Ervaringen Schilderijen.nl

Zoek jij een leuk en goedkoop schilderij voor aan de muur? Lees hier wat de ervaringen van andere klanten zijn bij Schilderijen.nl. Laat ons ook weten wat jij van de producten en service van Schilderijen.nl vond en laat je mening achter in een review hier op NederlandReview. Hoe goed zijn de reproducties van Schilderijen.nl? Hebben ze leuke afbeeldingen en heb jij je huiskamer leuk kunnen decoreren? Wat zeggen klanten over de betrouwbaarheid van deze online dienst in schilderijen en reproducties? Laat ons ook jouw ervaring weten. Zo kunnen wij de online diensten voor iedereen transparanter maken en zorgen dat jij goed geïnformeerd je internetaankopen kunt doen.

Over Schilderijen.nl
    Zoek jij leuke wanddecoratie voor in je nieuwe woning? Schilderijen.nl richt zich op de doelgroep ‘25 tot 55 jarigen die iets leuks aan de muur willen’. Ze bieden kunst, schilderijen en posters voor een betaalbare prijs. Van abstract tot modern tot een Van Gogh reproductie of straat kunst van Banksy. Wil je niet naar de Ikea en zoek je iets wat toch iets minder mainstream is, dan is Schilderijen.nl wellicht een goede optie.

Sinds 1999 is Schilderijen.nl actief in het verkopen van schilerijen en wanddecoratie. Z ebieden olieverf schilderijen, plexiglas en aluminium schilderijen, popart en nog veel meer. Naast Schilderijen.nl hebben ze ook nog de webshops Wanddecoratie.nl en 24fotoophout.nl. Hun eigen inlijsterij in Groningen bestaat al 25 jaar. Kwaliteit staat volgens hen voorop en daarom lijsten ze bijvoorbeeld alles zelf in met een professionele machine en wordt het vaccuum gezogen zodat de kunstreproductie niet gaat bubbelen.

Schilderijen.nl staat bovenaan in de markt van schilderijen en wanddecoratie. Schilderijen.nl levert voor mensen die op zoek zijn naar iets leuks aan de muur. Dit is bedoeld voor prive maar is ook geschikt voor de zakelijke markt.

Straatkunst van Banksy

Bij Schilderijen.nl kun je een mooi schilderij voor boven je bank kopen. Ze hebben meer dan 10.000 schilderijen om uit te kiezen, van roodgeschilderde kunstreproducties van bekende schilderijen tot posters in verschillende kunststijlen zoals klassieke stijlen, expressionisme, jugendstil, abstract en modern. Een poster kan ingelijst worden. Vooral de popart schilderijen zijn volgens de website populair. Ze zijn in de stijl van Andy Warhol.

De olieverfschilderijen zijn het meest bijzonder en handgeschilderd door echte fijnschilders. Ze gebruiken reliëf en metaalachtige kleuren waardoor ze een 3d effect hebben. Alle handgeschilderde schilderijen zijn in verschillende stijlen te bestellen, zoals abstract, natuur, landschappen en met dieren. Ook trendy zijn de uitvergrote foto’s van acteurs en popsterren zoals uit Pulpfiction, Scarface, of Madonna.

Foto’s kunnen op canvas geprint, op hout of op plexiglas. Je kunt ook je eigen foto van je vakantie, je tuin of je huisdier uploaden en laten uitprinten op canvas, hout of plexiglas voor vaderdag, moederdag of gewoon als leuk cadeautje. Ook hier kun je weer een speciaal effect aan laten geven bijvoorbeeld in de popart of expressionistische stijl. Je kunt als klant achteraf betalen.

Levertijden verschillen per type schilderij of kunstreproductie.
    Olieverf schilderijen = 5-10 werkdagen
    Popart schilderijen = 5-10 werkdagen
    Kunst reproducties = 5 werkdagen
    Foto op hout = 2-4 werkdagen
    Foto op canvas = 2-4 werkdagen
    Foto op plexiglas = 2-4 werkdagen
    Overige foto producten = 2-4 werkdagen
    Cadeaubonnen = 1-2 werkdagen

Klachten en contact
    Het adres van Schilderijen.nl is grappig genoeg in de schildersbuurt van Groningen.

Schilderijen.nl
    HW Mesdagstraat 71
    9718 HE Groningen

Ze zijn te bereiken op een vast telefoonnummer: 050-7503981. Voor vragen en klachten kun je een online contactformulier invullen op de website van Schilderijen.nl onder ‘contact’. Of je kunt mailen naar info@schilderijen.nl

Hangt er bij jou inmiddels een mooi schilderij boven de bank?
    Laat NederlandReview weten wat jouw ervaringen zijn met Schilderijen.nl en of je tevreden bent met de kwaliteit van de aankoop of de service van deze besteldienst.

Wat is jouw mening over Schilderijen.nl? Lees hier betrouwbare ervaringen van anderen over de schilderijen en kunstproducties van Schilderijen.nl