NederlandReview

    Lidl-reizen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    lidl klanten service maakt zijn naam niet waar

    Martha 11-07-2018
    5
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    8

    Service

    2

    Prijs

    6

    Leveren

    4

    Op 4 juni 2018 hebben wij een 8 daagse reis gemaakt naar Moldavië Roemenië met lidl reizen.Bij boeking kon je een excursie boeken naar de wijnkelders Cricova in Moldavië 39 euro per persoon wat een hoogtepunt zou zijn voor ons daardoor de keuze voor deze reis.Wat zou plaats vinden op zondag 9 Juni tijdens de reis.De dag er voor werd medegedeeld met een vaag smoesje dat het geen doorgang kon vinden want het zou gesloten zijn om veiligheids redenen.Wij waren slecht met 6 personen die dit geboekt en betaald hadden. We moesten ons boeking nummer achter onze namen zetten en zouden dan meteen ons geld terug krijgen .
    Heb lidl reizen klanten service paar keer gebeld of ik dat geld terug kon krijgen ,het antwoord dat moet van uit Duitsland gebeuren en daar in zijn ze laks,wij hebben daar geen invloed op.
    op 4 Juli om 09.18 uur per mail .
    Geachte mevrouw Wij hebben het nogmaals aan de administratie doorgegeven dat ze u het bedrag van de wijnkelder twv 78,- terugbetalen.
    Zij gaven aan dat ze het gingen overmaken, dit gebeurt in Duitsland dus duurt een paar dagen langer dan vanuit Nederland.
    Met vriendelijke groet
    Vera van Kempen
    Klantenservice Lidl-reizen
    Tot op dit moment 11 Juli een week later nog geen geld terug gehad terwijl je van uit Duitsland ook met een dag geld kunt overmaken en ontvangen.
    Heb ook lidl -service center nederland gebeld, die zeiden wij zijn geen partij in deze, want lidl -reizen is onafhankelijk.Wel vreemd want in elk lidl filiaal liggen de brochures om reizen in te zien en te boeken, zo veel moeite en reclame voor onafhankelijke partij.
    Ik vind het walgelijk dat geld terug gave zo lang moet duren is toch kwestie van enkele dagen en niet al van af 9 Juni wachten op mijn geld .
    Wat vreemd is ik moet wel betalen naar lidl-reizen Nederland ,maar terug krijgen moet van uit Duitsland.

    Martha20-07-2018

    Mede door mijn klacht ook openlijk op klacht.nl te zetten ,waar lidl Nederland positief op reageerde.Lidl -reizen niet.Heb ik vandaag 20 juli eindelijk mijn geld terug gekregen waar ik vanaf 9juni recht op had.


    Bekijk ervaringen van Lidl-reizen

    Schrijf zelf een review over Lidl-reizen

    Uw beoordeling