10

10

10

10

100%

F1Competitie.nl

Houd je van online spelletjes en van racen? Dan ben je misschien op zoek naar een spel wat beide passies combineert. Één racespel dat je kunt kiezen is F1Competitie. Maar wat zal de kwaliteit van dit spel zijn? Hoe goed zul je kunnen meekomen in het online spel? Zal het spel niet te moeilijk of juist te makkelijk zijn? Zal je makkelijk nieuwe coureurs kunnen kopen? Hoe makkelijk is het om lid te worden van het spel? Zal de app nou echt wel zo handig? En zal hun klantenservice je wel kunnen helpen als je een vraag, probleem or misschien zelfs klacht hebt die verholpen moet worden? De enige mensen die je dat kunnen vertellen zijn huidige en voormalige spelers van F1Competitie. Lees hun reviews om te ontdekken wat zij van dit racespel vinden. Hun meningen, ervaringen en beoordelingen kunnen je laten zien of F1Competitie een spel is waar jij graag aan zou willen deelnemen of niet.

Over F1Competitie

F1Competitie is een racespel. Voel je een echte Jos of Max Verstappen en ga los met je eigen team. Natuurlijk moet je eerst dit team samenstellen. Je kunt virtuele coureurs kopen die voor jou in de startblokken gaan staan. Je begint er met eentje maar kan dit steeds meer uitbreiden. Je kunt je eigen auto ontwikkelen en hiermee je coureurs de baan op sturen. Natuurlijk moet je je coureurs ook trainen voor het beste resultaat. Als ze goed genoeg zijn kunnen ze zich kwalificeren voor een wedstrijd. Een pitbabe kan voor wat extra motivatie zorgen die net dat verschil kan maken. Ook een sponsor kan aardig wat bijdragen aan de winst door middel van het sponseren van de beste auto’s en andere materialen. En om je spelers te promoten kun je wat merchandising inkopen. Op de facebook pagina kun je zien hoe goed jouw coureurs het doen tegeover die van andere spelers. Dit lijkt misschien allemaal heel wat, maar maak je geen zorgen. Voor nieuwe spelers is er in het hoofdscherm een snelle kennismaking te vinden. Daarin leggen ze je uit wat de bedoeling is en wat de mogelijkheden zijn.

Diensten van F1Competitie

Je kunt je voor het spel inschrijven door jezelf aan te melden op hun website. Ze willen graag een teamnaam weten. Deze teamnaam kun je zelf verzinnen, dus geef er vooral een leuke draai aan! Wel willen ze ook je echte voornaam weten. En natuurlijk moet je een e-mailadres opgeven waarop ze je kunnen bereiken. Je krijgt dan een password gemailt. Zodra je die hebt ingevoerd kun je inloggen en van start gaan. Je kan het spel op de computer spelen, maar het is ook mogelijk een app te downloaden voor je mobiele Smartphone. Zo heb je je favoriete spel altijd bij je. Natuurlijk heeft F1Competitie ook een klantenservice om je te helpen bij problemen.

Klachten, Complimenten en Tips voor F1Competitie

Ben jij zelf lid van F1Competitie (geweest)? Dan horen wij graag wat jij van dit spel vindt. Wat is de kwaliteit van de graphics? Hoe makkelijk en vermakelijk is dit spel? En hoe hulpvaardig is hun klantenservice? Schrijf je eigen review en vertel ons er alles over,

Kun je je goed vermaken met F1Competitie? Lees reviews over dit online racespel, auto\s, sponsors, coureurs, spelers, merchandising, materialen enz

10