NederlandReview

    Hoedshop.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Fout of poging oplichting? SERVICE in ieder geval ZEER SLECHT

    Eric Berkel12-06-2018
    5
    Zou hier weer kopen: JA

    Bestellen

    10

    Service

    2

    Prijs

    6

    Leveren

    2

    Ik voel mij OPGELICHT ik bestel drie hoeden en BETAAL VOORAF. Ik ontvang een verkeerde goedkopere hoed. Zo moeilijk is een bestelling van drie hoeden toch niet, de hoed die ik ontvang is dus niet het bestelde en goedkoper plus een vieze kleur. Nu moet ik wachten op een retour sticker, dan moet ik het pakket wegbrengen naar de dpd dat is helemaal in een andere wijk, dit moet ik aan een ander vragen gezie mijn ziek zijn.. Dan wachten tot ik mijn reeds betaalde hoed ontvang. Dus de klant betaald vooraf dan maken zij de “fout” of “poging tot oplichting” dus zij sturen niet de juiste hoed op, klant vriendelijker is de hoed afleveren en gelijk de foute hoed mee terug nemen. Klaar gelijk oversteken en niet de klant extra laten wachten tot de sticker binnenkomt uit Duitsland. Let op! Het is normaal dat de retouren ten koste komen van de verzender, dit is dus gèèn coulance, al deden ze bij mij dit wel voorkomen door hier vooral de nadruk op te leggen! DE KLANT MOET VOORAF BETALEN, MAAR ZIJ VERTROUWEN HUN KLANTEN NIET terwijl zij fout zitten. De service is Dus echt waardeloos Ze hebben de foto’s van mij dus alle bewijzen MAAR ZIJ STUREN NIET. Dit is hun antwoord dus kijk uit. Het enige wat wij niet doen, is zomaar een hoed versturen.
    Aldus mevrouw Geke Rotgers. Eigenlijk géén ster waardig, nadien geen enkele poging tot een oplossing, halstarrig dus koop in ons eigen land nu je weet dat .NL niet betekend Nederlands vertrouwen!!!


    Bekijk ervaringen van Hoedshop.nl

    Schrijf zelf een review over Hoedshop.nl

    Uw beoordeling