Europcar Klacht over autoverhuur op 7-7-2017

Cijfer2

Totaal

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Leveren

2






NEEZou hier niet weer kopen

Klacht over autoverhuur op 7-7-2017

Door: Meijer

Wij zijn zeer ontevreden over europcar.

Van te voren hadden wij netjes een reservering gemaakt. Toen wij aankwamen op het Alicante op 7-7-2017 kregen wij geen auto mee. We waren te laat. We hadden geen exacte aankomsttijd ingevuld maar een vluchtnummer. We moesten maar contact opnemen met de helpdesk die overigens niet te bereiken was. Er was geen enkele oplossing mogelijke en kregen geen auto mee. Na een discussie met de baliemedewerker van Goldcar gaf zij aan de polite te gaan bellen. Wij konden een veel duurdere auto huren bij een ander bedrijf!

Vervolgens is er €402,00 van obe creditcard geschreven. Op mijn schriftelijke klacht heb ik nog steeds geen reactie gehad. Wat een service! Ga dus niet in zee met dit bedrijf. Mafiapraktijken. Leuk begin van je vakantie!



Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door:: Troll04-08-2017

Wat zielig voor u. Had u maar Op tijd moeten zijn

Anderen bekeken ook:

  • Schiphol Smart Parking

    Schiphol Smart Parking

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7Lees ervaringen
  • Momondo

    Momondo

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,4Lees ervaringen
  • Vliegtarieven.nl

    Vliegtarieven.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 6,6Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over Europcar

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Europcar?

  • De velden met * zijn verplicht

Info over Europcar

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!