10

10

10

10

100%

Туту.ру Many GEOs

Ben je toe aan vakantie? Wil je voor deze vakantie vliegtickets kopen? Bij Tutu.ru kun je hoofdzakelijk vliegtickets boeken. Daarnaast kun je er kaarten voor bussen, treinen en tours kopen. Je kunt bij Tutu.ru eveneens hotelovernachtingen boeken. Tutu.ru is een Russische organisatie en onderdeel van Globe Media LLC. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke ervaringen er bij Tutu.ru bekend zijn.

Je kunt het platform van Tutu.ru eveneens zien als een community van mensen die reizen als passie hebben. Ze vertellen wat ze hebben meegemaakt tijdens hun reizen. Kennis delen kan voor iedereen die op reis gaat nuttig zijn. Je kunt meer informatie bekijken over reizen naar 38 landen. Wanneer begint bijvoorbeeld het seizoen in Thailand? Hoe kun je een visum krijgen voor Spanje? Wat mag je van een reis naar Griekenland verwachten? Je kunt het bij Tutu.ru allemaal uitzoeken.

Op de website staan een aantal voordelen beschreven. Zo wordt er met een honderd procent terugbetalingsregeling gewerkt. Je krijgt via Tutu.ru informatie over bagage, restitutie, uitwisselingen en kennisgeving over belangrijke activiteiten.

Ze doen er alles aan om reizigers comfortabel te laten reizen. Er worden reviews van reizigers over vliegreizen, treinen en andere vervoersmiddelen gedeeld. Als er ergens lege stoelen zijn zullen daar meldingen over verstuurd worden. Je kunt via het platform binnen ‘no time’ je reis boeken per vliegtuig, trein en/of bus. Klanten kunnen gebruik maken van ondersteuning door personeel. Er is één contactcenter. Welke vervoersmethode je ook kiest, je zult altijd geholpen worden.

Vliegtickets boeken

Je kunt via Tutu.ru vliegtickets boeken voor internationale en binnenlandse vluchten. De tickets worden online geboekt. Je kunt je eigen tickets reserveren via de website. Als je dit hebt gedaan zal je reservering opgenomen worden in het systeem voor registratie. Als je gaat boeken zie je precies welke kosten je moet betalen. Terugbetalingen geschieden volgens de voorwaarden die door de verschillende luchtvaartmaatschappijen zijn vastgesteld.

Voorwaarden vliegtickets

Het is voor mensen die niet in Rusland wonen verplicht om een nationaal paspoort te overleggen. Als je je vlucht hebt gevonden word je verzocht enkele N.A.W. gegevens in te vullen. Als je alle gevraagde gegevens hebt ingevoerd is het tijd om een betalingsmethode te kiezen. Mocht je jouw tickets online betalen zullen deze 4 uur later via de website worden uitgegeven. Zorg dat je jouw vliegticket op tijd betaald. Mocht de betaling niet op tijd binnen zijn, zal je boeking automatisch geannuleerd worden. Het is eveneens raadzaam om je in eventuele reisverzekeringen te verdiepen.

Hotels boeken

Zoek via de zoekfunctie de stad of het land waar je naartoe wilt reizen. Selecteer de data waarop je wenst te verblijven zodat je ziet welke accommodaties er beschikbaar zijn. Kies vervolgens het hotel naar keuze en ga door naar de boeking. Vervolgens moet je een aantal persoonsgegevens invoeren. Na het boeken van een hotel zul je een bestelformulier kunnen uitprinten. Dit kun je zien als boekingsbevestiging. Deze wordt eveneens digitaal via e-mail naar je verzonden. Op de website lees je meer informatie over hotelboekingen en het boeken van trein- en bus tickets.

Privacy persoonsgegevens

Er is een beleid van kracht met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens. Deze wordt uitgevoerd volgens de Russische Wet op federale persoonsgegevens. Alles wat in dit beleid is vastgesteld zal bindend zijn voor de medewerkers van het bedrijf en de reizigers.

Heb je weleens een vliegticket bij Tutu.ru geboekt? Heb je soms van andere diensten van deze organisatie gebruik gemaakt? Wat zijn jouw ervaringen bij Tutu.ru? Deel je ervaringen op deze pagina van NederlandReview.

10