Nederlandse Energie Maatschappij sterk af wijkende meterstanden

Cijfer2

Totaal

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Leveren

2






NEEZou hier niet weer kopen

sterk af wijkende meterstanden

Door: F.Snellers

Ik ben 9 maanden klant geweest bij de NEM/ NLE dat was in de periode van maart t/m september ik zou in die periode 2700 kuub gas verstookt hebben en weet ik hoeveel stroom ook. Ik heb toen de netbeheerder opdracht gegeven om een correctie uit te voeren op de meterstanden dat hebben ze gedaan ipv bij betalen moet ik 1500 eurie terug vorderen van hen. Heb toen een aangetekende brief verstuurt naar de NEM/NLE en hun gesommeerd de werkelijke rekening op te gaan maken zo niet zou ik gerechtelijke jegens hun gaan ondernemen. toen hebben ze maar eieren voor hun geld gekozen en mijn het verschuldigde bedrag op mijn rekening terug gestort. Nooit meer deze maatschappij!!!!



Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

  • BudgetEnergie

    BudgetEnergie

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 6,4Lees ervaringen
  • Pure energie

    Pure energie

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8,4Lees ervaringen
  • Engie Energie

    Engie Energie

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7Lees ervaringen

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Nederlandse Energie Maatschappij?

  • De velden met * zijn verplicht