10

10

10

10

100%

AbeBooks

Soms zijn er dingen die je wel heel graag wilt hebben maar waar je lastig aan kunt komen. Misschien zijn de boeken of andere kunstobjecten waar je naar op zoek bent zeldzaam omdat die editie niet meer wordt gedrukt. In zo’n geval kan je eens bij AbeBooks kijken. Maar wat zal de kwaliteit van deze boeken zijn? Zullen die boeken echt zo mooi zijn als ze er op de website uitziet? Zal hun collectie dat waardevolle exemplaar hebben waar je al tijden naar op zoek bent? Zal het lang duren voor het fantasy boek naar je wordt opgestuurd door de bezorgservice van AbeBooks? En wat voor een klantenservice zal AbeBooks je verlenen als je ze nodig blijkt te hebben? Dat zij allemaal dingen die alleen echte klanten van AbeBooks je kunnen vertellen. Lees hun reviews om een aardig beeld van AbeBooks te krijgen. Hun meningen, beoordelingen, cijfers en ervaringen kunnen je laten zien wat je van AbeBooks kunt verwachten.

Over AbeBooks

AbeBooks is een plek waar je boeken en andere kunst kunt kopen en verkopen. Ze noemen zichzelf dan ook een digitale of online marktplaats. Je kunt op hun website terecht voor boeken, fijne kunsten en verzamelobjecten. Je kunt er allerlei soorten boeken vinden zoals gesigneerde boeken, papieren verzamelobjecten, vintage bladmuziek, First editions, zeldzame boeken, fantasyboeken, magazines, geschiedenisboeken, wetenschappelijke boeken, biografieën, kunstboeken, literatuur, horror, crime fiction, Young Adult, graphic novels, tijdschriften, fijne kunsten, fotografie, comics, strips en nog veel meer. Ook is er een collectie zeldzame boeken. Kijk eens bij hun gidsen voor beginnende lezers van middeleeuwse teksten. Naast boeken biedt AbeBooks ook nog andere producten aan. Zo hebben ze kunst, manuscripten, kaarten, prints, posters, wereldkaarten, bladmuziek, foto’s, tijdschriften, kranten en nog veel meer. Dus als je op zoek bent naar iets dat al een tijdje niet meer verkrijgbaar is kan het zijn dat AbeBooks je er alsnog aan kan helpen.

Diensten van AbeBooks

Je kunt via de website van AbeBooks dus heel makkelijk aan verschillende boeken en andere papieren komen. Je kunt op hun website rondkijken om te zien of er iets bijzit. Hiervoor kun je verschillende categorieën selecteren om ervoor te zorgen dat je alleen producten tegenkomt die aansluiten bij wat je zoekt. Mocht je op zoek zijn naar een bepaald boek kun je zoeken op naam of ISBN-nummer. Als je besluit met dat nummer te zoeken weet je zeker dat je de editie krijgt die je wilt. Wat voor boek of tijdschrift je ook zoekt, AbeBooks zal ervoor zorgen dat de comic netjes bij je wordt afgeleverd. Ook heeft AbeBooks een eigen klantenservice om je te helpen als je even niet meer weet hoe je verder moet.

Klachten, Complimenten en Tips voor AbeBooks

Heb jij al eens een boek of ander papieren product besteld via AbeBooks? Dan horen wij graag wat jij van deze speciale boekenwinkel vindt. Waren de boeken echt zo zeldzaam als je dacht? Zag het comic book er nog als nieuw uit of was het duidelijk tweedehands? Duurde het lang voor de bezorgservice van AbeBooks de foto of poster bij je thuisbezorgde? En wat is jouw persoonlijke mening over de klantenservice van AbeBooks? Schrijf je eigen AbeBooks review en laat ons weten wat jouw mening over deze boekhandel is.

10