10

10

10

10

100%

NXT Level

Ben je op zoek naar sportvoeding? Wellicht is NXT Level interessant voor jou. Bekijk op deze pagina van NederlandReview wat de klantervaringen bij NXT Level zijn. Je leest hier louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.

Wat is NXT Level?

NXT Level is een merk voor sportvoeding. Het bedrijf denkt, dat in plaats van een lange en eentonige tekst, het de beste manier is om zichzelf te beschrijven door te vertellen waar ze in geloven, wat hun elke dag drijft en motiveert. De mensen van NXT Level geloven erin dat sportvoeding voor iedereen is: voor de atleten, de regelmatige sportschoolbezoekers, de sportliefhebbers, degenen die sporten omdat ze weten dat het de sleutel is tot een goede gezondheid, maar ook degenen die trainen om spiermassa te kweken of te krijgen. Zij geloven dat 'sportvoeding' geen lastig woord is waarachter allerlei smakeloze eiwit shakes en vreemde producten schuilgaan. Sportvoedingsproducten moeten veilig, eenvoudig, duidelijk en gebruiksvriendelijk zijn. De medewerkers van NXT Level geloven dat een gevarieerde en uitgebalanceerde voeding de pijler is van een gezond leven en goede sportprestaties. Zij zijn ook van mening dat wanneer dit dieet wordt aangevuld met producten die passen bij jouw levensstijl en jouw doel, je nog beter kunt presteren en een stap verder kunt gaan.

Verzendingen

De pakketten van NXT Level worden geleverd in de volgende landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Denemarken, Zweden, Finland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk. Mocht jouw land hier niet tussen staan word je geacht contact op te nemen met de klantenservice van NXT Level. Ze zullen dan bekijken of ze jouw land aan de lijst kunnen toevoegen. Wanneer je jouw bestelling ontvangt, is afhankelijk van de bestemming van de bestelling. De leveringstermijn van de diverse landen kun je lezen op de website van NXT Level. Je kunt jouw bestelling volgen door middel van een verzendbevestiging per e-mail, die je van het bedrijf ontvangt nadat jouw bestelling het magazijn heeft verlaten, met daarin een track & trace link.

Retourbeleid

Wil je een artikel retourneren, omdat je je realiseerde dat je het misschien niet echt nodig hebt? Het is mogelijk om een artikel binnen 28 dagen na ontvangst van je bestelling te retourneren mits het artikel compleet, onbeschadigd, in de originele staat en verpakking is en in geval van voeding (supplementen): ongeopend. Klanten die wonen in Nederland, Frankrijk, België, Luxemburg, Duitsland of Oostenrijk kunnen een e-mail sturen naar service@nxtlevelsportsnutrition.com om een retouretiket aan te vragen. Dit speciale etiket kun je afdrukken en op de buitenkant van je pakket plakken. Het retourneren van een artikel is gratis als je dit retourlabel gebruikt.

Retourneer het pakket via de plaatselijke postbode. Als je een artikel gratis kunt retourneren, gebruik dan de postbode die op het retouretiket staat (bijvoorbeeld DHL, bpost, La Poste, DPD). Als je niet zeker weet welke koerier je moet gebruiken, stuur dan een e-mail naar service@nxtlevelsportsnutrition.com. Bewaar een bewijs van verzending totdat ze hebben bevestigd dat jouw terugbetaling is verwerkt.

Geretourneerde artikelen worden, als je recht hebt op restitutie, zo snel mogelijk terugbetaald, en altijd binnen 14 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen, tenzij je een vervangend artikel wilt ontvangen. Als je je hele bestelling hebt geretourneerd, worden ook de oorspronkelijke bezorgkosten terugbetaald. Als je slechts een deel van je bestelling retourneert, worden alleen de kosten voor het geretourneerde artikel aan je terugbetaald. Afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt, kan het variëren hoe lang het duurt voordat je het geld op jouw rekening ontvangt.

Heb je weleens een bestelling gedaan bij NXT Level? Ben je tevreden over de sportvoeding van NXT Level? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over deze sportvoeding zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij NXT Level?

10