:
    - ze zijn veel beter bereikbaar en ook vriendelijker aan de telefoon
    - ik had gewoon meteen toegang tot telefoon en internet, bij de andere moest ik geruime tijd wachten
    - ze hadden een goede aanbieding waardoor ik voor ze had gekozen

    Dus ze zijn voor mij juist een hele goede keuze geweest! Verder ook geen problemen ofzo

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Onmogelijk van ze af te komen

    Alexandre Innavong28-02-2018

    Een aantal jaren terug hebben we bij het kopen van ons huis gekozen voor Vodafone thuis. Dit is inmiddels overgenomen door T-mobile thuis.

    Toen we het abonnement bij verkoop van ons huis wilden opzeggen bleek dit alleen telefonisch mogelijk.
    Het kan dus niet online, ook al ben je ingelogd op My tmobile thuis. Per email kan het ook niet (is dat niet gewoon schriftelijk?).

    Ik zag dat er een live chat was; dat maar even proberen.

    Hallo, ik ben Monique. Wat kan ik voor je doen vandaag?
    Alexandre I: Dag Monique
    Alexandre I: Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen per 1 april
    Alexandre I: Ik kan jullie telefonisch niet bereiken, en las dat reactie op de mail 6 dagen duurt, vandaag deze weg.
    Monique: Goedemorgen Alexandre, wat jammer dat je je contract wilt opzeggen. Wat is hiervan de reden?
    Alexandre I: Het gaat om een Tmobile thuis abonnement, we gaan ons huis verkopen.
    Monique: Ah, oke! Jammer genoeg ben ik niet van de juiste afdeling om jou verder te helpen. Je hebt T-Mobile Thuis nodig en ik ben van T-Mobile mobiel. Mijn collega's zijn bereikbaar op 0800 0092 en via https://thuisservice.t-mobile.nl/ Mijn excuses dat ik je niet verder kan helpen.
    Alexandre I: Is er een mailadres waar ik mijn opzeggin naartoe kan versturen?
    Alexandre I: Ik heb gisteren al 20 minuten gehangen zonder succes.
    Monique: Nee, T-Mobile Thuis is jammer genoeg echt alleen telefonisch te bereiken. Wel kan je ze via Facebook of Twitter bereiken.
    Alexandre I: Goed, ga ik het nog een keer proberen.
    Alexandre I: Dank

    Prima, dan maar even bellen.
    De eerste keer na werktijd gebeld maar 20 minuten in de wacht geen geduld meer, en maar besloten een ander tijdstip te proberen.
    Het probleem is dat ze het altijd " drukker hebben dan wat we van ze zijn gewend".

    De dag erna in de ochtend gebeld. Toen hadden ze het ook weer drukker dan gewoonlijk.
    Na 17 minuten iemand te pakken gekregen, die me zou doorverbinden naar de juiste afdeling. Eenmaal doorverbonden kreeg ik een of andere Patricia van de financiele administratie, die dacht dat ik een collega was. Ze stond er versteld van er een klant werd doorverbonden. Ze kon me helaas ook niet helpen, en de enige mogelijkheid was toch echt opnieuw het nummer draaien en achteraan de rij sluiten.

    Ik sta nog steeds in de wacht..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Zo moeizaam

    Anita27-02-2018

    Al twee half week!!! geen internet, de reden hiervan weten ze zelf niet eens te zeggen, ikmoet overal achteraan zitten, al ongeveer 8 keer gebeld. Ze spreken af dat ze je bellen volgende dag en spoed achterzetten maar komen het nooit na ik moet élke keer zelf bellen. Ik ben echt boos!!! Ik wil gewoon internet. Nu gaat er dag na dag voorbij dat ik geen internet heb. Doe er iets aan t mobile!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    snel en geen storingen: ik ben tevreden

    Kim Dijkstra17-02-2018

    Een veel betere service dan ze leveren bij waar we eerst zitten. De verbinding werkt bij ons gewoon snel en goed en we hebben nog geen storingen meegemaakt, waar het bij de vorige aanbieder haast iedere maand raak was - daar konden we niet meer op vertrouwen. Ik ben blij dat ik ben overgestapt in ieder geval!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Geen geluid wel beeld op 4K TV via de Entone T-Mobile

    Breda16-02-2018

    We hebben een kat in een zak gekocht!
    We hebben al 4 dagen een all-in abonnement ( TV-internet) van T-Mobile. Ons TV-geluid werkt al 4 dagen niet, want het schijnt dat het tv abonnement van T-Mobile niet werkt op een 4K TV! Tot onze grote verbazing, kan het geluidsprobleem niet worden opgelost worden door Tmobile! We komen er nu achter, dat de tv abonnement van T-Mobile niet geschikt is voor de nieuwste TV. We willen het abonnement opzeggen, maar dit kan niet kosteloos. We moeten dan een jaar lang het abonnement blijven door betalen. Belachelijk, dat je voor iets moet betalen die niet eens goed functioneert! Graag hiervoor een passende oplossing!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    beter geworden en goede hulp bij problemen

    m. koolen23-01-2018

    we zitten hier al een jaar. we hebben afgelopen jaar 1 keer een probleem met een rekening gehad, er was teveel gerekend voor telefoonkosten. gelukkig konden we het met 1 telefoontje af doen en werd het rechtgezet. verder geen problemen hier en het internet werkt gelukkig gewoon goed. we hebben geen problemen met de verbinding zoals bij onze vorige leverancier, die had zoveel problemen dat we waren overgestapt namelijk. T-mobile is in ieder geval heel wat beter bereikbaar dan ze een aantal jaar geleden waren, toen was het echt slecht allemaal maar nu hoefden we niet eens te wachten aan de lijn en werden we meteen geholpen. maar gelukkig maar 1 keer hoeven bellen dit jaar.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Direct internetaansluiting bij verhuizing

    Anne Reinders20-01-2018

    We moesten bij Ziggo lang wachten voor onze nieuwe aansluiting werkend zou zijn. We zijn net verhuisd en hadden het niet vooraf geregeld, maar wilden natuurlijk wel zo snel mogelijk internet. We werken vanuit huis en sowieso is het nogal irritant als je geen internet hebt thuis.
    Bij T-Mobile thuis kon het wel meteen. We hadden met een dag alles netjes geregeld en de prijs was zelfs lager dan we eerst hadden!
    Daarom zou ik anderen zeker T-Mobile thuis aanraden. Ik overweeg nu ook om mijn telefoonabonnement over te zetten naar T-mobile, ook al ben ik best tevreden over Ben waar ik nu zit, maar die lijken ook op elkaar.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Direct werkend internet

    Leo G06-01-2018

    Gelukkig hoefde ik hier niet een aantal dagen te wachten op werkend internet, maar kon ik gelijk aan de slag.

    Gekozen voor de prijs, maar nu ook erg tevreden over de afsluiting en service. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar het zit gewoon goed hier.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    T-mobile thuis Zakelijk voor zzp'er

    P. Versteegh22-12-2017

    Ideale functie voor mij als zzp'er. Alles is al duur genoeg, dus ik was blij dat ik hier extra voordelen kon regelen als zzp'er. Ik zat al bij T-Mobile en kreeg door dat ik met zakelijk beter uit was. Blij mee!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    t-mobile thuis ervaring

    Ronald01-12-2017

    Ik heb T-Mobile Thuis genomen omdat ze een goede aanbieding hadden en ik daarmee behoorlijk veel besparen zou per maand. Voor mij was het tenminste best veel.

    Na een paar maanden had ik herhaaldelijk een gekke storing. Ik heb ze gebeld maar ze konden het telkens niet oplossen. Heel vervelend. ik vond ze wel vriendelijk aan de telefoon, maar ja, wat heb ik daar dan aan.
    Na drie keer bellen was het eindelijk opgelost, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er nou mis was.

    Nu doet alles het gelukkig weer gewoon goed. Ik hoop dat dat zo blijft, want het is irritant om steeds te moeten bellen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Goede afsluiting

    F. vande Wetering27-11-2017

    Na al het gedoe bij telfort met storingen vorig jaar zijn wij met ons hele huishouden overgestapt naar T-Mobile Thuis. Ze waren zelfs iets goedkoper en alles werkt gelukkig meteen prima allemaal. Ik hoop dat ze hier geen storingen gaan hebben zoals bij Telfort. Ze waren bovendien vriendelijke aan de telefoon en alles was best snel geregeld.
    Ik zag een beetje tegen zo'n overstap op, maar het viel me alles mee.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Happy!

    Arjan23-11-2017

    Werkt goed en erg tevreden tot nu toe. Beter dan ziggo...dat weet ik zeker ;-)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goed internet, Scherpbeeld, Zachte prijs, Klantenservice slecht

    Stefan19-11-2017

    Sinds een week zijn wij overgestapt vaan het veel te dominante Ziggo naar het bescheiden T-Mobile Thuis. De voornaamste rede was de prijs, het scheelt zo'n €15,- per maand.
    Het bestellen was makkelijk, de levering was snel en het aansluiten ging ook best soepel. We mochten zelfs 3 dagen eerder overstappen want T-Mobile had alles al met Ziggo Afgehandeld.

    Na het aansluiten bleek ons IS/RA-punt data te lekken, waardoor ons Internet en dus ook TV af en toe uitviel. Ik besloot te bellen naar de klantenservice, ik heb in totaal zo'n 45 minuten in de wacht gestaan. Dat is heel slecht. T-Mobile had zo'n grote groei niet verwacht, kreeg ik als reden. Toen ik eenmaal een medewerker te pakken had werd ik wel goed geholpen, en stond er de volgende dag al een monteur van de KPN (De ADSL netbeheerder) aan de deur, om het IS/RA-punt te repareren. En het heeft geholpen alles werkt prima. We halen nu 95 M/Bits, en hebben prachtig scherp beeld zonder blokjes. Zeker een aanrader hoor!! Alleen moet T-Mobile echt meer Service medewerkers aannemen!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    alles bij elkaar gedaan, wat wel werkt

    Verdongen16-11-2017

    Na zo ongelooflijk veel aanbieder geprobeerd te hebben, nu ook maar eens t-mobile geprobeerd nadat mijn (2 jarig abo van kpn) afliep. Ik werd een beetje knetter van het feit dat mijn mobiel bij de 1 en internet weer bij de ander etc zat. Je kent het wel, bomen en bos enzo. Dus nu echt alles omgeknikkerd naar hun. Zowel mobiel als internet en tv. Tot op heden werkt dat eigenlijk naar tevredenheid want ik heb weer wat mer inzicht in het geheel. Tot op heden blijf ik nog even, naja ook niet echt een keus want ik heb alles voor een jaar afgesloten.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Slechte service

    Martin van de Wardt-Olde Riekerink15-11-2017

    Wat een baggerservice. Iedereen is erg aardig, maar de organisatie is duidelijk niet op haar taak berekend. Betaling gaat door computerstoring van TMobile verkeerd, krijg ik gelijk een incassobureau aan de lijn met dreigende toon. Als ik vraag of ze niet eerst even een mail hadden kunnen sturen krijg ik te horen dat ze dat gedaan hebben. Als ik vraag wanneer dan komt er geen antwoord, behalve"ja, want dat doen we altijd" Na doorvragen blijkt dat "Een andere afdeling" te zijn. Bij nabellen na een klacht (we beantworden over het algemeen binnen 5 werkdagen) kunnen ze na 2 weken nog niet zeggen wat de status is: "het zal in behandeling zijn bij de andere afdeling, maar ik kan dat niet zien, soms kan het langer duren"

    Over het product: redelijke snelheid op de glasvezel, dat werkt, maar de ping is erg laag. Ik wil wel weer terug naar Vodafone of Ziggo

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    klantenservice is aardig! wwwoow

    theo04-11-2017

    De verbinding haperde dus ik bellen met T-mobile, ik verwachtte echt het ergste eigenlijk, want het blijft telecom he..........
    maar ze waren eigenlijk heel aardig en behulpzaam en wat blijkt?? had ik de stekkertjes niet goed gedaan of eruit getrapt of wat dan ook. OEPS
    maar goed alles weer opgelost en het werkt weer gelukkig

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Goed

    Van den Brandt25-10-2017

    Na KPN, ziggo en zelf telfort te hebben geprobeerd, ten einde raad naar t-mobile verhuisd. Tot mijn verbazing de enige waar ik geen problemen mee gehad heb. Met zowel verbinding, snelheid of factuur. Heerlijk als sommige dingen het gewoon DOEN zoals ze behoren te DOEN.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Tmobile thuis Zeer slecht!

    Sibel Sahin22-10-2017

    Ik ben sinds mei 2017 van telfort overgestapt naar tmobile en zit een jaar vast aan hun! Dit ga ik natuurlijk proberen op te zeggen door de slechte verbinding. Tot op 3 weken terug ging alles wel oke, maar sinds 3 weken heb ik slechte internet en wifi verbinding. Een monteur van gudion(deze werkt voor tmobile) is langsgekomen maar het probleem was niet verholpen. Toen mijn geduld op was werd er een monteur van kpn gestuurd. KPN is de netbeheerder van tmobile. Zij hielden naar het zeggen van tmobile ook op afstand het probleem in de gaten. De monteur van kpn heeft de modem in de meterkast geplaatst. Hiervoor stond de modem in de woonkamer. Om de modem daar te kunnen plaatsen heeft hij kabels doorgeknipt en een kastje geplaats waar hij vervolgens de modem op heeft aangesloten. Het probleem was echter, mijn tv werkt op internet, ik heb maar 1 stopcontact in de meterkast en dat is die ban de bel daar zit nu de modem in waardoor ik geen bel heb. Om de kabels van de tv naar de meterkast te bekabelen moet ik stoeien in huis. En volgens de monteur moest ik dan maar een extra stopcontCt in de meterkast laten maken. En ohja de modem in de meterkast plaatsen biedt ook geen oplossing ik heb nog steeds slechte wifi verbinding in huis. Maargoed ik heb dit probleem weer teruggelegd bij tmobile. En wat zeggen ze, sorry dit is niet ons probleem. KPN heeft het gedaan dus neem contact mer KPN op. Ten eerste zijn zij die KPN op mij afsturen, ten tweede wie ben ik om zich te bemoeien met het werk van een monteur en ten derde ik ben geen klant van KPN maar van TMOBILE. Kpn stuurt mij mooi terug naar tmobile. Zo zijn mijn ervaringen in het kort met tmobile. Zeer en zeeer slecht dus. Ik ga via de juridische weg mijn contract proberen op te zeggen, maar eerst mogen zij het probleem die zij in mijn meterkast hebben veroorzaakt oplossen! Zo kun je toch echt niet omgaan met een klant!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Overgestapt naar T-Mobile Thuis

    E. Kemphuis04-09-2017

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met T-Mobile Thuis

    Na al die storingen en gedoe met Telfort ben ik gaan zoeken naar een andere aanbieder. Alles beter dan die rommel daar!

    Omdat ik al een telefoonabonnement had bij T-Mobile leek het mij handig hier ook voor tv enzo te gaan kijken.
    Er was net een stevige aanbieding, dat heeft me overgehaald.

    Afsluiten duurde wel eventjes, handig om rekening mee te houden. Maar ik vond ze wel gewoon vriendelijk aan de telefoon enzo, de prijzen zijn wel laag en tot nu toe werkt alles gelukkig prima. Beter dan bij Telfort.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Functionaliteit droevig

    El pedro06-08-2017

    Na wederom een flinke verhoging van xs4all heb ik de overstap gemaakt naar T-mobilethuis. Ik had al mobiel en ben daar erg tevreden over. T-mobilethuis is inderdaad een stuk goedkoper, maar staat echt nog in de kinderschoenen. De functionaliteit van bijvoorbeeld de STB met harddiskrecorder is erg droevig evenals de mogelijkheden en functionaliteit in de menuschermen. Ik betaal een stuk minder, maar als ik dit had geweten had ik de overstap niet gemaakt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    waardeloos bedrijf

    H. van Hoorn02-08-2017

    Ik verbaas me over al die positieve reacties.
    Vanaf de eerste dag alleen maar ellende en ergernis ervaren. De interactieve box doet niet wat het hoort te doen. en dat is opnemen en tv kijken gelijkertijd.De enige remedie is dan de opname stoppen om van de storingen verlost te zijn. Overigens Heb ik een tweede box ontvangen met dezelfde storingen en nu kan ik helemaal niets meer opnemen.
    Via de klantenservice ontvang ik meestal loze beloftes zoals terugbellen zodra men achter het probleem is gekomen, of er wordt onzin uitgekraamd of je treft een medewerker die niet verder wenst te praten en de laatste keer kreeg ik plat gezegd een een grote bek.
    Via een brief reageert men niet. Via het forum zou je binnen twee dagen een reactie ontvangen maar u raad het al.....
    T-Mobile laat niets horen en lost het probleem niet op.Bezint eer u begint!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    aanbieding T-mobile thuis

    Jooske K23-06-2017

    Gewoon maar eens brutaal T-mobile zelf gebeld om eens te kijken of ze een leuke aanbieding voor me hebben. Toen kwamen ze met T-Mobile thuis. Het was inderdaad goedkoper dan wat ik hiervoor had (KPN). Verder alles hetzelfde. Overstappen was wel weer wat geregel en gedoe en je moet wel wennen aan dat het dan anders is. Maar zo anders is het ook weer niet. wel wat goedkoper.

    En ik had ook al een telefoon bij T-mobile.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    goede aanbieding t-mobile thuis

    L. Kooistra23-05-2017

    Het was een goede aanbieding alleen wel tijdelijk!

    Bestellen duurde even (ik moest er hulp voor vragen), maar ik ben er wel blij mee en alles werkt goed.

    We hadden eerst een abonnement bij KPN, nu zijn we goedkoper uit, maar alles lijkt wel hetzelfde.

    Gerrit07-06-2017

    Zeker mee eens!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    speciale aanbieding

    Rob12-05-2017

    Handig pakket, snel om te installeren, vriendelijk personeel.

    Ik kreeg hier een "speciale aanbieding" voor en daarom heb ik dit gekozen.
    Maar het werkt dus goed!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Goedkoop alles in een

    R. Karins04-05-2017

    Wij hebben niet zoveel nodig en. hebben daarom gekozen voor het goedkoopste pakket

    Snel afgesloten en voor een alles in een pakket zijn we nu paar iets meer dan twee tientjes kwijt

    Tevreden dus

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    bijna twintig euro goedkoper uit bij T-Mobile Thuis

    Erbe03-04-2017

    Wij zijn gewoon bijna twintig euro goedkoper uit bij T-Mobile Thuis dan we waren bij onze vorige aanbieder!
    We hebben een pakket gekozen met tv en internet en bellen

    Tot nu toe geen klachten: alles werkt gewoon en afsluiten ging best snel en makkelijk, gelukkig.

    voor nu is het enige wat anders is, de besparing per maand.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Zeer tevreden over t-mobile thuis

    Dhr. Vlietstra16-03-2017

    Sinds een paar jaar hebben wij een alles-in-één pakket voor internet, televisie en bellen. Vanaf begin af aan hebben we eigenlijk altijd problemen gehad met de aanbieder. Storingen van de televisie, slecht bereik van het internet en ook onze telefoon werkte geregeld niet. Na verloop van tijd was ik er helemaal klaar mee en ben ik gaan kijken naar een andere aanbieder. Het is uiteindelijk t-mobile thuis geworden. Nooit geweten dat het bij deze aanbieder ook mogelijk was om een alles-in-één pakket af te sluiten. De prijs lag iets hoger dan de vorige aanbieder, maar dit verschil is te verwaarlozen. Zeker wanneer ik kijk naar de levering. Zo stoort de tv niet meer, hebben we door het hele huis gewoon goed internet en kunnen we ook gewoon weer normaal bellen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    pakket voor tv en internet

    Sapri09-03-2017

    Ik ben best tevreden met T-Mobile Thuis, ik betaal iets meer dan 20 euro per maand en tot nu toe doet alles het. Ik heb een pakket met televisie, internet en ook bellen.

    Internet kan sneller, maar ik weet niet zeker of dat aan T-mobile ligt of aan mijn computer nu.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Schrijf zelf een review over T-Mobile Thuis

    Uw beoordeling