
Waarom positieve reviews delen een goed idee is
Op NederlandReview kan iedereen ervaringen delen in reviews. Dat is belangrijk, want zo kunnen eerdere klanten andere mensen helpen een goede keuze te maken. Of die ervaringen nu positief of negatief zijn: alle ervaringen zijn welkom!
Veel mensen zijn echter geneigd slechts negatieve ervaringen te delen. Positieve ervaringen zijn echter net zo nuttig. Vergeet die dus niet te delen!
Waarom zou ik een positieve ervaring delen in een review?
Wanneer je iets bestelt en dat wordt gewoon op tijd, in een stevige verpakking en in de juiste maat geleverd, dan ben je natuurlijk tevreden. Maar je vindt het waarschijnlijk ook niet meer dan normaal. Immers, het bedrijf heeft 'gewoon' gedaan wat het heeft belooft. Waarom zou je daar een review over schrijven dan?
Nou, voor veel bedrijven is dit helaas niet zo normaal als jij denkt. Er gaat maar al te vaak iets fout. Pakjes worden nooit verstuurd, retourvoorwaarden blijken oneerlijk, verzendkosten zijn ineens torenhoog, et cetera.
Klanten die na jou komen, zoeken meestal naar precies dezelfde ervaring als jij hebt gehad. Maar hoe weten ze dat jij die gehad hebt? Doordat jij die hebt gedeeld in een review! Daarom is het belangrijk om ook positieve ervaringen, hoe 'normaal' die ook mogen lijken, te delen in reviews op NederlandReview.
Help anderen en zorg ervoor dat zij net zo'n top-ervaring krijgen als jij
Sommige bedrijven doen echter méér dan zij beloven. Ze stoppen bijvoorbeeld een cadeautje in jouw pakket. Of ze nemen een item toch retour, al was jij eigenlijk te laat met aanmelden. Of ze leveren op een andere manier een uitstekende service.
Je maakt dergelijke bedrijven, zoals webshops, meestal niet gelukkiger dan door deze ervaringen te delen in een positieve review. Daarnaast maak je ook de toekomstige klanten van dergelijke bedrijven extra blij: zij weten zo beter met welke bedrijven zij het beste in zee kunnen gaan. Deel dus zeker dergelijke top-ervaringen in een review op NederlandReview.
Jij hebt de macht: bedank het bedrijf met een shout-out!
Sommige bedrijven staan bekend om de kwaliteit, andere juist niet. Ook zijn er relatief onbekende webwinkels die toch een uitmuntende dienstverlening hebben. Jammer alleen dat niemand ze kent… Als klant heb jij veel macht hierbij. Een bedrijf dat jou heel goed heeft geholpen, kun je bedanken met een shout-out. Dat hebben bijvoorbeeld klanten van de webshop Republica Moda en die van reiswinkel Traveltroef gedaan, om maar twee voorbeelden te noemen. Deel jouw positieve ervaringen met zo'n bedrijf en je geeft hun imago misschien wel een boost.
Dat is een mooie manier om het bedrijf te bedanken voor de positieve ervaringen die het jou geleverd heeft. Wij noemen dat: Spread The Love!
Verschillende reviewschrijvers voor jou hebben zo hun positieve ervaring nóg positiever weten te maken!
Deel dus al jouw ervaringen, óók als die helemaal positief zijn, in reviews op NederlandReview. Zo zorg je ervoor dat iedereen weet welke bedrijf jou zo tevreden heeft gemaakt. Iedereen blij!
Share
Recent toegevoegd

Een warme en uitnodigende sfeer creëren...

De voordelen van kliklaminaat...

De ontwikkeling van casinoreclame en wet...

Juridische aspecten van de transitieverg...

Waarom reviews zo waardevol zijn bij een...

LED-verlichting verandert je tuin in een...

Verbeter je communicatie en marketing me...

Elektrische orderpickers en pallettrucks...
Recent toegevoegd

Een warme en uitnodigende sfeer creëren

De voordelen van kliklaminaat

De ontwikkeling van casinoreclame en wetgeving in 2025

Juridische aspecten van de transitievergoeding

Waarom reviews zo waardevol zijn bij een aankoop

LED-verlichting verandert je tuin in een sfeervolle oase

Verbeter je communicatie en marketing met effectieve strategieën

Elektrische orderpickers en pallettrucks: efficiënt en duurzaam magazijnbeheer
Recent toegevoegd

Een warme en uitnodigende sfeer creëren...

De voordelen van kliklaminaat...

De ontwikkeling van casinoreclame en wet...

Juridische aspecten van de transitieverg...

Waarom reviews zo waardevol zijn bij een...
