Babassu

7.3

Bestellen

3.3

Service

6

Prijs

6.7

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Babassu

Spa-behandelingen worden steeds populairder en gewoner. En dan wil je misschien ook wel een deeltje spa in huis brengen. Je vraagt je dan ook misschien af waar dit mogelijk is. Één winkel die parfums, verzorgingsproducten en spabehandelingen verzorgd is Babassu. Maar wat kun je van de kwaliteit van hun make-up verwachten? Hoe lekker zullen hun parfums ruiken? Zal je haar echt zachter en handbaarder worden met hun shampoo en conditioner? Zal het lang duren voor je handcrème wordt bezorgd door de bezorgservice van Babassu? En zal de klantenservice van deze winkel vol persoonlijke verzorging goed omgaan met de klachten en vragen van hun klanten? De enigen die hier antwoord op kunnen geven zijn klanten die al eerder met Babassu in aanraking zijn geweest. Kijk eens naar hun reviews om te ontdekken wat voor soort bedrijf Babassu nou echt is. Hun ervaringen, beoordelingen en meningen kunnen je helpen om een beter beeld van Babassu te krijgen.


Over Babassu

Babassu is een bedrijf dat spabehandelingen aanbiedt maar ook een stukje spa bij jouw thuis brengt. Het bedrijf werd opgericht in 1998. Heidi Olijerhoek, de oprichtster van Babassu, startte het bedrijf als city-spa. In 2007, hetzelfde jaar dat ze verhuisden naar een nieuwe locatie aan de Nieuwe Rijn, vond Heidi het tijd voor een nieuw concept. Dit werd een combinatie tussen de city-spa die het al was en een niche-parfumerie. In hun webshop kun je vele schoonheidsproducten vinden. In hun categorie huidverzorging vind je nachtcreme, tandpasta, serums, maskers, oogverzorging, scheerbenodigdheden enzovoort. Er zijn ook producten die je kunnen beschermen tegen de zon. Hun categorie haarverzorging bevat alles wat je nodig hebt om je haar gezond, zacht en glanzend te maken. Als je ook nog eens lekker wilt ruiken, dan kun je één van hun parfums proberen. Hun make-up maakt je look helemaal af. Maar ook verzorging aan de binnenkant is belangrijk. Daarom heeft Babassu supplementen. Voor in bad of onder de douche heeft Babassu badschuim, douchegel, deodorant, bodylotion, zeep, massageolie, badolie en nog veel meer. En ook voor je voeten en handen zijn er de nodige producten.


 


Diensten van Babassu

De badproducten, verzorgingsproducten en andere spullen verkocht door Babassu kunnen online besteld worden en worden dan bezorgd door de bezorgservice van Babassu. Maar je kunt ook één van hun vestigingen bezoeken en één van hun behandelingen ondergaan. Lichaamsgym, bijvoorbeeld. Maar er zijn ook peelings, gezichtsbehandelingen, waxbehandelingen, lichaamsbehandelingen en nog veel meer. Verder heeft Babassu nog een klantenservice om bij te springen als dat nodig is.


Klachten, Complimenten en Tips voor Babassu

Heb jij Babassu wel eens bezocht of heb je iets op hun website besteld? In beide gevallen willen wij graag weten hoe dit is bevallen. Zijn de bodylotions en douchegels echt zo goed voor je huid? Hoe zacht werd je haar met hun shampoo of conditioner? Wat vind je van de kwaliteit van hun parfums? Duurde het lang voor de bezorgservice van Babassu aankwam met je gezichtsolie? En hoe vriendelijk en behulpzaam is de klantenservice van Babassu? Schrijf een review en vertel ons wat jij werkelijk van Babassu vindt.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (3)

Douchezeep

Klantonvriendelijke mensen. De verkoopster is (eindelijk) mij aan het helpen, haalt het produkt en vraagt "kan ik verder nog iets voor je doen?". In de veronderstelling dat ze met me meeliep vraag ik haar iets maar toen ik het andwoord verwachtte was ze kennelijk helemaal niet meegelopen en stond met een amsterdam zuid mevrouw te praten. Ze kwam er ook niet meer op terug. Ga daar geen geld meer uitgeven. vreselijke mentaliteit dat personeel (kale kak).

T

Tamara

16-01-2022

0forum

Parfum wilde ik kopen

Ik was in de spuistraat, ik dacht leuk ik ga eens even binnen kijken, ik wilde ook serieus een mooi nieuw parfum! Normaal ga ik altijd naar Skins cosmetic!!! Ik voelde mij erg bekeken en ze waren super onaardig, ik vroeg naar de ingrediënten in het parfum en zwaar geïrriteerd dat ze was kwam ze uiteindelijk mij maar helpen, beste eigenaar mocht u dit lezen, ga voor leuk echt personeel als je een bepaalde uitstraling wil als bedrijf kies dan mensen die passie hebben. Ik ga wel naar Skins....

K

Kelly

07-08-2019

0forum

questionable customer service

I am sending this feedback after thinking hard about how I felt after being in babassu in The Hague today. I must say, the feeling I was left with was offense and this was not the first time I felt less than happy when leaving this store. In the past few weeks I have grown a fondness to babassu and enjoyed the products I have bought. Initially, when I first went to the store a couple weeks back and browsing through products, I unfortunately accidentally tried a tester wrong. This was met with a very condescending reaction from the staff. I of course apologized profusely and was trying my best to rectify my mishap. That day, when leaving the store I felt like I was looked down upon because I was not treated like a grown up, but a child by your staff. In this case I rationalized this incident by simply writing it off on a bad day from the staff member. It happens to the best of us. As the weeks have passed, I found a great fondness brand offered in the store and have been purchasing them with pleasure. Unfortunately one do the products I purchased a couple weeks back was defected upon opening. I went back as soon as I could to the store to return it as it was not useable. On that day, a staff member helped me very well and was very kind and offered me a new product. I was very thankful and happy by this however, last Friday I purchased a new product of the same brand and again upon opening the product, the content simply fell out of the container. Again, I went back as soon as I could which was this morning. When I came to the store this morning I was helped very well by one staff member who later passed me to her colleague to process the defected product. This college proceeded to berate me that it is my second time I came in with a defected product and insinuated that I should treat the product better by ie. not twisting it too high or hold it upside down. I proceeded to counter this insinuation because I felt attacked as all I did was open the product and it fell out. I did not twist nor shake it while it was upside down. In any event, I feel very offended because I felt that I was being blamed for breaking a product for the second time. Leaving the store this morning left me feeling blamed and shamed. I truly love this store based on the products offered but the staff truly need to realize how they make a customer feel because this makes me not likely to want to shop in a store that treats anyone. I would not want anyone to feel what I felt when spending a relaxing day visiting your store. Nobody should leave a store feeling offended and sad.

F

Farisa

12-05-2019

0forum