NederlandReview

    Douglas
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    na 12 dagen zijn mijn bestelde producten nog steeds niet geleverd

    Marjolein06-12-2018
    4,5
    Zou hier weer kopen: JA

    Bestellen

    8

    Service

    2

    Prijs

    6

    Leveren

    2

    Op 25 november 2018 twee bestellingen met meerdere producten geplaatst bij Douglas.nl. DHL geeft in haar track-and-trace eerst aan dat de producten op 30-11 bezorgd zijn, wat eenvoudigweg niet waar is. Vervolgens wijzigt DHL haar eigen berichtgeving en geeft aan dat de producten 'terug naar het depot' zijn 'in afwachting van instructies van de afzender'; vervolgens geeft DHL tot 2x toe aan dat ze op 5-12 en 6-12 hier (op mijn werk) langs zijn geweest, maar niemand thuis hebben getroffen, wat eenvoudigweg ook niet waar is: de receptie is hier van 8.00 tot 20.00 uur bezet en er is geen DHL koerier langs geweest! Inmiddels al drie keer met de klantenservice van Douglas hierover gebeld; 3x lang (gemiddeld 12 minuten) in de wacht gezeten en uiteindelijk krijg je enkel een meisje aan de lijn dat zegt dat ze het ook niet weet, dat ze er niks aan kan doen en dat ze DHL kan vragen een onderzoek te starten, wat tenminste 5 (!) werkdagen gaat duren. Dit is niet de eerste keer dat er problemen zijn met de DHL bezorging, maar Douglas zegt enkel dat ze er niets aan kan doen en geen oplossing kan bieden. Een verantwoordelijke of leidinggevende krijg je niet te spreken. Kortom: mijn advies (hoewel ik een jarenlange trouwe (grote) klant bij Douglas ben geweest: niet meer bestellen bij Douglas, want ze hebben de bezorging en de klantenservice niet op orde en je bent 'aan de goden overgeleverd' als je bestelling niet arriveert.


    Bekijk ervaringen van Douglas

    Schrijf zelf een review over Douglas

    Uw beoordeling