TUI Reizen
Alle reviewsTUI Reizen
Alle reviews (34)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Holland International
Dit is een hele fijne reisorganisatie.
Vroeger boekten wij altijd bij Holland International, dat is nu Tui geworden.
Wel jammer dat ons oude reisbureautje niet meer bestaat, want dat was ook altijd fijn. Reisgidsen halen, uitkiezen en dan uitgebreid op dat kantoor gaan zitten boeken. Altijd de beste service.
Inmiddels zijn er veel concurrenten waar je ook goed kunt boeken, maar niet meer in zo'n gezellig reisbureautje. En ik blijf warme herinneringen overhouden aan dat reisbureautje en de prachtige vakanties die w ij daar boekten, dus ik boek nog steeds graag bij TUI.Goed en betrouwbare reisorganisatie
Betrouwbare reisorganisatie. Ik boek hier regelmatig. Ze zijn niet de allergoedkoopste, er zijn zoveel prijsvechters online tegenwoordig, maar ze zijn wel gewoon goed en betrouwbaar.
Ik heb te vaak mijn neus gestoten aan goedkope reisaanbieders en de problemen die die met zich meebrengen, dat ik tegenwoordig gewoon weer liever wat meer betaal maar dan wel gerust op reis kan gaan.
Ik vind Tui zeker een aanrader, professioneel en betrouwbaar.Atlantica akti zeus
Onlangs 10 dagen in Kreta geweest , bij Atlantica Akti Zeus , TOP vakantie gehad , niet alleen door elke dag mooi weer maar ook een uitstekend hotel , volledig gerenoveerd , super service en vriendelijkheid van alle medewerkers van het Hotel. Uitstekend eten.
Leuk waterpark erbij en strand op paar meter afstand van het zwembad dus alles in de buurt.van de reisbureau om de hoek naar online vakantie boeken
Vaker dan eens een reis geboekt bij TUI. We hadden lang een TUI reisbureau om de hoek en die waren altijd zeer vriendelijk en hadden goed aanbod. Nu dat reisbureau er niet meer is, zijn we overgestapt op de website van TUI en ook daar is het aanbod altijd goed. Klantvriendelijk en duidelijk, vaak ook met een mooie aanbieding.
Reis naar curacao
De onbezorgdheid is ver te zoeken. Vluchten worden 3 maal gewijzigd. Van een nederlands comfortabel vliegtuig naar een spaans armoedig vliegtuig. Personeel die je cola je zelf achterin het vliegtuig halen. En gehuurde auto’s bij tui waarvan de reservering kwijt is en we het dan maar zelf op moeten lossen met sunny cars, dit terwijl we bij tui het hebben geboekt. En totale blamage deze reisorganisatie als je het mij vraagt.
Een mensonterende reis
Schandalig. Tijdens het boeken van de vakantie bij TUI is een maximale annuleringsverzekering afgesproken omdat mijn moeder helaas k4nker had. Er was nog onzekerheid over deze situatie en daardoor wisten wij niet of we op vakantie konden. Helaas konden wij uiteindelijk niet op vakantie omdat het nieuws slechter bleek te zijn dan verwacht, en was volgens TUI blijkbaar een 'basisannuleringsverzekering' afgesloten. Dit was overduidelijk niet afgesproken tijdens het boeken, maar TUI gaf al vrij gauw aan dat het een klant zijn eigen verantwoordelijkheid is om dit dubbel te checken. In deze hectische periode is helaas ook nog een vriend overleden tussendoor, waar TUI verder ook geen boodschap aan had om de vakantie te cancellen, omdat dit niet de eerste kring is volgens basisannulering (die wij dus niet hadden afgesloten). We konden last minute nog omboeken, maar dit was vooral snel gedaan omdat we een extreem hectische periode hadden en geen tijd meer zouden hebben om anders op vakantie te gaan die we origineel geboekt hadden. Tijdens het omboeken op het kantoor in Hoorn, heeft de dame tijdens het omboeken SNEL een vakantie geboekt waar we in principe niet heen zouden gaan vanwege de laatsteomboekingsdag, maar omdat we nog 4x zouden mogen omboeken vanwege corona was dit geen probleem. Er was overduidelijk afgesproken dat er bij de wijziging van de voorwaarden OF op het laatste moment van de dag van mogelijk wijziging een contactmoment zou plaatsvinden omdat we nog niet zeker wisten of we op vakantie zouden kunnen gaan. Ook dit is NIET door TUI gedaan. Ze willen uit 'coulance' de vakantie niet meer wijzigen en ook niet meer annuleren. Ze hebben niets te maken met het overlijden van mensen of enige vorm van menselijkheid getoond tijdens de gesprekken. De medewerkers van TUI waren ook bijzonder aggresief en intimiderend tegenover mijn vriendin. We zitten nu dus met een vakantie waar wij helemaal niet meer naartoe kunnen en veel geld voor hebben betaald. Ik ga hier werk van maken en zorg er in ieder geval voor dat de hele wereld dit zal weten. Mensonterend.
Niet de goedkoopste, wel de beste reisorganisatie (vind ik)
Vaak mee gereisd.
Ze zijn dan wel niet altijd de goedkoopste partij, maar wel de enige waarmee ik altijd netjes behandeld ben en die gewoon nog servicegericht is. Dat kan ik van veel andere bedrijven in de reisbranche niet zeggen!!
Daarom reis ik nog altijd graag met Tuihelemaal mee eens, ik vlieg al jaren met Tui naar o.a. Gambia en Punta Cana, natuurlijk mankeert er wel eens iets aan maar de grote lijn is positief.
Barkie kidsclub
Met Tui naar HD Parque Cristolbal op Gran Canaria geweest. Super fijne vakantie gehad. Vooral de Barkie kidsclub is echt leuk voor de kinderen. Op enkele TUI bestemmingen is de Barkie Kidsclub aanwezig. Onze volgende vakantie gaat zeker weer naar een Barkie Kidsclub vakantie.
Echt een topvakantie gehad!!
Wij zijn met de hele fam naar turkije, all inclusief lekker weekje wezen chillen in een 5 sterren hotel. 450 euro pp en hoppa, niks over te klagen. Lekker eten, zonnen en niks doen. Helemaal top. Dus daarom ook even een reviewtje hier!!!
LOVED IT!!!
Love Love LOVED it!!!! Echt heel goed geregeld en fantastische reis gemaakt. Voor een schappelijke prijs!! (5 personen a 300pp was een goede prijs/kwaliteit verhouding)
Vakantie Griekenland
Afgelopen zomer een halfpension hotel geboekt via Tui. Het eten was elke dag koud en niet vers. Tijdens de vakantie hebben we dit aangegeven via Tui maar was niemand langs gekomen om er iets mee te doen en er was dus niks mee gedaan. 3 maanden later krijgen we als reactie van Tui ''Daarnaast geven wij aan dat wij geen aansprakelijkheid aanvaarden als u ontevreden bent over de maaltijden. Smaak en verwachtingen zijn nu eenmaal persoonlijk''. Helaas lost Tui haar klachten op door te doen alsof het niet hun probleem is want ''smaak en verwachtingen zijn nou eenmaal persoonlijk. Ik zou zeggen boek vooral via elke andere reisorganisatie want zoals tussen alle reviews te zien neemt Tui klachten niet serieus.
Reis
Verschrikkelijk, wat een slechte klantenservice bij TUI. Bij klacht over accomodatie wordt gewoon gezegd door TUI dat het ons probleem is. Geen enkele medewerking van TUI. Ja allemaal ideeen waar wij niks aan hebben. Continu doorverwezen naar andere afdeling van TUI en min. 30 min. wachttijd bij elke afdeling. Voor iedereen die dit meemaakt -> Geschillencommissie raadplegen. Ze komen er anders gewoon mee weg. Echt nooit maar dan ook nooit weer boeken bij TUI!
Naar Bonaire met TUI
Naar Bonaire gevlogen met TUI, heen 12 uur met tussenlanding en terug 9 uur rechtstreeks. Zowel heen als terug als partners niet bij elkaar kunnen zitten. Gezinnen krijgen voorrang, zit je 2x naast opgeschoten pubers. Uiteindelijk betaal je wel 2000 euro met zijn tweeën en een houten bek voor onze klacht.
Reispakket
Onpersoonlijk
Te weinig personeel op Schiphol.
Slechte informatie
Personeel die bij drukte ,ouwehoeren .
Helpen totaal nietfuerteventura vakantie donderdag 22 juli GEANNULEERD
Slecht en totaal onbereikbaar we hadden een vakantie geboekt donderdag 22 juli na Fuerteventura helaas is het oranje geworden en geannuleerd en dat kan gebeuren jammer maar helaas. Alleen het geld hebben we nog niet teruggestort gekregen. TUI belooft op de website snel geld terug te storten zodat er nog een nieuwe vakantie mogelijk is om te boeken... Nou zijn er inmiddels 3 werkdagen om en nog steeds niks ontvangen. Hoe kan ik zo iets nieuws boeken in mijn vakantie???? Prijzen zijn belachelijk duur geworden en op de dag dat we op vakantie zouden gaan is al niet meer mogelijk omdat dat al volgeboekt is nou valse beloftes en maken niks waar ik raad TUI af...
Teleurstelling
Tui= Een teleurstelling.
Ivm de corona, is onze reis geannuleerd. Maar vijd dagen voor ons vertrek ! Terwijl andere reizen naar dezelfde bestemming niet geannuleerd waren.
Wij zijn nagaan dat tui helaas alleen naar haar belang ging kijken.
Het was een grote teleurstelling en onze vakantie was gepest terwijl wij op deze reis hard rekenden.
Bovendien, wordt ons geweigerd het geld terug te krijgen en wij waren gedwongen de voucher te accepteren.
Het is wel jammer , wij hebben altijd met tui gereisd.
Onder dezelfde omstandigheden hadden de andere reisbureaus totaal een ander gedrag met hun klanten gehad.Aruba
Een schijnvertoning van veiligheid met mondkapjes en handgelletjes. terwijl de hygiëne ver te zoeken is Waarom:
Terwijl op Aruba de corona de spuigaten uitloopt en toeristen worden teruggehaald, krijgt men een heel schijntoneel van kapjes en gelletjes... Vliegtuig wordt helemaal volgepropt met ongeteste mensen schouder aan schouder 3x eten mogen de kapjes af. Met name de wc's werd totaal niet naar omgekeken door personeel honderden mensen op 1 wc. Geloof me dat was 1 gore bende! Als je corona wilt moet je bij Tui naar de wc!!! Wat een Farce, hypocriet gedoe! Vervolgens op schiphol zonder controle of vragen omtrent Corona mochten we zo Nederland weer binnenlopen.
Tui slaat hier dus volledig de plank mis, wat een schande dit isHotelreis Oostenrijk
Heb begin januari een reis (hotel) geboekt bij Kras (onderdeel van TUI). Na vele telefoontjes om te vragen of de reis doorging, werd een week voor vertrek (medio maart) mijn reis geannuleerd door de reisorganisatie. Omdat er veel in de wereld gebeurde ivm Covid moest ik een paar weken wachten maar ik zou mijn geld terug krijgen. Het werd stil en nog stiller aan de andere kant. Na 3 weken heb ik zelf weer gebeld en ik werd afgescheept met een voucher. Deze voucher heb ik geweigert en heb verzocht om het bedrag over te maken naar mijn rekening aangezien in mijn reisgezelschap zeer oude mensen aanwezig waren (dit zou hun laatste reis zijn). Kras/ TUI duwt de voucher gewoon door je strot heen en je hebt geen zeggenschap meer over je eigen geld. Ik vind het heel raar aangezien wij als consumenten verplicht zijn om een in een bepaalde periode te betalen, maar als ze het geld terug moeten geven zijn ze niet thuis. Dit is zeker een lesje voor mij ik ga nooit, ooit meer boeken bij tui/ kras of welke organisatie ook. Boek voortaan rechtstreeks bij het hotel aangezien je dan wel binnen 2 weken het geld op de rekening heb. Gewoon schandalige organisatie, die geen ene moer geeft om de mensen wat hun reden ook is. Die ene ster wat ik heb gegeven is nog zelfs te veel
Frankrijk
Wegens corona wilde wij niet meer vliegen naar onze bestemming van menorca-spanje. Van alles werd beloofd, van een full refund tot vouchers maar er word totaal niet aangehouden en het blijken loze beloftes. Door paniek om al ons geld kwijt te raken namen we ons voor naar normandie te gaan, met als 2e week bretagne op de planning. Gewoon met de auto zodat we terug kunnen als we willen of de grenzen zouden sluiten. Eenmaal in normandie zijn wij ons rot geschrokken door de manier waarop de locals omgaan met de maatregelen opgesteld door macron, hun eigen president. De kok draagt zijn mondkap op de kin en hoest in zijn handen om vervolgens het eten aan te raken. En dat is nog maar 1 voorbeeld. We voelen ons onveilig en willen naar huis. Toen wij tui belde om te overleggen waren ze onbegripvol en we mochten niets omboeken of het geld reserveren. Als een kenau werd er tegen ons gepraat en we zijn al ons geld kwijt.
Achteraf hadden wij nooit het geld vroegtijdig moeten overmaken, maar wegens belofte voor refund of voucher hebben we dit toch gedaan. Wij gaan nooit meer boeken bij tui.Slechte service wanneer er een probleem is en wanneer ze geld terug moeten geven.
De reizen van tui zijn helemaal prima. Niks mis mee.
De service die zie bieden is helaas bij onze laatste keer uitermate slecht. Men belooft dingen wat ze naderhand toch niet na komen.
De 'we-lossen-het-op' garantie kunnen ze net zo goed van hun website halen!
We werden netjes opgepikt van ons hotel, niks aan de hand perfect. aangekomen op de luchthaven in de rij staan voor inchecken. Horen we van andere mensen in de rij dat onze vlucht geannuleerd was. Normaal gesproken ontvang je dan een sms of krijg je telefoontje, maar nee niks.
Je boekt een reis via tui om service te krijgen van hen, wanneer er een probleem is dat ze dit dan voor of met je kunnen oplossen. Met een geannuleerde terugvlucht hebben we zelf alles op moeten lossen, na vele malen contact te hebben gehad ging men niks voor je doen. Echt letterlijk niks!
Zelf uiteindelijk tickets moeten boeken om toch terug te kunnen (op advies van tui, na heel veel bellen, moeilijk moeilijk) (omdat we via een andere maatschappij vlogen wat tui had geregeld). Voordat we deze kosten gingen maken met het boeken van de tickets en andere dingen expliciet gevraagd (meerdere personen van tui gesproken!) of we dan via tui het geld terug kregen en via tui alles werd afgehandeld. 'Ja hoor meneer, via tui krijgt u het geld terug' (omdat we eerst alles zelf moesten regelen via de andere maatschappij, maar er geen enkele mogelijkheid was om via daar een andere vlucht (om) te boeken)
Waar we al bang voor waren, eerst 3 weken van kastje naar de muur dat we de kosten moesten declareren via de andere maatschappij, wel, niet, wel niet....
Inmiddels zijn we weer een week of 4 verder en zijn we nog niks verder. Tui wil het geld niet terugstorten, ze wachten eerst de reactie van de andere maatschappij even af..... Het zal ons niks verbazen dat dat nog wel een aantal weken duurt.....
Je boekt via Tui een reis, zodat je verwacht dat tui je service geeft, of dat ze dingen voor je kunnen regelen. Maar wanneer het om geld gaat, moet je alles maar via de andere maatschappij regelen. Lekker makkelijk afschuiven op iemand anders en daar het probleem neer leggen. Is niet ons probleem dat tui er voor kiest een vlucht via een andere maatschappij te regelen. Wij doen zaken met tui en niet via iemand anders. Dan moet tui alles zelf ook gewoon oplossen. Daarvoor boeken we een reis via tui.
En dan is het ook nog makkelijk om te zeggen dat dit de regels zijn... Maar die kloppen gewoon niet.... Jammer allemaal die 'kleine lettertjes'......
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Een schijnvertoning van veiligheid met mondkapjes en handgelletjes. terwijl de hygiëne ver te zoeken is Waarom:
Terwijl op Aruba de corona de spuigaten uitloopt en toeristen worden teruggehaald, krijgt men een heel schijntoneel van kapjes en gelletjes... Vliegtuig wordt helemaal volgepropt met ongeteste mensen schouder aan schouder 3x eten mogen de kapjes af. Met name de wc's werd totaal niet naar omgekeken door personeel honderden mensen op 1 wc. Geloof me dat was 1 gore bende! Als je corona wilt moet je bij Tui naar de wc!!! Wat een Farce, hypocriet gedoe! Vervolgens op schiphol zonder controle of vragen omtrent Corona mochten we zo Nederland weer binnenlopen.
Tui slaat hier dus volledig de plank mis, wat een schande is dit!