Ervaringen CarDelMar

Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. Nederland review maakt het voor u transparant. Het is belangrijk om te weten hoe de ervaringen zijn van andere consumenten. Zeker als het gaat om autoverhuur in het buitenland. Het is prettig om te weten hoe het gesteld is met de kwaliteit, service en natuurlijk de prijs. Het is belangrijk dat een dienstverlener als CarDelMar, transparant is over haar autoverhuur aanbiedingen. Op NederlandReview lees je alles over ervaringen en reviews van onder andere CarDelMar.

Over CarDelMar

CarDelMar biedt autoverhuur in het buitenland aan voor verschillende scherpe aanbiedingen. Via een zoekmachine pikt CarDelMar er op eenvoudige wijze verschillende autoverhuur aanbiedingen uit. CarDelMar is opgericht in maart 2005. Zij hebben het begrip autoverhuur een meerwaarde gegeven door het toevoegen van een totale dienstverlening en een optimale klantenservice. Dit alles naast een berg opgedane ervaring. Op nummer een staat voor CarDelMar de ervaring van de klant. Bij CarDelMar geniet je van je vakantie en je vrijheid vanaf de eerste stap. Hiervan is met name sprake bij de huur van een vakantieauto.

Beetje oud maar nog wel steeds leuk; de cardelmar summersong!

Diensten

Naast autoverhuur in het binnenland, is CarDelMar vooral uniek om zijn optie ‘Autoverhuur in het buitenland’. In de handige zoekmachine kun je tijdstip en locatie van ophalen en teruggave opgeven. Voor fijne kortingen heeft u ook nog de optie om een kortingscode in te voeren in de zoekmachine. CarDelMar werkt met partners als Alamo, Avis en Europcar. Grote namen die de betrouwbaarheid van CarDelMar alleen maar benadrukken. Met meer dan vijfduizend beoordelingen heeft CarDelMar 4 uit 5 sterren ontvangen. Bijkomende service is dat annuleren kosteloos is. Ook is er geen sprake van een eigen risico. Er zijn geen creditcard kosten en uw privacy wordt goed beschermd. De autoverhuur service is wereldwijd. Op een blog kun je tips, achtergronden en nieuws rondom autoverhuur lezen. Bij CarDelMar kunt u allerlei verschillende auto’s huren. Daarnaast heeft u ook de optie om een auto met airco te huren, of een uitgebreid navigatiesysteem. Een extra service is het overzicht van je boekingen van huurauto’s en de daarbij behorende documenten. U kunt hier bij komen, door een account aan te maken via de website, om zo te kunnen inloggen en uw gegevens in te zien.

Klachten

CarDelMar heeft een FAQ pagina, waarop verschillende veelgestelde vragen beantwoord worden. Ook via de zoekmachine kunt u verschillende vragen stellen om tot een antwoord te komen. Staat het antwoord op je vraag er echter niet bij. Dan is CarDelMar transparant en toegankelijk. Via de website kun je telefonisch contact opnemen met hotlines gelokaliseerd in verschillende landen. De openingstijden zijn ruim. Van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot en met 18:00. De algemene voorwaarden zijn tevens eenvoudig te vinden op

Wilt u goede of goekope autoverhuurders vergelijken of de beste vinden? Maar zeker zijn van prijs en service? Lees dan eerst duizenden meningen van Nederlanders!

CarDelMar
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (24)

6,8
54% Zou hier weer kopen!

Bestellen

7,4

Service

6,2

Prijs

7,4

Leveren

6,6

Alle reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Auto gehuurd

Wij hebben een auto gehuurd bij car del mar.
Wanneer wij op onze bestemming in Lissabon aankwamen,had car del mar ons bij interrent ondergezet.hier kregen wij tehoren dat wij inneens een basispaket geboekt hadden,terwijl wij wel netjes het duurste pakket bij car del mar geboekt hadden(volledige cover).dit betekende dat wij nog eens 450euro mochten neerleggen,anders waren wij niet verzekerd tegen eventuele schade.Aan deze balie waren meerdere Nederlanders met dezelfde problemen,ook via car del mar een een auto gehuurd.De auto die we kregen zat ook nog vol met krassen en deuken,dan neem je niet dat risico.anders werdt er 1200euro van de creditcard afgehouden.dit bij car del mar meerdere malen neergelegd om ons geld terug te krijgen,maar zij wouden niet mee werken.de raad dat wij geven is,geef liever wat meer uit bij wat betere verhuurbedrijven zoals hertz.hebben we vaker auto's gehuurd en hier wordt je tenminste niet bestolen,zals bij car del mar.gewoon schandalig.

Door: D Stuyck16-08-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Huurauto Kroatië

Wij hebben een auto gehuurd bij Car Del Mar en konden de auto niet op de exacte tijd ophalen door een vertraging van onze vlucht.
In de voorwaarden staat dat wanneer de auto niet op tijd opgehaald kan worden er GEEN restitutie van het betaalde bedrag mogelijk is!
Wij voelen ons opgelicht!

Door: Mol04-08-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

supersnelle schadeafhandeling, compliment

Bij het inleveren van mijn huurauto bij Noleggiare in Catania Italië bleek dat er wat krasjes aan de voorbumper waren ontstaan. Naast alle andere schades die al aan de auto en de bumper zaten vond Noleggiarre toch dat ze €250 schade en €80 admin kosten in rekening moesten brengen ( belachelijk hoog). Uiteraard was ik zeer ontstemd over deze muggezifterij, veel grote autoverhuurbedrijven laten kleine krasjes als normaal gebruiksrisico, maar Noleggiare dus blijkbaar niet. Gelijk bij thuiskomst mijn claim ingediend bij Cardelmar. Binnen twee uur werd ik gebeld dat ze alles gingen vergoeden maar ook dat de verhuurmaatschappij ook ten onrechte kosten in rekening had gebracht die ze ook gingen vergoeden! Na twee dagen was het hele bedrag al gestort op mijn rekening!!. Na het gezeur bij de lokale verhuurmaatschappij geweldige service van Cardelmar! Dank Cardelmar, binnenkort huur ik weer bij jullie!

Door: Huizing17-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Car del Mar, nooit meer, oplichters!

Slechte ervaring met CardelMar. Boeking ging prima, autohuur ook maar bij het inleveren van de auto werd de auto in alle haast (rij auto's achter je) ingeleverd. We kregen een bonnetje waarop stond dat we €60 moesten bijbetalen. Waarom? dat kon (of wilde) de dame niet zeggen. Daarvoor moesten we naar een kantoor ergens verderop waar het te druk was (en geen tijd want vlucht te halen). Maar we moesten wel NU tekenen voor het inleveren anders hadden we officieel de auto niet ingeleverd en een nog groter probleem. Geen keuze dus dan te tekenen dat we de auto heel en wel hebben ingeleverd en thuis maar verder informeren. Na veel heen en weer gemail krijg je niets gedaan en krijgen we het geld niet terug. 'U heeft tenslotte getekend'!! Ja alsof we enige keuze hadden. Waarvoor de kosten zijn weten we nog steeds niet. We hebben veel reiservaring en al tig keer een auto gehuurd maar dit nog nooit meegemaakt. Gevoel wat rest is dat ze met lage prijzen je proberen te lokken en je met het mes op de keel extra laten betalen voor niks. Het is 'maar' Eur 60 je voelt je gewoon opgelicht en bent dat feitelijk ook. Gevalletje goedkoop is duurkoop. Voor ons nooit meer.

Door: Yvonne Wesselink03-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Cardelmar positief gehandeld

Auto gehuurd via Cardelmar. Berichtgeving op de plaats ophalen was niet juist. Daardoor de auto geannuleerd door de autoverhuurder. Konden alleen een auto tegen betalen van een hoge boete wegens no show meekrijgen. Wij hebben dit geweigerd en een auto bij een andere verhuurder gehuurd. Ook via Cardelmar. Cardelmar heeft ons later netjes de huur van de geannuleerde "no show"auto terugbetaald.
Gewoon afgehandeld zoals het hoort

Door: Simon de Bruijn02-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

bedrog

wij hebben een wagen gehuurd met verzekereing via Car del mar bij Firefly. we hadden een reeds verzekereing, maar bij overgave kregen we te horen dat het beter was om een extra afsleepverzekering te nemen, je weet maar nooit, deze zou ongeveer 35 Euro extra kosten. En de tank, als we hem vol terug gaven zouden we ons geld terug krijgen. Na afrekeing werden we voor 100 € opgelicht, en omdat deze afgeboekt werd konden we niets meer doen.
en Car del mar, doet niets buiten een mail sturen dat firefly in recht was.
dus in plaats van een auto te huren, voor 100 Euro betaal je 200 €uro.dan kan je evengoed bij een duurdere gaan waar ze je niet oplichten. eigenlijk moet Car del mar tussenkomen. ik weet dat ik niet alleen ben, bij wie ze deze praktijken toepassen.

Door: Walraedt31-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Annulering vlucht en autohuur

Recent een annulering van de vlucht door Ryanair gehad, 10 minuten voor aankomst op Eindhoven Airport. Via Happycar.nl hadden we een auto geboekt bij OK rent a car in Valencia met de verplichte ‘’tussenstap’’ van Car del Mar.

In de trein terug bezig geweest een vlucht op zo kort mogelijke termijn te regelen. Dat lukte voor de volgende ochtend (zaterdag) vroeg van Schiphol. Daarna aan de autoverhuur begonnen. Dat was rond 20.00. Gebeld met het alarmnummer, hun 'Hotline'. Dit nummer is niet in gebruik. Tweede nummer gebeld: een voicemail die zei dat ze gesloten waren. Op hun website kon ik kijken wat de openingstijden waren. Ook kon ik e-mailen. Op internet staat vervolgens alleen dat de hotline of het alarmnummer bereikbaar was op ma-vrij 09:00 - 18:00.

Gebeld met OK Rent a Car maar die gaf aan niets te kunnen doen en dat ik het alleen via de broker Car del Mar kon oplossen. Op de opmerking dat de broker niet bereikbaar was kreeg ik een nummer maar dat was een nummer dat ik al had gebeld. De jongen zou wel een aantekening maken in het systeem dat ik had gebeld.
De volgende dag bleek dat dat ook was gebeurd. Nog een mail gestuurd naar Happycar over het gebeuren en aangegeven dat wij de auto de volgende middag alsnog zouden ophalen.

Bij aankomst in de middag bij OK Rent a Car bleek de auto geannuleerd. De melding uit het systeem van hun hoofdkantoor was wel bekend zei ze maar de auto was geannuleerd door Car del Mar en zij kon daar niets aan veranderen. Tot overmaat van ramp hadden ze daar ook geen andere auto.
Via een andere verhuurder op de airport alsnog een auto gehuurd maar de hele grap heeft meer dan 4 uur van ons weekend gekost.

Bij thuiskomst een klacht ingediend en om restitutie verzocht via ons eerste aanspreekpunt Happycar. Car del Mar heeft nu tot keer de claim afgewezen vanwege no show.
Aan het feit dat zij een noodnummer hebben dat alleen ma-vr van 09.00-18-00 bereikbaar is hebben zij geen boodschap. De zaak nu overgedragen aan onze rechtsbijstand verzekeraar.

Deze praktijk is niet uniek voor Car del Mar. Alle websites werken op deze manier. Het is ongelooflijk dat een Europese Commissie hier geen werk van maakt. Alles is zo niet transparant en als klant heb je, omdat de broker altijd in een ander land zit dan waar jij in eerste instantie boekt, praktisch geen middelen om je claim terug te vorderen.
Deze reactie vond ik hier ook op de site; uit 2015.

https://nederlandreview.nl/autoverhuur/cardelmar-ervaringen-beoordelingen-reviews/hotline-bij-problemen-onbereikbaak-s-avonds-en-de-weekends-357

Exact dezelfde situatie. Wordt er dus iets verbeterd? Nee. Het interesseert ze hoegenaamd niets.

Door: Nuttert Oosting21-10-2018
Nuttert Oosting21-10-2018

Nog even de juiste rating; 4 sterren prijs en bestellen. 1 ster service en levering.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Wauw, 100% nog een keer!

In tegenstelling wat sommige reviews over CarDelMar zeggen, kunnen wij hier ons niet in vinden. Door een fout van een andere verhuurmaatschappij hadden wij geen auto tot onze beschikking. Uiteindelijk een andere auto gehuurd en de eerst volgende werkdag, CarDelMar gebeld en de situatie uitgelegd.
Zij gaven mij het gevoel dat alles in orde kwam en ik moest gaan genieten van de vakantie. Het was de eerste keer dat ik bij CDM een auto heb gehuurd, dus heel erg zeker ben je er niet van. Afijn, na de vakantie komt het uur van de waarheid dichter en dichterbij. Na wat mailcontact met CDM en het insturen van de rekening, kregen we het gevraagde gedeelte uitgekeerd.
Voor ons komt er geen andere verhuurmaatschappij meer op vakantie, alleen CDM! Wij zijn echt dik en dik tevreden met hun service!

Door: Sander10-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Slechte service

Cardelmar en verhuurder hebben beide huur van de creditcard afgeschreven. Cardelmar steekt vervolgens minimale inspanning om dit op te lossen. Inmiddels een halve maand verder zonde enige vooruitgang.

Door: K21-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

Nooit doen

We zijn opgelicht bij het ophalen van onze auto. Hij wilde ons een extra verzekering aansmeren van 380€, dit wilden wij niet omdat we dit via cardelmar al hadden geregeld in NL. Toen zei hij dat onze creditcard voir de borg van maar liefst 1660€ werd declined. Andere mogelijkheden waren er niet dan alleen de extra verzekering af te nemen. Cardelmar in weekenden niet bereikbaar, dus op maandag bellen met cardelmar in NL. Kon niets voor ons doen en auto ophalen had ook geen zin want die kregen we dan toch niet mee. En gaf ook aan dat er helaas zwarte schapen tussen zitten. Dus geld kwijt. Dus nooit boeken via cardelmar.

Door: Jolanda 13-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Verzekering=Bedrog

Ik had schade aan het dak van de auto.
Bij boeken had ik de optie volledige verzekering gekozen.
Echter Cardelmar vond een regeltje om niet te hoeven betalen.
Dit is wat mij betreft Bedrog!!

Door: Emo08-06-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

uitstekend

Uitstekend bedrijf zeer behulpzame en bekwame medewerkers. Het enige waar je voor moet uitkijken zijn de extra verzekeringen die bij de verhuurder worden aangeboden ,die moet je gewoon niet tekenen anders is er ook terrecht niets meer aan te doen.

Verder moet je gewoon alle voorwaarden goed lezen je huurt een auto geen plak kaas.

Door: jacqi02-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Vluchtvertraging

Op 11 december 2017 werd mijn vlucht door Transavia geannuleerd i.v.m. slechte weersomstandigheden. Ik had voor 22:30 ook een autogehuurd via Cardelmar. Ik kon echter op 12 december zeer vroeg alsnog naar Eindhiven vliegen zodat ik feitelijk 12 uur later mijn huurauto wilde afhalen. Helaas....dat zou mij ruim 200 euro extra kosten. Omdat de auto i.p.v. op de 11e op de 12e werd opgehaald. Ik moets dus gewoon diezelfde auto opnieuw boeken en dan het dubbele betalen. Dat kan je GEEN SERVICE!, dat is gewoon misbruik van de situatie en de klant afzetten.

Door: Statema Henk25-02-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
6,5

auto gehuurd in Spanje bij Firefly (via Cardelmar)

Wij hebben voor een aantal weken een auto gehuurd in Spanje via Cardelmar. Ze waren de goedkoopste voor deze lange periode als je wil huren met volledige all risk verzekering (en dat wilden we natuurlijk)

Uiteindelijk kwamen we uit bij Firefly. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ze waren de goedkoopste met een all-inclusive verzekering. Via Cardelmar gevonden en dat was wel relaxed, want op het vliegveld probeerde Firefly ons allemaal extra dingen aan te smeren, maar wij waren al gedekt via Cardelmar, volgens mij scheelt dat echt wel geld. En ik vind het echt belangrijk om goed verzekerd te zijn, zeker in Spanje, want je hoort altijd van die nare verhalen over afzetpraktijken in het buitenland met auto's huren.

We hebben de auto voor het meenemen trouwens toch nog goed gecheckt op krasjes enzo, en niet alles stond vooraf goed aangegeven, dus daar zijn we toch nog maar even achterna gegaan, voor het geval dat. We zijn dan wel verzekerd, maar wel zo relaxed als het allemaal goed is achteraf en je geen kosten hoeft te declareren, toch?

Door: Paula20-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

zeer makkelijk gegaan

Wij hebben in dec auto gehuurd op bonaire, het is zeer goed bevallen, bijna nieuwe auto en goedkoper dan europcar waar je uiteindelijk huurt.

Door: Sarah09-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Waardeloze service

De overeenkomst welke je met Cardelmar hebt, is niet bekend bij de plaatselijke verhuurder. Zij proberen je daarom nogmaals te laten betalen voor een verzekering.
Geen 24 uurs service.
Emails die je verstuurd worden niet beantwoord.
Klacht indienen via de website lukt niet. Telkens foutmeldingen en dan mag je van bellen met een nummer in Duitsland. Hoezo jagen ze je op kosten?

Door: Monica25-07-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Goedkoopste auto huren

Na wat vergelijkingen was voor mij Cardelmar de goedkoopste bij het huren van een auto. Ik vond ze vriendelijk bij de verhuur en heb me tegen alles verzekerd voor het geval dat.

Er zat vooraf al een kras op de auto, dat vond ik persoonlijk niet erg, deze kras werd geregistreerd. Bij het inleveren was er gelukkig niks aan de hand, ik hoefde niet voor de kras te betalen. Daar was ik een beetje huiverig voor omdat je dat wel eens hoort. Maar omdat deze dus was geregistreerd, ging dit goed gelukkig.

Inleveren ging gelukkig ook snel, want ik had een vliegtuig te halen. Gewoon sleutel afgeven en ze namen 'm meteen mee.

Door: Karim G.17-07-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Cardelmar is naar mijn mening goed

Ik wil even zeggen dat het prima was. Mag ook wel eens gezegd worden. Anders lijkt het hier alsof iedereen problemen heeft maar dat is niet zo. Zijn ook heel veel tevreden klanten. Makkelijk vergelijken, snel de prijzen zien en de info na het boeken is ook altijd duidelijk. Al meerdere malen hier besteld en altijd goed. (En nee ik ben geen eigenaar of medewerker ofzo - sommige mensen willen ook wel eens wat aardigs zeggen)

Door: Anita30-04-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Auto huren voor naar Wenen TIP: onbeperkte kilometers

Auto gehuurd voor een tripje naar Wenen, dat wij in twee dagen gaan proberen te rijden volgende week.

Voorheen bestelden wij altijd direct bij Europcar, maar er zijn tegenwoordig meer vissen in de zee van autoverhuurders. Wij wilden deze vergelijken en hebben dat met Cardelmar gedaan. Het scheelde meer dan honderd euro, de ene of de andere verhuurder en dan krijg je volgens mij precies dezelfde auto.

Je kunt selecteren op onbeperkte kilometers, dat was voor ons een absolute vereiste, want we maken veel kilometers en anders krijg je de rekening achteraf. TIP!!

Verder werden we doorgeleid naar de eigenlijke verhuurder, in ons geval kozen we voor Thrifty. Vrij goedkoop uit nu, al is een auto huren altijd een dure aangelegenheid. Maar we zijn goedkoper dan voorheen.

Door: Antoon 25-10-2016
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

dhr

Tot nu toe de slechtste autoverhuurder. Ter plekke problemen met lokale bedrijf, maar CarDelMar reageert niet op vele mails. Na bestolen te zijn door lokale bedrijf (Goldcar Bordeaux) reageert Car Del Mar op de klachten niet en laat de herhaalde klacht zonder reactie. Enkele keren heb ik zelfs gebeld, kreeg elke keer verschillende op dat moment verzonnen smoesjes.

Door: Jaroslav H10-10-2016
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

Makkelijk, voordelig en snel

Voor de eerste keer moest ik een auto huren voor een vakantie in Portugal waar ik erg tegenop zag omdat er op de TV voor gewaarschuwd werd dat bij aankomst, het autoverhuurbedrijf je erg opdringerig verplicht om nog een verzekering af te sluiten.
Op internet gezocht en ik kwam uit bij CarDelMar, zij spraken mij het meeste aan vanwege de prijs en de voorwaarden in het contract. Toen ik ging boeken kwam ik er niet geheel uit en telefoneerde even naar CarDelMar dat kan in de gewenste taal. Een vriendelijk persoon stond mij te woord en ik deed mijn verhaal, geen probleem mevrouw als u wilt maak ik de boeking telefonisch nu voor u, wat dan ook gebeurde en alles ging gesmeerd.
Per e-mail ontving ik alle benodigdheden, alles perfect verzorgd ook bij aankomst bij het autoverhuurbedrijf AutoRent, geen enkel minpuntje, over een extra verzekering werd niet gesproken waarvoor ze je waarschuwen op de TV.
CarDelMar en AutoRent een aanrader.

Door: Jans13-05-2016
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Helemaal goed!

Anders dan de ervaringen van anderen hieronder, had ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Auto stond keurig op ons te wachten en we hebben een hele leuke autovakantie gehad. mag ook gezegd worden!

Door: Sharida vd Wetering14-09-2015
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

'Hotline' bij problemen onbereikbaak 's avonds en de weekends!!!

Tot 25 juli was ik eigenlijk wel tevreden over CarDelMar. Echter door de storm op zaterdag 25 juli kon ons vliegtuig pas 4,5 later vertrekken en misten wij de aansluiting Rome -> Ancona. Dit was al duidelijk tijdens het wachten op Schiphol, dus wilde ik CarDelMar bellen om te melden dat we mogelijk een dag later de auto konden ophalen op vliegveld Ancona.
Ik had alle papieren uitgeprint bij me en vond dus het nummer van hun 'Hotline'. Ik kreeg echter alleen een voicemail die zei dat ze gesloten waren en dat ik evt. kon e-mailen of op hun website kon kijken wat de openingstijden waren!!! Niet eens via hun voicemail te horen te krijgen en ook niet op alle papieren die ik had uitgeprint!!! Gelukkig had ik mobiel internet en vond dat de 'Hotline' slechts bereikbaar was op ma-vrij 09:00 - 18:00. Ik heb zeker 4 e-mails gestuurd en tot op vandaag geen reactie gehad!
Natuurlijk ook de locale verhuurder (SICILY BY CAR) gebeld, maar die zei doodleuk dat ik het alleen via de broker (CarDelMar) kon oplossen en had er geen boodschap aan dat de broker niet bereikbaar was. De huurauto was ik kwijt omdat het vliegtuig wel op tijd arriveerde maar ik de auto niet kon ophalen. Volgens de kleine lettertjes van CarDelMar heb je dan ook geen recht op restitutie!!
Na een gedwongen overnachting in Rome moesten we zondag eerst weer terug naar Milaan vliegen en vervolgens naar Ancona. Nog diverse keren gebeld en gemailed maar CarDelMar gaf geen thuis. Uiteindelijk CarDelMar Duitsland gebeld (wel open in het weekend). Die konden mijn reservering niet wijzigen maar boden wel aan om hem te cancelen en het geld te storneren op mijn creditcard, hetgeen ik natuurlijk direct accepteerde :-).
Natuurlijk naïef van mij om te verwachten (en niet vantevoren te checken) dat een hotline altijd beschikbaar is, maar ik had nooit verwacht dat je door een vertraging in principe je huurauto en je betaalde huursom kwijt zou kunnen zijn. De start v/d vakantie met 2 gehandicapte en autistische kinderen met vertraging, gemiste connectie, gedwongen hotelovernachting, extra vlucht via Milaan en uiteindelijk dan ook nog eens alle koffers weg in Ancona en geen huurauto meer was zo geen pretje.
In het vervolg zal ik zeker letten op de beschikbaarheid v/d broker igv calamiteiten en wat er gebeurt bij 'het onverhoopt niet kunnen ophalen v/d huurauto op het afgesproken tijdstip.

Door: Armand14-09-2015
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Deukje was geen probleem!

Heerlijk weekje weggeweest naar Frankrijk met een Ford Mondeo. Niets te klagen. En even top van CarDelMar; we hadden een klein deukje gereden tegen een paaltje. Deukje bijna niet te zien. Ze zagen het zelf ook niet dus hebben we het toch maar aangegeven, ze vonden het geen probleem en namen zo de auto weer in. Dank cardelmar!!

Door: Danielle Kloostra29-07-2015
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Schrijf zelf een review over CarDelMar

Uw beoordeling

Please enter your first and last name separated by a space (e.g. Jane Miller)