NederlandReview

    Ervaringen Leapp

    Wat anderen van Leapp.nl vinden. Leapp.nl is een bedrijf welke refurbished Apple producten. Je kunt ze kopen met de garantie en de service welke je van een nieuw Apple product mag verwachten. Doordat de Apple producten zo populair zijn is het natuurlijk logisch, dat dit bedrijf ook succesvol is in de verkoop van refurbished Apple producten. Zeker als je weet dat de prijzen nog wat aantrekkelijker zijn dan de nieuwe Apple producten. Het is zeker de moeite waard om Leapp.nl met een bezoek te vereren als je op zoek bent naar een Apple product. 

    Heb je al een keer refurbished Apple product gehaald bij Leapp.nl? Ken je ze? Deel dan ook je mening op NederlandReview. Het is goed om te weten dat je hiermee vele anderen kunt helpen. 

    Over Leapp.nl
    Leapp.nl heeft een zevental eigen winkels in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Eindhoven, Utrecht, Zwolle en Breda. Daarnaast zijn er nog een groot aantal certifield partners. Je kunt naar een fysieke winkel gaan om een refurbished Apple product te halen, maar ook gebruik maken van de website Leapp.nl. Je krijgt er een product met de service en de garantie van een nieuw product. Het kan een refurbishede iPhone zijn, een iPad, Macbook of een iMac. Het zijn allemaal gereviseerde tweedehands producten van Apple uit het bedrijfsleven.    
    Ze vinden het belangrijk om een goede service te geven. Rondom reparaties bieden ze snelheid en service. 
    De Leapp.nl bedrijfsstructuur is erg plat. Een informele sfeer en korte lijnen zijn er niet alleen voor het plezier op de werkvloer, maar ook voor het belang van de klant. De klant krijgt door de korte lijnen immers veel meer service. 

    De diensten van Leapp.nl!
    Leapp.nl is een bedrijf welke gerefurbishde Apple producten aanbiedt. Een helemaal nagekeken iPhone, iPad, Macbook of iMac kun je via de website of in een van de winkels kopen. 
    Ook kun je voor reparaties terecht bij Leapp.nl. 

    Klachten of tips over Leapp.nl
    Als je nog een vraag hebt of een klacht over een product, een levering of een betaling dan kun je deze melden bij de afdeling klantenservice. Het is belangrijk om je bestelnummer bij de hand te hebben, zodat Leapp.nl je nog sneller en beter kan helpen.  Je kunt je reactie geven via de telefoon of per email.
    Ook klachten krijgen ze graag binnen over hun service en product. Het is zo mogelijk voor Leapp.nl om hun dienstverlening te verbeteren. Op een klacht per mail wordt binnen twee dagen een reactie gegeven. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing dan kun je een beroep doen op de geschillencommissie van het Thuiswinkel Waarborg. 
     
    Wat vind jij van Leapp.nl?
    Als je bekend bent met Leapp.nl  dan horen we graag van je. Je kunt dan op Leapp.nl je reactie achterlaten. Hiermee kun je de hele wereld laten zien en horen wat je van Leapp.nl vindt. Positieve en negatieve reacties zijn van harte welkom. 

     

    2e hands apple iphone, mcbook of ipad? Blijft het werken en is het een stuk goedkoper? Lees ervaringen van Nederlanders hier!

    Leapp
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (46)

    4,6
    22% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,2

    Service

    3,6

    Prijs

    4,8

    Leveren

    4,6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Echt onbetrouwbaar en oneerlijk bedrijf

    PS20-10-2018

    Ik had mijn laptop voor reparatie van de harde schijf naar leapp in Apeldoorn gebracht, en zou een nieuwe in geplaatst worden door hun reparatieafdeling..
    Echter achteraf, bij een andere erkende Apple-reparateur, bleek dat er een oudere gebruikte harde schijf erin geplaatst was met minder opslaggeheugen, wat ook helemaal geen originele Apple onderdeel was, maar wel voor verkocht.
    Ook was ontdekt door de andere erkende Apple-reparateur, dat tijdens de reparatie mijn laptop leeggeroofd was van goede onderdelen, die totaal niets met de harde schijf te maken hadden, maar wel waren vervangen met oudere onderdelen, die helemaal niet in mijn macbook pro thuis hoorden. Hiervoor had ik geen opdracht gegeven, maar ook niet over geinformeerd.
    Binnen een half jaar had ik problemen met het opstarten en bleek dat 1 van de verwisselde, niet originele Apple onderdeel stuk was. Met dank aan leapp heeft dit grapje mij eerst bij hun € 400,- gekost voor de reparatie samen met alle "oude" onderdelen, en enkele maanden later bij een erkende reparateur nog ruim €700,- om alle verwisselde oude onderdelen weer te laten vervangen voor nieuwe originele onderdelen.

    Natuurlijk heb ik dit bij hun op aangesproken, maar helaas laat men niets van zich horen en ontkennen glashard alle feiten.

    Het is een bedrijf wat alleen maar aan zichzelf denkt, en staan totaal niet open voor oplossingen, maar liegen en bedriegen liever alles aan bij elkaar vast.
    Ik ben door dit bedrijf werkelijk opgelicht en bestolen en kan oprecht zeggen dat leapp een onbetrouwbaar en oneerlijk bedrijf is.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Toestel al na drie maanden kapot. Reparatie duurt al 7 weken

    ekster27-09-2018

    Na drie maanden was het toestel al kapot. Nu betaal ik al twee maanden mijn abonnement voor niks. LEAPP komt met een alternatief. Roze telefoon en dat voor een jongen!!!!!!!!! Ze verschuilen zich constant achter de reparateur die zijn afspraken niet na kan komen. Ik wil graag mijn geld terug en dat lijkt mij niet meer dan normaal als je na twee maanden als bedrijf niet kan leveren waar je als klant voor betaald hebt. Goedkoop is hier duurkoop. NOOIT MEET LEAPP

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Defect toestel

    Reinier11-09-2018

    Zeer slechte service. Defect toestel sinds mei. Wel maandelijks betalen maar toestel ligt ter reparatie al weken bij Leapp. Oplossingen worden niet aangedragen, niet, Nada nop. Bestel hier nooit weer. Tip, die het niet, het is vragen om ellende.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Super!

    Ella06-09-2018

    Ik ben enorm blij met me mobiel ondanks die gestolen is. Ik had me iphone 6s snel binnen en hij deed het super, alsof ik hem gewoon nieuw uit de winkel heb gekocht.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Telefoon al drie maanden in reparatie

    Wendy06-09-2018

    Telefoon al 3!!!!! maanden in reparatie. Zeer trage reactie snelheid. Steeds als ik belde werd gezegd dat de tel zsm zou worden gerepareerd en terug gestuurd. Nu drie maanden later nog steeds geen tel. Twee dagen geleden bericht gehad dat de tel niet meer te repareren is en er een nieuwe opgestuurd word (en dat hebben ze niet eerder kunnen zien??). Hebben ze gister een nieuwe tel opgestuurd, maar mijn oude adres. Wij zijn verhuisd en ik heb het juiste adres een aantal weken geleden doorgegeven aan Leapp. Nu telefoon weer retour door de post naar Leapp en wij dus nog steeds geen telefoon. Ongelofelijk dit. Geen wonder dat ze failliet waren. Want als ik de reviews lees ben ik echt niet de enige.

    Wendy06-09-2018

    Die twee sterren moeten er allemaal 1 zijn! Foutje.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Leapp nooit meer!!

    Marit23-08-2018

    Na twee grote fouten met betrekking tot mijn bestelling bij leapp was ik er behoorlijk klaar mee. Op een gegeven moment heb ik mijn nummer achtergelaten zodat ze me zouden kunnen bellen zodra er nieuws was. Met veel moeite en tegenzin wilden ze uiteindelijk dan toch het betaalde bedrag terugstorten. Vervolgens heb ik in een uitgebreide review mijn ervaring met leapp besproken die niet zo positief was. "Eva van leapp" reageerde hierop en wist zelfs te verzinnen dat ik "onjuiste uitingen" had gedaan over het bedrijf, terwijl ik slechts mijn ervaring deelde. Omdat ik niet op deze reactie kon reageren, heb ik via een twitterbericht hierop gereageerd. Meteen werd er naar mijn mobiele nummer gebeld door "Eva van leapp," en zij wist te melden "dat het nu wel een beetje vervelend begon te worden allemaal." Dat is toch niet normaal? Voor mij is het al drie maanden heel vervelend, want ik had, inderdaad, na drie hele maanden nog steeds mijn telefoon niet binnen. Ik vind het ontzettend onbeschoft dat zij mij zomaar opbelt met zo'n reden. Ik heb, net zo goed als al die andere ontevreden klanten, het recht om mijn ervaring te delen. Ik kan niks zeggen over de kwaliteit van de producten omdat ik uiteindelijk niets heb ontvangen, met uitzondering van een hardloophoesje voor de iPhone 5 wat een iPhone 6 Plus had moeten zijn. Wel kan ik alles vertellen over de kwaliteit van de werknemers. Ze kunnen niet eens twee pakketjes uit elkaar houden en de klantenservice snapt het allemaal niet en is nog eens onbeschoft ook.

    Team klantenservice leapp24-08-2018

    Beste Marit, Dank je voor je bericht. Het is inderdaad een vervelende zaak geweest dat je vader een product had besteld en dat het bedrijf toen failliet is gegaan. Omdat de zending al naar jullie onderweg was via PostNL hebben zij door het faillissement de zending vastgehouden omdat leapp een betalingsachterstand had. Toen het bedrijf opnieuw werd opgericht met behoud van de naam, mochten wij officieel niet de order aan je uitleveren omdat het een aankoop bij een failliet bedrijf betrof. Toch wilden wij wel zorgen dat je alsnog het toestel zou krijgen. Helaas ben je in de opstartfase de dupe geweest van een verwisseling in zending. Dat is een vervelende fout geweest. We hebben in die periode regelmatig prettig contact gehad met je ouders over deze situatie en ons best gedaan om je een toestel te leveren. Omdat jullie op vakantie zouden gaan en wij geen ander toestel meer konden leveren voor die tijd, hebben we je met je vader besproken de koop te ontbinden. Daarna verschenen op verschillende online media berichten van jou waarin onjuiste uitingen werden beschreven, Aangezien wij reageerden op de berichten die je op verschillende media plaatste en jij vervolgens je review verwijderde omdat wij jouw bericht toetsen aan de werkelijkheid, werd het inderdaad vervelend en voelden wij de noodzaak om dat met je vader te bespreken. We hebben ons best gedaan het op te lossen en meer proberen te doen dan bij een faillissement officieel is toegestaan.

    M24-08-2018

    Ben ik het absoluut niet mee eens, wat jullie nu eigenlijk zeggen is dat mijn ervaring en mening "onjuist" is. Op deze site staan erg veel soortgelijke beoordelingen van mensen. Daar reageren jullie toch ook niet op om te vertellen dat hun mening "onjuist" is?

    M24-08-2018

    Jammer dat het zo gelopen is, ik blijf bij mijn mening en het doel van een recensie schrijven is natuurlijk dat andere klanten het kunnen zien. In elk geval bedankt voor alle moeite.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Leapp en Simpel: Boevenbende?

    Erda26-07-2018

    Leapp en Simpel: Boevenbende?

    Op 5 februari 2017 heb ik een "sim-only abonnement" afgesloten bij Simpel. Ik kreeg toen een voucher waarmee ik bij Leapp korting zou krijgen op een refurbished iPhone 5s. Zo gezegd zo gedaan.

    Op 23 juli 2018 begon de display van de telefoon strepen te vertonen en werd daarna zwart. Het bleek dat de telefoon op kamertemperatuur goed functioneert, maar zodra hij iets warmer wordt (bijvoorbeeld door lichaamswarmte) dan stopt de display ermee.

    Op 26 juli heropende Leapp zijn deuren weer na een faillissement. Ik ben toen gelijk naar de Leapp winkel in Haarlem gegaan waar ik de telefoon ook gekocht heb. Zij zeiden dat er normaal twee jaar garantie op telefoons zit, maar bij de combinatie met Simpel is de garantie maar één jaar. Ik vraag mij af of dat wettelijk toegestaan is omdat het hier een duurzaam gebruiksartikel betreft.

    Vervolgens zei men bij Leapp dat ze de telefoon ook niet konden repareren, want ze kunnen alleen telefoons repareren die onder de garantie vallen. Ik kreeg toen het advies om maar naar Apple zelf te gaan. In Haarlem zitten de Leapp winkel en de Apple Store bijna naast elkaar dus dat heb ik gelijk gedaan. In de Apple store zei men mij dat het weinig zin heeft om een toestel dat bij Leapp vandaan komt ter reparatie aan te bieden. Als reden werd er gezegd dat Leapp veelvuldig niet-originele onderdelen gebruikt. Als ze bij Apple de telefoon openmaken en niet originele onderdelen vinden dan weigeren ze om te repareren. je krijgt dan wèl de rekening voor onderzoekskosten.

    Mooi is dat. Ik heb een iPhone van 1,5 jaar oud die niet meer goed werkt, niet gerepareerd kan worden door de leverancier en geweigerd wordt door de fabrikant. Bij Leapp wisten ze ook nog te melden dat ik contact met Simpel moest opnemen om het op te lossen. Vervolgens heb ik met de klantenservice van Simpel gebeld. De mevrouw van de klantenservice meldde dat de telefoons door Leapp geleverd worden en dat Simpel daar niets mee te maken heeft.

    En nu? Mag dit zomaar? Mag je op een Smartphone een garantie van slechts één jaar geven? Ik heb mijn correspondentie met Simpel er op nageslagen, maar nergens staat vermeld dat in dit geval de garantie maar één jaar zou zijn bij Leapp. Ook in de correspondentie met Leapp zoals hun factuur, staat nergens iets over garantie vermeld. Volgens mij zijn dit "boevenpraktijken".

    Erda te Lisse

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Nooit meer

    H.Nieuwkoop02-06-2018

    Geen enkel pluspunt.filiaalmanager super arrogant.toestel gekocht Feb.2017,3x voor reparatie opgestuurd,in Julie 2017 uiteindelijk andere I-phone 5S gekregen,na 11 maanden weer hetzelfde probleem,opmerking filiaalmanager Haarlem,(kunnen wij niets meer aan doen en de garantie is verlopen)terwijl ik nog 2 maanden te gaan heb,garantie gelde voor het oude omgeruilde toestel.
    Pure oplichterij!,

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Niet tevreden

    W.Ovelaar22-05-2018

    Bijna jaar geleden via de Simpel actie een Iphone 5s 32 gb aangeschaft. Leek een mooie deal. Recent deed na een val de zaklantaarn en camera niet meer. Geen moeite genomen om dit via Leap op de garantie te claimen maar dit laten fixen bij een lokaal Iphone repair centre. Die hebben me laten zien hoe belabberd de kwaliteit is en je in feite opgelicht wordt. In de telefoon was te zien dat de waterschade sticker rood was. Deze schade is dus in het vorige leven van de telefoon ontstaan maar was volgens het repair centre voor Leap in elk geval een mogelijkheid om elke garantie aanspraak af te wijzen. Ik weet dus niet of dit zo is maar het is wel opmerkelijk, ik nooit aantonen dat ik dat niet veroorzaakt heb. Het uitvallen van zowel de zaklamp alswel de camera werd al snel duidelijk. In de telefoon was geen van de stekkers vastgezet met plaatjes en de helft van de schroefjes ontbrak. Daarnaast de accu zo sponzig als wat. Kostenloos gerepareerd en hij het doet het weer maar ik koop nooit geen refurbished weer. We zien wel hoe lang die het vol houdt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Koop niks bij Leapp

    Kirsten09-04-2018

    Eindelijk na alle ellende met de eerste Macbook pro nu een andere gekregen. Deze viel al na 3 dagen uit! Nu kan ik hem weer omkomen ruilen. Met alle kosten en tijd die je moet investeren kun je beter een nieuwe kopen.

    Service is echt waardeloos! Ik zou hier nooit meer iets kopen.


    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Prutsers

    Jessie04-04-2018

    200 euro voor een telefoon die uit elkaar ligt en het niet meer doet. Nooit meer zou ik er bestellen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Oplichting!!

    JvL12-03-2018

    Ook ik ben helaas slachtoffer van mijn goedgelovigheid of, beter gezegd, de oplichtingspraktijken van LEAPP. Ja, oplichting! Mij is verzekerd dat een refurbished IPhone een NIEUWE accu zou bezitten, bij overdracht. Zoals zovelen heb ook ik moeten constateren dat dit slechts een waardeloos verkooppraatje is geweest. Ook mijn IPhone is leeg in een oogwenk. Haalt met een volle accu hooguit een paar uur, zelfs wanneer deze volstrekt niet wordt gebruikt.

    Ik heb een klacht ingediend, waarop ik zeer snel een reactie mocht ontvangen. Telefoon tenminste 10 dagen kwijt en dat zelfs nog onder voorwaarden, is een oplossing volgens LEAPP?! Op vervanging kunnen wachten levert mij alleen al een reistijd op van zo'n 3 uur, om over de kosten nog maar niet te spreken. Dit is (ook) voor mij onacceptabel en de omgekeerde wereld. LEAPP heeft mij, bewust, opgelicht. Wisten dat de accu alleen in hun verkooppraatjes als nieuw zou zijn. LEAPP heeft vele mensen benadeeld. LEAPP mag dit oplossen en geheel op hun kosten en risico. Deugdelijk en snel, anders maar heel gewoon mijn geld terug.

    LEAPP?! Voor mij in elk geval NOOIT meer!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goedkoop is duurkoop, nooit meer!

    Hans05-03-2018

    Toestel gekocht waarvan blijkbaar stof via de telefoon speaker naar binnen kwam. Dit heeft men bij leapp niet kunnen vinden. de enige opmerking was dat stof niet binnen kon komen. Tuurlijk. Tweemaal ter reparatie aangeboden en de oorzaak niet gevonden. Een onafhankelijke monteur wel, voor 15 euro direct gemaakt en de oorzaak weg genomen. chapeau. De accu vervangen heeft men 2!!!! weken tijd voor nodig. Dat wordt bij aankoop niet gemeld en dus regelrechte misleiding. Hoewel 50% korting is het nog net zo duur als bij de erkende reparateur. En binnen 10 minuten geholpen. Advies: Koop niet bij LEAPP want ze doen niets voor je. Als je in de winkel klaagt zetten ze je de deur uit en klantenservice snapt er niets van. Bespaar je de ellende en ergernissen, en koop geen refurbished.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Koop geen refurbished!

    Andreas van Engelen27-02-2018

    Afgelopen jaar 3 Refurbished Iphones gehad die stuk gingen of waren. 1 buiten garantie-periode. Bij Leapp een 5S abonnement, na 7 maanden antenne stuk, valt onder garantie reparatie, wordt geweigerd omdat we een backup hebben gebruikt waarvan ooit de Icloud nooit is meegekomen. Staat niet in de leverings/garantievoorwaarden. Vervelende behandeld, geen (andere) oplossing geboden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Prutsers

    Nina26-02-2018

    Tijdje terug een iPhone 6 aangeschaft, bleek van alles mis mee te zijn. Op een gegeven moment deed de telefoon het helemaal niet meer, terwijl ik het nog geen half jaar in gebruik had. Ze beweren dat het niet meer onder de garantie valt omdat het 'valschade' zou zijn. Nu al meerdere klachten ingediend, werd vervolgens in de winkel zelfs weg gestuurd omdat het toestel 'niet te maken viel' en ik maar een nieuwe aan moest schaffen. Na maanden lang contact met ze hebben gehad nog steeds geen oplossing. Als je een goed toestel wilt en een goede garantie, koop hier dan niet je toestel!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Koop nooit iets bij Leapp

    Edit26-01-2018

    Koop nooit iets bij Leapp, je krijgt een telefoon met een oude batterij, wat je gelijk zou kunnen laten vervangen (kost vanaf 30 euro) Service van Leapp is ook null koma null. Waarom eigenlijk 1 ster van 5, terwijl de echte waarde 0 is?

    Edit26-01-2018

    Nog meer: ik kreeg een telefoon zonder de 2 schroeven onder. Ik liet het een keer vallen, en viel uit elkaar. Scherm bleef heel! Ze hebben mijn telefoon opgestuurd voor reparatie. Drie maanden later hebben ze pas gereageerd, maar alleen omdat ik al verschillende klachten ging schrijven... Ik kreeg mijn telefoon terug zonder reparatie. En dan vroegen ze mij: U HEEFT TOCH DE TELEFOON NIET LATEN VALLEN OMDAT DE 2 SCHROEVEN NIET INZATEN????? Daarom gaan ze het ook niet maken, alleen voor 50 euro.... medewerkers waren heel onbeleefd, en gingen ze nog liegen, dat ik een verkeerde nummer had opgegeven, en op die nummer hadden ze mii gebeld. Jaja, op het formulier wat ze hadden, stond mijn goede nummer, dus. NOOOOOOOOIT MEEEER NOG IETS: Toen de batterij leeg was, pas na 1.5 uur!!! laden deed de telefoon weer wat. Belachelijk!

    Eva van leapp26-01-2018

    Beste Edit, Wat jammer dat je niet tevreden bent met je iPhone van leapp. Voor verkoop worden al onze producten stuk voor stuk door onze specialisten in ons laboratorium op vele aspecten gecontroleerd. Wanneer er een technisch mankement is, wordt dit onderdeel vervangen. Daarnaast geven wij standaard 12 maanden garantie op de accu. Als deze onder een bepaalde waarde komt zullen we deze kosteloos voor je vervangen. Mocht je nog vragen hebben, onze klantenservice helpt je graag! Met vriendelijke groet, Eva van leapp

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Waardeloos

    Janine 10-01-2018

    Inmiddels voor de tweede keer mijn iPhone 6 toestel op laten sturen en al zes keer naar de winkel terug geweest door het plotseling uitvallen, scherm vastlopen, oplaadproblemen, simkaart niet herkennen. Nu is de mobiel wéér opgestuurd en wordt de schade op mijzelf verhaald door 'valschade', terwijl de mobiel pas een maand na de val het niet meer deed. Ik ben ontzettend boos door hoe ik word behandeld door leapp en door de slechte service. Zij leveren producten die stuk voor stuk niet deugen en nu mag ik er nog zelf voor gaan betalen ook. Mijn geld terugkrijgen plus een extra bedrag voor alle moeite die ik heb gedaan zou ik een gepaste oplossing vinden.

    Anthon20-01-2018

    Wij hebben dezelfde ervaring met Leapp: aardige medewerkers (studenten), maar ze verkopen onbetrouwbare tweedehands Apple producten die telkens weer storingen vertonen en uitvallen. Voor mijn dochter een iPhone gekocht en deze geeft vanaf aankoop problemen (loopt vast, valt uit, laad niet goed op, etc.). Weken kwijt geweest voor reparatie waarna vervolgens het bericht dat het toestel niet te repareren is. Ze krijgt een ander exemplaar, en jawel, wederom dezelfde storingen. Enige wat men kan doen is ook dit toestel weer opsturen voor reparatie..... Kortom: geef uw geld niet uit bij Leapp, koop liever een nieuw Apple product!

    Maja23-01-2018

    Ook hier dezelfde ervaring. Telefoon heeft een softwareprobleem (met diagnose in Apple store) maar probleem raakt niet opgelost omdat spijtig genoeg in tussentijd het scherm is stuk gegaan. Blijkbaar kan het softwareprobleem niet worden opgelost zonder het scherm te herstellen (109euro). Dit kan veel goedkoper.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    toestellen deugen allemaal niet

    Jamila24-12-2017

    Gisteren alweer mijn derde toestel bij de Leapp Store in Den Haag opgehaald. En hij valt vandaag weer uit en gaat niet meer aan, hoe lang ik hem ook aan de opladen laat. Bij de andere twee toestellen was dit precies hetzelfde geval en ze hebben ook een keer een nieuwe accu erin gezet. Kortom; Ze werken allemaal niet en ik zit met de feestdagen weer zonder telefoon nadat ik hem net twee weken kwijt was en daarvoor ook twee keer drie weken!!! Ik ben jullie helemaal zat LEAPP

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Twee keer een slechte accu

    Jos21-11-2017

    Ik heb een IPhone 5s 64gb bij Leapp gekocht. De accu werkte al meteen niet goed. De accu ging snel leeg, ook als ik niets met de telefoon deed. Na 2 dagen viel de accu helemaal uit en kon ik hem niet meer opladen. Ik heb de telefoon weer teruggebracht, 2 weken later kon ik een nieuw toestel ophalen. Maar ook deze accu ging heel snel leeg. Eerst dacht ik dat misschien bepaalde instellingen in de telefoon daarvoor zorgden, maar het probleem loste niet op. Daarom heb ik besloten om zelf een nieuwe accu te plaatsten. Nu werkt de accu perfect en kan ik weer heel lang met een volle accu. Ik heb laatst met een oud werknemer van Leapp gesproken, hij is bij Leapp weggegaan omdat de service niet meer is wat het wel geweest is. Ik vraag mij af of refurbished wel het goede woord is, mijn indruk is dat het tweedehands toestellen zijn. En als je er wat mee hebt, krijg je weer een nieuwe waarvan je maar moet hopen dat die wel goed is.

    Eva van leapp23-11-2017

    Beste Jos, Dank je voor de feedback. Het spijt me te lezen dat je deze minder prettige ervaring hebt opgedaan bij leapp, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Al onze toestellen worden stuk voor stuk door onze specialisten in het refurbishment lab getest op vele punten, waaronder ook de accu. Daar waar nodig worden er onderdelen vervangen. Bij leapp ontvang je standaard 24 maanden garantie op de hardware, Wanneer er onverhoopt binnen deze periode iets mis is, dan lossen we dat voor je op. Uiteraard is val- stoot- en vochtschade uitgesloten van de garantie. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via chat, mail of telefoon. Zij helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Eva van leapp

    14-10-2018

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    iPhone 6

    Myrthe29-10-2017

    Met een simpel deal een refurbished iPhone 6 besteld bij Leapp. Snelle levering, maar helaas was het toestel niet helemaal in orde (liep vast, problemen met de touchscreen). Via de chat contact opgenomen met Leapp en ik werd echt keurig geholpen! Ik kreeg direct twee opties aangeboden door Marvin; of ik mocht de telefoon terugsturen en zij zouden een vervangend toestel regelen, of ik kon direct dezelfde zaterdag naar de Leapp Store te Zwolle komen om een nieuwe op te halen aangezien ze er daar nog één op voorraad hadden. Voor optie 2 gekozen en het toestel werkt helemaal naar behoren. Heel fijn hoe dit zo makkelijk en geregeld kon worden!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Klantvriendelijk is ver te zoeken verder blij met product

    Angelique05-10-2017

    Via het abonnement van Simpel een Iphone 5s besteld. Omdat ik een dagje in Utrecht ging winkelen aangegeven dat ik het toestel in utrecht wilde ophalen.
    Zaterdags besteld en dan zou het toestel met twee werkdagen in de winkel zijn. Dinsdag geen bericht ontvangen, dus via de chat gevraagd of er al iets bekend was. Ze konden zien dat de telefoon verzonden was maar niet wanneer deze verzonden was. Ik zou gebeld worden als hij binnen was in Utrecht.
    Die woensdag rond de middag gebeld naar de winkel of het toestel er al was. Daar konden ze geen uitspraak over doen, u krijgt een mailtje als hij binnen is. Uhhh is het nou zoveel moeite om even te kijken of het toestel er al is?
    Vervolgens in de loop van de middag die kant op gegaan. Daar aangekomen stonden ze nou niet bepaald te springen om ons te woord te staan. En met veel moeite gingen ze even kijken. Nee toestel was er niet. Of de telefoon diezelfde dag nog zou komen, wisten ze niet kon ook de volgende dag komen.
    Dus weer terug gegaan naar het station. Vlak voor wij richting huis wilden gaan komt er een mailtje binnen dat het toestel er wel is. Besloten om direct terug te gaan. Daar werd het toestel afgegeven en de verkoper nam nog net de moeite om het toestel te laten zien en te zeggen: "Als u een apple id aanmaakt dan spreekt de rest voor zich".
    Geen uitleg,, terwijl ik aangaf dat dit mijn eerste Apple was. Vind ik zeer slecht!
    Toestel ziet er wel netjes uit en werkt tot nu toe best goed ondanks dat ik nog steeds aan het uitzoeken ben hoe het toestel nu precies werkt. Gelukkig is er veel op internet te vinden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    Geen garantie /kapot toestel

    Bjarne ten Harkel25-09-2017

    iPhone 6 kapot geleverd via Simpel actie. Accessoires zoals hoesje en schermbeveiliging vrij duur direct bijbesteld omdat ik geen dag zonder bescherming wilde.. accessoires werden echter na dik een week pas nagestuurd.
    Toestel kapot en kon alleen omruilen door op en neer naar Zwolle te rijden (vanuit Enschede/Hengelo).. hier lag uiteindelijk een ander kleur toestel klaar en de lader hiervan was kapot.
    Hierna nog steeds dezelfde ontvangst problemen dus dacht ik dat het aan Simpel lag (was ook net verhuisd naar nieuw adres). Simpel heeft uiteindelijk het contract verbroken omdat ze op mijn nieuwe adres geen goede netwerk dekking hadden.. dit bleek niet het probleem maar het was het 2e toestel van Leapp met zelfde ontvangst problemen.
    Aangezien ik nu geen klant meer ben van Simpel kan ik geen aanspraak maken op de garantie bij Leapp (heb opname van gesprekken na permissie hiervoor gevraagd te hebben) en krijg ik een naheffing van 250 euro. Ik ben weken nauwelijks bereikbaar geweest, heb veel klanten gemist en de toon waarop ik behandeld werd is gewoon super slecht. Simpel heeft contact opgenomen met Leapp om de relatie te heroverwegen vanwege het geen uitzondering beleid en heeft mij aangeraden naar het juridisch loket te gaan.

    LEAPP is HORROR!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Slechtste apparaat en service die ik ooit heb gehad

    Suzanne20-09-2017

    Ik heb mijn iPhone 5C nu 3 a 4 maanden en hij heeft het vanaf dag 1 slecht gedaan. Allereerst ben ik na ongeveer 2 weken teruggegaan omdat mijn batterij elke keer zo snel leeg was, het bleek dat er nog een oude batterij in de telefoon zat. Dit is wel vervangen, maar na het vervangen bleef de aan/uit knop hangen. Het lijkt alsof deze erin gezakt is.
    Zo af en toe heeft mijn scherm een eigen wil. Dan klik ik bijvoorbeeld op iets onderin het scherm maar gebeurt er van alles bovenin. Hierdoor bijvoorbeeld al mailtjes naar verkeerde personen verstuurd. Daarnaast een week of 3 geleden opeens niet meer de juiste tijd en datum, wat ik ook probeer. Ook het kapje van mijn camera is eraf gevallen en de home button reageert soms niet meer.
    Ik ben teruggegaan naar Leapp Amersfoort waar mij werd verteld dat dit allemaal komt omdat er een klein steentje op het scherm is gevallen. De medewerker die mij hielp gaf aan dat het geen zin had om de telefoon op te sturen omdat ze 'er toch niks aan gaan doen', ik heb uiteindelijk gezegd dat ik per se wil dat ze 'm opsturen. Deze week krijg ik 'm terug. Als ze er inderdaad niets mee doen ben ik absoluut weg bij Leapp. Maar behalve dat zou ik nooit meer naar Leapp gaan voor wat voor apparaat dan ook.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Zeer slechte service en producten

    van den Bos26-08-2017

    Wat een drama is Leapp. iPhone 5S via Leapp besteld. Na een maand ging de homebutton defect. Gebeld met Leapp Utrecht: 'Nee u kunt hem niet zomaar omruilen, u moet hem opsturen'. Vervolgens met de telefoon naar Leapp Amersfoort gegaan, daar deden ze niet moeilijk en de volgende dag had ik een vervangende iPhone in huis. Oke, kan gebeuren denk je en het is toch nog snel opgelost. Nu een maand verder, achtercamera defect. Weer naar Leapp, nu zonder snelle omruil. Moet worden opgestuurd terwijl ik binnenkort op vakantie ga. Geen service vind ik dat. Zeker al omdat dit de 2e keer is dat er een defect is! Nooit, nooit meer iets kopen bij Leapp. En zo te lezen kunnen ze dit ook niet lang volhouden, meerderheid is erg ontevreden over dit bedrijf!

    Eva van leapp28-08-2017

    Beste Van den Bos, Wat jammer dat je deze minder prettige ervaring bij leapp hebt. Je kunt bij ons binnen 14 dagen na aankoop ruilen of retourneren. Wanneer er zich na die periode problemen voordoen met het product, zal het moeten worden nagekeken door onze specialisten en zullen we het probleem binnen de garantievoorwaarden voor je oplossen. Omruilen voor een vervangend product is dan niet mogelijk. Zoals je kunt nalezen op Trustpilot scoren wij een 8,6 uit meer dan 17 duizend reviews! Gelukkig zijn er heel veel klanten wél positief over leapp. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, onze klantenservice beantwoordt deze graag voor je. Met vriendelijke groet, Eva Chief Smiling Customer leapp

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Accesoire gekocht, nooit doen bij Leapp

    VGR 26-08-2017

    Accesoire aangeschaft bij leapp en deze ging binnen een jaar kapot. Zou je denk, gevalletje garantie. Maar zo niet bij Leapp. Het zou gebruikersschade betreffen en van allerlei andere drogredenen om onder de garantie uit te komen.

    Kortom uitermate slechte service en geen enkel begrip voor de klant. Hier zou niemand ooit nog iets moeten kopen.

    Eva van leapp28-08-2017

    Beste VGR, Het klopt dat je bij ons 12 maanden garantie krijgt op een accessoire. Kun je naar klantenservice@leapp.nl een mail sturen met daarin je gegevens, ordernummer en eventueel een foto van de accessoire zodat we deze kunnen beoordelen? Dank je! Met vriendelijke groet, Eva Chief Smiling Customer leapp

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    nooit kopen

    Hilgo Wempe20-06-2017

    Echt oude tweede hans meuk ,willen ze verkopen zo goed als nieuw.
    Alleen maar ellende van anderen,trap er niet in!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Refurbishment is slecht.

    Peter17-06-2017

    Leapp is niet echt aan te bevelen.
    Het refurbishment wordt gedaan met tape, telefoon open gehad bij Apple store.
    Connector van de iPhone hoort vast te zitten, dit hele onderdeel mist.
    Andere plaatsen, bijvoorbeeld onder de lcd zitten vol tape.
    DIT IS GEEN REFURBISHMENT!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Vreselijke website

    Dick van Duijn26-05-2017

    Jullie prijzen zijn veel te hoog. Ze kosten net zo veel als nieuw.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goed ervaring repatatieservice Leapp

    Plesses28-04-2017

    2weken geleden mijn kapotte iphone 6 naar leapp gebracht. Ik wou graag weten hoeveel het kostte om er een nieuwe accu en scherm in te laten zetten. Een vriendelijke jonge man stond me goed te woord, en stelde meteen een factuur voor me op. 180 euro voor een nieuwe accu + scherm. Hij zei dat de reparatie een week zou duren en dit duurde helaas 2weken. Nu is de telefoon weer terug en in perfecte staat! Over het algemeen dus erg tevreden over de service en kwaliteit van Leapp.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Wel positieve ervaring met Leapp

    Laura Visser24-04-2017

    heb zelf maar één ervaring met Leapp, maar die is wel positief! Ik zie dat niet iedereen heel tevreden is, maar ik werd zelf echt goed geholpen toen mijn iPhone stuk was gegaan.

    Ik had een iPhone gekocht op de website, omdat die hier gewoon veel goedkoper was (tweedehands) dan ergens anders., maar toen deze kapot ging, baalde ik natuurlijk wel heel erg.
    Toen heb ik contact opgenomen met Leapp, omdat je dan twee jaar garantie hebt en zij kunnen repareren . Ze hebben toen mijn iPhone helemaal goed gemaakt, ik hoefde niet eens heel lang te wachten, daar was ik een beetje bang voor.

    Er zit nog steeds een kras op, maar dat is de buitenkant en vind ik zelf niet zo heel erg.

    Dus ik ben wel tevreden, want ik heb een goedkope iPhone en die doet het nu weer goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    KOOP NIETS VAN LEAPP!!

    Daniel22-03-2017

    Ze hebben me een laptop verkocht waarvan Camera het niet doet zonder mij dit te laten weten. Daarna is mijn harde schijf binnen 3 weken kapot gegaan en willen ze niet opdraaien voor de reparatie kosten omdat ik in het buitenland zit en stel ik het laat repareren (op eigen kosten) vervalt direct mijn 2jaar garantie!

    Ze komen 0% op voor hun klanten en willen je nergens tegemoet komen!

    TE ABSURD VOOR WOORDEN!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    slecht lader past niet iphone

    dennis17-02-2017

    Ik ben boos

    via simpel een iphone 5s gekocht ,maar is troep verschillende beschadigingen en gebruikensporen, en lader past niet eens :(

    waardeloos ze testen het niet eens word gewoon opgestuurd naar je. .

    Ik koop nooit meer bij LEAPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    malle jopie27-06-2017

    Ik heb net de iphone 6 besteld via simpel maar ik moest het via kedin doen best raar. En na hoeveel werkdagen was hij binnen??

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Vrouw

    Ine07-01-2017

    Bij Leapp Rotterdam zeer deskundig geholpen door Remi. iPhone 5s gekocht deze zag er goed uit en doet het ook perfect. Ik kom hier zeker terug!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Misleiding

    Ramona28-11-2016

    MacBook via Leapp gekocht maar bij thuiskomt bleek deze direct defect. Nieuwe MacBook thuis gestuurd gekregen. Ook deze had veel gebruikerssporen en bleek direct kuren te vertonen. Ook de meegeleverde accu-snoer deed het niet.

    Vertrouwen in een goede afloop had ik niet meer dus creditering aangevraagd. En jawel, ook dit gaat mis. Zelf juiste rekening nummer ingevuld en heb het formulier ook als bewijs. Maar blijkbaar hebben zij de creditering naar een spook rekening overgemaakt.

    Of het zijn hele grote amateurs of het riekt naar oplichting. Ik zal dan ook altijd iedereen blijven waarschuwen om iets via Leapp te kopen, NIET DOEN!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Oplichterij

    Zondervan11-07-2016

    Anderhalf jaar geleden een laptop gekocht bij Leapp Zwolle. meteen al had ik kortsluiting en merkte dat de batterij niet eens 2 1/2 uur meeging. Het apparaat zou 1 jaar oud zijn...Dan mag een batterij niet zo snel leeglopen, maar volgens hun was dat heel normaal.... Ik kreeg meteen een ander snoer...ook kortsluiting...Lang verhaal kort, 4x ander snoer meegekregen...steeds kortsluiting. Na heel lang zeuren en echt boos worden, in de winkel in bijzijn van andere klanten, heb ik eindelijk een nieuwe batterij er in gekregen hebben...zeiden ze...Jawel...zowaar...maar na goed een jaar doet ook die batterij het geen 3 1/2 uur meer. Ik ben met de laptop naar Apple gegaan waar ik jaren ervoor een desktop had gekocht. Zij zagen gelijk dat ik verouderde kapotte snoeren meegekregen had en dat de laptop uit 2011 was. Ik eiste een nieuw snoer....en dat heb ik nog gekregen en gezegd dat ik nooit meer een voet in hun winkel zou zetten....Verkoper riep me na dat ik een review mocht plaatsten...Je wordt er nog behoorlijk onbeschoft behandeld ook, geen woorden voor. Nooit meer Leapp voor mij, niet in Zwolle, nergens! Prijs/kwaliteit verhouding is compleet zoek, laat staan service!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Leapp: zonde van je geld

    A28-06-2016

    Je wordt bedonderd waar je zelf bij staat. +\_ 2 jaar geleden een zwarte IPhone 5 besteld (ex demo) kreeg een witte toegestuurd met verschillende beschadigingen. Het belletje had toen al moeten gaan rinkelen maar inplaats daarvan heb ik me toch om laten praten. Ze hebben een ander toestel opgestuurd, weer wit inplaats van zwart maar gelukkig met minimale beschadigingen. Op de site staat zwart maar het toestel is wit, en bij Leapp houden ze vol dat het een foutje op de site moet zijn ze snapten er zelf ook niks van. Na een paar weken kwam ik erachter dat er helemaal geen glaasje op de camera zat. Dit pakten ze netjes op en hebben ze gerepareerd. Op het toestel zat 1 jaar garantie en na 14 maanden stopte de volume knop ermee. Jammer de garantie is verlopen. Ik heb een vriend gevraagd of hij er iets mee kon maar hem viel op dat het glas ook niet goed zat en hij wou er zijn vingers niet aan branden. Na 2 jaar kreeg ik via een ander bedrijf te horen dat er verschillende vervangingsprogramma's op dit toestel zou zitten. Ik ben naar Apple gegaan met de vraag hoe en wat en jawel dit toestel komt in aanmerking voor een nieuwe sluimerknop en batterij. Alleen ging dit verhaal niet door omdat dit toestel uit Amerika zwart hoort te zijn........???????? Leapp gebeld en met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen dat ze erna zouden kijken. Vanwege privé omstandigheden (en dit is geen klein iets) heb ik hem niet direct in die week kunnen opsturen. Nu het weer mogelijk voor mij was om hem op te sturen kreeg ik eerst te horen dat ze de hele order niet weer konden vinden en daarna nee we gaan hem niet repareren want je had hem direct na ons telefoongesprek op moeten sturen.............. Neem de gok niet je betaald veel te veel voor de troep die je ontvangt en ze zijn niet te vertrouwen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Onzin

    Lola27-05-2016

    Ik heb in november 2015 een iPhone 5c gekocht. Na een week ging hij steeds meer kapot hij ging spacen liep vast ging niet meer aan en allemaal dat gezeik.
    Ben ik naar de winkel gegaan en ze zijden ja wij kunnen u daar veder niet mee helpen . Ze hebben niks in de gegevens gezet op hun computer. Ben ik 2 maanden later weer terug gegaan met een barst in m'n telefoon en ik zij dat ik hem weer niet aan krijg ze zijden dat komt door de barst maar ik was al eerder gegaan zonder barst met het zelfde probleem en omdat ze niks hadden gezet in het systeem moest ik m'n telefoon laten opsturen En was ik m'n telefoon 3 maanden kwijt .

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Super

    Colette17-05-2016

    Website overzichtelijk, snel geleverd, blij met de aankoop en service. Daarbij wordt er 2 jaar garantie gegeven, TOP!

    zondervan11-07-2016

    En jullie bij Leapp denken dat wij in deze review trappen??

    Administrator NederlandReview11-07-2016

    Beste Zondevan, Wij van NederlandReview kunnen bevestigen dat dit een betrouwbare review was van een klant van Leapp.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Wat.zo goed als nieuw

    Izaak Langendorff15-05-2016

    Ik heb bij leapp een MacBook air gekocht maar ik ben niet te vreden er over want ik deed hem áan schijnt die al gebruikt te zijn want de account staat er nog van de oude klant incl. De bestanden, vinden jullie dat kunnen ik niet

    Eva17-05-2016

    Beste Izaak, Bedankt voor je review. Dit mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Volgens onze gegevens is er afgelopen vrijdag al contact geweest en wordt de MacBook door jou opgestuurd zodat wij kunnen kijken wat er mis gegaan is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Eva leapp.nl 088 100 51 21 support@leapp.nl

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    I-phone

    Willem Wouters27-03-2016

    1,5 jaar geleden een i-phone 4 s gekocht echter het ene probleem Na het andere. Toestel is erg vaak in de reparatie geweest. Toen de garantie voorbij was hebben ze het uit coulance nog een keer gerepareerd, maar na een maand was het weer fote boel en toen gaven ze niet thuis.
    Mijn advies koop daar niets want je koopt de ellende van een ander!

    Eva17-05-2016

    Beste Willem, Wat ontzettend vervelend! Kun je contact met ons opnemen op onderstaande gegevens? Dan gaan we kijken wat we kunnen doen om dit voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Eva leapp.nl 088 100 51 21

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    Wat nou garantie!

    Marian06-10-2015

    Macbook Air gekocht, goed advies en uitgebreid geholpen. Jaja, toen nog wel, toen ik de koop nog moest maken! Na een paar maanden begon hij toch kuren te vertonen, dus ik terug, viel dat ineens niet in de garantie! Ja wat nou! Nu zit ik ermee!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Tweedehands en toch garantie

    Rutger06-10-2015

    Een nieuwe Apple kan ik echt niet betalen, die dingen zijn meer dan 2000 euro! Maar een tweedehands gaat sneller stuk en dan ben je weer duurder uit. Toen zei een vriend dat ik eens bij Leapp moest kijken, daar hebben ze garantie op tweehands. Dus dat heb ik nu gedaan en dat lijkt inderdaad een betere deal. Toch hoop ik dat hij niet stuk gaat...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Garantie adapter slaat nergens op

    boos06-10-2015

    DAMN mijn accu gaat nog net een uurtje mee, veeeel minder dan ooit, maar ik krijg dus geen nieuwe van Leapp want daarvoor moet hij mínder dan een uur mee gaan. Dat is toch niet te doen? Superboos

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Trap er niet in, dit is niks!

    A. van L.02-10-2015

    Ja oke, ze zijn goedkoper met Apple als je die bij een dure winkel koopt zoals Apple zelf. Maar ik vond ze allesbehalve vriendelijk in de winkel en ze hadden ook niet de iPhone die ik wilde. Bovendien zijn ze zeker niet de goedkoopste, want met een beetje slim googlen heb je een veel betere prijs!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Stuk en niet helpen

    E. Buis18-09-2015

    Laptop stuk, ok was 2e hands maar wil toch niet zeggen dat deze na 6 maanden er de brui aan moet geven? Dus teruggegaan naar leapp en niemand thuis. Na heel veel aandringen uiteindelijk geholpen maar ik ben er niet blij mee. Zou het niet weer doen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Top laptop!

    S.14-09-2015

    Jup, mijn laptop was goedkoop en doet het. Alles wat ik wilde.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Schrijf zelf een review over Leapp

    Uw beoordeling