10

10

10

10

100%

Sunweb Autovakanties

Veel mensen kiezen ervoor om zelf met de auto op vakantie te gaan, want dat geeft een groot stuk vrijheid op de plaats van bestemming. Met je eigen auto kun je lekker de omgeving gaan verkennen tijdens de periode die je er verblijft. De accommodatie en dergelijke kun je boeken bij Sunweb Autovakanties, hoe dit anderen is vergaan lees je hier bij NederlandReview.

Over Sunweb Autovakanties

Bij Sunweb kun je al sinds 2000 allerlei autovakanties boeken naar vele verschillende bestemmingen binnen Europa. Zij zijn onderdeel van de Sundio Group International GmbH die hun hoofdkantoor hebben in Zwitserland. Je kunt de vakantie van jouw voorkeur gemakkelijk boeken via de overzichtelijke website, met een ruim aanbod aan zomer- en winterbestemmingen.

De website is vrij overzichtelijk, de kortste manier om jouw autovakantie te boeken is door bovenaan de homepage in te vullen wat het land van jouw voorkeur is, de datum waarop je wilt vertrekken en de reisduur die je voor ogen hebt. Klik dan op de ‘Zoek’ button dan zie je in één oogopslag wat er allemaal mogelijk is op die data met de bijbehorende beschrijvingen en prijzen. De prijzen en mogelijkheden worden nog extra gespecificeerd als je opgeeft met welk reisgezelschap je op pad gaat. Je kunt eventueel links in het scherm je zoekopdracht nog verder verfijnen met verschillende opties zoals de maximale afstand tot het strand, het soort vakantie, de faciliteiten, etc. De bestemmingen waar je bij Sunweb Autovakanties uit kunt kiezen zijn:

• Frankrijk
  • Spanje
  • Italië
  • Oostenrijk
  • Kroatië
  • Duitsland
  • Zwitserland
  • Hongarije

Wanneer je nog niet precies weet wat je wilt, kun je ook op zoek gaan naar de vakantie die bij je past via de ‘Zoek en Boek’ optie bovenaan de pagina, waarna je stapsgewijs de voorkeuren voor de door jouw gewenst vakantie kunt opgeven. Daarnaast kun je natuurlijk ook even bekijken wat de aanbiedingen van het moment zijn, of de blogs lezen met interessante artikelen en informatie. Je kunt naast deze website ook de andere websites van Sunweb bezoeken voor het boeken van een  Wintersportvakantie of een Zomervakantie.

FamFun

Sunweb Autovakanties biedt onder het kopje ‘Collections’ ook nog FamFun vakanties aan. Dit zijn accommodaties die speciaal geselecteerd zijn voor gezinnen op plaatsen waar je naast zwemmen, zonnen en natuurlijk ook lekker ontspannen, ook leuke uitjes kunt maken. Hierbij kun je rekenen op Nederlandstalige animatie voor alle leeftijden.

Sunweb is aangesloten bij de ANVR, de SGR en het Calamiteitenfonds. Daarnaast dragen zij ook het Thuiswinkel Waarborg. Wanneer je tijdens de reis klachten hebt dan moet je dit direct aan de receptie en de vertegenwoordiging van Sunweb ter plaatse melden. Als er niemand aanwezig is of de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kun je contact opnemen met het kantoor in Nederland. Op die manier stel je Sunweb in staat om er direct wat aan te doen. Klachten die je niet op de bestemming kenbaar maakt en waarvoor je geen klachtenformulier invult, worden in Nederland niet in behandeling genomen. Wordt de klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kun je binnen een maand na afloop van de vakantie de klacht schriftelijk en gemotiveerd indienen. Wanneer de klacht over de totstandkoming van de boeking gaat, moet je deze ook binnen een maand bij Sunweb indienen.

Schrijf hier ook jouw review over Sunweb Autovakanties!

Wat zijn de ervaringen met Sunweb Autovakanties? Hebben ze een leuk aanbod voor iedereen die met de eigen auto op vakantie wil gaan of valt dit tegen?

10