Nederlandse Energie Maatschappij sterk af wijkende meterstanden

Cijfer2

Totaal

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Leveren

2






NEEZou hier niet weer kopen

sterk af wijkende meterstanden

Door: F.Snellers

Ik ben 9 maanden klant geweest bij de NEM/ NLE dat was in de periode van maart t/m september ik zou in die periode 2700 kuub gas verstookt hebben en weet ik hoeveel stroom ook. Ik heb toen de netbeheerder opdracht gegeven om een correctie uit te voeren op de meterstanden dat hebben ze gedaan ipv bij betalen moet ik 1500 eurie terug vorderen van hen. Heb toen een aangetekende brief verstuurt naar de NEM/NLE en hun gesommeerd de werkelijke rekening op te gaan maken zo niet zou ik gerechtelijke jegens hun gaan ondernemen. toen hebben ze maar eieren voor hun geld gekozen en mijn het verschuldigde bedrag op mijn rekening terug gestort. Nooit meer deze maatschappij!!!!



Anderen bekeken ook:

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Nederlandse Energie Maatschappij?

  • De velden met * zijn verplicht