2

2

2

2

0%

Gitaarles.nl

Heb je altijd al gitaar willen leren spelen? Wellicht is Gitaarles.nl een interessant platform voor jou. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er bij Gitaarles.nl bekend zijn. Je leest hier puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen.

Wat is Gitaarles.nl?

Gitaarles.nl is een online platform waar je kunt leren gitaar spelen. Het bedrijf maakt het mogelijk dat je vandaag nog je eerste gitaarliedje zult spelen. Dit doe je volgens het bedrijf online en veilig. Je kunt via het platform de meest cruciale gitaarakkoorden en aanslagen spelen. Je kunt vaak oefenen. Dit kun je doen op de locatie die jou het beste uitkomt. Handige online video's zullen je hierbij hulp bieden. Je leert volgens het bedrijf om op een voordelige manier gitaar te spelen. Dit zul je samen doen met andere mensen die lid zijn bij het platform. Op de website is te lezen dat ruim 5.000 enthousiaste gitaristen je voorgingen. Deze gitaristen variëren in leeftijd van 8 tot 88 jaar. Zij bewijzen volgens het bedrijf dat ook jij online gitaar kunt leren spelen.

Wat je zoal leert

Je leert zoal de basis van het gitaar spelen. Denk aan het meespelen met akkoorden. Een andere vaardigheid die je onder de knie zult krijgen is het meespelen van de meest gebruikte simpele aanslagritmes. Zo kun je onmiddellijk veel populaire nummers meespelen. Je zult ook leren tokkelen. Dit is vaak populair bij een kampvuur. Cursisten zullen leren om romantisch te tokkelen. Dit doen ze met eenvoudige en ingewikkeldere tokkel patronen. Je kunt via Gitaarles.nl ook een online gitaarles barréakkoorden volgen. Binnen enkele stappen is het mogelijk om ingewikkelde barréakkoorden te leren spelen met diverse rock-, reggae-, pop- en danceritmes.

Beginners

Degene die pas gaan beginnen met het volgen van gitaarlessen zitten vaak met vragen. Er wordt vaak de vraag gesteld of er een proefles gevolgd kan worden en hoe deze eruit komt te zien. Tijdens een proefperiode heb je de mogelijkheid om 7 volledige dagen gratis en vrijblijvend online gitaarles te volgen. Bij het proefpakket zul je een handig gitaarakkoorden boek krijgen. Mocht je dit bevallen kun je doorpakken met de online gitaarlessen waarvoor betaald moet worden. Heb je vroeger gitaar gespeeld en ben je de afgelopen jaren niet actief geweest? De online gitaarlessen zijn volgens het bedrijf ideaal om jezelf weer even bij te spijkeren.

Wil je contact opnemen met Gitaarles.nl? Je kunt telefonisch contact opnemen of een e-mail sturen. Het telefoonnummer dat je kunt bellen is +31 20 893 41 81. Het e-mailadres dat je kunt gebruiken is info@gitaarles.nl. Mocht je niet online zijn kun je ook gitaar leren spelen. Zo kun je onder andere het Gitaarles handboek als PDF downloaden. Vervolgens kun je daar mee aan de slag gaan. Je kunt een gitaarlesabonnement afsluiten. Als je dit doet zul je volledige toegang krijgen tot alle tools waarvoor je een betaling hebt gedaan. Elke termijn zal je bedrag automatisch van je bankrekening geïncasseerd worden.

Heb je weleens online gitaarles gevolgd bij gitaarles.nl? Ben je tevreden over de dienstverlening bij Gitaarles.nl? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker gitaarles volgen via Gitaarles.nl? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over Gitaarles.nl deelt op deze pagina.

10

gitaarlessen voor beginners

Er is geen persoonlijk contact. Het telefoonnummer wordt niet beantwoord. Bij opzeggen van het abonnement krijg je geen reactie en bevestiging op je mail. Na meerdere mails gestuurd te hebben, zonder reactie van gitaarles.nl, volgen betaling herinneringen en aanmaningen.

Janet Veenhuizen

23-06-2022

0