NederlandReview

    MediaMarkt
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Nooit meer!

    Michelle11-10-2018
    4
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    4

    Service

    4

    Prijs

    4

    Leveren

    4

    Beste Mediamarkt

    Wat een kutservice hebben jullie. Ben het spuugzat!
    Mijn vriend wacht al een jaar op het nieuwe assasins creed spel. Deze heb ik voor hek gepreordered. Vervolgens krijg ik een mail van mediamarkt;

    Geachte meneer/mevrouw,

Volgens onze gegevens heb jij de Assassins Creed: Odyssey (Gold Edition) | Xbox One gepre-orderd. Echter heeft er op de website een verkeerde afbeelding gestaan, namelijk de PS4 variant. Wanneer je de PS4 versie wenst te hebben, laat het dan weten in reactie op deze e-mail.

    Ik dacht eerst; oke netjes dat ze het al aangeven voor het verstuurd wordt. Dus toen ik het zag heb ik er gelijk op gereageerd dat ik het ps4 spel wil.

    Vervolgens krijg ik een antwoord;
    ‘Wij hebben jouw vraag in goede orde ontvangen. ‘ Dus het is goed aangekomen.

    Vrijdag 5 oktober was mijn vriend thuis. Hij kon niet wachten tot het spel eindelijk op de mat zou liggen en hij het eindelijk kon spelen. Toen het pakketje binnen kwam maakte hij deze met entousiasme open en komt er ineens een xbox spel uit. Dit was niet de bedoeling. Gelijk heb ik gebeld en heb ik een mevrouw gesproken alleen werd de verbinding verbroken toen ik in de wacht stond. Gelukkig had ze me daarna nog wel gemaild;

    ‘We hebben elkaar telefonisch gesproken en helaas werd de verbinding verbroken.
     
    De desbetreffende afdeling gaat voor jou nakijken wat er mis is gegaan en proberen jou alsnog de PS4 versie op te sturen.
     
    Mijn excuses voor het ongemak en we houden je op de hoogte.’

    Ik ben alleen niet op de hoogte gehouden en moest er steeds zelf achteraan. Ik snapte alleen dit zinnetje niet
    ‘...en proberen jou alsnog de PS4 versie op te sturen.’
    De dag erna heb ik nog niks gehoord en belde ik zelf en vroeg naar dat zinnetje. Toen zei de medewerker dat ik het heb gepreorderd dus hij moet op voorraad voor me zijn. Om het allemaal sneller te regelen hebben wij gelijk het xbox spel teruggestuurd want daarna kunnen jullie blijkbaar pas het goede spel versturen. Dit hebben wij toen gedaan. En hadden ook van een medewerker een code gekregen. Met de track en trace code zagen wij dat het op zaterdag al was binnen gekomen en maandag hadden we nog niks gehoord dus heb toen weer gebeld. Het spel was aangekomen alleen snapte het magazijn niet waarom het terug was gekomen. Omdat op het factuur de xbox staat en ze hebben ook de xbox terug gekregen. Lekker handig dat zei niet in hetzelfde systeem kunnen kijken. Waarom moesten wij uberhaupt een code aanmaken? Elke dag heb ik moeten bellen en wat zijn we ermee opgeschoten.. HELEMAAL NIKS!! Het is een week later en hebben nogsteeds geen antwoord dus heb maar weer gebeld... vervolgens kriig ik een associale kut medewerker aan de telefoon die me niet uit liet praten. Ik gaf haar mijn code en ze zegt; ‘oh ik zie staan dat je je pre order wil annuleren’ NEE DIT WIL IK NIET GEEF ME GEWOON DAT SPEL ugh.. maar toen ik dat netjes zei gaf ze aan antwoord dat ze het spel niet meer hebben. Waarom hebben we mij dan een week aan het lijntje gehouden? 100 euro!!!! Gezegd dat ik het gelijk terug wil op cadeaubonnen dat is code aanmaken en klaar maar alles duurt 5 werkdagen.

    Kortom: spel niet binnen, moet lang wachten op geld. Mijn vriend moet nu elders gaan kijken terwijl als we dat al gelijk wisten we dit gelijk hadden kunnen doen. En de service medewerkers zijn waardeloos en werken langs elkaar heen.

    Dankjewel Mediamarkt dat jullie mij hebben laten inzien dat jullie een groot kut bedrijf zijn. Ik moet maar wachten op mn geld maar ik ga niks meer bij Media Markt kopen en dit heb ik ook doorgegegen aan mensen om me heen!
     


    Bekijk ervaringen van MediaMarkt

    Schrijf zelf een review over MediaMarkt

    Uw beoordeling