10

10

10

10

100%

SteelSeries

Gamers hebben behoefte aan speciale spullen waarmee je op een zo fijn mogelijke manier jouw favoriete games kunt spelen. Een gewone muis of toetsenbord voldoet vaak niet aan de eisen die een spel nodig heeft. Bij SteelSeries kun je allerlei controllers vinden die speciaal voor jouw game console of computer zijn gemaakt. Maar zal de kwaliteit van hun software nou wel goed genoeg zijn voor jouw game computer? Zal het lang duren voor je nieuwe muismat door de bezorgservice van SteelSeries wordt afgeleverd? En zal de SteelSeries klantenservice wel naar je luisteren als je wat over de specificaties van hun gratis games wilt vragen? Alleen gamers die al bij SteelSeries hebben geshopt kunnen je hier een antwoord op geven. Werp eens een blik op de reviews die zij op NederlandReview voor je hebben achtergelaten. Hun beoordelingen, meningen, cijfers en ervaringen kunnen je laten zien of SteelSeries de juiste gameshop voor jou is.

Over SteelSeries

SteelSeries is een elektronicawinkel voor gamers. Je kunt er aan computeraccessoires komen maar dan wel aan die accessoires die bedoelt is voor mensen die graag games spelen. Het maakt voor hen niet uit op wat voor een soort apparaat je graag games speelt. Het kan een gewone desktop PC zijn of juist een game console. Onder een game console wordt verstaan de Nintento Switch, PlayStation en Xbox. Voor deze apparaten heeft SteelSeries headsets waarmee je zonder je omgeving te storen van het geluid van je spel kunt genieten en soms ook kunt communiceren met andere spelers. Dit kan handig zijn bij het spelen van een multiplayer of zogenoemde RPG. Om te gamen heb je echter meer nodig dan een console en headset. Je hebt ook iets nodig waarmee je jouw poppetje, auto of personage kunt besturen. Dit kan in het geval van een computer een muis en toetsenbord zijn. Deze kunnen draadloos of met draad zijn. Maar je kunt ook kiezen voor een speciale wireless controller geschikt voor Windows of Android. Er is kans dat hij ook werkt op een Apple TV, maar kijk hiervoor goed naar de specificaties. Als laatste heeft SteelSeries dan nog software waarmee je de muis of controler aan je computer kunt linken. Deze is te downloaden via hun website.

Diensten van SteelSeries

Je kunt online een bestelling plaatsen voor een toetsenbord of headset. dan komt de bezorgservice van SteelSeries de muismat gewoon netjes thuisbezorgen. Ook heeft SteelSeries een klantenservice waarmee je contact op kunt nemen als het niet lukt om een muis te installeren. Kijk trouwens ook eens bij de game giveaways voor een kans op gratis spellen.

Klachten, Complimenten en Tips voor SteelSeries

Speel jij jouw favoriete spel al met accessoires van SteelSeries? In dat geval kun je ons vast meer over jouw ervaring met deze gamewinkel vertellen. Maakt zo’n speciale umis het gamen echt zoveel makkelijker en prettiger? Hoe werkt zo’n controller nou precies? Moest je lang wachten op de bezorging van je toetsenbord? En kon de klantenservice van SteelSeries je helpen toen de headset maar niet geïnstalleerd wilde worden? Schrijf een review over SteelSeries en vertel ons wat jij van deze gamewinkel vindt.

10