10

10

10

10

100%

TyreCompany

Hoe goed de banden van je auto ook zijn, na een bepaalde tijd zullen ze toch echt vervangen moeten worden. Maar waar kun je nou de beste autobanden, velgen en andere autoproducten vinden? Één shop die ze aanbiedt is TyreCompany. Maar wat zal de kwaliteit van hun velgen zijn? Hoe lang zullen hun banden mee gaan? Hoe makkelijk zal het zijn om hun website af te speuren naar de motorbanden die bij jouw motor horen? Zal het lang duren voor de bezorgservice van TyreCompany de stalen of lichtmetalen velgen bij je aflevert? En zal hun klantenservice je wel vriendelijk te woord staan als je ze meldt dat er ergens een probleem zich voordoet? De enige mensen die je dat kunnen vertellen zijn autoliefhebbers die al eens iets bij TyreCompany gekocht hebben. Lees hun reviews om te ontdekken wat TyreCompany nou precies te bieden heeft. Via hun ervaringen, meningen en beoordelingen kun je meer te weten komen over deze autobandenwinkel.

Over TyreCompany

TyreCompany is een winkel die autobanden verkoopt. Ze hebben een hele reeks banden en velgen in hun assortiment. Er zijn natuurlijk gewone standaard 4 seizoenen banden. Deze banden kun je altijd gebruiken wanneer dan ook. Maar er zijn ook winterbanden. Deze banden hebben een dieper profiel en geven meer grip op een glad wegdek. Ook zijn de profielen voorzien van lamellen die ingrijpt op een ijzige ondergrond. Ze zijn dus handig als het sneeuwt en/of veel regent. Op het ijzige of modderachtige wegdek zul je op die manier minder makkelijk wegglijden. Naast winterbanden zijn er ook speciale zomerbanden. En dan zijn er nog speciale 4x4 banden. Deze banden hebben een beter profiel voor voertuigen die off road gaan. Je kan hiermee over bijna alle ondergronden rijden. Qua merken hebben ze onder andere Pirelli, Michelin, Goodyear en Continental in hun assortiment. Naast banden biedt TyreCompany ook velgen aan. Er zijn lichtmetalen velgen, maar ook stalen velgen. Ze zijn verkrijgbaar voor alle autotypes zoals Bentley, BMW, Chevrolet, Volkswagen, Suzuki, Tesla, Smart, Rolls-Royce, Landrover, Jeep, Mitsubishi en vele andere automerken.

Diensten van TyreCompany

Je kunt de banden van TyreCompany online bestellen. Kies het type band wat je wilt, het merk van je auto en de breedte, hoogte en inch van de gewenste banden. Hetzelfde geldt voor hun velgen. Als eenmaal je bestelling rond is zal TyreCompany en hun bezorgservice ervoor zorgen dan ze banden naar je opgestuurd worden. Naast een bezorgservice heeft TyreCompany ook een klantenservice om je te helpen met eventuele vragen, klachten en problemen.

Klachten, Complimenten en Tips voor TyreCompany

Zitten er onder jouw auto al banden geleverd door TyreCompany? Dan willen wij graag horen hoe die banden je bevallen. Geven hun winterbanden echt zoveel grip in de sneeuw? Hoe lang gaan de zomerbanden mee als je gemiddelde afstanden aflegt? Was het makkelijk de 4X4 banden onder je auto te plaatsen? Duurde het lang voor de 4 seizoenenbanden geleverd werden door TyreCompany’s bezorgservice? En was is jouw oordeel over hun klantenservice? Schrijf je eigen review en vertel ons wat jij van TyreCompany vindt.

Hoe zal je auto sturen met banden van TyreCompany? Lees reviews over hun zomerbanden, winterbanden, 4x4 banden, seizoenenbanden & lichtmetalen velgen.

10