Europcar Slechte ervaring met dubbele incasso waarborgsom

Cijfer8

Totaal

8

Bestellen

10

Service

6

Prijs

6

Leveren

10






NEEZou hier niet weer kopen

Slechte ervaring met dubbele incasso waarborgsom

Door: Lex

Op 9 juni een auto voor 1 dag in Nerja gehuurd. Op 10 juni was er dubbel € 300 aan waarborgsom ingehouden. Sindsdien zijn wij bezig om eenmaal terug te krijgen. Ook met NL contact gehad maar na een uitleg in kindertaal schijnen ze het al wel te begrijpen alleen een terugboeking ho maar! Echt heel slecht.
De normale terugboeking welke na 3 a 4 dagen zou plaatsvinden is na 1 week teruggeboekt. Met het incasseren op de creditcard is niets mis mee. Zo gepiept maar andersom....



Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door:: Frank11-07-2017

Wij hebben het vorig jaar ook een auto gehuurd in Malaga, nadat we de auto teruggebracht hadden zeiden ze dat er schade aan de auto zat, wij meegelopen naar de auto om te kijken zat er inderdaad een krasje onderaan de bumper, betalen! maar zij waren niet in de wetenschap dat wij voor nog maar één centimeter met de auto gereden te hebben zeker 35-40 foto's van de auto hadden gemaakt waarop de schade duidelijk te zien was. Toen wij die foto met de datum erop lieten zien zei de mevrouw "When you have the pictures than is oke" en de zaak was geregeld. Wat als wij de foto's niet gemaakt hadden...kijk zo kan ik ook een wielerploeg sponseren Dus altijd foto maken ook onder de bumpers! Trouwens op Ibiza een super ervaring gehad vandaar dat we terug gingen, maar nu nooit meer.

Anderen bekeken ook:

Schrijf zelf een Review

Over Europcar

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Europcar?

  • De velden met * zijn verplicht

Info over Europcar

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!