Timarco

5.4

Bestellen

3.2

Service

5.8

Prijs

3.2

Levering

21.2%

Zou hier weer kopen

Timarco

Je gewone kleding is belangrijk, maar het ondergoed dat je eronder draagt ook. Je kunt lingerie en ander ondergoed vinden bij Timarco. Maar wat zal de kwaliteit van hun nachtkleding zijn? Zal hun loungerwear echt wel zo prettig zitten? Zullen hun bikini’s en andere zwemkleren wel goed genoeg tegen zout water of chloor kunnen om lang mee te gaan of kun je ze binnen een seizoen alweer weggooien? Zal het lang duren voor de sportkleding van deze winkel door hun bezorgservice wordt thuisbezorgd? En hoe zal de klantenservice van Timarco reageren als je toevallig een vraag hebt of met een probleem zit betreft hun producten? Hier kunnen alleen echte klanten van Timarco je een antwoord op geven. Werp eens een blik op de reviews die deze klanten hebben geplaatst en ontdek wat zij echt van Timarco vinden. Hun beoordelingen, cijfers, meningen en ervaringen kunnen je een goed beeld van Timarco geven voor je er zelf lingerie of andere kleding besluit te kopen.


Over Timarco

Timarco is een winkel die ondergoed en andere kleding verkoopt. Hun hoofdkantoor kun je vinden in Eindhoven. In hun winkel hebben ze allerlei soorten ondergoed voor mannen en vrouwen. Hieronder vallen damesslips, body’s, bh’s, ondersteunend ondergoed, herenslips, warm ondergoed en lange onderbroeken. Onder lingerie valt ook nachtkleding. Mocht je als vrouw een grote cupmaat hebben, dan kun je ook bij Timarco terecht. Ze hebben hier zelfs een speciale categorie voor. Voor moeders is er positiekleding en ondergoed dat wat extra steun kan bieden tijdens de zwangerschap. Maar ook voor zwemkleding kan je bij Timarco terecht. V heeft op dit gebied bikini’s, zwembroeken, sarongs, slippers, badhanddoeken, strandjurkjes, kimono’s, playsuits, strandhanddoeken, tuniekjes, kaftans, pareo’s, duikbrillen, armbandjes, badmutsen enzovoort. badpakken, en andere zwemaccessoires. Hun categorie kleding zit vol met T-shirts, tops, tank tops, sweatshirts, werkkleding, leggings, singlets en nog veel meer. Tijdens het sporten heb je natuurlijk aparte kleding nodig. Daarom heeft Timarco dan ook een speciale selectie sport-bh’s, sportshirts, korte broeken, leggings en andere kleding. Hun categorie schoenen bevat sportschoenen, werkschoenen en vrijetijdsschoenen van verschillende types. En daarin draag je natuurlijk sokken.




Diensten van Timarco

De kleding van Timarco kan gewoon online worden besteld. Als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst en deze ook hebt betaald zal de bezorgservice van Timarco de sokken, sportschoenen of bh zo snel mogelijk naar je opsturen. Ook is er een Timarco klantenservice om je uit de brand te helpen als er ergens een probleem optreedt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Timarco

Heb je al eens eerder kleding of lingerie van Timarco gekocht? Dan willen wij graag weten hoe jij over deze kledingwinkel denkt. Hoe lekker zitten die bikini’s nou echt? Zijn hun sportkleren wel stevig en kwalitatief genoeg voor echte stevige sporttrainingen of een wedstrijd? Duurde het lang voor je ondergoed naar je werd opgestuurd door de bezorgservice van Timarco? En wat voor een kleding kan er van Timarco worden verwacht als je ze nodig hebt? Schrijf een Timarco review en vertel ons alles over jouw ervaring met deze kledingwinkel zodat anderen een idee hebben van wat ze kunnen verwachten.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (52)

BH

Deze was niet in voorraad, was 15 euro goedkoper dan in de winkel, het heeft ff geduurd maar toch nog gekregen. Dus niks erover te zeggen

W

W Daverveld

03-08-2023

0forum

BH

Vreselijk slechte service! Ben al vanaf begin juni bezig iets geleverd te krijgen. Uiteindelijk na 2 weken geleverd, was de maat niet goed en teruggestuurd op 6-7 met de vraag om ruiling. Niks gehoord en uiteindelijk alles maar gecanceld. Gelukkig via Klarna besteld maar ook daar melden ze niet af.. krijg nu bericht van Klarna om te bewijzen dat ik het heb teruggestuurd Wel van Timarco uiteindelijk mail ontvangen dat het retour is, maar bij Klarna melden ze niet af! Heb gelukkig mail en verzendbewijs! Hier niet kopen!

C

Charlotte

29-07-2023

0forum

3 t.shirts

M

M. Stevens

13-07-2023

0forum

3 bh's

Vorig jaar juli/augustus 2022 3 bh's voor mijn schoonmoeder besteld. Januari kregen we eindelijk mail dat ze er aan kwamen. Februari/maart kregen we bericht dat ze verzonden waren en 2 weken later bericht dat ze afgeleverd waren. Waar is nog steeds de grote vraag niet bij ons. Contact gezocht verhaal verteld alles via mail omdat persoonlijk contact niet mogelijk is. Na diverse mailtjes over en weer. Vertelde ze mij dat ze het pakket als zoekgeraakt beschouwen en hebben ze dit ook netjes aan Klarna doorgegeven. Waar mijn rekening dus nu ook netjes op 0,00 staat. Vervolgens maanden later krijg ik een rekening, of ik even wil betalen. Dus niet!! Weer mail verzonden met het hele verhaal en de vraag of ze mij even konden bellen. Weer een maand niets gehoord. Nu kwam er vorige week een herinnering binnen met dreigen tot deurwaarder. Nou kom maar op ik zet mijn advocaat er op. Oplichters zijn het en ook nog steeds niet het fatsoen om mij te bellen. Ik nooit bestellen hier

K

Koelewijn

08-06-2023

0forum

Ondergoed Miss Mary of Sweden

4 onderbroeken gekochten, niet de goedkoopste. Binnen paar weken alle 4 kapot. Ik vraag mij af of deze wel echt van Miss Mary of Sweden waren of een replica. Klacht ingediend, maar geen reactie

R

Rebecca

09-04-2023

0forum

Sloggi & Caladi - Retourservice

Let op!!! Niet bestellen hier. Ze hebben hun retour systeem niet op orde. Ik wacht nog steeds op mijn pakket ter waarde van 144 euro van Calida. Die is er nog steeds niet. En hun klantenservice is gewoon niet te bereiken via de telefoon. Wel hebben ze een levering van Sloggi ter waarde van 45 euro dubbel geleverd. 99 euro weg en nog steeds geen warm ondergoed!

A

Astrid

08-02-2023

1forum

Sloggi dames ondergoed

Mooie aanbiedingen, daarom heb ik de bestelling ook geplaatst. De bevestiging van de bestelling was snel binnen. na een aantal dagen kreeg ik bericht dat er enige vertraging was in de aflevering van de bestelling maar we zijn nu ruim 3 weken verder en ik heb nog niets ontvangen. Op mijn herinneringsmailtjes krijg ik keurig een ontvangstbevestiging maar daarna blijft een reactie uit. Ik heb er weinig vertrouwen meer in dat de bestelling nog geleverd gaat worden, terwijl deze al wel is betaald. Ik vind het ook erg vervelend dat Timarco telefonisch niet bereikbaar is. Dit voelt heel machteloos

E

Elly Beumer

17-12-2022

0forum

Badkleding besteld wat pas na 2 maanden binnen kwam dus teruggestuurd.

F

Franca Wolfs

07-10-2022

0forum

BH's

het retourproces is een verschrikking; de verwerking van geretourneerde items duurt inmiddels 6 weken, en nog steeds heb ik geen bevestiging ontvangen van de geretourneerde items. Blij dat ik via Klarna betaal, die overigens zeer begripvol omgaat met deze situatie. Inmiddels heb ik 2x met Timarco gemaild om te vragen wat de status is van de retourzending. De eerste keer kreeg ik als antwoord dat dit proces ca. 5 weken(!) duurt, de laatste mail bestond uit een verzendbevestiging(??) met daarin de tekst: "wij sturen uw een verzendbevestiging wanneer wij uw bestelling opsturen. De normale levertijd is ca. 3-10 dagen." Weinig professioneel dus.

E

Eef

28-09-2022

0forum

Ondergoed

Aanbiedingen van Sloggi en Falke. Tevreden over levering in een week tijd, niet de snelste maar dat wil ik ook niet.

J

Jan

24-09-2022

0forum

BH's

Duurde erg lang voordat het geleverd werd ook geen duidelijke antwoorden op de vraag waar de bestelling bleef. Artikelen de zelfde dag in originele staat retour gestuurd ook hier duurde de verwerking van mijn retour erg lang wederom zonder communicatie van uit timarco. Vervolgens weken daarna stuur ik een e-mail om te vragen wanneer het door mij betaalde bedrag terug gestort gaat worden. Later die dag kreeg ik een mail dat ze retour net ontvangen hadden maar dat het niet meer verkoopbaar was volgens hun en ik daarom het door mij betaalde bedrag niet retour kreeg, hierop heb ik gereageerd dat ik het daarmee niet eens ben en als nog mijn terug betaald wil hebben daarna is het vanuit timarco volledig stil geworden. Dit is een zeer slechte service ik zou er nooit meer kopen en ook niet aanraden het is gewoon oplichterij.

D

Diny

29-08-2022

1forum

bikini

Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een webwinkel. De klantenservice is alleen bereikbaar via e-mail. Bikini besteld begin juli, ik krijg na aantal dagen een email dat pakketje verzonden is, vervolgens blijkt via track en trace bij DHL dat zij aangeven dat er iets fout is gegaan bij bezorging en dat zij het retour zenden naar de verzender, meteen contact via de email opgenomen met TIMARCO . Zij zeggen dat zij pas iets kunnen doen als het pakketje weer door hen is ontvangen en dat dit wel een paar weken kan duren. Vervolgens krijg ik 9 augustus een email over mijn niet opgehaalde bestelling en dat ik verschillende opties heb, nl bestelling annuleren en 35 euro aan verzendkosten betalen, nogmaals laten opsturen, maar als ik het alsnog annuleer dan kost het 70 euro of een tegoedbon ontvangen. Diverse mails naar Timarco hierover gestuurd dat ik met geen enkele optie akkoord ga, dat ik niet van plan ben om iets te betalen voor wat ik helemaal nooit ontvangen heb en dat het bizar is dat zij zo met klanten omgaan en dat ik het volledige bedrag wens terug te ontvangen aangezien zij dus niets geleverd hebben. Wordt nergens meer op gereageerd en geen geld tot op heden terug ontvangen!

S

Soraya

29-08-2022

0forum

2 bh’s

Ik heb op 17 augustus 2022 2 bh’s besteld.. Op 27 augustus gingen wij op vakantie. Had ze graag willen hebben. Het duurde wat langer, is ook bekend. Maar had ze nu nodig, dus moest ergens anders gaan kijken.Heb een berichtje gestuurd dat ik nog steeds niets had gehoord, dus wilde de bestelling annuleren en het geld terug krijgen. Was eerst gepikeerd , kreeg bericht in het Zweeds, vertaald en kon niet annuleren of geld terug krijgen. Zo raar. Maar de volgende dag kreeg ik netjes in het Nederlands te horen dat de bestelling werd geannuleerd en het geld teruggeboekt zou worden. Keurig, na 2 dagen stond het op de bank. Ben een hele tevreden klant en bestel de volgende keer met in mijn achterhoofd dat het wat langer duurt voordat de artikelen er zijn. Mijn excuses voor het ongemak en jullie bedankt voor de snelle, goede afwikkeling. Groet Nel

N

Nel Selbach

27-08-2022

0forum

BH's

Op 4 mei heb ik 3 bh’s besteld. Weken later 2 bh’s bezorgd, 1 zou worden nagezonden. Weer weken later bericht, dat de bh uit de productie is genomen. De bestelling werd geannuleerd. Ik heb laten weten dat ik de creditering van het bedrag tegemoet zag. Weken later wordt de bh alsnog bezorgd en door mij direct geretourneerd. Daarna gaan er maanden voorbij voordat alles was afgehandeld. Dat dacht ik. Op 4 mei de bestelling gedaan, nu bijna 4 maanden later op 23 augustus krijg ik opnieuw een aanmaning. Spuugzat, om ervan af te zijn toch maar € 3,95 betaald. Dit kan dit toch niet de bedoeling zijn: Schandalig!!!!

T

Tineke

23-08-2022

0forum

Badmode en ondergoed

Bestellen gaat oké, wel erg lang moeten wachten op bestelde artikelen(meer dan 1 maand). Toen ik de badmode wilde terugsturen was dat erg moeilijk. Er staat dat je een retoursticker kunt uitprinten(dus niet). Vervolgens zou je met een code(welke???) naar het DHL servicepunt kunnen gaan en o.v.v. klantretour aan Timarco.nl zou er een retourlabel worden uitgeprint, wat helemaal niet ging volgens de mevr. bij het DHL punt. Vervolgens weer gemaild en gevraagd retour etiket te mailen, of een retouradres, maar niets meer gehoord. Dit was dus de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.

W

W.K.

12-07-2022

1forum

Bh

Geleverde BH was te klein dus stuur ik het retour. Dat is gebeurd op 9 juni via DHL. Het pakket ligt volgens de DHL app nog steeds in het sorteercentrum. Timarco meermalen gemaild dat ik hun houdt aan termijn van 30 dagen retour. Het is nu 11 juli. Nog geen geld retour. Ga nu stappen ondernemen. Advies: Doe geen zaken met Timarco en probeer bezorging via DHL te vermijden

J

Jeannet van der Wal

11-07-2022

0forum

BH

28 mei besteld en 14 juni ontvangen via DHL. Ik wist dat het langer zou duren omdat de BH blijkbaar niet op voorraad was.

A

Annette

14-06-2022

0forum

lingerie

Zeer slecht! Levering duurt 3 weken, retourverwerking 4 weken. Blij dat ik met Klarna had betaald, met deze zeer goed communicatie gehad. NIET DOEN ! Telefonisch niet bereikbaar.

J

Josetta Gommeren

04-03-2022

0forum

Sloggi Maxis slip 3 x 2

Bestellen ging prima evenals betalingen. Besteld 22 februari. Vandaag, 3 maart, nog steeds niets ontvangen ! Verzenden gaat via DHL. Nog nooit meegemaakt ! Ik maak me echt zorgen en zal morgen mijn beklag doen bij Timarco.

M

Mw M.C.G Joosten

03-03-2022

0forum

2 Voedingsbh’s

Waardeloze service. Na retourneren met verzoek tot omruil niks meer gehoord dus gaan mailen. Krijg je te horen dat je ruilartikelen toevallig die ochtend zijn verzonden en dat je de trackingcode nog zult krijgen later die dag. Vervolgens een week lang geen code of artikelen ontvangen dus maar weer een paar keer gemaild (want een telefoonnummer blijken ze niet te hebben) of ik die beloofde code van het pakket nou een keer mag ontvangen. Hierop kreeg ik prompt te horen dat er een vergissing is geweest in hun systemen en dat er helemaal niks verzonden is en dat ze mijn retour nooit zouden hebben ontvangen. Bijzonder, want ik heb het pakket geretourneerd met een nota bene door hunzelf per post opgestuurd retouretiket en volgens de trackingcode daarvan is het pakket al 2 weken geleden aangekomen bij ze. Op verzoek om de ruilartikelen dan maar te laten zitten aangezien ik over een paar dagen al ga bevallen en mij het geld a bijna €120 terug te betalen krijg je doodleuk te horen dat ze hiervan “een notitie” zullen maken zodat ze wanneer ze de retourzending hebben ontvangen (wat ze dus allang hebben) en het pakket verwerkt hebben dit zullen gaan terugbetalen. Bestel hier alsjeblieft nooit wat, het heeft alle schijn van een malafide webshop….

A

Amanda

11-01-2022

0forum