NederlandReview

    T-Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (65)

    7
    68% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,2

    Service

    6,4

    Prijs

    7,4

    Leveren

    7

    Meer info over T-Mobile Thuis

    Telecom is haast niet meer weg te denken uit een modern huishouden. Wie heeft er immers niet minimaal een TV en computer? Of je nou wel of geen internet, interactieve TV en/of alles-in-1 abonnement bent, je hebt vast wel iets waarvoor je de service van een telecomprovider nodig hebt. Maar ja, welke van de vele telecomproviders moet je kiezen? Er zijn er immers nogal wat. Één van die vele telecomaanbieders is T-Mobile Thuis. Maar wat biedt die nou precies allemaal aan? Is hun service wel over heel Nederland af te nemen? Zal T-Mobile Thuis je wel een goede internetverbinding aanbieden, of zal je meer wel dan niet offline zijn? Zal hun internet of TV wel makkelijk te installeren zijn? Hoe werkt die WIFI nou eigenlijk? En zal hun klantenservice wel voor je klaar staan als er een storing optreed? Deze vragen zijn allemaal logische vragen om jezelf te stellen voor je overstapt naar welke provider dan ook. Daarom kun je hieronder wat meer informatie over T-Mobile Thuis lezen. Het is namelijk verstandig om eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen zodat je weet wat je van een bedrijf kunt verwachten. Dit voorkomt vervelende verrassingen nadat je bent overgestapt. En wie weet kom je nog op ideeën voor handige abonnementen of opties waar je zelf niet aan had gedacht.

    Wat is T-Mobile Thuis?
    T-Mobile Thuis is een telecomprovider. Ze zijn deel van T-Mobile Nederland, een bedrijf dat ook T-Mobile Thuis diensten voor je mobiele telefoon aanbiedt. Ze hebben duizenden klanten en voeren merken zoals T-Mobile en Ben. T-Mobile Nederland is op zijn beurt weer een onderdeel van Deutsche Telekom. Dat is één van de grootste aanbieders van onder andere mobiele communicatie. Ze bieden zowel diensten voor thuis als zakelijk aan. Dus of je nou een particulier bent die internet en televisie wilt voor individueel privégebruik of een grote organisatie die zakelijk internet wil voor alle medewerkers, T-Mobile kan het voor je regelen. Bij T-Mobile Thuis richten ze zich op internet en andere telecom in de privésector. De naam zegt het immers al: ze regelen alles voor bij jou thuis. Je kunt alleen internet afnemen, maar ook internet + tv. het is zelfs mogelijk om een alles-in-1 abonnement af te sluiten waarin ook vaste telefonie verwerkt zit. Zo heb je alles onder één bedrijf en niet steeds aparte afrekeningen.

    Internet bij T-Mobile Thuis
    T-Mobile Thuis biedt internet aan. Je kunt hierbij vanaf 50 Mbits/s downloaden of uploaden. Natuurlijk hebben ze Wifi zodat je meerdere apparaten op dezelfde Wifi kunt instellen. Je kunt hierbij zoveel apparaten aansluiten als je wilt. Daarbij krijg je een gratis Wifi modem.  Het internet van T-Mobile Thuis zal komen via Glasvezel. Maar het is ook mogelijk om te kiezen voor standaard  DSL internet. Daarbij gaat downloaden en uploaden iets langzamer, maar bij normaal gebruik is dit ook prima te doen. Je kunt dan naar hartenlust websites bezoeken, online shoppen, je social media controleren, met vrienden skypen, downloaden, uploaden en nog veel meer. En wie weet wat het internet in de toekomst allemaal kan gaan doen. Op de website van T-Mobile Thuis kun je het verschil tussen glasvezel en DSL opzoeken. Je kunt een korting krijgen als je ook diensten voor je mobiel afneemt.

    Combinatie Internet + TV via T-Mobile Thuis
    Heb je er ook zo’n hekel aan als je net een programma gemist hebt? Met interactieve televisie kun je grotendeels kijken wanneer en waar je maar wilt. Via uitzending gemist kun je dan gewoon een programma terug kijken. Kun je nog wel instappen maar ben je net te laat voor de introductie? Dan gebruik je gewoon begin gemist om het programma vanaf het begin te laten afspelen. En moet je middenin een serie even naar de WC of iets anders doen? Dan zet je hem toch gewoon even op pauze? Je krijgt bij T-Mobile Thuis standaard 60 zenders. 35 hiervan zijn verkrijgbaar in HD. Ook krijg je bij je abonnement gratis Fox Sports 1 Eredivisie. Zo hoef je geen enkele sportwedstrijd te missen en ben je altijd op de hoogte van wat je favoriete team heeft gedaan. Je zult een standaard interactieve TV box krijgen of een interactieve TV box met HD recorder. Met de laatstgenoemde optie kun je ook tot 48 uur opnemen. Deze kost wel € per maand. Je sluit ze aan via een SCART, HDMI of Tulp. En natuurlijk kun je gebruik maken van alle internetopties die hierboven al uiteen zijn gezet.

    Het Alles-in-1 Pakket van T-Mobile Thuis
    Met het alles-in-1 pakket dat wordt aangeboden door T-Mobile Thuis heb je alle voordelen van de twee pakketten die hierboven worden genoemd. Daarnaast zit ook vaste telefonie in dit pakket. Dit houdt in dat je kunt bellen via een vast laag tarief. Je bespaart hierbij dus op je telefoonkosten. Mensen communiceren wel steeds meer via WhatsApp, e-mail en social media, maar toch gaat er niets boven ouderwets even iemand opbellen en goed bijkletsen. T-Mobile Thuis geeft je dus de mogelijkheid om op je vaste telefoonkosten te besparen. Daarbij is het mogelijk om je voicemail via email te regelen. Ze sturen het geluidsbestand dan door naar je e-mail. Zo hoef je niet eerst in te bellen en kun je alsnog overal je berichten checken. Ook is er gratis nummerbehoud. Je hoeft dus niet aan een nieuw nummer te wennen en iedereen te informeren over dat je een nieuw telefoonnummer hebt.

    Hoe Sluit Je T-Mobile Thuis Af?
    Ben je geïnteresseerd geraakt in wat T-Mobile Thuis voor jou zou kunnen betekenen? Je kunt T-Mobile Thuis afsluiten via hun website. Allereerst moet je kiezen welk abonnement je wilt: alles-in-1, internet & TV of alleen internet. Het is vrij makkelijk om erachter te komen wat T-Mobile Thuis jou kan bieden. Meteen als je de website opent krijg je op de homepage een kort zoekbalkje waarin ze vragen naar je postcode, huisnummer en toevoeging. daarna druk je op ‘check’ en je ziet direct wat er op jouw adres allemaal beschikbaar is. Je kunt dan één van de beschikbare pakketten kiezen. Daarna moet je uiteraard wat persoonlijke gegevens invullen. Daarbij heeft T-Mobile Thuis nog een extra service voor degenen die Internet  + TV of een alles-in-1 pakket kiezen: als je ook voor je mobiele telefoon diensten afneemt bij T-Mobile Thuis krijg je nog eens extra korting en kun je gratis kijken naar Eredivisie.

    T-Mobile Thuis inloggen
    Ben je eenmaal klant van T-Mobile Thuis kun je inloggen via hun website. Je hoeft hiervoor alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dan krijg je toegang tot My T-Mobile Thuis. Dit is jouw persoonlijke ruimte op de website met alle informatie die je als klant nodig hebt. Zo kun je online je facturen en rekeningen bekijken. Daarmee is het makkelijk om in de gaten te houden wat je nou per maand kwijt bent. Ook kun je, als je dat wilt, je abonnement veranderen. Misschien heb je wel geen behoefte meer aan interactieve TV en wil je alleen internet. Of misschien wil je je abonnement juist opwaarderen naar alles-in-1. Daarnaast kun je bestellingen volgen. Door dit alles is het makkelijk om overzicht te houden over de diensten die je bij T-Mobile Thuis afneemt.


    Een kort T-Mobile Thuis promotiefilmpje.

    Storing bij T-Mobile Thuis
    Helaas heeft iedere provider wel eens een storing. Dit is nooit 100% te voorkomen. Helaas betekent dit vaak dat gelijk alle diensten van T-Mobile Thuis eruit liggen. Dus als je een alles-in-1 pakket hebt kun je niet meer internetten, maar ook geen TV kijken of bereikbaar zijn vanaf je mobiele telefoon. Op de website van T-Mobile Thuis vindt je een paar tips om een eventuele stroring op te lossen. Zo kun je het modem even van de stroom afhalen. Ook kun je de frequentie van het modem of het Wifi-kanaal van je modem aanpassen. Maar af en toe zijn er nou eenmaal plaatselijke of zelfs landelijke storingen waar ze al hard mee bezig zijn.
     
    De T-Mobile Thuis Spaarpunten
    Je kunt bij T-Mobile Extra spaarpunten verdienen. Daarvoor moet je je aanmelden voor hun spaarprogramma. Zodra je dat hebt gedaan krijg je automatisch spaarpunten op je account gestort. Iedere euro op je factuur is goed voor 1 punt. Helaas telt je maandelijkse belasting hierbij niet mee. Zowel op de website als via de T-Mobile Thuis app kun je kijken hoeveel spaarpunten je inmiddels bij elkaar hebt gesprokkeld. Deze kun je dan weer inwisselen voor leuke dingen zoals een Rituals cadeaupakket, een Pathé bioscoopkaartje of 1 uur lang internetten met 5GB. Heb je net niet genoeg punten? T-Mobile Thuis snapt hoe frustrerend dat kan zijn. Daarom bieden ze de mogelijkheid om een gedeelte van het bedrag bij te leggen. je kunt 25%, 50% of 75% bijleggen. Het bedrag wordt vervolgens verrekend op je factuur. Als je eenmaal de bestelling hebt geplaatst zal deze gratis geleverd worden. Dit kun je via My T-Mobile Thuis doen. Helaas is de optie voor T-Mobile Extra vervallen voor klanten met een abonnement dat is afgesloten na 28 januari 2018.

    T-Mobile Thuis opzeggen
    Natuurlijk vindt T-Mobile Thuis het jammer als je je abonnement wilt opzeggen. Maar toch snappen ze dat je de keus moet hebben. Je kunt op verschillende manieren opzeggen, namelijk telefonisch, per post of online. Je kunt dus kiezen voor de manier die jij het prettigst vind. Als de opzegging ontvangen is zullen zij deze bevestigen. Je krijgt een bevestiging per post of per e-mail zodat je zeker weet dat je verzoek tot opzegging goed is doorgekomen. Je wilt echter niet nog een maand of langer doorbetalen omdat zij je verzoek zijn kwijtgeraakt. Bekijk wel goed de einddatum van je abonnement. Misschien duurt het nog even voor je contract afloopt. Mocht je willen opzeggen voor het einde van je contract heb je kans dat hier een opzegboete bij komt kijken.

    Contact met de Klantenservice van T-Mobile Thuis
    Mochten er problemen zijn met één of meer van de diensten die T-Mobile Thuis aanbiedt, dan kun je natuurlijk contact opnemen met hun klantenservice. Je kunt ze via hun contactpagina zelf een vraag stellen. Dit is heel simpel: stel gewoon je vraag en druk op antwoord. Verder hebben ze een uitgebreide FAQ sectie die de meest gestelde vragen beantwoord. Kijk daar eerst even, want er is dikke kans dat jouw vraag daar al beantwoord wordt. Mocht je er zo niet uitkomen, dan kun je een belletje plegen, ze een e-mail sturen of met één van hun medewerkers chatten. Ook is het mogelijk om een berichtje achter te laten op Facebook of Twitter. Hun T-Mobile Webcare en/of klantenservice zullen dan proberen je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden zodat jij als tevreden klant weer uitlogt. Hun e-mailadres, telefoonnummer of andere contactmogelijkheden krijg je echter pas te zien als je gecheckt hebt of je vraag niet tussen de FAQ staat, maar dit kun je checken met een paar snelle klikken.

    Klanten en Hun Ervaringen met T-Mobile Thuis
    Er zijn natuurlijk veel mensen die al ervaring hebben met T-Mobile Thuis. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen over hoe het bij T-Mobile Thuis echt in z’n werk gaat. Lees hun ervaringen, meningen en beoordelingen betreft T-Mobile Thuis om te ontdekken of zij tevreden zijn over dit telecombedrijf of niet. Aan de hand daarvan kun jij weer beslissen of je wel of niet genoeg vertrouwen in T-Mobile Thuis hebt om één van hun abonnementen af te sluiten. Als je zelf ervaring hebt met T-Mobile Thuis kun je ook zelf een review achterlaten over dit bedrijf. Dan kun jij op jouw beurt weer andere klanten informeren en helpen de juiste beslissing te nemen.

    Welke telecomaanbieder je ook kiest, zorg ervoor dat ze aanbieden wat jij zoekt. Lees jezelf goed in, want voor je weet zit je maanden of zelfs jaren vast aan een service die niet voldoet aan jouw gebruik.


    Bekijk ervaringen van T-Mobile Thuis